NIET!quote:
Had je Man on the Moon nou gezien? Retegoeie rol van Carrey ook dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:19 schreef pascalheister het volgende:
vi half afgekapt, achterlijk zeg
ook leuk maar valt in het niet bij ESOTSMquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had je Man on the Moon nou gezien? Retegoeie rol van Carrey ook dus.
Beide erg goed, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:22 schreef pascalheister het volgende:
ook leuk maar valt in het niet bij ESOTSM![]()
Ja, die Tong is mij er eentjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
Aantal posts: 90005 (gemiddeld 59 per dag)
Tong is een mietje.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
Aantal posts: 90005 (gemiddeld 59 per dag)
Zit je binnenkort weer thuis, door teveel Fok!enquote:Op dinsdag 15 februari 2005 09:25 schreef golfer het volgende:
Mogguh.
Ook vanaf mijn werk intussen Fok! aan de praat gekregen.
Verkeerd adres?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oehoe, wat betekent een kaart met hartjes en veel x-jes erop in je brievenbus?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb niks gehad van jou hoorquote:
2 weken is wat dat betreft niksquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:03 schreef zjroentje het volgende:
Balen zeg, 2 weken geen sex.
Ik weet de aanleiding niet, dus verlicht me.quote:
Als je goed naar mijn avatar kijkt weet je misschien waaromquote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik weet de aanleiding niet, dus verlicht me.
Ah zo bedoelde je het. Dat je een kleine hebt wist ik wel, maar ik dacht dat je het over Blumchen had, en de reden waarom ze twee weken niet met de benen wijd mag/gaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je goed naar mijn avatar kijkt weet je misschien waarom
Gelukkig zal het niet meer lang duren![]()
Heerlijk, die fucking ninetiesquote:
Niet!quote:
Dat magquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:19 schreef zjroentje het volgende:
Wat was de operatie als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
/helpt Oblivion
Oeh, jakkes...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dat magIk had papje 3b (zit in je baarmoederwand) en dat is niet goed, dus hebben ze al dat slijmvlies waar dat in zat weg gehaald..
quote:
Dat er iemand verliefd op je is die je rete veel geld gaat kosten als je erin trapt, omdat ze door de commercie bevangen is.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dus jij mag ook al geen sex meer hebben met Blumchen?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:03 schreef zjroentje het volgende:
Balen zeg, 2 weken geen sex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |