Het is waarschijnlijk toch niet om aan te zien.quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:56 schreef JaWi het volgende:
* JaWi ontstoken oog heeft en misschien niet naar voetbal kan vanavond.
Het oog van JaWi of de wedstrijd van vanavond?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk toch niet om aan te zien.
Daar gaat de dokter over oordelen over 10 minutenquote:Op woensdag 16 februari 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het oog van JaWi of de wedstrijd van vanavond?
Hehe, beiden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het oog van JaWi of de wedstrijd van vanavond?
Ben jij een Chinees?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar gaat de dokter over oordelen over 10 minuten.
Het ziet er nu zo uit :.
Via MSN?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
Leuk al die poezen-foto's
GAJD;JKEPJA';DSJRP2WERKDS\2340-0928325-5U-80())_(_&^%%$$$&()KFGKDFKDF98*&%JHJVVDFDF
Shit, mailtje van Tong geopend
Eenzijdig wel voor vandaag. Voor de rest ben ik in Nederland geboren als je daar op doelt. Een rasechte ariërquote:
Ik doelde op de gele smiliequote:Op woensdag 16 februari 2005 10:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Eenzijdig wel voor vandaag. Voor de rest ben ik in Nederland geboren als je daar op doelt. Een rasechte ariër.
Dokter zei dat antibiotica niet nodig was, kan ik iig een biertje drinken vanavond. Denk dat ik toch maar naar de wedstrijd ga.
ja, alleen komt de invalideningang direct uit in de kelderquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:00 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen, mag ik door de invalideningang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |