Ze heeft wel zo'n LiveStrong bandje om.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:43 schreef haagse_elfje het volgende:
Sheryl Crow in het geel, heeft ze het shirtje van haar vriendje Lance verknipt?
Je hebt gelijk ja, maar dat topic had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat in dit topic: De lelijkste outfitjes
Wat is hier nu zo stijlloos aan? Of is dit zo iets wat vrouwen absoluut niet vinden kunnen en wat kerels niet eens opvalt?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:26 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ohh deze is erg...Zo blijkt maar weer, met geld koop je nog geen stijl.
Die bikini is veel te klein! En ik bedoel meer Brit in het algemeen, hoe ist het mogelijk dat je er met al die miljoenen zo uitziet? Kleding en petjes zo van de souvenirshop waar ik zelf nog niet eens wat zou kopen, pukkels met creme erop en dan over straat lopen, met een afgekloven lollystok in je mond rondlopen, je binini 2 maten te klein kopen, je kleding zo slecht kopen dat je slip in je naad zit of je tiet er zowat uitvalt...Is dat stijlloos genoeg voor jequote:Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Wat is hier nu zo stijlloos aan? Of is dit zo iets wat vrouwen absoluut niet vinden kunnen en wat kerels niet eens opvalt?
Er hangt ook een nummertje uit...quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:26 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ohh deze is erg...Zo blijkt maar weer, met geld koop je nog geen stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |