Die net iets latere van jou, bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Of die vrijwel gelijktijdige van mij?
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die net iets latere van jou, bedoel je zeker?
Niet bekend voor de "gewone mens" maar wel een geweldige film, de beste van Jim al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 15 februari 2005 00:51[/url] schreef Bluezz het volgende:
Donderdagavond ga ik Jim Carrey bekijken in een niet zo bekende film van hem.
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
Oké, Tong it is.
Ik zet even de juiste tags en plaatjes er in hier.
The Truman Show was anders ook vrij goed hoor, maar ESOFTSM is ook een prima film!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Niet bekend voor de "gewone mens" maar wel een geweldige film, de beste van Jim al zeg ik het zelf
Obli, you die hard hooliganquote:
Arceeman, ik had het kunnen weten...quote:
Sorry, maar Tong was mij nou eenmaal net even voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:05 schreef Blumchen het volgende:
de titel klopt niet eens.. vond die over lieve piano man veeeeeeeeeeeeeel beter!
![]()
idd maar deze is toch echt beter vind ikquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
The Truman Show was anders ook vrij goed hoor, maar ESOFTSM is ook een prima film!
Precies.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:04 schreef pascalheister het volgende:
Niet bekend voor de "gewone mens"
Man on the Moon ook gezien? Daarin was-ie ook errug goed.quote:maar wel een geweldige film, de beste van Jim al zeg ik het zelf
Nee, wilde eigenlijk helemaal niet...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Obli, you die hard hooligan
Kom je recepten ook een hierrrr storten.
Of je tekeningetjes, mag ook
Hoe meer vrouwen etc
ja maar tong spreekt nie de waarheid..quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, maar Tong was mij nou eenmaal net even voor.
Kan en mod even de topictitel veranderen ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:08 schreef Blumchen het volgende:
ik heb geen 2 weken geen sex!! 4 weken... 2 weken is nog wel vol te houden,,
Wat zal die vib van je in het stof liggen intussen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:08 schreef Blumchen het volgende:
ik heb geen 2 weken geen sex!! 4 weken... 2 weken is nog wel vol te houden,,
quote:
Jij post hier anders ook niet? Welk een toeval dat wij elkaar hier treffen dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:09 schreef Oblivion het volgende:
Arceeman, ik had het kunnen weten...![]()
Stomme ik, staat dit topic in my active topics...![]()
Toeval bestaat niet, ga je mee naar TRUTH?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij post hier anders ook niet? Welk een toeval dat wij elkaar hier treffen dan.
quote:
Ennnn bleivvvquote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:12 schreef Arcee het volgende:
Jij post hier anders ook niet? Welk een toeval dat wij elkaar hier treffen dan.
Als je maar even de komende tijd van je muts afblijft, mag je hier volop mutsen hoor.quote:
Toeval bestaat wel, ga je mee naar BED?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:13 schreef Oblivion het volgende:
Toeval bestaat niet, ga je mee naar TRUTH?![]()
Joa....is jouw schuld...quote:
Nee, toeval bestaat niet, want ik wilde het net aan jou vragen...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toeval bestaat wel, ga je mee naar BED?
Toeval bestaat wel. KIOT.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:16 schreef Oblivion het volgende:
Nee, toeval bestaat niet, want ik wilde het net aan jou vragen...
Maar... maar...quote:Unaniem, dus we gaan...![]()
Truste you all!![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
Laten we Arcee en Oblivion totrelduifjes zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |