Idd wou ik net vragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:32 schreef Toeps het volgende:
Euh, wat is er mis met de J.Lo foto?
Niet zo heel veel hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:32 schreef Toeps het volgende:
Euh, wat is er mis met de J.Lo foto?
Daar houden wij mannen wel vanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet zo heel veel hoor.
Maar ik vind haar dit pakje niet zo flatteus staan, de naden trekken nogal.![]()
Die zijn fakequote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:52 schreef Tokay het volgende:
Dan vind je deze zeker ook wel leuk?
[afbeelding]
Oops!
[afbeelding]
Ik denk eerder dat dat bij negen van de tien foto's het geval is.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:41 schreef ChrisJX het volgende:
Jacques
Geweldig topicAlhoewel ook een beetje vals, als je tien foto's van jezelf maakt waarop je gewoon je ding doet zit er ook 1 tussen waar je vrij lomp opstaat omdat de hele beweging uit z'n verband gerukt is. Maar ach, in het geval Britney en Paris vind ik het gerechtvaardigd
Het contrast is bij haar niet zo groot.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:39 schreef Logician het volgende:
en toch vind ik het bij courtney minder erg ofzo ..
Fake, en bovendien heb ik eigenlijk een grote hekel aan die heks.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:52 schreef Tokay het volgende:
Dan vind je deze zeker ook wel leuk?
[afbeelding]
Oops!
[afbeelding]
Nah, merendeel van de vrouwen heeft er gewoon aanleg voor hoor. Heeft niet echt iets met lui zijn te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:57 schreef One_conundrum het volgende:
hmm putjes, en ze is nog maar 19 ofzo... tragisch
ga met je luie flikker gvd es de sportschool in
Iedereen heeft dat hoor. Ja, ook de sexy sletjes op jouw bureaublad. Maar dat is weggesoept.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:57 schreef One_conundrum het volgende:
hmm putjes, en ze is nog maar 19 ofzo... tragisch
ga met je luie flikker gvd es de sportschool in
haha, ik bedoel meer; ze is actrice dan heeft ze redelijk veel tijd voor haarzelf, als ze daarvan nou gewoon een halfuurtje ging fietsen of fitnessen ofzo. Dan zijn putjes snel weg, ook omdat ze best slank is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat hoor. Ja, ook de sexy sletjes op jouw bureaublad. Maar dat is weggesoept.
Misvatting, je het vrouwen die zich sufsporten en die hebben toch putjes, en vrouwen die elke dag met hun reet op de bank zitten en helemaal glad zijn. Valt weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik bedoel meer; ze is actrice dan heeft ze redelijk veel tijd voor haarzelf, als ze daarvan nou gewoon een halfuurtje ging fietsen of fitnessen ofzo. Dan zijn putjes snel weg, ook omdat ze best slank is.
Er is nogal 'n verschil in op 'n rooie loper staan en door de stad lopen. Voor dat eerstgenoemde doet madame echt wel ietsje meer haar best om er goed uit te zienquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een verschrikking om Britney zo te zien aftakelen
Ze was zo liev:
[afbeelding]
(linker plaatje dan)
Heel erg fakequote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kournikova toch!
Of is dit ook een fake-foto, zoals die van Jennifer Lopez, die ik hier postte?
aftakelenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wat een verschrikking om Britney zo te zien aftakelen
Ze was zo liev:
[afbeelding]
(linker plaatje dan)
Die is harstikke fake!quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef Tokay het volgende:
Kournikova toch!
Dat moet je toch voelen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:04 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kournikova toch!
quote:
Whehequote:Op donderdag 24 maart 2005 15:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is deze ook nep.
Nou, in ieder geval blij te zien dat het 'wit-syndroom' niet bij de hele Jackson-familie heeft toegeslagen. Janet ligt gewoon lekker een beetje bij te bruinen. Overal.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:48 schreef Tokay het volgende:
Paparazzi foto van Janet Jackson...
Ja dat is Brit imho is ze nu wel lekker "vol"quote:Op maandag 28 maart 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
Is dit http://users.telenet.be/zwen/Br/Br.html nu Britney of is dit weer een lookalike?
Ze is plaatselijk wel erg aangekomen, namelijk...kan natuurlijk, maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |