Als je dat geen humor vindt, heb je gewoon een probleem met humor. En nee, het is niet van mezelf.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:56 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Was dit weer als humor bedoeld???
Rejection is one thing
But rejection from a fool
Is cruel
nee dat was grappig!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 00:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als je dat geen humor vindt, heb je gewoon een probleem met humor. En nee, het is niet van mezelf.
quote:Volgens mij voel je je al een tijdje aangesproken fatso
Ik ben geen fulltimegrappen maker!quote:Op maandag 14 februari 2005 01:01 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
nee dat was grappig, maar dat was mijn grap [ frapant dat je dat niet stapt]
Ik bedoelde je opmerking
Preciesquote:Op maandag 14 februari 2005 01:04 schreef whosvegas het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig.
Maar die ongezonde troep is zo lekker. En ik heb niet elke avond tijd om iets gezonds te maken, dus is de wandeling naar de chinees (die hier vlakbij zit) is snel gemaakt, vooral ook omdat ik ook alleen ben. Maar wat ik wel doe ipv babi pangang (vet vlees in een vette saus, maar super lekker) neem ik tjap tjoy (soort groente mix). En cola vind ik ook lekker, maar dat drink ik alleen in het weekend. Als je dit soort dingen met mate doet is er niks aan de hand.
Je moet je idd niet de hele dag vol proppen met hamburgers en pizza's. Maar af en toe een lekkere big mac wegwerken kan geen kwaad
Je bent dus een hele dunne humorloze en domme meneer die andere op humor test...quote:Op maandag 14 februari 2005 01:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben geen fulltimegrappen maker!![]()
it's a dirty job...quote:Op maandag 14 februari 2005 01:08 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Je bent dus een hele dunne humorloze en domme meneer die andere op humor test...
zit net je fotoboek te bekijken... maarre getver wat ben jij lelijk zeg!!!! vieze wallen onder je ogen getver...quote:
Breezah's ookquote:
hahaha lol... Breezah's maken lelijk [ en dan te bedenken dat ze dit een mooie foto van haar zelf vindt hahahaha] irritant breezah meiskequote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 01:36 schreef Alternate het volgende:
Er zijn mensen die kunnen eten wat ze willen en zijn nog te licht. Er zijn ook mensen die ongelofelijk hard sporten en alsnog ontzettend op moeten letten wat ze eten omdat ze anders dik worden. En dat zijn misschien nog wel meer mensen dan je denkt. Voor hetzelfde geld had jij ook overgewicht gehad als je een iets andere stofwisseling gehad had. Ik vind het daarom ook wel erg grof om te stellen dat dikke mensen lui zijn en maar eens 'gezond' moeten gaan eten. Feit is gewoon dat wat voor de 1 prima werkt de ander moddervet maakt.
Daarom denk ik dat je je geodbedoelde adviezen verder maar beter aan je vrienden moet gaan vertellen, want het aantal mensen dat te dik is omdat ze alleen maar bij de mac eten en nooit bewegen is denk ik een stuk kleiner dan je denkt en ik vrees dat je op deze manier een hoop mensen onbedoeld hard op hun ziel trapt. Ik ken zat mensen die zich verschillende dagen per week helemaal in het zweet werken en niet overmatig veel eten, maar toch niet afvallen.
Wat een agressie om een grapjequote:Op maandag 14 februari 2005 01:21 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
zit net je fotoboek te bekijken... maarre getver wat ben jij lelijk zeg!!!! vieze wallen onder je ogen getver...
Is geen agressie . je bent gewoon viezquote:Op maandag 14 februari 2005 01:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat een agressie om een grapje
Je bent zelf zeker dik
Klopt, en ik schat dat veel mensen (90%) dit enkel en alleen aan zichzelf te danken heeft. Niet willen sporten, vet eten en altijd met slappe excuses als schildklieren, aanleg, enz enz komen. Een kleine groep kan er echt niks aan doen, en die lijdt waarschijnlijk onder al die aanstellers die andermans kwalen misbruiken om hun eigen vreetgedrag te verbloemen.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:24 schreef daReaper het volgende:
Ziek word ik er van. Het stikt in Nederland van de mensen met overgewicht. Het is niet alleen lelijk (naar mijn mening), maar ook nog ongelovelijk ongezond.
Ik hang mijn mening niet op aan zoiets futiels als een film. Natuurlijk zit er een kern van waarheid in, maar wat verder kijken en je wat breder orienteren kan nooit kwaat.quote:Een tijd geleden heb ik "Supersize Me" gezien. Voor de mensen die deze film niet kennen: in deze film besluit een man om een maand lang te ontbijten, luchen en dineren bij de McDonalds, en in die hele maand ook niets anders te eten dan wat ze bij de McDonalds verkopen. Dit, om te zien wat de gevolgen zouden zijn.
Ergens in deze film werd ook verteld over 3 mensen die uit eten waren:
N. Persoon die niet rookt en ook niet dik is,
D. Persoon die dik is, maar niet rookt,
R. Persoon die rookt, maar niet dik is.
Terwijl N. en R. gewoon een normale hoeveelheid eten hadden besteld, stouwde D. zich helemaal vol met zo ongeveer de hele menukaart. Toen dit eindelijk op was, stak R. een sigaret op. Meteen zegt D. iets van: "Roken is slecht voor je, je moet echt stoppen met roken!!!"
Natuurlijk, D. heeft gelijk, maar als R. tegen D. zou hebben gezegd: "Zoveel vreten is slecht voor je, je moet echt stoppen met zoveel te vreten!!!", dan was dit meteen diep beledigend geweest. Echter; wat is het verschil? Dit moet ook gewoon gezegd kunnen worden! Vandaar dat ik (een roker, overigens) dit topic open. Na al die antirooktopics mag er ook wel eens een antivreettopic geopend worden.
Een giller op zichzelf. Juist dit soort drankjes zitten boordevol suikers en/of andere toegevoegde suikervervangers die een mens er niet bepaald slanker op maken. Wil je echt gezond drinken, neem dan thee, (puur) appelsap, sinaasappelsap, druivensap of grapefruitsap.quote:Zelf hield ik ook wel van flink doorvreten en liters cola op een dag drinken. Dik ben ik niet. Nooit geweest. Ongeveer 65 kilootjes op 1,85m lengte. Nadat ik de film Supersize Me gezien had, heb ik mijn eet-/drinkgewoontes ernstig aangepast. Cola drink ik amper meer, en luchen doe ik met brood in plaats van chips. Naast dik worden heeft die levensstijl namelijk wel meer gevolgen. Suiker (en daarmee bijvoorbeeld Cola) is ontzettend verslavend. Je lijkt er energie van te krijgen, maar in feite onttrekt het juist je energie en geeft je 1 flinke chemische energiestoot. Het gevolg hiervan is dat je je juist ontzettend futloos voelt wanneer je geen cola drinkt. Waarschijnlijk klinkt dit erg bekend voor de mensen die zich hier aangesproken voelen. Ook de volgende symptomen zullen je dan bekend voor komen: depressief, futloos...
Dit was ook het geval bij de persoon uit de film Supersize Me. Hij kwam ergens tussen de 10 en de 20 kilo aan, had een machtig hoge bloeddruk en nog genoeg andere lichamelijke kwalen, kon alleen nog maar lui in zijn stoel hangen, was depressief, en zin in seks had hij ook niet meer. Het enige waar hij nog zin in had, was McDonalds eten en cola. Nadat hij gestopt was met zijn bijzondere "diëet" en weer gewoon gezond at, was hij binnen een week al weer in staat dingen te doen, en na een jaar was hij zijn overgewicht ook weer kwijt.
Het is dus echt niet je persoonlijkheid, maar het gevolg van je eetgedrag. Geen nood: al na een dag van geen cola, maar vruchtensappen (zonder toegevoegde suikers, ja!) drinken zal je behoefte aan cola afnemen. Al na een week zul je het verschil merken: je voelt je beter over jezelf en je bent actiever! Ditzelfde geldt voor andere suikerhoudende producten. Ik spreek dus uit ervaring.
Koop daar geen cola, maar een lekkere vruchtensap (ikzelf kan de smaak van Spa & Fruit Banaan/Mandarijn wel waarderen)
Helemaal mee eens. Bovendien kosten mensen die zich op een ongezonde manier de barsten vreten de maatschappij meer geld dan mensen die roken.quote:in plaats van de hamburgers of patat. In het begin heb je er misschien helemaal geen zin in om brood te smeren of avondeten te maken, maar dat is gewoon iets waar je je doorheen moet zetten, hoe moeilijk het ook mag lijken.
Onthou vooral dit: een betere levensstijl doe je vooral voor jezelf, en niet voor anderen! Je doet het om gezonder te zijn, om je beter in je vel te zitten. Inderdaad, je doet het ook om er beter uit te gaan zien en dat is voor jezelf én voor anderen.
Wat een respectloos geval ben jij zeg!quote:Op maandag 14 februari 2005 01:21 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
zit net je fotoboek te bekijken... maarre getver wat ben jij lelijk zeg!!!! vieze wallen onder je ogen getver...
quote:Op maandag 14 februari 2005 01:42 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Is geen agressie . je bent gewoon viez
hahahaha nou wordt ie leuk... wordt je dom van dat gezonde eten of zo?quote:Op maandag 14 februari 2005 01:43 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Wat een respectloos geval ben jij zeg!
Vind het , net als de opmerking die degene maakte waarop jij reageerde, nogal respectloos om mensen op een dergelijke manier te bejegenen. Wat gij niet wilt dat u geschied..........quote:Op maandag 14 februari 2005 01:45 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
hahahaha nou wordt ie leuk... wordt je dom van dat gezonde eten of zo?
Wat een belerende mensen hier zeg!!!! get a lifequote:Op maandag 14 februari 2005 01:47 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Vind het , net als de opmerking die degene maakte waarop jij reageerde, nogal respectloos om mensen op een dergelijke manier te bejegenen. Wat gij niet wilt dat u geschied..........
Precies, als je gewoon lekker gaat sporten en niet te veel eet blijf je echt wel gezond.quote:Op maandag 14 februari 2005 01:56 schreef op_dreef het volgende:
Kennen mensen trouwens die reclame van Slimfast ? [afbeelding]
"Met slimfast kan ik gewoon fruit, brood en groente blijven eten, en toch afvallen" Misschien iets om over na te denken voor al die luie mensen die zich voor de zoveelste maal in zo'n nonsense-dieet storten.
Ik zelf was ook ooit te dik en woog ondernabij de 100 kilo. Ik keek niet op een shoarma'tje meer of minder, kende alle smalen Ben en jerry's uit mijn hoofd en dronk (uit gewoonte) altijd cola en andere frisdranken. Op een dag heb ik het even helemaal anders aangepakt. Geen frisdrank meer (de grootste boosdoener), driemaal daags een maaltijd, waarbij ik echt niet spastisch ga zitten doen over de samenstelling van die maaltijd, en vooral: sporten!
Nu, een krappe anderhalf jaar later, weeg ik 83, mis helemaal niks, en neem op zijn tijd rustig een keer een patatje en een biertje.![]()
Kijk nou eens naar je gedrag in dit topic. Continue zeuren dat mensen geen kritiek mogen hebben op (jou?) overgewicht, maar andere mensen wel de huid vol schelden en beledigen op uiterlijke kenmerken. Volgens mij ben je "ergens" heel erg gefrustreerd over!quote:Op maandag 14 februari 2005 01:49 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Wat een belerende mensen hier zeg!!!! get a life
Voor 90% van de dikkertjes is dit inderdaad de ideale remedie!quote:Op maandag 14 februari 2005 01:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Precies, als je gewoon lekker gaat sporten en niet te veel eet blijf je echt wel gezond.
Leg mij eens uit waarom ik fout zit. Of geloof jij werkelijk dat 90% van alle mensen met overgewicht een kwaal aan de schildklier of aanleg heeft ?quote:Op maandag 14 februari 2005 02:20 schreef Classic-PC het volgende:
Gezien de termen die je gebruikt kan ik concluderen dat je totaal geen idee hebt waar je het over hebt met die 90% van je ....
Ga je eerst eens verdiepen in de cijfers zou ik zeggen. Ga dan eens kijken waarom die mensen te dik zijn en ga dan nog eens rekenen hoeveel % zou afvallen door jou "geniale" remedie. Ik kan je verzekeren dat dat niet meer dan 25% zal zijn.
Scharminkelquote:Op zondag 13 februari 2005 23:46 schreef daReaper het volgende:
[..]
Zoals ik in de OP al zei: ik weeg 65 kg op een lengte van 1.85m
ik denk niet dat er veel zijn die nu op hun ziel getrapt zijn vanwege een topic op Fok!quote:Op maandag 14 februari 2005 01:36 schreef Alternate het volgende:
Er zijn mensen die kunnen eten wat ze willen en zijn nog te licht. Er zijn ook mensen die ongelofelijk hard sporten en alsnog ontzettend op moeten letten wat ze eten omdat ze anders dik worden. En dat zijn misschien nog wel meer mensen dan je denkt. Voor hetzelfde geld had jij ook overgewicht gehad als je een iets andere stofwisseling gehad had. Ik vind het daarom ook wel erg grof om te stellen dat dikke mensen lui zijn en maar eens 'gezond' moeten gaan eten. Feit is gewoon dat wat voor de 1 prima werkt de ander moddervet maakt.
Daarom denk ik dat je je geodbedoelde adviezen verder maar beter aan je vrienden moet gaan vertellen, want het aantal mensen dat te dik is omdat ze alleen maar bij de mac eten en nooit bewegen is denk ik een stuk kleiner dan je denkt en ik vrees dat je op deze manier een hoop mensen onbedoeld hard op hun ziel trapt. Ik ken zat mensen die zich verschillende dagen per week helemaal in het zweet werken en niet overmatig veel eten, maar toch niet afvallen.
Kijkende naar de user zeugis waag ik dat te betwijfelen!quote:Op maandag 14 februari 2005 02:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ik denk niet dat er veel zijn die nu op hun ziel getrapt zijn vanwege een topic op Fok!
[offtopic]Toch handig om je arbeidsplaats onder je ogen mee te dragenquote:Op maandag 14 februari 2005 01:21 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat rokers behoorlijk wat accijnsen betalen om die chemotherapie uiteindelijk te betalen, terwijl je in McDonals nog altijd het laagste BTW tarief aantreft.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:55 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Die chemotherapie die wij voor jou kankergezwel moeten betalen is duurder hoor!!!!
Dat is fructose, wat een stuk gezonder is dan de suiker die kunstmatig is toegevoegd.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:49 schreef -erwin- het volgende:
Ik vind je verhaal over hoe slecht suiker toch wel niet zou zijn nogal onovertuigend. In de meeste vruchten zit erg veel suiker. *pakt pak appelsientje er bij* 8.6 gram per 100ml. als je dus een liter sinaasappelsap drinkt krijg je bijna 100 gram suiker binnen. is dat dan opeens niet slecht?
Het probleem is dat men een bepaalde levensstijl waarin men zich gelukkig voelt, niet wil opgeven voor iets wat men ongelukkig maakt. Succesvol afvallen en gezond leven lukt dus daarom ook niet met al die dieten, pilletjes, e.d. maar lukt alleen als je je levensstijl zo weet om te buigen dat je: a. Gezonder eet, b. meer beweegt en allerbelangrijkste: c. Je er nog steeds gelukkig bij voelt!quote:Op zondag 13 februari 2005 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen ik de OP zag, dacht ik al: nee he, weer zo'n 'beledig dikke mensen'-topic, maar je hebt je punt goed gemaaktIk ben het roerend met je eens, hoor. Dikke mensen proberen ook vaak een excuses te vinden om niet te gaan sporten, terwijl ze zich stukken beter voelen als ze eenmaal begonnen zijn.
Je moet het dus niet met tegenzin doen, dan bereik je er niets mee, aangezien je het dan toch niet gaat volhouden. Verzin iets wat je wel leuk vind te doen, er is altijd wel iets, en doe het, begin gewoon rustig aan en bouw het langzaam op. Afvallen kost tijd, neem die tijd dan ook.quote:Voor mij was dat ook lang een excuus. Ik ben niet echt dik, maar mag wel wat kilootjes minder. Dus terwille van mezelf kijk ik door m'n eigen smoesjes heen en ga sporten
McDonalds vindt ik dus hartstikke smerig...quote:Op maandag 14 februari 2005 10:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil die film ook wel zien.
Maar nooit meer naar de MC Donnaldszou ik niet kunnen.
Het is gewoon lekker eten.
Ik ben wel 1:78 lang en 68 kilo
Mjum, vind het best lekker en hoewel ik af aan het vallen ben, kan ik daar nog best naartoe. Ik moet me dan wel realiseren dat ik in plaats van een medium menuutje, ook een drie gangen diner met alles erop en eraan naar binnen had kunnen werken en zelfs dan nog ruimte voor een gezond snoepje had overgehouden.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
McDonalds vindt ik dus hartstikke smerig...
ik hou niet zo van patat enzo...
Hij voelt zich aangesprokenquote:Op maandag 14 februari 2005 01:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat een agressie om een grapje
Je bent zelf zeker dik
Jij schat te veel.... daar hebben we niets aan........ feiten!!!!quote:Op zondag 13 februari 2005 23:12 schreef daReaper het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit bij sommigen het geval. Maar ik schat dat dat in Nederland bij slechts 10% van de dikke mensen het geval is, als niet minder, terwijl ongeveer 50% het beweest, als niet meer!
Zoals ik al zei: neem een kijkje in een niet westers land, en ziedaar hoeveel mensen er écht las van hebben. Westerlingen vreten gewoon teveel omdat het allemaal veel te gemakkelijk gaat hier.
"Hop, ff de Mac in. Morgen ook maar meteen, ik heb geen zin om te koken hoor!"
Slimfast en die andere shit, is allemaal geldklopperij.quote:Kennen mensen trouwens die reclame van Slimfast ?
"Met slimfast kan ik gewoon fruit, brood en groente blijven eten, en toch afvallen" Misschien iets om over na te denken voor al die luie mensen die zich voor de zoveelste maal in zo'n nonsense-dieet storten.
Ja ja ....... Volgens mij ben jij ook te zwaar...je gezicht ziet er iig wel een beetje opgezwollen uitquote:
En er zijn vet veel lekkere wijfen met weinig kleren aan die erg geil staan te bewegen op muziek!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:53 schreef Pracissor het volgende:
Ik denk dat voor mannen een goede stimulans is om te gaan fitnessen. Het is leuk om op die manier met je lichaam bezig te zijn, je ziet snel het resultaat, zit beter in je vel en de vrouwen vinden het mooi![]()
Vrouwen moeten gewoon niet teveel snoepen
yepquote:Op maandag 14 februari 2005 02:00 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar je gedrag in dit topic. Continue zeuren dat mensen geen kritiek mogen hebben op (jou?) overgewicht, maar andere mensen wel de huid vol schelden en beledigen op uiterlijke kenmerken. Volgens mij ben je "ergens" heel erg gefrustreerd over!
Je zou maar een dikke Marokkaanse homo zijnquote:Op maandag 14 februari 2005 15:41 schreef BrauN het volgende:
Homo's, allochtonen, dikke mensen... het is allemaal één pot nat.
Dat zeg ik. Als je de post nou gewoon nog een keer doorleest zie je dat dat er ook staat.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:20 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Slimfast en die andere shit, is allemaal geldklopperij.
Als je af wilt vallen moet je normaal eten en sporten.
In de tijd dat je sit poste had je ook lekker kunnen sporten. Een half uurtje op de trimband doet wonderen tegen dergelijke frustraties!quote:
Het zit je nogal hoog he!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 16:02 schreef op_dreef het volgende:
[..]
In de tijd dat je sit poste had je ook lekker kunnen sporten. Een half uurtje op de trimband doet wonderen tegen dergelijke frustraties!![]()
Zullen we het eens over jou frustraties hebben... je komt n.l. als een hypocriet eng mannetje over.quote:wat u niet wil wat u geschied....
ja natuurlijk... bijna alle dikketjes dachten op een dag... kom laat ik eens lekker dik worden.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Iedereen is tegenwoordig dik, en iedereen maar klagen dat het door een of andere ziekte komt. Kom op zeg, niet heel Nederlands volk heeft die ziektes. Dus meestal is dik zijn een keuze
40% van de nederlandse bevolking heeft last van overgewicht.. Je uitspraak klopt (helaas) dus redelijkquote:Op maandag 14 februari 2005 15:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Iedereen is tegenwoordig dik, en iedereen maar klagen dat het door een of andere ziekte komt. Kom op zeg, niet heel Nederlands volk heeft die ziektes. Dus meestal is dik zijn een keuze
Ja ieder pondje gaat door het mondje [ bij de meeste ]quote:Op maandag 14 februari 2005 16:28 schreef BarBaar het volgende:
[..]
40% van de nederlandse bevolking heeft last van overgewicht.. Je uitspraak klopt (helaas) dus redelijk
Ieder pondje gaat door het mondje.. en ga eens sporten mensen..
Klopt voor een deel Zeuxis,quote:Op maandag 14 februari 2005 16:37 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Ja ieder pondje gaat door het mondje [ bij de meeste ]
maar stel nu eens dat ze drugs zouden legaliseren en vettig en suikerhoudend eten zouden illegaliseren.
dan zouden er in het westen een hoop minder dikke mensen rondlopen, maar veel meer verslaafden aan drugs.
Overgewicht is namelijk practisch altijd een symptoom!!!! Onderliggende psychische problemen zijn vaak de oorzaak.
Symptoom bestrijding heeft geen zin!!!!
Ben je (s)mal, ik vind dit vette humor!quote:
Maak je niet zo dik!quote:Zullen we het eens over jou frustraties hebben... je komt n.l. als een hypocriet eng mannetje over.
eerlijkheid duurt het langst freak
![]()
Dat is ook zeker waar... het is en, en.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:48 schreef avotar het volgende:
[..]
Klopt voor een deel Zeuxis,
Aan de andere kant kan juist een afvalproces een nieuw doel zijn voor heel veel mensen. Ik weet dat het dat voor mij is.
Mijn neerslachtige, futloze onzekere instelling is ook volledig veranderd met mijn "nieuwe" lichaam.
Ik heb energie, zelfvertrouwen, sta positief in het leven.
Maar het moet wel een combinatie zijn. Het overgewicht is namelijk ondanks alle andere problemen niet gezond. Het moet ook aangepakt worden.
Maar zoals ik in mijn vorige post al zei.. bewustwording is de sleutel.
En documentaires als SuperSizeMe kunnen daarbij heel verhelderend en oogopenend werken.
Heb jij die gezien Zeuxis?
quote:Ziek word ik er van
quote:Maar daarom niet minder walgelijk
quote:Alles wat aan zo'n vatsig lijf zit is toch echt via de mond naar binnen gekomen hoor
quote:Dikke mensen zijn verslaafd aan eten en moeten dan ook als verslaafden behandeld worden. Oppaken dus en verplicht in een nog op te richten dieethuis gezet worden totdat ze weer een normaal lichaamsgewicht hebben. Daarna worden ze weer losgelaten.
quote:Zou ik ook zeggen als ik dik en lelijk was.
quote:In de zomer op het strand...
..bij het zien van een erorm vet wijf...
..kotste ik in het zand...
quote:Overgewicht kost de staat uiteindelijk ook veel geld, de zorg en alle ziektes van die mensen komt uiteindelijk bij iedereen terecht. Dus ik zeg, verplicht afvallen! (wanneer het groot-eters betreft)
quote:Dikke mensen zijn viez
van de hand van de zelfde poster :quote:Helemaal mee eens. Bovendien kosten mensen die zich op een ongezonde manier de barsten vreten de maatschappij meer geld dan mensen die roken.
quote:Wat een respectloos geval ben jij zeg!
Ik heb SuperSizeMe ook gezien...quote:Homo's, allochtonen, dikke mensen... het is allemaal één pot nat.
Thats the whole point!!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 17:05 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ben je (s)mal, ik vind dit vette humor!
[..]
Maak je niet zo dik!
Het enige wat ik zeg is dat je hier mensen loopt aan te vallen en kankergezwellen toewenst, terwijl veel mensen gewoon een fatsoenlijke discussie willen voeren. Not the way to go!
Ja ik ben eigenlijk een heel dik viez mormelquote:Op maandag 14 februari 2005 12:28 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Ja ja ....... Volgens mij ben jij ook te zwaar...je gezicht ziet er iig wel een beetje opgezwollen uit
Dat zijn mensen met een minderwaardigheidscomplex en zich mede aangesproken voelen als je over hun lelijke medemens/lotgenoten begint.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk een heel dik viez mormel
Wel schattig om te zien hoe fanatiek dikke mensen reageren als je er iets over zegt.
Ik zal de termen die jij hier bezigt maar niet herhalen. Ze getuigen in ieder geval van een grote mate van disrespect.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:42 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Thats the whole point!!!!
Ik reageer alleen op een dergelijke manier op posters die disrespectvol zijn.
En over het fatsoen niveau valt in sommige gevalen in dit topic te twisten.
[als je het kortzichtigheid en domheid wil noemen vindt ik het ook ok]
Ik heb trouwens niemand kanker toegewenst
Ik vind je wel een leuk grietje om te zien hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Precies, want dan heb je opeens wallen onder je ogen, kun je kankergezwellen krijgen en ben je een vernederende persoonlijkheid die mensen diep op hun ziel trapt. Het moge duidelijk zijn dat het veel van dit soort mensen aan iedere vorm van zelfreflectie ontbreekt.quote:Wel schattig om te zien hoe fanatiek dikke mensen reageren als je er iets over zegt.
Inmiddels heb ik voor jou idd geen respect meer.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:08 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik zal de termen die jij hier bezigt maar niet herhalen. Ze getuigen in ieder geval van een grote mate van disrespect.
Ik ook voor jijquote:Op maandag 14 februari 2005 18:30 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik voor jij idd geen respect meer.![]()
end of discussion
Jij reageert nu ook al aardig fanatiek, nu mensen iets over die vieze kop van je zeggen.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wel schattig om te zien hoe fanatiek dikke mensen reageren als je er iets over zegt.
daarna ben je jezelf alleen maar gaan verdedigen omdat mensen terecht zeggen dat je een viez en opgeblazen gezicht heb.quote:dikke mensen zijn viez
nou knul je hebt je bijval gevonden...quote:Op maandag 14 februari 2005 18:12 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik vind je wel een leuk grietje om te zien hoor
[..]
Precies, want dan heb je opeens wallen onder je ogen, kun je kankergezwellen krijgen en ben je een vernederende persoonlijkheid die mensen diep op hun ziel trapt. Het moge duidelijk zijn dat het veel van dit soort mensen aan iedere vorm van zelfreflectie ontbreekt.
euhm, is dat dat spul waar ipv suiker gewoon een boel aspartaam in verwerkt zit, wat lekker kankerverwekkend is?quote:Op zondag 13 februari 2005 22:24 schreef daReaper het volgende:
Koop daar geen cola, maar een lekkere vruchtensap (ikzelf kan de smaak van Spa & Fruit Banaan/Mandarijn wel waarderen).[/sub]
Ik vind maryse een leuk smoeltje hebben hoor. Post jij ook even een foto van jezelf ter vergelijking ?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:37 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Jij reageert nu ook al aardig fanatiek, nu mensen iets over die vieze kop van je zeggen.
overgens wel schattig om te zien hoor.
Gooi ze er maar uit die frustraties!quote:daarna ben je jezelf alleen maar gaan verdedigen omdat mensen terecht zeggen dat je een viez en opgeblazen gezicht heb.![]()
wat is tegenwoordig niet meer kankerverwekkendquote:Op maandag 14 februari 2005 18:52 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
euhm, is dat dat spul waar ipv suiker gewoon een boel aspartaam in verwerkt zit, wat lekker kankerverwekkend is?![]()
Dat is een stuk van het liedje I don't mind if you forget me van Morrissey. Als je dit liedje beluistert dan kom je er al heel gauw achter dat de ik-persoon in dit liedje juist degene is waar de grappen over gemaakt wordt. Een lied over valse meningen, onechte en ongemeende good-will.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als je dat geen humor vindt, heb je gewoon een probleem met humor. En nee, het is niet van mezelf.
BS!quote:Op maandag 14 februari 2005 16:37 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Ja ieder pondje gaat door het mondje [ bij de meeste ]
maar stel nu eens dat ze drugs zouden legaliseren en vettig en suikerhoudend eten zouden illegaliseren.
dan zouden er in het westen een hoop minder dikke mensen rondlopen, maar veel meer verslaafden aan drugs.
Overgewicht is namelijk practisch altijd een symptoom!!!! Onderliggende psychische problemen zijn vaak de oorzaak.
Symptoom bestrijding heeft geen zin!!!!
Psychische problemen is wat anders dan gestoord zijn...quote:Op maandag 14 februari 2005 19:19 schreef BarBaar het volgende:
[..]
BS!
Je zegt dus dat 40% van de nederlandse bevolking gestoord (of onderweg) is?
goed knul jij mag het laatste woord hebben...[ verzin maar wat ]quote:Op maandag 14 februari 2005 18:59 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik vind maryse een leuk smoeltje hebben hoor. Post jij ook even een foto van jezelf ter vergelijking ?
[..]
Gooi ze er maar uit die frustraties!![]()
Je eigen ongenoegen afreageren op anderen is zo ontzettend makkelijk......
m.a.w. je wilt geen foto van jezelf posten, stakkerquote:Op maandag 14 februari 2005 20:06 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
goed knul jij mag het laatste woord hebben...[ verzin maar wat ]
de 'pot verwijt de ketel'i is hier zo duidelijk dat het lachwekkend wordt.
over en uit.
![]()
ga jij eerst maar is ff lekker uit-puberenquote:Op maandag 14 februari 2005 20:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
m.a.w. je wilt geen foto van jezelf posten, stakker
De pot verwijt de ketel inderdaad. Je loopt hier te schelden en te tieren dat het een lieve lust is, tot kankergezwellen toewensen aan toe, maar aan de andere kant verwacht je wel dat mensen geen kwaad woord over dikke mensen spreken en weiger je, nadat je de foto van een leuk grietje helemaal afgezeken hebt, een foto van jezelf te posten.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:06 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
goed knul jij mag het laatste woord hebben...[ verzin maar wat ]
de 'pot verwijt de ketel'i is hier zo duidelijk dat het lachwekkend wordt.
over en uit.
![]()
ok omdat je niet zo snugger bent nog 1 keer: * nogmaals ik heb NIEMAND een kanker gezwel toegewenstquote:Op maandag 14 februari 2005 21:33 schreef op_dreef het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel inderdaad. Je loopt hier te schelden en te tieren dat het een lieve lust is, tot kankergezwellen toewensen aan toe, maar aan de andere kant verwacht je wel dat mensen geen kwaad woord over dikke mensen spreken en weiger je, nadat je de foto van een leuk grietje helemaal afgezeken hebt, een foto van jezelf te posten.
Triest geval!![]()
* verder zie ik de relevantie van het posten van een foto niet in [ waarschijnlijk omdat ik de pubertijd al 10 talen jaren achter me heb gelaten.]quote:dikke mensen viez zijn
Nee, je scheld op iedereen.quote:Op maandag 14 februari 2005 22:31 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
ok omdat je niet zo snugger bent nog 1 keer: * nogmaals ik heb NIEMAND een kanker gezwel toegewenst
* Ik scheld alleen op respectloze post
Mooi, dan moet je ook niet op anderen gaan schelden. Stiekem weten we natuurlijk allebei waarom je geen foto durft te posten.quote:* verder zie ik de relevantie van het posten van een foto niet in [ waarschijnlijk omdat ik de pubertijd al 10 talen jaren achter me heb gelaten.]
Over en sluiten.quote:en je reageert maar op deze laatste post op jou geval. [je schijnt immers graag het laatste woord te hebben] .
over en uit
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |