Laat ze Supersize Me zien, wellicht overtuigt het zequote:Op zondag 13 februari 2005 22:33 schreef Pracissor het volgende:
Ben het met je eens, alleen zoals bij alle verslavingen zijn mensen er moeilijk vanaf te krijgen.
Ik zelf heb een fit en getraind lichaam maar veel mensen in mijn familie niet, hoe ik ook probeer ik kan ze niet motiveren minder te eten/ meer te gaan sporten.
Nee, maar het overgrote deel van de mensen die dik zijn, geven dat wel op als 1 van hun kutsmoesjes, terwijl het in werkelijkheid maar bij een klein percentage zo is.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:34 schreef Realzm het volgende:
Niet iedereen is dik dankzij slechte eetgewoontes..
Maar daarom niet minder walgelijkquote:Op zondag 13 februari 2005 22:34 schreef Realzm het volgende:
Alles wat aan zo'n vatsig lijf zit is toch echt via de mond naar binnen gekomen hoor.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:34 schreef Realzm het volgende:
Mensen die door een medisch probleem dik zijn, zijn maar een klein percentage hoor. Moet zo'n expliciete groep nou speciaal genoemd worden? De meeste mensen zijn gewoon te dik door gebrek aan discipline en luiheid.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:34 schreef Realzm het volgende:
Maar het is bij sommige mensen geen vet, maar vocht. Dat soort mensen tel ik niet als dik mee. Door een medisch probleem houdt hun lichaam meer vocht vast, simpel. Maar goed, over die groep hebben we het hier niet.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:38 schreef Spiller het volgende:
[..]
Alles wat aan zo'n vatsig lijf zit is toch echt via de mond naar binnen gekomen hoor.
Veel dikke mensen denken dat ze er niets aan kunnen doen dat ze zo dik zijn, waardoor ze gaan denken dat je hun aangeboren uiterlijk beledigd als je ze op hun omvang aan spreekt.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:44 schreef Herr_Ratt het volgende:
hehe, ik kan zoveel vreten als ik wil, ik weeg net iets te weinig (kilo of 5 zou niet verkeerd zijn) en wat ik ook probeer en eet ik kom niets aan
Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik redelijk gezond leef behalve dan die ene pot koffie en die 3-4 gevulde koeken dagelijks op kantoor
Maar waarom is het zo kwetsend als je iets zegt over de eetgewoontes van mensen? Als je tegen iemand zegt dat het ongezond is om de hele dag aan een sigaret te lurken dan is er niets aan de hand
Herkenbaar, al had ik liever die kilo of 5 erbij, nu is het wel weinigquote:Op zondag 13 februari 2005 22:44 schreef Herr_Ratt het volgende:
hehe, ik kan zoveel vreten als ik wil, ik weeg net iets te weinig (kilo of 5 zou niet verkeerd zijn) en wat ik ook probeer en eet ik kom niets aan
Echt best is het niet, nee, maar het verschil is, dat het boordevol vitaminen zit, in tegenstelling tot wat je in cola vindt.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:49 schreef -erwin- het volgende:
Ik vind je verhaal over hoe slecht suiker toch wel niet zou zijn nogal onovertuigend. In de meeste vruchten zit erg veel suiker. *pakt pak appelsientje er bij* 8.6 gram per 100ml. als je dus een liter sinaasappelsap drinkt krijg je bijna 100 gram suiker binnen. is dat dan opeens niet slecht?
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:58 schreef Happytammie het volgende:
Sommige mensen zijn dik...
Sommige mensen zijn dun...
Sommige mensen hebben een eetrpobleem..
Sommige mensen zijn depressief..´
Sommige mensen zijn knap...
Sommige mensen zijn lelijk...
Sommige mensen zijn lief...
Sommige mensen zijn niet lief...
Wat mensen ook zijn...
LAAT ZE IN HUN WAARDE!!!!
Ik laat ze toch in hun waarde? Ik zeg ze waar het op staat: ze zijn dik, en hun leefstijl is erg ongezond. Het is toch niet alsof ik ze vraag voor een trein te springen?quote:Op zondag 13 februari 2005 22:58 schreef Happytammie het volgende:
Wat mensen ook zijn...
Geloof me, er zijn minder mensen uit zichzelf dik, dan jij denkt. Veel mensen zeggen het, terwijl het helemaal niet waar is.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er zijn ook genoeg mensen uit zichzelf dik, die kun je snel beledigen. maar mensen die zich dik eten ook. je weet nooit of diegene zich dik heeft gegeten of uit zichzelf dik is.
een vriend van mij heeft ooit een meisje wat 1.70 meter was en 100 kg woog diep beledigd. hij zei dat ze eens wat minder broodjes frikandel in de kantine moest kopen dat ze dan niet zo dik werd. maar zij zit wel telkens aan dieëten en sport heel veel. volgens mij komt haar figuur wel uit zichzelf terwijl mijn vriend beweerd dat ze elke kilo er zelf aan heeft gegeten.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:04 schreef daReaper het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn minder mensen uit zichzelf dik, dan jij denkt. Veel mensen zeggen het, terwijl het helemaal niet waar is.
Ga maar eens een kijkje nemen is een niet-westers land. Daar kun je vrij goed zien, wat de verhoudingen precies zijn!
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:33 schreef Pracissor het volgende:
Ben het met je eens, alleen zoals bij alle verslavingen zijn mensen er moeilijk vanaf te krijgen.
Ik zelf heb een fit en getraind lichaam maar veel mensen in mijn familie niet, hoe ik ook probeer ik kan ze niet motiveren minder te eten/ meer te gaan sporten.
Kom op zeg niet weer dat politiek correcte 'mensen in hun waarde laten'. Tuurlijk als iemand door zijn/haar bouw wat mollig is, geen probleem. Maar mensen die TE dik zijn door factoren die ze zelf in de hand hebben, daar valt best wat aan te doen.quote:Sommige mensen zijn dik...
Wat mensen ook zijn...
ten eerste: de een heeft een tragere stofwisseling dan de ander, dus jij hebt makkelijk praten. Mijn huisgenoot en ik hebben exact hetzelfde eetpatroon (al eet hij meer zoetigheid, snacks dan ik), maar toch kom ik wel aan en hij niet. Verklaar dat eens dan? (we zijn allebei pas begonnen met sport).quote:Op zondag 13 februari 2005 22:44 schreef Herr_Ratt het volgende:
Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik redelijk gezond leef behalve dan die ene pot koffie en die 3-4 gevulde koeken dagelijks op kantoor
Maar waarom is het zo kwetsend als je iets zegt over de eetgewoontes van mensen? Als je tegen iemand zegt dat het ongezond is om de hele dag aan een sigaret te lurken dan is er niets aan de hand
Natuurlijk is dit bij sommigen het geval. Maar ik schat dat dat in Nederland bij slechts 10% van de dikke mensen het geval is, als niet minder, terwijl ongeveer 50% het beweest, als niet meer!quote:Op zondag 13 februari 2005 23:06 schreef ikbenstoer het volgende:
wat voor fokking onzin is dit man.
er zijn zoveel mensen die enorm dun zijn en niet kunnen bijkomen omdat ze een te snelle stofwisseling hebben maar die vallen niet op omdat het niet zo speciaal is.
maar wanneer je een te langzame stofwisseling hebt (en alles wat er mee te maken heeft)
blijf je bijkomen en word je gewoon dik en dan valt het wel op dus worden hun
telkens op de vingers getikt terwijl het zovaak gewoon niet in hun handen ligt.
naar mijn mening weet men nog te weining van het menselijk lichaam omdat dit anders geen
issue meer geweest zou zijn.
Ook dat, ja!quote:Op zondag 13 februari 2005 23:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ten eerste: de een heeft een tragere stofwisseling dan de ander, dus jij hebt makkelijk praten. Mijn huisgenoot en ik hebben exact hetzelfde eetpatroon (al eet hij meer zoetigheid, snacks dan ik), maar toch kom ik wel aan en hij niet. Verklaar dat eens dan? (we zijn allebei pas begonnen met sport).
ten tweede: dat je toch niet aan komt, wil niet zeggen dat je je dan direct maar alles mag eten waar je zin in hebt. Als blijvend dunne mensen elke dag zoetigheid eten en niet aankomen, heeft dat misschien wel geen effect op hun gewicht, maar wel op je algehele gezondheid
Toen ik de OP zag, dacht ik al: nee he, weer zo'n 'beledig dikke mensen'-topic, maar je hebt je punt goed gemaaktquote:Op zondag 13 februari 2005 23:15 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ook dat, ja!
Ik had het in de OP ook al gezegd, met als voorbeeld mezelf. Ik ben wellicht iets te licht, maar vrat wel bijzonder ongezond. De lichamelijke gevolgen waren ook voor mij duidelijk merkbaar.
Onzin. Er zijn massa's mensen die cola lightquote:Op zondag 13 februari 2005 22:57 schreef daReaper het volgende:
[..]
Echt best is het niet, nee, maar het verschil is, dat het boordevol vitaminen zit, in tegenstelling tot wat je in cola vindt.
Waarom denk je dat ze er suiker in gedaan hebben? Er zijn genoeg zoete smaakvervangers die het drankje de gewenste smaak kunnen geven. Echter; die stoffen zijn niet verslavend, suiker wel. Je moet nou niet gaan denken dat zo'n bedrijf jouw gezondheid voor ogen heeft, en niet zijn eigen portomonnee.
Dat verhaaltje zou je ook op cocacola.nl kunnen vinden.quote:Riedel Drinks is een toonaangevende onderneming in diverse segmenten van de drankenmarkt, zoals vruchtensappen, frisse fruitdranken, sportdranken, zuivel- en chocoladedranken. Wie kent niet merken als Appelsientje, Chocomel, DubbelFrisss, Fristi, CoolBest, Extran en Taksi?
Visie
Mensen zijn continu op zoek naar producten die het beste aansluiten bij hun eigen manier van leven. Waar en wanneer zij dat willen, dienen dranken in de gewenste vorm beschikbaar te zijn.
Missie
Riedel Drinks helpt mensen hun eigen manier van leven te leiden, door dranken te bieden die daar naadloos bij aansluiten.
Ambitie
Marktleider worden in de segmenten van de drankenmarkt waarin Riedel Drinks actief is.
Ik doelde ook op Riedel, toen ik zei "Je moet nou niet gaan denken dat zo'n bedrijf jouw gezondheid voor ogen heeft, en niet zijn eigen portomonnee."quote:Op zondag 13 februari 2005 23:21 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn massa's mensen die cola lightdrinken. Natuurlijk is het doel van coca cola niet om jou gezonder te maken. Maar dat is het doel van riedel (appelsientje) evenmin.
[..]
Dat verhaaltje zou je ook op cocacola.nl kunnen vinden
Appelsientje bevat geen toegevoegde suikers. Die suikers heeft moeder natuur (of godquote:Op zondag 13 februari 2005 23:24 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik doelde ook op Riedel, toen ik zei "Je moet nou niet gaan denken dat zo'n bedrijf jouw gezondheid voor ogen heeft, en niet zijn eigen portomonnee."
mijn moeder is dik, haar schildklier werkt gewoon niet...ze eet op een dag bijna niets en toch blijft ze dik ondanks dat ze vier keer per week naar de sportschool gaat...quote:Op zondag 13 februari 2005 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen ik de OP zag, dacht ik al: nee he, weer zo'n 'beledig dikke mensen'-topic, maar je hebt je punt goed gemaaktIk ben het roerend met je eens, hoor. Dikke mensen proberen ook vaak een excuses te vinden om niet te gaan sporten, terwijl ze zich stukken beter voelen als ze eenmaal begonnen zijn. Voor mij was dat ook lang een excuus
. Ik ben niet echt dik, maar mag wel wat kilootjes minder. Dus terwille van mezelf kijk ik door m'n eigen smoesjes heen en ga sporten
De suikers die je in vruchten vindt zijn niet dezelfde als die je in je suikerklontjes vindt.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:30 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Appelsientje bevat geen toegevoegde suikers. Die suikers heeft moeder natuur (of god) in die vruchten gestopt. Er bestaat tegenwoordig zelfs coolbest light, waar ze de suiker er echt UIT gaan halen
. Ik weiger dat echter te kopen.
jouw moeten ze opsluiten....quote:Op zondag 13 februari 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:
Dikke mensen zijn verslaafd aan eten en moeten dan ook als verslaafden behandeld worden. Oppaken dus en verplicht in een nog op te richten dieethuis gezet worden totdat ze weer een normaal lichaamsgewicht hebben. Daarna worden ze weer losgelaten.
de uitzondering bevestigt de regelquote:Op zondag 13 februari 2005 23:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
mijn moeder is dik, haar schildklier werkt gewoon niet...ze eet op een dag bijna niets en toch blijft ze dik ondanks dat ze vier keer per week naar de sportschool gaat...
dus jij wilt zeggen ondanks die ziekte het haar eigen schuld is....![]()
haar schildklier is na de geboorte van mijn broer en dat is nu 20 jaar geleden gewoon opeens gestopt met werken en toen is ze ook dikker en dikker geworden ze weten niet hoe het komt, ze krijgt nu wel hele goeie medicijnen Thyrex en daar valt ze wel vanaf....quote:Op zondag 13 februari 2005 23:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de uitzondering bevestigt de regel
wat heeft je moeder met haar schildklier? want daar ben ik ook op onderzocht, omdat hij soms zo opgezet is, maar ze konden niks vinden
weet je dat ze dit zouden waarderen ook nog...quote:Op zondag 13 februari 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:
Dikke mensen zijn verslaafd aan eten en moeten dan ook als verslaafden behandeld worden. Oppaken dus en verplicht in een nog op te richten dieethuis gezet worden totdat ze weer een normaal lichaamsgewicht hebben. Daarna worden ze weer losgelaten.
jij zegt dus dat alle diktes dus door eigen schuld, waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 13 februari 2005 23:41 schreef daReaper het volgende:
En van alle verslavingen is af te komen. Belangrijkste hulpmiddelen: doorzettingsvermogen en wilskracht
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dikke mensen moet je niet in hokjes duwen he...
wordt moeilijk denk ik
Zoals ik in de OP al zei: ik weeg 65 kg op een lengte van 1.85mquote:Op zondag 13 februari 2005 23:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jij zegt dus dat alle diktes dus door eigen schuld, waar kom jij vandaan?
Mensen die een tik hebben door een psychische afwijking kunnen daar ook niets aan doen, die hebben een tekort van een bepaalde stof in hun hersenen....
weet je wat ik denk, dat jezelf moddervet ben en wel door teveel vreten...
Zou ik ook zeggen als ik dik en lelijk was.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:58 schreef Happytammie het volgende:
Wat mensen ook zijn...
Ik doe met je meequote:Op zondag 13 februari 2005 23:48 schreef Aurelium het volgende:
Mwah whatever, ik ga deze week eens gezond eten en drinken. Heb de laatste tijd echt dat ik als ik uit school kom om 2 uur dat ik echt helemaal lam en futloos ben, vermoeide ogen, rare behoefte om mn kaken heel hard op elkaar te duwenpas na het avondeten ben ik altijd weer fit. Ik ga het gewoon eens proberen, liep sowieso al met het idee rond dat het door ongezond eten zou komen.
Morgen is het maandag dus kan ik mooi beginnen voor deze week. Kijken of het helpt.
Behalve bier, dat laat ik niet schieten
quote:Op zondag 13 februari 2005 23:50 schreef daReaper het volgende:
en bier hoef ik voorlopig ff niet te zien, want dat heb ik gisteren véél te veel gedronken
Jah, je gaat toch niet kijken naar zo'n programma. Het is gewoon een soort wedstrijd van kijk hoe zielig ik ben en ik krijg er nog betaald voor ookquote:
Ik zuip doordeweeks sowieso weinig to niets, maar zaterdag ga ik weer uit. Ik heb al aangegeven te gaan BOBbenquote:Op zondag 13 februari 2005 23:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]me 2, maar daar denk ik morgen ws wel weer anders over
Kan je echt niet zeggen.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
feit is wel dat te dun zijn gezonder is dan te dik zijn. Dat zou voor dikke mensen alleen al een goede motivatie moeten zijn.
Dan heb je het over extreem dunne mensen. Onder de 15 (waar staat dat getal ook weer voor?) nogwat. Maar over het algemeen is die gast van 185cm met 65kg niet ongezond bezig. Niks om je zorgen om te maken in elk geval.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:55 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Kan je echt niet zeggen.
Mensen die extreem dun zijn hebben ook een hele reeks aan serieuze klachten, die ik iig zeker niet op de koop toe zou nemen.
Jij hebt de openingspost niet gelezen en gaat alleen af op de topictitel. Geeft niet hoor, ook mensen die de openingspost niet lezen en alleen afgaan op topictitels moeten mogen posten. We laten immers iedereen in zijn waarde.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat gezeik altijd over dikke mensen![]()
Jij hebt er toch geen last van dat een ander dik is![]()
In de zomer op het strand...quote:Op zondag 13 februari 2005 23:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat gezeik altijd over dikke mensen![]()
Jij hebt er toch geen last van dat een ander dik is![]()
Zoveel verschil zit daar niet in. Kristalsuiker is opgebouwd uit fructose en glucose moleculen. Welke van de 2 is volgens jou zo slecht?quote:Op zondag 13 februari 2005 23:34 schreef daReaper het volgende:
[..]
De suikers die je in vruchten vindt zijn niet dezelfde als die je in je suikerklontjes vindt.
quote:Op maandag 14 februari 2005 00:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Jij hebt de openingspost niet gelezen en gaat alleen af op de topictitel. Geeft niet hoor, ook mensen die de openingspost niet lezen en alleen afgaan op topictitels moeten mogen posten. We laten immers iedereen in zijn waarde.
Gelukkig zijn er mensen als ik, om andere mensen er op te wijzen dat ze niet goed bezig zijn. Ik heb liever iemand naast me wonen die eerlijk zegt waar het op staat, dan maar zwakjes om de zaken heen te draaien.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:04 schreef Zeuxis het volgende:
waarom erger je je zo om de [slechte] gezondheid en het uiterlijk van adere mensen?
Ik heb liever een dikke buurman dan zo'n zeikert als jij naast me...
Wat een vrezelijk naar en opervlakkig personage ben jij zeg.
[ps ik ben zelf niet dik]
Ik maak me er geen zorgen over. Mensen moeten zelf maar uitmaken hoe ze leven.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan heb je het over extreem dunne mensen. Onder de 15 (waar staat dat getal ook weer voor?) nogwat. Maar over het algemeen is die gast van 185cm met 65kg niet ongezond bezig. Niks om je zorgen om te maken in elk geval.
je moet me wel goed quotenquote:Op maandag 14 februari 2005 00:07 schreef daReaper het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen als ik, om andere mensen er op te wijzen dat ze niet goed bezig zijn. Ik heb liever iemand naast me wonen die eerlijk zegt waar het op staat, dan maar zwakjes om de zaken heen te draaien.
neen, kristalsuiker is sacharosequote:Op maandag 14 februari 2005 00:05 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit daar niet in. Kristalsuiker is opgebouwd uit fructose en glucose moleculen. Welke van de 2 is volgens jou zo slecht?
Vind je dat al extreem?quote:Op maandag 14 februari 2005 00:08 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik maak me er geen zorgen over. Mensen moeten zelf maar uitmaken hoe ze leven.
Wat het wel is, is een extreem laag gewicht voor die lichaamslengte. Iemand die anders zegt weet gewoon niet waar hij over praat. Zeker als je dan een slechte lichamelijke conditie hebt is dat gewoon erg ongezond.
Maar goed, men doet maar. Het punt is alleen dat je dan ook niet anderen de les moet gaan lezen over wat zij doen met hun lichaam.
Mijn conditie is normaal, en ik ben vrijwel nooit ziek (en als ik het al ben, is het een kort griepje van een dag, waardoor ik mij niet uit het veld laat slaan).quote:Op maandag 14 februari 2005 00:08 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik maak me er geen zorgen over. Mensen moeten zelf maar uitmaken hoe ze leven.
Wat het wel is, is een extreem laag gewicht voor die lichaamslengte. Iemand die anders zegt weet gewoon niet waar hij over praat. Zeker als je dan een slechte lichamelijke conditie hebt is dat gewoon erg ongezond.
Maar goed, men doet maar. Het punt is alleen dat je dan ook niet anderen de les moet gaan lezen over wat zij doen met hun lichaam.
Nou ja iemand die minder weegt dan een afgetrainde marathonloper met die lengte, ja dat vind ik wel extreem ja.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vind je dat al extreem?Laten we zeggen dat ik nergens last van heb.
Mijn dokter zeg ook dat het geen probleem is.
Het grappige is dat ik bijvoorbeeld mij dood kan eten en niet niet zwaarder wordt dan een bepaald gewicht, laat staan dat je dikker wordt. Heeft z'n voor en nadelen natuurlijk. En je kunt zuipen wat je wilt, een bierbuik krijg je niet. En wat mijn voorganger zegt: ben ook zelden ziek, ik heb alleen een klote conditie natuurlijk. Maar als je in de toekomst, zoals ik, bereid bent om daar iets aan te doen is er niks aan de hand. De eerste serieuze gezondheidsproblemen zullen bij mij later komen dan bij iemand die te zwaar is en niet zoals ik ook niet rookt, mits er niks raars gebeurt, he.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:14 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nou ja iemand die minder weegt dan een afgetrainde marathonloper met die lengte, ja dat vind ik wel extreem ja.
Damn werk jij voor dat achterlijke voedingscentrum ofzo ????quote:Op zondag 13 februari 2005 23:02 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik laat ze toch in hun waarde? Ik zeg ze waar het op staat: ze zijn dik, en hun leefstijl is erg ongezond. Het is toch niet alsof ik ze vraag voor een trein te springen?
Die schaal mag officieel niet meer gebruikt worden daar je perfecte gewicht genetisch bepaald is aan de hand van je bouw.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan heb je het over extreem dunne mensen. Onder de 15 (waar staat dat getal ook weer voor?) nogwat. Maar over het algemeen is die gast van 185cm met 65kg niet ongezond bezig. Niks om je zorgen om te maken in elk geval.
Zoals ik al zei: ik test de humor. Mensen die niet perfect zijn moeten humor hebben.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:27 schreef Vitalogy het volgende:
Goed, maar dan lijkt het me ook vanzelfsprekend als je dan ook niet te hard gaat oordelen over mensen die misschien met de andere kant van de medaille te maken hebben.
wie zit er op jouw humor test te wachten???quote:Op maandag 14 februari 2005 00:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik test de humor. Mensen die niet perfect zijn moeten humor hebben.
We have an unbeliever!quote:Op maandag 14 februari 2005 00:40 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
wie zit er op jouw humor test te wachten???
![]()
Je bent dus EN lelijk En je hebt geen humor...quote:
Volgens mij voel je je al een tijdje aangesprokenquote:Op maandag 14 februari 2005 00:51 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Je bent dus EN lelijk En je hebt geen humor...
Je bent dus een humorloze zeer dunne meneer die andere op humor test...![]()
![]()
Neen, daar werk ik niet. Ik doe ook helemaal niets in die richting.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:32 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Damn werk jij voor dat achterlijke voedingscentrum ofzo ????![]()
![]()
![]()
Zit toch niet te zeiken man mensen zijn slim genoeg om zelf uit te maken wat ze willen. Als ik me elke dag vol wil stoppen met spul van de Mac doe ik dat toch lekker ? Ik ga er problemen mee krijgen en jij niet dus [afbeelding]
Die chemotherapie die wij voor jou kankergezwel moeten betalen is duurder hoor!!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 00:53 schreef daReaper het volgende:
[..]
Neen, daar werk ik niet. Ik doe ook helemaal niets in die richting.
Je vergeet dat de ziekenhuiskosten die er zullen zijn wanneer jij in het ziekenhuis ligt na een hartaanval uit hetzelfde potje komen, waar wij allebei aan moeten meebetalen?
Was dit weer als humor bedoelt???quote:Op maandag 14 februari 2005 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Volgens mij voel je je al een tijdje aangesprokenfatso
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |