Jij schat te veel.... daar hebben we niets aan........ feiten!!!!quote:Op zondag 13 februari 2005 23:12 schreef daReaper het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit bij sommigen het geval. Maar ik schat dat dat in Nederland bij slechts 10% van de dikke mensen het geval is, als niet minder, terwijl ongeveer 50% het beweest, als niet meer!
Zoals ik al zei: neem een kijkje in een niet westers land, en ziedaar hoeveel mensen er écht las van hebben. Westerlingen vreten gewoon teveel omdat het allemaal veel te gemakkelijk gaat hier.
"Hop, ff de Mac in. Morgen ook maar meteen, ik heb geen zin om te koken hoor!"
Slimfast en die andere shit, is allemaal geldklopperij.quote:Kennen mensen trouwens die reclame van Slimfast ?
"Met slimfast kan ik gewoon fruit, brood en groente blijven eten, en toch afvallen" Misschien iets om over na te denken voor al die luie mensen die zich voor de zoveelste maal in zo'n nonsense-dieet storten.
Ja ja ....... Volgens mij ben jij ook te zwaar...je gezicht ziet er iig wel een beetje opgezwollen uitquote:
En er zijn vet veel lekkere wijfen met weinig kleren aan die erg geil staan te bewegen op muziek!quote:Op maandag 14 februari 2005 11:53 schreef Pracissor het volgende:
Ik denk dat voor mannen een goede stimulans is om te gaan fitnessen. Het is leuk om op die manier met je lichaam bezig te zijn, je ziet snel het resultaat, zit beter in je vel en de vrouwen vinden het mooi![]()
Vrouwen moeten gewoon niet teveel snoepen
yepquote:Op maandag 14 februari 2005 02:00 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar je gedrag in dit topic. Continue zeuren dat mensen geen kritiek mogen hebben op (jou?) overgewicht, maar andere mensen wel de huid vol schelden en beledigen op uiterlijke kenmerken. Volgens mij ben je "ergens" heel erg gefrustreerd over!
Je zou maar een dikke Marokkaanse homo zijnquote:Op maandag 14 februari 2005 15:41 schreef BrauN het volgende:
Homo's, allochtonen, dikke mensen... het is allemaal één pot nat.
Dat zeg ik. Als je de post nou gewoon nog een keer doorleest zie je dat dat er ook staat.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:20 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Slimfast en die andere shit, is allemaal geldklopperij.
Als je af wilt vallen moet je normaal eten en sporten.
In de tijd dat je sit poste had je ook lekker kunnen sporten. Een half uurtje op de trimband doet wonderen tegen dergelijke frustraties!quote:
Het zit je nogal hoog he!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 16:02 schreef op_dreef het volgende:
[..]
In de tijd dat je sit poste had je ook lekker kunnen sporten. Een half uurtje op de trimband doet wonderen tegen dergelijke frustraties!![]()
Zullen we het eens over jou frustraties hebben... je komt n.l. als een hypocriet eng mannetje over.quote:wat u niet wil wat u geschied....
ja natuurlijk... bijna alle dikketjes dachten op een dag... kom laat ik eens lekker dik worden.quote:Op maandag 14 februari 2005 15:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Iedereen is tegenwoordig dik, en iedereen maar klagen dat het door een of andere ziekte komt. Kom op zeg, niet heel Nederlands volk heeft die ziektes. Dus meestal is dik zijn een keuze
40% van de nederlandse bevolking heeft last van overgewicht.. Je uitspraak klopt (helaas) dus redelijkquote:Op maandag 14 februari 2005 15:49 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Iedereen is tegenwoordig dik, en iedereen maar klagen dat het door een of andere ziekte komt. Kom op zeg, niet heel Nederlands volk heeft die ziektes. Dus meestal is dik zijn een keuze
Ja ieder pondje gaat door het mondje [ bij de meeste ]quote:Op maandag 14 februari 2005 16:28 schreef BarBaar het volgende:
[..]
40% van de nederlandse bevolking heeft last van overgewicht.. Je uitspraak klopt (helaas) dus redelijk
Ieder pondje gaat door het mondje.. en ga eens sporten mensen..
Klopt voor een deel Zeuxis,quote:Op maandag 14 februari 2005 16:37 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Ja ieder pondje gaat door het mondje [ bij de meeste ]
maar stel nu eens dat ze drugs zouden legaliseren en vettig en suikerhoudend eten zouden illegaliseren.
dan zouden er in het westen een hoop minder dikke mensen rondlopen, maar veel meer verslaafden aan drugs.
Overgewicht is namelijk practisch altijd een symptoom!!!! Onderliggende psychische problemen zijn vaak de oorzaak.
Symptoom bestrijding heeft geen zin!!!!
Ben je (s)mal, ik vind dit vette humor!quote:
Maak je niet zo dik!quote:Zullen we het eens over jou frustraties hebben... je komt n.l. als een hypocriet eng mannetje over.
eerlijkheid duurt het langst freak
![]()
Dat is ook zeker waar... het is en, en.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:48 schreef avotar het volgende:
[..]
Klopt voor een deel Zeuxis,
Aan de andere kant kan juist een afvalproces een nieuw doel zijn voor heel veel mensen. Ik weet dat het dat voor mij is.
Mijn neerslachtige, futloze onzekere instelling is ook volledig veranderd met mijn "nieuwe" lichaam.
Ik heb energie, zelfvertrouwen, sta positief in het leven.
Maar het moet wel een combinatie zijn. Het overgewicht is namelijk ondanks alle andere problemen niet gezond. Het moet ook aangepakt worden.
Maar zoals ik in mijn vorige post al zei.. bewustwording is de sleutel.
En documentaires als SuperSizeMe kunnen daarbij heel verhelderend en oogopenend werken.
Heb jij die gezien Zeuxis?
quote:Ziek word ik er van
quote:Maar daarom niet minder walgelijk
quote:Alles wat aan zo'n vatsig lijf zit is toch echt via de mond naar binnen gekomen hoor
quote:Dikke mensen zijn verslaafd aan eten en moeten dan ook als verslaafden behandeld worden. Oppaken dus en verplicht in een nog op te richten dieethuis gezet worden totdat ze weer een normaal lichaamsgewicht hebben. Daarna worden ze weer losgelaten.
quote:Zou ik ook zeggen als ik dik en lelijk was.
quote:In de zomer op het strand...
..bij het zien van een erorm vet wijf...
..kotste ik in het zand...
quote:Overgewicht kost de staat uiteindelijk ook veel geld, de zorg en alle ziektes van die mensen komt uiteindelijk bij iedereen terecht. Dus ik zeg, verplicht afvallen! (wanneer het groot-eters betreft)
quote:Dikke mensen zijn viez
van de hand van de zelfde poster :quote:Helemaal mee eens. Bovendien kosten mensen die zich op een ongezonde manier de barsten vreten de maatschappij meer geld dan mensen die roken.
quote:Wat een respectloos geval ben jij zeg!
Ik heb SuperSizeMe ook gezien...quote:Homo's, allochtonen, dikke mensen... het is allemaal één pot nat.
Thats the whole point!!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 17:05 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ben je (s)mal, ik vind dit vette humor!
[..]
Maak je niet zo dik!
Het enige wat ik zeg is dat je hier mensen loopt aan te vallen en kankergezwellen toewenst, terwijl veel mensen gewoon een fatsoenlijke discussie willen voeren. Not the way to go!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |