Daar heb je idd een punt sd..quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dan moeten ze allebei 0 punten krijgen en met 5-0 verliezen.. anders hebben ze al een voorsprong op moonsquad, terwijl geen van beide aangegeven heeft dat de ander niet heeft geaccepteerd
Je bedoelt in één wedstrijd 2 WO's of in de poule 2 WO's dat dan het team eruit ligt?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:09 schreef komrad het volgende:
2x WO is exit, dat krijgt het derde team ook een WO omdat het anders op geen enkele manier eerlijk meer te noemen is.
nou Robar geef dan maar opquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:04 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
poule 6 en 7 vallen onder de leiding van qyn geloof ik
* Uddel schudt qyn wakkerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:04 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
poule 6 en 7 vallen onder de leiding van qyn geloof ik
er kwam na die blessure ook wel een erge waailap in. Jammer van het klote weer voor het geld.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dapp're Strijders - Nokitel.Net 2 - 0
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 02-03-2005 om 17:30
MatchID: 37764113
Stadion: De Meer (II)
Publiek: 452
Beetje jammer weer. Dan maar 3e in de poule worden
Sorry nog daarvoor hequote:Op woensdag 2 maart 2005 19:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
er kwam na die blessure ook wel een erge waailap in. Jammer van het klote weer voor het geld.
gelukkig mn trainee maar 1 week blessure
wel neutraal stadion?quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Sorry nog daarvoor he
Brouwhuis uitgedaagt
Aan de organisatoren... goten en superweber spelen onder een hoedje, ik eis diskwalificatie als goten volgende week expres verliestquote:<Joralf> als je niet wint, dan wordt ik boos
<Goten|leren> mwah ik mag SW wel
<Goten|leren> denk dat ik hem wel laat winnen
<Joralf> dan spelen jullie met zn tweeen onder een hoedje
<Goten|leren>
<Joralf> en dat mag niet
<Goten|leren> haha
<Joralf> dan ga ik protest aantekenen en gaan goldboy en ik door
<Joralf> dus ik zou maar zorgen dat je wint
<Joralf> of gelijk speelt
<Goten|leren> Joralf
<Goten|leren> alsof ik jullie ga helpen
<Goten|leren> ik help SW al
<Goten|leren> die vroeg het eerder
<Goten|leren>
Nee, je gaat winnen!quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:37 schreef The_Hives het volgende:
ik ben al door. Dan kan ik sirda met gerust hart laten winnen volgende week
.
Ik kan niet goed tegen huilende mannen van 2 bij 2 bij 2 meter
quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:04 schreef qyn het volgende:
Topscorers
Willy Zuber - Robarka - 3
Kor Okker - Robarka - 3
Wietse Kranenbarg - vv Emmen 2
Ormes Vaino - vv Emmen 2
Naser Al-Malik - vv Emmen 2
Jafeth Kemmerling - FC Haaienvoer 1
Kor Okker - Robarka 1
Leon Majdak - FC Giraffie - 1
Håkan Mellell - Robarka - 1
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:07 schreef Robar het volgende:
Uhm qyn?![]()
Hulde dat je zo snel bent!
Maarruh, er klopt iets niet!
[..]
Klopt, we moeten in een neutraal stadion spelen, daarom had je zeker de uitdaging ingetrokkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:12 schreef DeHovenier het volgende:
Poule van 4
Week 1: 1-2 en 3-4 (1 en 3 thuis)
Week 2: 2-3 en 4-1 ( 2 en 4 thuis)
Week 3: 2-4 en 1-3 (Neutraal)
Als ik het goed begrijp, worden de wedstrijden in week 3 in andermans stadion gespeeld (dus niet in mijn of die van Trusteh)??
In dat geval.......is jouw stadion beschikbaar komrad?
je hebt toch wel door dat er gewoon meerdere wedstrijden tegelijkertijd in 1 stadion kunnen plaatsvinden he? zo niet, bij deze...quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:12 schreef DeHovenier het volgende:
In dat geval.......is jouw stadion beschikbaar komrad?
Coolquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:36 schreef Dieptriest het volgende:
Geen idee of ie er blij mee is, maar ik heb TCL uitgedaagd in het stadion van KeanoUnited.
Uhm.. qyn? Volgens mij heeft Moonsquad 2 putnen meer dan FC Struisje, dus volgens mij hoort Moonsquad tweede te staan ipv FC Struisje..quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:04 schreef qyn het volgende:
---
Stand
Ploeg Gespeeld Winst Gelijkspel Verlies Punten Doelsaldo
FC Uddel 2 2 0 0 6 9 (9-0)
FC Struisje 2 0 1 1 1 -3 (0-3)
Moonsquad 2 1 0 1 3 -2 (3-5)
FC Kriebeltjes 2 0 1 1 1 -4 (0-4)
---
Als jullie nog willen is mijn stadion natuurlijk ook beschikbaarquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:50 schreef truSteh het volgende:
Ik heb inmiddels Sys Rq uitgedaagt, FC Haaienvoer ArenaAchja het moet toch ergens
Nu nog een aantal net zulke hete dames erbij en de teamgeest zal PoE worden....quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:09 schreef Keano het volgende:
[..]
Cool
Ik zal zorgen dat de bubbelbaden na afloop van de wedstrijd lekker heet zijn![]()
He pssstquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:21 schreef Uddel het volgende:
[..]
Uhm.. qyn? Volgens mij heeft Moonsquad 2 putnen meer dan FC Struisje, dus volgens mij hoort Moonsquad tweede te staan ipv FC Struisje..
* Uddel heeft nog geen tegengoals in de Fok!Cup..
quote:Stand
Robarka 2 2 0 0 6 8 (8-0)
Wat hebben wij toch een lievige poule zo zonder kaartenquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:04 schreef qyn het volgende:
--
poule 6
Ronde 1
FC Struisje - FC Kriebeltjes 0-0 (WO) De veroorzaker is niet te acherhalen
FC Uddel - Moonsquad 5-0 (WO)
Ronde 2
FC Kriebeltjes - FC Uddel 0-4
Moonsquad - FC Struisje 3-0
Stand
FC Uddel 2 2 0 0 6 9 (9-0)
Moonsquad 2 1 0 1 3 -2 (3-5)
FC Struisje 2 0 1 1 1 -3 (0-3)
FC Kriebeltjes 2 0 1 1 1 -4 (0-4)
Topscorers
Arthur Colabro - FC Uddel - 3
Theodoros Skoufos - Moonsquad - 2
Chelvanathan Rajan - FC Uddel - 1
Måns Kuitunen - Moonsquad - 1
Kaarten
Geen
Misschien komt het doordat ik de laatste 7 weken het stadion niet heb schoongemaakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:07 schreef komrad het volgende:
pekel, in mijn stadion wil ook niemand spelen
lijkt me wel een duidelijk reden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik de laatste 7 weken het stadion niet heb schoongemaakt.![]()
wel slecht dat ze dat nog niet hebben gefixt. Het moet eigenlijk mogelijk worden dat er maximaal 1 wedstrijd gespeeld kan worden in 1 stadion op 1 tijdstip, maar ja dat kan nog niet. Moeten ze maar snel wat aan doen, zoals wel meer dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:13 schreef nicomart het volgende:
ja heb het laten weten maar hij dacht dat we neutraal moesten spelen en weigerde daarom..
ik krijg fd kielp en cios goes darkravers woensdag ook op visitue.. lekker met 44 man op het veld
global moderator: trustehquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:04 schreef truSteh het volgende:
wie doet poule 4? anders wil ik hem wel ff doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |