Als je dat geen humor vindt, heb je gewoon een probleem met humor. En nee, het is niet van mezelf.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:56 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Was dit weer als humor bedoeld???
Rejection is one thing
But rejection from a fool
Is cruel
nee dat was grappig!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 00:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als je dat geen humor vindt, heb je gewoon een probleem met humor. En nee, het is niet van mezelf.
quote:Volgens mij voel je je al een tijdje aangesproken fatso
Ik ben geen fulltimegrappen maker!quote:Op maandag 14 februari 2005 01:01 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
nee dat was grappig, maar dat was mijn grap [ frapant dat je dat niet stapt]
Ik bedoelde je opmerking
Preciesquote:Op maandag 14 februari 2005 01:04 schreef whosvegas het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig.
Maar die ongezonde troep is zo lekker. En ik heb niet elke avond tijd om iets gezonds te maken, dus is de wandeling naar de chinees (die hier vlakbij zit) is snel gemaakt, vooral ook omdat ik ook alleen ben. Maar wat ik wel doe ipv babi pangang (vet vlees in een vette saus, maar super lekker) neem ik tjap tjoy (soort groente mix). En cola vind ik ook lekker, maar dat drink ik alleen in het weekend. Als je dit soort dingen met mate doet is er niks aan de hand.
Je moet je idd niet de hele dag vol proppen met hamburgers en pizza's. Maar af en toe een lekkere big mac wegwerken kan geen kwaad
Je bent dus een hele dunne humorloze en domme meneer die andere op humor test...quote:Op maandag 14 februari 2005 01:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben geen fulltimegrappen maker!![]()
it's a dirty job...quote:Op maandag 14 februari 2005 01:08 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Je bent dus een hele dunne humorloze en domme meneer die andere op humor test...
zit net je fotoboek te bekijken... maarre getver wat ben jij lelijk zeg!!!! vieze wallen onder je ogen getver...quote:
Breezah's ookquote:
hahaha lol... Breezah's maken lelijk [ en dan te bedenken dat ze dit een mooie foto van haar zelf vindt hahahaha] irritant breezah meiskequote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 01:36 schreef Alternate het volgende:
Er zijn mensen die kunnen eten wat ze willen en zijn nog te licht. Er zijn ook mensen die ongelofelijk hard sporten en alsnog ontzettend op moeten letten wat ze eten omdat ze anders dik worden. En dat zijn misschien nog wel meer mensen dan je denkt. Voor hetzelfde geld had jij ook overgewicht gehad als je een iets andere stofwisseling gehad had. Ik vind het daarom ook wel erg grof om te stellen dat dikke mensen lui zijn en maar eens 'gezond' moeten gaan eten. Feit is gewoon dat wat voor de 1 prima werkt de ander moddervet maakt.
Daarom denk ik dat je je geodbedoelde adviezen verder maar beter aan je vrienden moet gaan vertellen, want het aantal mensen dat te dik is omdat ze alleen maar bij de mac eten en nooit bewegen is denk ik een stuk kleiner dan je denkt en ik vrees dat je op deze manier een hoop mensen onbedoeld hard op hun ziel trapt. Ik ken zat mensen die zich verschillende dagen per week helemaal in het zweet werken en niet overmatig veel eten, maar toch niet afvallen.
Wat een agressie om een grapjequote:Op maandag 14 februari 2005 01:21 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
zit net je fotoboek te bekijken... maarre getver wat ben jij lelijk zeg!!!! vieze wallen onder je ogen getver...
Is geen agressie . je bent gewoon viezquote:Op maandag 14 februari 2005 01:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat een agressie om een grapje
Je bent zelf zeker dik
Klopt, en ik schat dat veel mensen (90%) dit enkel en alleen aan zichzelf te danken heeft. Niet willen sporten, vet eten en altijd met slappe excuses als schildklieren, aanleg, enz enz komen. Een kleine groep kan er echt niks aan doen, en die lijdt waarschijnlijk onder al die aanstellers die andermans kwalen misbruiken om hun eigen vreetgedrag te verbloemen.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:24 schreef daReaper het volgende:
Ziek word ik er van. Het stikt in Nederland van de mensen met overgewicht. Het is niet alleen lelijk (naar mijn mening), maar ook nog ongelovelijk ongezond.
Ik hang mijn mening niet op aan zoiets futiels als een film. Natuurlijk zit er een kern van waarheid in, maar wat verder kijken en je wat breder orienteren kan nooit kwaat.quote:Een tijd geleden heb ik "Supersize Me" gezien. Voor de mensen die deze film niet kennen: in deze film besluit een man om een maand lang te ontbijten, luchen en dineren bij de McDonalds, en in die hele maand ook niets anders te eten dan wat ze bij de McDonalds verkopen. Dit, om te zien wat de gevolgen zouden zijn.
Ergens in deze film werd ook verteld over 3 mensen die uit eten waren:
N. Persoon die niet rookt en ook niet dik is,
D. Persoon die dik is, maar niet rookt,
R. Persoon die rookt, maar niet dik is.
Terwijl N. en R. gewoon een normale hoeveelheid eten hadden besteld, stouwde D. zich helemaal vol met zo ongeveer de hele menukaart. Toen dit eindelijk op was, stak R. een sigaret op. Meteen zegt D. iets van: "Roken is slecht voor je, je moet echt stoppen met roken!!!"
Natuurlijk, D. heeft gelijk, maar als R. tegen D. zou hebben gezegd: "Zoveel vreten is slecht voor je, je moet echt stoppen met zoveel te vreten!!!", dan was dit meteen diep beledigend geweest. Echter; wat is het verschil? Dit moet ook gewoon gezegd kunnen worden! Vandaar dat ik (een roker, overigens) dit topic open. Na al die antirooktopics mag er ook wel eens een antivreettopic geopend worden.
Een giller op zichzelf. Juist dit soort drankjes zitten boordevol suikers en/of andere toegevoegde suikervervangers die een mens er niet bepaald slanker op maken. Wil je echt gezond drinken, neem dan thee, (puur) appelsap, sinaasappelsap, druivensap of grapefruitsap.quote:Zelf hield ik ook wel van flink doorvreten en liters cola op een dag drinken. Dik ben ik niet. Nooit geweest. Ongeveer 65 kilootjes op 1,85m lengte. Nadat ik de film Supersize Me gezien had, heb ik mijn eet-/drinkgewoontes ernstig aangepast. Cola drink ik amper meer, en luchen doe ik met brood in plaats van chips. Naast dik worden heeft die levensstijl namelijk wel meer gevolgen. Suiker (en daarmee bijvoorbeeld Cola) is ontzettend verslavend. Je lijkt er energie van te krijgen, maar in feite onttrekt het juist je energie en geeft je 1 flinke chemische energiestoot. Het gevolg hiervan is dat je je juist ontzettend futloos voelt wanneer je geen cola drinkt. Waarschijnlijk klinkt dit erg bekend voor de mensen die zich hier aangesproken voelen. Ook de volgende symptomen zullen je dan bekend voor komen: depressief, futloos...
Dit was ook het geval bij de persoon uit de film Supersize Me. Hij kwam ergens tussen de 10 en de 20 kilo aan, had een machtig hoge bloeddruk en nog genoeg andere lichamelijke kwalen, kon alleen nog maar lui in zijn stoel hangen, was depressief, en zin in seks had hij ook niet meer. Het enige waar hij nog zin in had, was McDonalds eten en cola. Nadat hij gestopt was met zijn bijzondere "diëet" en weer gewoon gezond at, was hij binnen een week al weer in staat dingen te doen, en na een jaar was hij zijn overgewicht ook weer kwijt.
Het is dus echt niet je persoonlijkheid, maar het gevolg van je eetgedrag. Geen nood: al na een dag van geen cola, maar vruchtensappen (zonder toegevoegde suikers, ja!) drinken zal je behoefte aan cola afnemen. Al na een week zul je het verschil merken: je voelt je beter over jezelf en je bent actiever! Ditzelfde geldt voor andere suikerhoudende producten. Ik spreek dus uit ervaring.
Koop daar geen cola, maar een lekkere vruchtensap (ikzelf kan de smaak van Spa & Fruit Banaan/Mandarijn wel waarderen)
Helemaal mee eens. Bovendien kosten mensen die zich op een ongezonde manier de barsten vreten de maatschappij meer geld dan mensen die roken.quote:in plaats van de hamburgers of patat. In het begin heb je er misschien helemaal geen zin in om brood te smeren of avondeten te maken, maar dat is gewoon iets waar je je doorheen moet zetten, hoe moeilijk het ook mag lijken.
Onthou vooral dit: een betere levensstijl doe je vooral voor jezelf, en niet voor anderen! Je doet het om gezonder te zijn, om je beter in je vel te zitten. Inderdaad, je doet het ook om er beter uit te gaan zien en dat is voor jezelf én voor anderen.
Wat een respectloos geval ben jij zeg!quote:Op maandag 14 februari 2005 01:21 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
zit net je fotoboek te bekijken... maarre getver wat ben jij lelijk zeg!!!! vieze wallen onder je ogen getver...
quote:Op maandag 14 februari 2005 01:42 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
Is geen agressie . je bent gewoon viez
hahahaha nou wordt ie leuk... wordt je dom van dat gezonde eten of zo?quote:Op maandag 14 februari 2005 01:43 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Wat een respectloos geval ben jij zeg!
Vind het , net als de opmerking die degene maakte waarop jij reageerde, nogal respectloos om mensen op een dergelijke manier te bejegenen. Wat gij niet wilt dat u geschied..........quote:Op maandag 14 februari 2005 01:45 schreef Zeuxis het volgende:
[..]
hahahaha nou wordt ie leuk... wordt je dom van dat gezonde eten of zo?
Wat een belerende mensen hier zeg!!!! get a lifequote:Op maandag 14 februari 2005 01:47 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Vind het , net als de opmerking die degene maakte waarop jij reageerde, nogal respectloos om mensen op een dergelijke manier te bejegenen. Wat gij niet wilt dat u geschied..........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |