Die net iets latere van jou, bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Of die vrijwel gelijktijdige van mij?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die net iets latere van jou, bedoel je zeker?
Niet bekend voor de "gewone mens" maar wel een geweldige film, de beste van Jim al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:51[/url] schreef Bluezz het volgende:
Donderdagavond ga ik Jim Carrey bekijken in een niet zo bekende film van hem.
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
Oké, Tong it is.
Ik zet even de juiste tags en plaatjes er in hier.
The Truman Show was anders ook vrij goed hoor, maar ESOFTSM is ook een prima film!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Niet bekend voor de "gewone mens" maar wel een geweldige film, de beste van Jim al zeg ik het zelf
Obli, you die hard hooliganquote:
Arceeman, ik had het kunnen weten...quote:
Sorry, maar Tong was mij nou eenmaal net even voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:05 schreef Blumchen het volgende:
de titel klopt niet eens.. vond die over lieve piano man veeeeeeeeeeeeeel beter!
![]()
idd maar deze is toch echt beter vind ikquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
The Truman Show was anders ook vrij goed hoor, maar ESOFTSM is ook een prima film!
Precies.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:04 schreef pascalheister het volgende:
Niet bekend voor de "gewone mens"
Man on the Moon ook gezien? Daarin was-ie ook errug goed.quote:maar wel een geweldige film, de beste van Jim al zeg ik het zelf
Nee, wilde eigenlijk helemaal niet...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Obli, you die hard hooligan
Kom je recepten ook een hierrrr storten.
Of je tekeningetjes, mag ook
Hoe meer vrouwen etc
ja maar tong spreekt nie de waarheid..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, maar Tong was mij nou eenmaal net even voor.
Kan en mod even de topictitel veranderen ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:08 schreef Blumchen het volgende:
ik heb geen 2 weken geen sex!! 4 weken... 2 weken is nog wel vol te houden,,
Wat zal die vib van je in het stof liggen intussen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:08 schreef Blumchen het volgende:
ik heb geen 2 weken geen sex!! 4 weken... 2 weken is nog wel vol te houden,,
quote:
Jij post hier anders ook niet? Welk een toeval dat wij elkaar hier treffen dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:09 schreef Oblivion het volgende:
Arceeman, ik had het kunnen weten...![]()
Stomme ik, staat dit topic in my active topics...![]()
Toeval bestaat niet, ga je mee naar TRUTH?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij post hier anders ook niet? Welk een toeval dat wij elkaar hier treffen dan.
quote:
Ennnn bleivvvquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:12 schreef Arcee het volgende:
Jij post hier anders ook niet? Welk een toeval dat wij elkaar hier treffen dan.
Als je maar even de komende tijd van je muts afblijft, mag je hier volop mutsen hoor.quote:
Toeval bestaat wel, ga je mee naar BED?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:13 schreef Oblivion het volgende:
Toeval bestaat niet, ga je mee naar TRUTH?![]()
Joa....is jouw schuld...quote:
Nee, toeval bestaat niet, want ik wilde het net aan jou vragen...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toeval bestaat wel, ga je mee naar BED?
Toeval bestaat wel. KIOT.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:16 schreef Oblivion het volgende:
Nee, toeval bestaat niet, want ik wilde het net aan jou vragen...
Maar... maar...quote:Unaniem, dus we gaan...![]()
Truste you all!![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
Laten we Arcee en Oblivion totrelduifjes zijn.
NIET!quote:
Had je Man on the Moon nou gezien? Retegoeie rol van Carrey ook dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:19 schreef pascalheister het volgende:
vi half afgekapt, achterlijk zeg
ook leuk maar valt in het niet bij ESOTSMquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had je Man on the Moon nou gezien? Retegoeie rol van Carrey ook dus.
Beide erg goed, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:22 schreef pascalheister het volgende:
ook leuk maar valt in het niet bij ESOTSM![]()
Ja, die Tong is mij er eentjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
Aantal posts: 90005 (gemiddeld 59 per dag)
Tong is een mietje.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
Aantal posts: 90005 (gemiddeld 59 per dag)
Zit je binnenkort weer thuis, door teveel Fok!enquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:25 schreef golfer het volgende:
Mogguh.
Ook vanaf mijn werk intussen Fok! aan de praat gekregen.
Verkeerd adres?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oehoe, wat betekent een kaart met hartjes en veel x-jes erop in je brievenbus?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb niks gehad van jou hoorquote:
2 weken is wat dat betreft niksquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:03 schreef zjroentje het volgende:
Balen zeg, 2 weken geen sex.
Ik weet de aanleiding niet, dus verlicht me.quote:
Als je goed naar mijn avatar kijkt weet je misschien waaromquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik weet de aanleiding niet, dus verlicht me.
Ah zo bedoelde je het. Dat je een kleine hebt wist ik wel, maar ik dacht dat je het over Blumchen had, en de reden waarom ze twee weken niet met de benen wijd mag/gaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je goed naar mijn avatar kijkt weet je misschien waarom
Gelukkig zal het niet meer lang duren![]()
Heerlijk, die fucking ninetiesquote:
Niet!quote:
Dat magquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:19 schreef zjroentje het volgende:
Wat was de operatie als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
/helpt Oblivion
Oeh, jakkes...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dat magIk had papje 3b (zit in je baarmoederwand) en dat is niet goed, dus hebben ze al dat slijmvlies waar dat in zat weg gehaald..
quote:
Dat er iemand verliefd op je is die je rete veel geld gaat kosten als je erin trapt, omdat ze door de commercie bevangen is.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus jij mag ook al geen sex meer hebben met Blumchen?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:03 schreef zjroentje het volgende:
Balen zeg, 2 weken geen sex.
Op TE hak je nietquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:44 schreef Bjoro het volgende:
Hoe opent ze zo'n gesprek dan
"he slager, heb je nog gehakt ?"
Het gaat hier toch nooit over voetbal?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:08 schreef -Schorpioen- het volgende:
Goedemiddag !
Alle Hools al zin in een woensdag- en donderdag avond UEFA cup voetbal ?
Nog meer mensen die 1 van de 4 wedstrijden gaan bezoeken ?
Of gaat het hier eigenlijk stiekem even niet over voetbal
sterkte AZ...zit nu op 7 mnd toch ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:12 schreef Againzender het volgende:
Om 14:00 uur naar het ziekenhuis om een echo te laten maken van de baby, de verloskundige kan niet goed voelen of hij/zij wel goed groeit. Toch wel een beetje spannend...
Liefquote:
Yepquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sterkte AZ...zit nu op 7 mnd toch ?
Klinkt ook goed...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:20 schreef VoreG het volgende:
Bier en al die andere geweldige dingen, maar even geen voetbal!
* Blumchen aait het zandmannetje! komt helemaal goedquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman verruilt Middelburg maar weer eens voor het mooie Vlissingen
Alleen jammer dat daar een tandartsbezoek wacht
ik hou meer van het echte voetbal de Champions Leaguequote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:08 schreef -Schorpioen- het volgende:
Goedemiddag !
Alle Hools al zin in een woensdag- en donderdag avond UEFA cup voetbal ?
Nog meer mensen die 1 van de 4 wedstrijden gaan bezoeken ?
Of gaat het hier eigenlijk stiekem even niet over voetbal
en hoe beviel het golfer?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:33 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn halve werkdagje zit er weer op.
Wennen aan het weer erg vroege opstaan, de files naar Amsterdam, mijn nieuwe collega's en allerlei compleet nieuwe systemen qua computerprogamma's.quote:
Balkie is inderdaad op zijn achterhoofd gevallen.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:50 schreef SCH het volgende:
Nederlanders moeten meer werken.nl
trustuh en tot laterquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:45 schreef golfer het volgende:
En straks zal ik wel weer, net als gisteren, een klein tussendoor-dutje gaan doen.
er moeten meer mensen in nederland werken....misschien is dat wel een optie.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:50 schreef SCH het volgende:
Nederlanders moeten meer werken.nl
schakelen we vanavond toch weer over op:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:20 schreef golfer het volgende:
Oh ja, ter info:
FOK! downtime hedenavond 23:00
Geinig.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:16 schreef golfer het volgende:
Sta ik even buiten te praten met glazenwasser en moest ik van hem even mijn auto van voor de garage verplaatsen, kom ik daarna binnen en kan ik toch nergens ons poesje Xena meer vinden.
Denk ik dat ze naar buiten is geglipt en ze is nog nooit hier echt buiten geweest sinds onze verhuizing.
Grote zorgen dus en ik in paniek.
Hele buurt 8x rondgelopen en in alle tuinen en bosjes haar naam maar steeds geroepen. Niets.
Nog een keer op het balkon kijken en roepen, hoor ik opeens van de bovenverdieping, die ik ook al 3x doorzocht had haar mauwen en komt ze slaperig de trap afgelopen.
Heeft zich dus blijbaar op een plek verstopt die voor mij niet te vinden was en daar liggen slapen.
Stomme kutkat!
Maar ik ben wel heel blij dat ik haar weer gevonden heb.
![]()
Wij hebben sinds juni vorig jaar Xenaatjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:29 schreef PyTh het volgende:
Geinig.
Hoeveel katten hebben jullie thuis golfert?
Vorige kat van Bluezz (ik heb zelf noooit hiervoor een kat gehad) is ook 3 jaar geleden weggelopen en die is nooit meer teruggekeerd.quote:Een poes van ons is 7 maanden zoek geweest![]()
Ze kwam op een dag niet meer thuis.
En toen stond opeens weer voor de achterdeur te miauwen na 7 maanden heel magertjes en compleet onder de krassen.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:49 schreef Bjoro het volgende:
mevr Againzander (op deze foto 5 mnd zwanger)
[afbeelding]
Mooi zo!quote:
Mooi zo!!quote:
Je lijkt mijn moeder welquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo!
Waar blijven de foto's van de buik en de echo's?
ging ook om de buik !quote:
quote:
Tegen, om Balkie te jennenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:34 schreef pfaf het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet stemmen.
Ik heb vanmiddag al 3x op iemand reageren maar zodra ik op reply drukte kreeg ik weer een 404quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:20 schreef VoreG het volgende:
Forum loopt weer lekker..
ze zullen we bedoelen dat Fok! het om 23:00 uur 2 minuten normaal doetquote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:28 schreef tong80 het volgende:
En dan waarschuwen ze dat fok om elf uur er 2 minuten uit kan liggen
F&F van Bluezz is een paar deuren verderop voor poezenfoto's.quote:
Je hebt niets gemist hier hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:internet werkt hier thuis weer, al de hele dag zonder moeten doen
Alan Partridge al gezien?quote:
liefquote:Op dinsdag 15 februari 2005 16:23 schreef PyTh het volgende:
Onze Lucky een maand of 10 geleden met jonge poesjes
[afbeelding]
quote:
ja.. in londenquote:
Wellus!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:53 schreef pfaf het volgende:
Ben ik snel of ben ik snel?
[afbeelding]
in de film gaat hij toch ook ten onderquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:11 schreef Againzender het volgende:
Troy, dat is toch met die man-met-de-hamer die de naam van onze mooie hoofdstedelijke voetbalclub draagt?
Troy is echt weer zo'n Amerikaanse uitvoering van een historisch verhaal.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de film gaat hij toch ook ten onder
waarom heet feijenoord dan geen ajaxquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Troy is echt weer zo'n Amerikaanse uitvoering van een historisch verhaal.
Ajax was gewoon een lompe sukkel, maar hoe hij aan zijn eind komt in de film klopt niet helemaal, net als een hele hoop andere personen in die film trouwens.
Verder wel een leuke spectakelfilm hoor
omdat die het gewoon niet waard zijn genoemd te worden.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom heet feijenoord dan geen ajax
vind het een tegenvaller, maargoed kwestie van smaak hequote:Op woensdag 16 februari 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienacht allen! Net Troy gezien. Mooie film!
Filmtechnisch is het een prima film, je moet alleen niet het idee hebben dat het overeen komt met het oorspronkelijke verhaalquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk is het een Amerikaanse uitvoering van een historische gebeurtenis. Maar de film zit goed in elkaar en is mooi gemaakt. Dus vind ik het een mooie film.
Laten we het daar maar op houden. Zoveel films kijk in niet, dus de lat ligt voor mij wel laag. Dat zal bij jou als filmliefhebber wel anders zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vind het een tegenvaller, maargoed kwestie van smaak he
7 seconds in Tibetquote:
ga je mooie vrouwen uitdelen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:31 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen geeft Monica Bellucci aan pascal
misschien!quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je mooie vrouwen uitdelen?
Ja, eindelijk gezien.quote:
oke smaken verschillen k vind t echt briljant.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, eindelijk gezien.
Soms wel grappig, maar zeker niet hilarisch.
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, eindelijk gezien.
Soms wel grappig, maar zeker niet hilarisch.
Ik heb hem gemistquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
is het raar dat toen ik gisteren Jaap Stobbe op TV zag ik meteen aan Tong moest denken?
nee hoor, heb dat ook wel eens met andere fokkers, als ik iets op tv ziequote:Op woensdag 16 februari 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
is het raar dat toen ik gisteren Jaap Stobbe op TV zag ik meteen aan Tong moest denken?
bij Theater van het sentimentquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
Wat was ook alweer het typen om mijn smiley terug te krijgen =
±P
altijd natuurlijk, de bierkraan slaapt nooitquote:Op woensdag 16 februari 2005 01:08 schreef du_ke het volgende:
Is er hier nog bier te krijgen?
quote:
Jupiler isquote:Op woensdag 16 februari 2005 01:17 schreef du_ke het volgende:
idd.
Ben zelfs al aan het belgische bier (jupiler) want eigenlijk is psv natuurlijk ook half belgisch.
.
Het is waarschijnlijk toch niet om aan te zien.quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:56 schreef JaWi het volgende:
* JaWi ontstoken oog heeft en misschien niet naar voetbal kan vanavond.
Het oog van JaWi of de wedstrijd van vanavond?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk toch niet om aan te zien.
Daar gaat de dokter over oordelen over 10 minutenquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het oog van JaWi of de wedstrijd van vanavond?
Hehe, beiden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het oog van JaWi of de wedstrijd van vanavond?
Ben jij een Chinees?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar gaat de dokter over oordelen over 10 minuten.
Het ziet er nu zo uit :.
Via MSN?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
Leuk al die poezen-foto's
GAJD;JKEPJA';DSJRP2WERKDS\2340-0928325-5U-80())_(_&^%%$$$&()KFGKDFKDF98*&%JHJVVDFDF
Shit, mailtje van Tong geopend
Eenzijdig wel voor vandaag. Voor de rest ben ik in Nederland geboren als je daar op doelt. Een rasechte ariërquote:
Ik doelde op de gele smiliequote:Op woensdag 16 februari 2005 10:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Eenzijdig wel voor vandaag. Voor de rest ben ik in Nederland geboren als je daar op doelt. Een rasechte ariër.
Dokter zei dat antibiotica niet nodig was, kan ik iig een biertje drinken vanavond. Denk dat ik toch maar naar de wedstrijd ga.
ja, alleen komt de invalideningang direct uit in de kelderquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:00 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen, mag ik door de invalideningang.
dat is altijd een verrassingquote:
Veel plezier he Ji-Sung...quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:28 schreef JaWi het volgende:
Ik waag het er niet op.
* JaWi naar Amsterdam is.
Vanavond te herkennen aan spleetoog.
zoek je kaarten?quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag...
* Da_Sandman wil ook naar Amsterdam
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Harrie de krokodil
Fantastische parodie op Schnappi
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Harrie de krokodil
Fantastische parodie op Schnappi
Dan pak je toch de trein naar amsterdam?quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:Ik wil naar Ajax toe
* Da_Sandman wordt beetje chagarijnig...
als je nu de trein pakt ben je nog net op tijdquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:Ik wil naar Ajax toe
* Da_Sandman wordt beetje chagarijnig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |