is geen punt joh!! Zou daar ook niet moeilijk over doen als het tegen de regels is hoor!! Succes woensdag!quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zie HTmail...alleen op het moment dat ik je weer uit wil dagen knalt HT eruit..fijn
maar goed, ik weiger dus aangezien het financieel niet aantrekkelijk is (redenen: zie HT mail).
Mocht dit tegen de regels zijn..jammer maar dan heb je een WO.
Iemand btw nog een mooi brabants stadion over? (Tim wil graag naar het zuiden)
Hopelijk is grumpelix optijd, want hij is 08-03-2005 voor het laatst in gelogdquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:42 schreef alkaholic63 het volgende:
Meemakuh's 11 (alkaholic)- Grumpelix is uitgedaagd
dat zijn bekerwedstrijdenquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:23 schreef maniack28 het volgende:
Wat een loting trouwens
Dat is aan de ene kant leuk, maar aan de andere een beetje jammer voor de goeie clubbies...
Neuh, dat redt Goten wel... Dus die gevaarlijke outsider zien we nog terug in de cupquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:30 schreef sir_dalord het volgende:
en sirdalord-goten, in ieder geval 1 gevaarlijke outsider eruit
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Neuh, dat redt Goten wel... Dus die gevaarlijke outsider zien we nog terug in de cup
Muhahahahahaquote:Op woensdag 16 maart 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Neuh, dat redt Goten wel... Dus die gevaarlijke outsider zien we nog terug in de cup
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:14 schreef sir_dalord het volgende:
Ik ga binnenkort wel ff gedag zeggen in nijmegen en als ik met de buurvrouw klaar ben, wip ik ook ff langs bij jd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |