Op TE hak je nietquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:44 schreef Bjoro het volgende:
Hoe opent ze zo'n gesprek dan
"he slager, heb je nog gehakt ?"
Het gaat hier toch nooit over voetbal?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:08 schreef -Schorpioen- het volgende:
Goedemiddag !
Alle Hools al zin in een woensdag- en donderdag avond UEFA cup voetbal ?
Nog meer mensen die 1 van de 4 wedstrijden gaan bezoeken ?
Of gaat het hier eigenlijk stiekem even niet over voetbal
sterkte AZ...zit nu op 7 mnd toch ?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:12 schreef Againzender het volgende:
Om 14:00 uur naar het ziekenhuis om een echo te laten maken van de baby, de verloskundige kan niet goed voelen of hij/zij wel goed groeit. Toch wel een beetje spannend...
Liefquote:
Yepquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sterkte AZ...zit nu op 7 mnd toch ?
Klinkt ook goed...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:20 schreef VoreG het volgende:
Bier en al die andere geweldige dingen, maar even geen voetbal!
* Blumchen aait het zandmannetje! komt helemaal goedquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman verruilt Middelburg maar weer eens voor het mooie Vlissingen
Alleen jammer dat daar een tandartsbezoek wacht
ik hou meer van het echte voetbal de Champions Leaguequote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:08 schreef -Schorpioen- het volgende:
Goedemiddag !
Alle Hools al zin in een woensdag- en donderdag avond UEFA cup voetbal ?
Nog meer mensen die 1 van de 4 wedstrijden gaan bezoeken ?
Of gaat het hier eigenlijk stiekem even niet over voetbal
en hoe beviel het golfer?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:33 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn halve werkdagje zit er weer op.
Wennen aan het weer erg vroege opstaan, de files naar Amsterdam, mijn nieuwe collega's en allerlei compleet nieuwe systemen qua computerprogamma's.quote:
Balkie is inderdaad op zijn achterhoofd gevallen.....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:50 schreef SCH het volgende:
Nederlanders moeten meer werken.nl
trustuh en tot laterquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:45 schreef golfer het volgende:
En straks zal ik wel weer, net als gisteren, een klein tussendoor-dutje gaan doen.
er moeten meer mensen in nederland werken....misschien is dat wel een optie.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:50 schreef SCH het volgende:
Nederlanders moeten meer werken.nl
schakelen we vanavond toch weer over op:quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:20 schreef golfer het volgende:
Oh ja, ter info:
FOK! downtime hedenavond 23:00
Geinig.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:16 schreef golfer het volgende:
Sta ik even buiten te praten met glazenwasser en moest ik van hem even mijn auto van voor de garage verplaatsen, kom ik daarna binnen en kan ik toch nergens ons poesje Xena meer vinden.
Denk ik dat ze naar buiten is geglipt en ze is nog nooit hier echt buiten geweest sinds onze verhuizing.
Grote zorgen dus en ik in paniek.
Hele buurt 8x rondgelopen en in alle tuinen en bosjes haar naam maar steeds geroepen. Niets.
Nog een keer op het balkon kijken en roepen, hoor ik opeens van de bovenverdieping, die ik ook al 3x doorzocht had haar mauwen en komt ze slaperig de trap afgelopen.
Heeft zich dus blijbaar op een plek verstopt die voor mij niet te vinden was en daar liggen slapen.
Stomme kutkat!
Maar ik ben wel heel blij dat ik haar weer gevonden heb.
![]()
Wij hebben sinds juni vorig jaar Xenaatjequote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:29 schreef PyTh het volgende:
Geinig.
Hoeveel katten hebben jullie thuis golfert?
Vorige kat van Bluezz (ik heb zelf noooit hiervoor een kat gehad) is ook 3 jaar geleden weggelopen en die is nooit meer teruggekeerd.quote:Een poes van ons is 7 maanden zoek geweest![]()
Ze kwam op een dag niet meer thuis.
En toen stond opeens weer voor de achterdeur te miauwen na 7 maanden heel magertjes en compleet onder de krassen.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:49 schreef Bjoro het volgende:
mevr Againzander (op deze foto 5 mnd zwanger)
[afbeelding]
Mooi zo!quote:
Mooi zo!!quote:
Je lijkt mijn moeder welquote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo!
Waar blijven de foto's van de buik en de echo's?
ging ook om de buik !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |