Da's juist het enige positieve, een beetje spek kan geen kwaad.quote:
Idd babyvetquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's juist het enige positieve, een beetje spek kan geen kwaad.
wat is hier nu erg aanquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:26 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ohh deze is erg...Zo blijkt maar weer, met geld koop je nog geen stijl.
Dezequote:Op donderdag 10 maart 2005 10:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Welke lolly? Het is trouwens net een Tokkie met die tattoos en die peuken...
Waarom neemt iedereen klakkeloos aan dat 't ook daadwerkelijk Britney is? Is er nou echt niemand zo niet-naief dat ie ziet dat zodra iemand ook maar 'n klein beetje op La Spears lijkt, die af wordt geschilderd als een 'britney spears niet zo op haar best' ?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen klakkeloos aan dat 't ook daadwerkelijk Britney is? Is er nou echt niemand zo niet-naief dat ie ziet dat zodra iemand ook maar 'n klein beetje op La Spears lijkt, die af wordt geschilderd als een 'britney spears niet zo op haar best' ?![]()
Volgens mij is Britney uberslank, en deze dame vind ik volslank..
Ik kijk geen shownieuws of tmf, en dat isquote:
Oh wat heerlijk naiefquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen klakkeloos aan dat 't ook daadwerkelijk Britney is? Is er nou echt niemand zo niet-naief dat ie ziet dat zodra iemand ook maar 'n klein beetje op La Spears lijkt, die af wordt geschilderd als een 'britney spears niet zo op haar best' ?![]()
Volgens mij is Britney uberslank, en deze dame vind ik volslank..
quote:
Ehhm. Dat is Serena Williams zoals HAL9000S terecht opmerkte.quote:
Nou ja, misschien zie je anders het ondergoed er doorheen. Da's ook niks.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:30 schreef Aventura het volgende:
Die harige poezen-pics zijn echt wel fake, ik geloof niet dat als je zo'n publiek figuru bent en weet dat je word gefotografeerd, je dan sliploos naar een feestje gaat.
een microfoon...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |