Tja, ook sterren hebben wel eens een bad hair / skin day. 't Zijn ook maar mensen hoor. Post es een fotootje van jezelf, kunnen we zien hoe geweldig jij eruit ziet ...quote:
Dat noem ik geen 'bad skin day' meer. En daarbij, ook als ze vol in de make-up zit, kots ik op d'r. (uiterlijk dan in ieder geval)quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:00 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Tja, ook sterren hebben wel eens een bad hair / skin day. 't Zijn ook maar mensen hoor. Post es een fotootje van jezelf, kunnen we zien hoe geweldig jij eruit ziet ...
Volgens mij was dat toen haar moeder een fotograaf had aangereden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:13 schreef Duiveltja het volgende:
Vraag me af waarmee Brit mee bezig was....zo'n gezicht trek je meestal alleen op de wc
Ach het is iig weet wat anders dan de normale 'per ongeluk' nipslipquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
Xtina showing some crack
[afbeelding]
Wat is dat voor dingetje?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
Xtina showing some crack
[afbeelding]
Ik vraag me af of je van al die 'mooie'plaatjes wel zeker weten er vanuit kan gaan dat 't ook daadwerkelijk in dit geval britney is.. Vind haar er op minstens 2 van deze plaatjes onherkenbaar. Het is zo makkelijk om 'n lelijke look-a-like te vinden en 't dan af te schuiven op 'britney die even geen aandacht aan haar uiterlijk schonk'. Zelfde geldt voor Ben Affleck hierboven..quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
Dit topic is natuurlijk niet compleet zonder Britney
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En mijn persoonlijke favoriet:
[afbeelding]
Misschien het labeltje van haar broek?quote:
Gewoon een neplach.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:01 schreef milagro het volgende:
trouwens, ik krijg bij Nicole Kidman het idee dat ze een en ander heeft laten veranderen.
Ze lijkt gewoon 'anders' , zo hard ineens, in d'r gezicht, d'r ogen staan anders, ik weet niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gewoon een neplach.
En het lijkt of haar voorhoofd gebotoxed is.
Oh, en loenst ze altijd?
Ze is niet mooi, maar ze heeft wel een mooi figuur en is als geheel leukquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Die van Cameron Diaz is wel verreweg het ergst. Maar dat zij eigenlijk niet mooi is heb ik altijd wel geweten.
[afbeelding]
allemachtig, die britney is wel een queen wat foute foto's betreft..dit zijn al de zoveelste lelijke foto's van haarquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat geen make up op hebben en onverwachts gefotografeerd worden niet per definitie gelijk staat aan 'er slecht uit kunnen zien'. Deze persoon op die foto ziet er dusdanig slecht uit dat ze niet op britney lijkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Misschien het labeltje van haar broek?
Ik denk trouwens wel dat het echt Britney is op die foto's, waarom zou zij er niet slecht uit kunnen zien?
en een nosejob , zie ik nu, duidelijk ander neusjequote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:59 schreef Marissssie het volgende:
Nicole Kidman heeft idd botox gehad.
asje http://www.geocities.com/armpitshair/celebrity.htmquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:27 schreef Viking84 het volgende:
Wie herinnert zich niet een zwaaiende Julia Roberts met een dikke pluk shag onder haar okselkan er geen plaatje van vinden, helaas (of gelukkig?)
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:15 schreef Spindizzy het volgende:
Keanu Reeves
[afbeelding]
Niet zijn beste fotomomentGeeft niks, vind hem nog steeds geweldig
Is die laatse Christinaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:45 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag me af wat ie gegeten heeft. Het ziet er rood/bruin uit...misschien heeft ie wel sáte gehadquote:
Ik was niet van plan zijn kots te analyserenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ie gegeten heeft. Het ziet er rood/bruin uit...misschien heeft ie wel sáte gehad
En dan even reageren en foto in quote plaatsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik was niet van plan zijn kots te analyserenIk hoop dat we snel op een nieuwe pagina zitten met dit topic
Liever niet dusquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan even reageren en foto in quote plaatsen.
Je moest eens weten wat er allemaal mogelijk is met photoshop, zelfs de mensen met en maat meer kunnen we dan weer strak in het vel zetten. Echt de meest ongelooflijke dingen kunnen we dan. Van menig fokker(ster) kun je zo een filmster van maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:16 schreef Aventura het volgende:
Dat is wel degelijk Britney hoor, op die foto's. Met make-up, belichting, airbrush, fotoshop en de juiste kleding kun je wonderen verrichten.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:15 schreef Spindizzy het volgende:
Keanu Reeves
[afbeelding]
Niet zijn beste fotomomentGeeft niks, vind hem nog steeds geweldig
Tijdens interviews op tv en optredens is er natuurlijk geen sprake van airbrush en photoshopquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:16 schreef Aventura het volgende:
Dat is wel degelijk Britney hoor, op die foto's. Met make-up, belichting, airbrush, fotoshop en de juiste kleding kun je wonderen verrichten.
Ja maar ik noem toch ook belichting, make-up en kleding? Vooral mevrouw Britney is helemaal volgeplamuurd tijdens een optreden. Let ook eens op hoe haar haar en kleding zit: 9 van de 10 keer heeft ze iets om haar hals heen en zijn haar bovenarmen bedekt, en heeft ze heel hoge hakken aan. Dit om resp. haar brede nek, flabby bovenarmen en korte pootjes te verhullen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijdens interviews op tv en optredens is er natuurlijk geen sprake van airbrush en photoshop![]()
Photoshop kan trouwens ook gebruikt worden om het tegenovergestelde te bereiken![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
[Austin Powers] That's a MAN, baby! [/Austin Powers]
Net David Bowie in Labyrinthquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:39 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Pink
goed topic bijdeweg![]()
![]()
Mên, zelfs Mr. Ed heeft gebeld om te vragen of ze niet stiekem familie waren.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:30 schreef Spindizzy het volgende:![]()
![]()
Dus ik ben niet de enige die het ziet?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:24 schreef MUUS het volgende:
Julia Roberts
[afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zou 'em toch nog steeds krijgen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
Salma met maatje extra
[afbeelding]
Uhhuh.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:47 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk dat er mensen als Paris Hilton bestaan, he MUUS
![]()
Die tepels van haar spelen wel vaker kiekeboequote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:43 schreef MUUS het volgende:
Ook sexy:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Neh.quote:
Dan is ze vast zo dr bed uit komen rollen!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:03 schreef Spindizzy het volgende:
Foto is van vorig jaar. Zo verscheen ze bij een amerikaans ochtendprogramma
Of de föhn is in haar gezicht ontploft!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan is ze vast zo dr bed uit komen rollen!
Dat wit is volgens mij tandpasta dat Britney op haar puisten heeft gesmeerd om ze uit te drogen ofzoiets. Ziet er echt ongelofelijk ranzig uit. Zelfs als ik m'n best doe om er lelijk uit te zien, zie ik er nog lang niet zo erg uit als Britney op deze foto, volgens mij is ze van zichzelf niet echt een ijdel type. Ook wel leuk voor de verandering natuurlijk..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:51 schreef MUUS het volgende:
[afbeelding]
Heeft ze nou een klodder wit bij haar mondhoek zitten?.
Nou ja, onflatteuze foto's worden er van iedereen wel eens gemaakt. Wat ikzelf het meest schokkende vind aan die foto's van Britney, is dat ze er echt minstens 10 jaar ouder op uitziet dan ze is. Hoe krijgt ze het voor elkaar?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zelfs als ik m'n best doe om er lelijk uit te zien, zie ik er nog lang niet zo erg uit als Britney op deze foto, volgens mij is ze van zichzelf niet echt een ijdel type. Ook wel leuk voor de verandering natuurlijk..
Da's waar, maar het valt me op dat Britney bijna nooit voordelig op de foto staat als het gaat om van die paparazzi foto's, ze ziet er bijna altijd onverzorgd uit. Misschien dat ze daarom wat ouder lijkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, onflatteuze foto's worden er van iedereen wel eens gemaakt. Wat ikzelf het meest schokkende vind aan die foto's van Britney, is dat ze er echt minstens 10 jaar ouder op uitziet dan ze is. Hoe krijgt ze het voor elkaar?
Ze rookt ook, dat is niet al te best voor je huidquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Da's waar, maar het valt me op dat Britney bijna nooit voordelig op de foto staat als het gaat om van die paparazzi foto's, ze ziet er bijna altijd onverzorgd uit. Misschien dat ze daarom wat ouder lijkt.
Zo van "Ik kom net uit bed, ik lach om iets wat niet grappig is en zelfs het beeld op de achtergrond ziet er beter uit dan mij"quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:07 schreef hummus het volgende:
[..]
Zo van "Ik kom net uit bed, ik lach om iets wat niet grappig is en zelfs het beeld op de achtergrond ziet er beter uit dan mij"
OMGquote:Op zondag 27 februari 2005 23:36 schreef schatje het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Danniella Westbrook, actrice die in de Engelse soap EastEnders speelde. Ze is jarenlang verslaafd geweest aan de cocaïne. Inmiddels is haar neus weer hersteld.
Ja, je kunt ook overdrijven heh?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:24 schreef MUUS het volgende:
Julia Roberts
[afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding]
Michael telt niet hoor, dat is een buiten-categoriequote:
Als ik zulke hangflapjes had, zou ik ze wegstoppen in een push-up BH'tjequote:Op maandag 28 februari 2005 00:01 schreef schatje het volgende:
en haar rivale Jodie Marsh:
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als ik zulke hangflapjes had, zou ik ze wegstoppen in een push-up BH'tje
Dat valt ook wel weer meequote:Op maandag 28 februari 2005 14:23 schreef haagse_elfje het volgende:
bah bah bah op allemaal
jesus, ga dan naaktquote:Op maandag 28 februari 2005 00:01 schreef schatje het volgende:
en haar rivale Jodie Marsh:
[afbeelding]
'quote:Op maandag 28 februari 2005 22:24 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schatje is dus ook fan van Heat Magazine!quote:Op maandag 28 februari 2005 22:24 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn God!quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
Daar is ze weer, onze Brit:
[afbeelding]
Ja, ik dacht ook al "dat komt me bekend voor!" Heerlijk he, die Engelse bladenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:37 schreef Borin het volgende:
[..]
Schatje is dus ook fan van Heat Magazine!
Wat een bekquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
Daar is ze weer, onze Brit:
[afbeelding]
Dit is uit de film Monster, waarin Charlize een lesbische seriemoordenares speelt, een film gebaseerd op een waargebeurd verhaal.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:58 schreef Nano het volgende:
[afbeelding]
Tja......Charlize Theron
[afbeelding]
Charlize
[afbeelding]
En nog een keer Charlize............
Wat een lekkere lange pijp tongquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:19 schreef Toeps het volgende:
Geweldig topic!
Wel even een note: Dat okselhaar moesten die celebs hebben voor films. Ik geloof dat Julia Roberts in Notting Hill een okselhaar-scene heeft? Anyway, doe dan iets met mouwen aan naar de première...
Daar heb ik ooit een filmpje van gezien. Ze komt in d'r nieuwe Mercedes aanrijden bij een club en gaat inparkeren onder het oog van de paparazzi. Ze moet tig keer steken en schakelen om dat ding in te parkeren en rijdt dan nog bijna tegen een paal op. Was een goede foto-opquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
[afbeelding]
WTF staat er op haar trui? Foei!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:39 schreef Duiveltja het volgende:
Britney blijft een goede leverancier voor dit topic[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:36 schreef Moonah het volgende:
Die Britney heeft écht een onderkin.
Ik zat er laatst op TV expres op te letten, omdat ik dat op een eerdere foto in dit topic bij haar had gezien. En ik geloofde dus niet dat zij het was.
Maar in die clipjes zie je er he-le-maal niets van...
Ahum, dit zegt een hoop over mijn naïviteit geloof ik....![]()
Ze heeft juist géén kin, een schildpadkinquote:Op maandag 7 maart 2005 19:36 schreef Moonah het volgende:
Die Britney heeft écht een onderkin.
Ik zat er laatst op TV expres op te letten, omdat ik dat op een eerdere foto in dit topic bij haar had gezien. En ik geloofde dus niet dat zij het was.
Maar in die clipjes zie je er he-le-maal niets van...
Ahum, dit zegt een hoop over mijn naïviteit geloof ik....![]()
Ze heeft wel zo'n LiveStrong bandje om.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:43 schreef haagse_elfje het volgende:
Sheryl Crow in het geel, heeft ze het shirtje van haar vriendje Lance verknipt?
Je hebt gelijk ja, maar dat topic had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat in dit topic: De lelijkste outfitjes
Wat is hier nu zo stijlloos aan? Of is dit zo iets wat vrouwen absoluut niet vinden kunnen en wat kerels niet eens opvalt?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:26 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ohh deze is erg...Zo blijkt maar weer, met geld koop je nog geen stijl.
Die bikini is veel te klein! En ik bedoel meer Brit in het algemeen, hoe ist het mogelijk dat je er met al die miljoenen zo uitziet? Kleding en petjes zo van de souvenirshop waar ik zelf nog niet eens wat zou kopen, pukkels met creme erop en dan over straat lopen, met een afgekloven lollystok in je mond rondlopen, je binini 2 maten te klein kopen, je kleding zo slecht kopen dat je slip in je naad zit of je tiet er zowat uitvalt...Is dat stijlloos genoeg voor jequote:Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Wat is hier nu zo stijlloos aan? Of is dit zo iets wat vrouwen absoluut niet vinden kunnen en wat kerels niet eens opvalt?
Er hangt ook een nummertje uit...quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:26 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Da's juist het enige positieve, een beetje spek kan geen kwaad.quote:
Idd babyvetquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's juist het enige positieve, een beetje spek kan geen kwaad.
wat is hier nu erg aanquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:26 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Dezequote:Op donderdag 10 maart 2005 10:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke lolly? Het is trouwens net een Tokkie met die tattoos en die peuken...
Waarom neemt iedereen klakkeloos aan dat 't ook daadwerkelijk Britney is? Is er nou echt niemand zo niet-naief dat ie ziet dat zodra iemand ook maar 'n klein beetje op La Spears lijkt, die af wordt geschilderd als een 'britney spears niet zo op haar best' ?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen klakkeloos aan dat 't ook daadwerkelijk Britney is? Is er nou echt niemand zo niet-naief dat ie ziet dat zodra iemand ook maar 'n klein beetje op La Spears lijkt, die af wordt geschilderd als een 'britney spears niet zo op haar best' ?![]()
Volgens mij is Britney uberslank, en deze dame vind ik volslank..
Ik kijk geen shownieuws of tmf, en dat isquote:
Oh wat heerlijk naiefquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen klakkeloos aan dat 't ook daadwerkelijk Britney is? Is er nou echt niemand zo niet-naief dat ie ziet dat zodra iemand ook maar 'n klein beetje op La Spears lijkt, die af wordt geschilderd als een 'britney spears niet zo op haar best' ?![]()
Volgens mij is Britney uberslank, en deze dame vind ik volslank..
quote:
Ehhm. Dat is Serena Williams zoals HAL9000S terecht opmerkte.quote:
Nou ja, misschien zie je anders het ondergoed er doorheen. Da's ook niks.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:30 schreef Aventura het volgende:
Die harige poezen-pics zijn echt wel fake, ik geloof niet dat als je zo'n publiek figuru bent en weet dat je word gefotografeerd, je dan sliploos naar een feestje gaat.
een microfoon...quote:
Idd wou ik net vragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:32 schreef Toeps het volgende:
Euh, wat is er mis met de J.Lo foto?
Niet zo heel veel hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:32 schreef Toeps het volgende:
Euh, wat is er mis met de J.Lo foto?
Daar houden wij mannen wel vanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet zo heel veel hoor.
Maar ik vind haar dit pakje niet zo flatteus staan, de naden trekken nogal.![]()
Die zijn fakequote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:52 schreef Tokay het volgende:
Dan vind je deze zeker ook wel leuk?
[afbeelding]
Oops!
[afbeelding]
Ik denk eerder dat dat bij negen van de tien foto's het geval is.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:41 schreef ChrisJX het volgende:
Jacques
Geweldig topicAlhoewel ook een beetje vals, als je tien foto's van jezelf maakt waarop je gewoon je ding doet zit er ook 1 tussen waar je vrij lomp opstaat omdat de hele beweging uit z'n verband gerukt is. Maar ach, in het geval Britney en Paris vind ik het gerechtvaardigd
Het contrast is bij haar niet zo groot.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:39 schreef Logician het volgende:
en toch vind ik het bij courtney minder erg ofzo ..
Fake, en bovendien heb ik eigenlijk een grote hekel aan die heks.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:52 schreef Tokay het volgende:
Dan vind je deze zeker ook wel leuk?
[afbeelding]
Oops!
[afbeelding]
Nah, merendeel van de vrouwen heeft er gewoon aanleg voor hoor. Heeft niet echt iets met lui zijn te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:57 schreef One_conundrum het volgende:
hmm putjes, en ze is nog maar 19 ofzo... tragisch
ga met je luie flikker gvd es de sportschool in
Iedereen heeft dat hoor. Ja, ook de sexy sletjes op jouw bureaublad. Maar dat is weggesoept.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:57 schreef One_conundrum het volgende:
hmm putjes, en ze is nog maar 19 ofzo... tragisch
ga met je luie flikker gvd es de sportschool in
haha, ik bedoel meer; ze is actrice dan heeft ze redelijk veel tijd voor haarzelf, als ze daarvan nou gewoon een halfuurtje ging fietsen of fitnessen ofzo. Dan zijn putjes snel weg, ook omdat ze best slank is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat hoor. Ja, ook de sexy sletjes op jouw bureaublad. Maar dat is weggesoept.
Misvatting, je het vrouwen die zich sufsporten en die hebben toch putjes, en vrouwen die elke dag met hun reet op de bank zitten en helemaal glad zijn. Valt weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik bedoel meer; ze is actrice dan heeft ze redelijk veel tijd voor haarzelf, als ze daarvan nou gewoon een halfuurtje ging fietsen of fitnessen ofzo. Dan zijn putjes snel weg, ook omdat ze best slank is.
Er is nogal 'n verschil in op 'n rooie loper staan en door de stad lopen. Voor dat eerstgenoemde doet madame echt wel ietsje meer haar best om er goed uit te zienquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een verschrikking om Britney zo te zien aftakelen
Ze was zo liev:
[afbeelding]
(linker plaatje dan)
Heel erg fakequote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kournikova toch!
Of is dit ook een fake-foto, zoals die van Jennifer Lopez, die ik hier postte?
aftakelenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een verschrikking om Britney zo te zien aftakelen
Ze was zo liev:
[afbeelding]
(linker plaatje dan)
Die is harstikke fake!quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef Tokay het volgende:
Kournikova toch!
Dat moet je toch voelen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kournikova toch!
quote:
Whehequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is deze ook nep.
Nou, in ieder geval blij te zien dat het 'wit-syndroom' niet bij de hele Jackson-familie heeft toegeslagen. Janet ligt gewoon lekker een beetje bij te bruinen. Overal.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:48 schreef Tokay het volgende:
Paparazzi foto van Janet Jackson...
Ja dat is Brit imho is ze nu wel lekker "vol"quote:Op maandag 28 maart 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
Is dit http://users.telenet.be/zwen/Br/Br.html nu Britney of is dit weer een lookalike?
Ze is plaatselijk wel erg aangekomen, namelijk...kan natuurlijk, maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |