Ik vind het jammer dat je zulke uitvergrotingen en karikaturen en nietszeggende algemeenheden plaatst. Dat maakt de discussie wel lastig. Je zet het zo zwart wit neer, het zal zeker voorkomen maar het is absoluut niet het algemeen heersende beeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:00 schreef Elgigante het volgende:
Vrouwen worden simpelweg niet als meerdere erkend als de persoon in kwestie zelf de puberteit heeft bereikt, ik kom het dagelijks tegen in mijn werk en je leest het dagelijks in het nieuws.
Van vrouwen wordt niets aangenomen, terwijl het 100% duidelijk is als ik het verhaal citeer.
Ja, jij vindt het al generaliserend als ik 100 zeg en het blijken er 95 te zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je zulke uitvergrotingen en karikaturen en nietszeggende algemeenheden plaatst. Dat maakt de discussie wel lastig. Je zet het zo zwart wit neer, het zal zeker voorkomen maar het is absoluut niet het algemeen heersende beeld.
Bovendien dwalen we af van de jongen uit de OP. Die weet als geen ander hoe het er aan toe gaat dus ik zie geen reden hem te moeten afvallen.
Wat ik dan niet begrijp is, als ze het dan als een ziekte beschouwen waarom het ziek zijn van een persoon dan als schande voor de hele familie word beschouwd en men een zieke zelfs in mekaar slaat alleen om het feit dat ie nou net deze ziekte (in hun ogen dan) heeft en bijv. geen kanker ofzo, of slaan moslims mensen met kanker ook in mekaar 'omdat ze ziek zijn en daarmee hun familie te schande maken'quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:24 schreef mineo39-76 het volgende:
"De islam verbiedt homoseksualiteit: homo's zijn ziek en een schande voor de familie. In de islamitsche cultuur zijn familiebanden essentieel."
het rammelt aan alle kanten, maar onder het mom van religie is veel goed te pratenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:40 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Wat ik dan niet begrijp is, als ze het dan als een ziekte beschouwen waarom het ziek zijn van een persoon dan als schande voor de hele familie word beschouwd en men een zieke zelfs in mekaar slaat alleen om het feit dat ie nou net deze ziekte (in hun ogen dan) heeft en bijv. geen kanker ofzo, of slaan moslims mensen met kanker ook in mekaar 'omdat ze ziek zijn en daarmee hun familie te schande maken'
Ik ben er niet op gesteld als je mij gaat analyseren en allerlei zaken gaat toeschrijven maar vooruit. Ik ben niet overgenuanceerd maar wel erg genuanceerd: althans ik streef ernaar om geen algemeenheden en karikaturen te schetsen en die ook te bestrijden. En jij zet die wel neer, vandaar dat ik hem corrigeer. Je geeft geen goed beeld van de positie van de moeder en de vrouw binnen de islam, althans een hele ongenuanceerde. Ik snap niet waarom je dat doet?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, jij vindt het al generaliserend als ik 100 zeg en het blijken er 95 te zijn.
Het is heel simpel gesteld:
Autorijden onder invloed van alcohol is gevaarlijk, (klopt ook niet voor alle gevallen) en moslimvrouwen hebben geen invloed op de kroost (mannelijke kroost) als deze de leeftijd van 14-15-16 jaar hebben bereikt.
Het probleem met jouw manier van discussievoeren is dat je tot wikkens en wegens alles neerzet in als-situatuies en overal overgenuanceerd te werk gaat.
Als ik zeg dat Islamitische moeders over hun zoons van 18 weinig te zeggen hebben als het erop aankomt zijn er uiteraard veel geznnen waar dat niet opgaat, maar in de regel gaat het wel op.
Daar gaat de discussie om, niet om jouw muggezifterij.
Die laatste opmerkingen vind ik dan weer van een walging getuigen waardoor ik nauwelijks nog zin heb om met je verder te praten. Je zet moslims neer als parasieten die alleen maar wat komen halen. Waarom doe je dat toch?quote:Ik vind het buitengewoon dom, ascociaal én brutaal (ondanks de goede bedoelingen) om de maatschappij zo belacheijk te maken door een status aparte te eisen voor een groep die net zo normaal is als iedereen.
Want je geeft ze een vinger (het status aparte toekennen) en ze nemen je hele arm.....
(Dat is de afgelopen 30 jaar wel gebleken)
Minachten - check.quote:Kort samengevat: je mag homo's gerust minachten, haten en ze uit de weg gaan, zolang je ze maar niet te lijf gaat. Ik vraag me trouwens af welke docent/hulpverlener in godsnaam dit soort minachtende lektuur als hulpmiddel gebruikt.
Ik zou wel heel erg vreemd vinden als een bepaalde groep mij gaat opleggen hoe ik moet denken. Ik zal mij daar dan ook behoorlijk tegen verzetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:07 schreef SCH het volgende:
Je moet mensen de acceptatie nooit door de strot douwen en daar zie ik dan ook weinig in. Niemand kan verplicht worden mijn geaardheid te accepteren. Het gaat om de daden: om het gedrag, je mag gewoon niet discrimineren.
Ik zal het anders stellen:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben er niet op gesteld als je mij gaat analyseren en allerlei zaken gaat toeschrijven maar vooruit. Ik ben niet overgenuanceerd maar wel erg genuanceerd: althans ik streef ernaar om geen algemeenheden en karikaturen te schetsen en die ook te bestrijden. En jij zet die wel neer, vandaar dat ik hem corrigeer. Je geeft geen goed beeld van de positie van de moeder en de vrouw binnen de islam, althans een hele ongenuanceerde. Ik snap niet waarom je dat doet?
[..]
Die laatste opmerkingen vind ik dan weer van een walging getuigen waardoor ik nauwelijks nog zin heb om met je verder te praten. Je zet moslims neer als parasieten die alleen maar wat komen halen. Waarom doe je dat toch?
Ik vind het niet asociaal om te zeggen: laat maar zitten met die acceptatie, zolang wij voorlopig als homo's vooral aan ons zelf kunnen toekomen en ervoor kunnen zorgen dat we niet teveel lastig gevallen worden, maken we ons even niet zo druk om de mensen die helemaal niet met homoseksualiteit uit de voeten kunnen.
Dat is ook wat ik zelf doe. Denk je dat ik dat strak gereformeerde deel van mijn familie nog ga overtuigen dat homoseksualiteit niet verkeerd is en zo? Ze zoeken het maar uit, ik ga gewoon lekker mijn gang
dat geldt andersom ook... waarom moeten al die in mijn ogen vreemde ideeen van de 'islam' hier zo nodig doorgedrukt worden? dan bied ik net zo goed 'verzet'. of discrimineer ik dan meteen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:32 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik zou wel heel erg vreemd vinden als een bepaalde groep mij gaat opleggen hoe ik moet denken. Ik zal mij daar dan ook behoorlijk tegen verzetten.
Maar ik neem aan dat je niet raar staat te kijken dat mensen jou een idioot vinden als jij niet wenst te spreken met mensen met ander oogkleur dan blauw, wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:32 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik zou wel heel erg vreemd vinden als een bepaalde groep mij gaat opleggen hoe ik moet denken. Ik zal mij daar dan ook behoorlijk tegen verzetten.
Het is maar hoe je het bekijkt, de tolerantie van de mannen tegenover lesbiese vrouwen is weer veel hoger dan bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:28 schreef Prego het volgende:
[..]
wel jammer, zo'n post![]()
ik heb juist het idee dat moslima's veel positiever tegenover homomoslims staan als de mannen.. maar dat kan aan mij liggen, and feel free to correct me if i'm wrong..
in nederland ligt de tolerantie onder de vrouwen ook veel hoger dan onder de mannen, waarom zou dat zo zijn eigenlijk?
als dat zo is dan zouden hetero-mannen juist niet zo negatief moeten staan tegenover homo's.. weer meer vrouw voor hun..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:07 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, de tolerantie van de mannen tegenover lesbiese vrouwen is weer veel hoger dan bij de vrouwen.
Het waarom heeft waarschijnlijk meer te maken met de partner keuze.
Nee, dan discrimineer je niet. Dat is waarschijn de reden waarom ik nog nooit een streng gelovige moslim als vriend had, hun ideeen strookt helemaal tegen mijn ideeen. Maar het blijven opdringen van ideeen en waarden is bij een groep als de homos ook niet vreemd.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:56 schreef Prego het volgende:
[..]
dat geldt andersom ook... waarom moeten al die in mijn ogen vreemde ideeen van de 'islam' hier zo nodig doorgedrukt worden? dan bied ik net zo goed 'verzet'. of discrimineer ik dan meteen?
Ik zou niet raar staan kijken als iemand mij een idioot vindt omdat ik niet met mensen die graag hun duitse herder vingeren wens te spreken.quote:Maar ik neem aan dat je niet raar staat te kijken dat mensen jou een idioot vinden als jij niet wenst te spreken met mensen met ander oogkleur dan blauw, wel?
die lui zul je altijd blijven houden, binnen elke groep.. tis gewoon jammer dat die types het voor de rest verzieken..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:22 schreef Monus het volgende:
[..]
Nee, dan discrimineer je niet. Dat is waarschijn de reden waarom ik nog nooit een streng gelovige moslim als vriend had, hun ideeen strookt helemaal tegen mijn ideeen. Maar het blijven opdringen van ideeen en waarden is bij een groep als de homos ook niet vreemd.
Ik denk dat de meenste heteros niet weten hoe ze er mee om moeten gaan als hun beste vriend die homo is opeens verliefdt op hun word.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:15 schreef Prego het volgende:
[..]
als dat zo is dan zouden hetero-mannen juist niet zo negatief moeten staan tegenover homo's.. weer meer vrouw voor hun..
Ik ben zelf homo vandaar dat ik veel in homotopics ben te vinden, maar wat is jouw excuus dat je zo vaak in homotopics bent te vinden?????????quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef N_I_ het volgende:
(het is wel opvallend dat het steeds dezelfde mensen zijn die in homotopics te vinden zijn)
Omdat ik eigenlijk stiekem een closet-homo ben, als ik de zogenaamde wetenschappelijke studies, waarin mensen die homoseksualiteit afkeuren als homo's bestempeld worden, mag geloven.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:41 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo vandaar dat ik veel in homotopics ben te vinden, maar wat is jouw excuus dat je zo vaak in homotopics bent te vinden?????????
Het zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:21 schreef N_I_ het volgende:
Omdat ik eigenlijk stiekem een closet-homo ben
In mijn ogen moet jij op zijn zachts uitgedrukt dringend naar een psychiater toe.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:21 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk stiekem een closet-homo ben, als ik de zogenaamde wetenschappelijke studies, waarin mensen die homoseksualiteit afkeuren als homo's bestempeld worden, mag geloven.
Ben ik nu ook al een pedo omdat ik pedoseksualiteit walgelijk vind? Of geldt die theorie alleen voor homo's?quote:
Ja, en je bent een spruitje, wanneer je spruitjes vies vindt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:44 schreef N_I_ het volgende:
Ben ik nu ook al een pedo omdat ik pedoseksualiteit walgelijk vind? Of geldt die theorie alleen voor homo's?Logica hè
Hoeft niet hoor. Homoseksualiteit, pedoseksualiteit en bestialiteit zijn allemaal moreel verwerpelijk, zoals jij het zo mooi zei.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en je bent een spruitje, wanneer je spruitjes vies vindt.
Verder ben je stomzinnig bezig wanneer je homoseksualiteit en pedoseksualitait met elkaar vergelijkt.
Homoseksualiteit vind je walgelijk, omdat ehm... ehm... nouja, het lijkt je gewoon vies.
Pedoseksualiteit vind je walgelijk, omdat het moreel verwerpelijk is. Kinderen worden lichamelijk en/of geestelijk misbruikt, er is sprake van een asymmetrische machtsverhouding, etc etc.
Zie je het verschil?
En het enige argument dat je daarvoor gaf: "Het is moreel verwerpelijk omdat dat in de bijbel staat".quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:43 schreef N_I_ het volgende:
Hoeft niet hoor. Homoseksualiteit, pedoseksualiteit en bestialiteit zijn allemaal moreel verwerpelijk, zoals jij het zo mooi zei.
Laat je nakijken.quote:Een kind (van 12-13) kan ook gewoon verliefd worden op een volwassene en van de seks genieten. Een pony kan ook genieten van een ... nou ja vul jij het maar in. Geen misbruik, gewoon genot en plezier. Daar gaat het bij jullie toch om?
En als die leraar hetzelfde voelt voor dat meisje is het dus ok, volgens de mensen die homoseksualiteit goedpraten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een kind van 12 kan niet verliefd worden op de gymleraar? Kan gebeuren, het is aan de gymleraar om er geen misbruik van te maken.
Achja, met zo'n kronkel in je hoofd als het jouwe, ga je inderdaad zulke verbanden zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:57 schreef N_I_ het volgende:
En als die leraar hetzelfde voelt voor dat meisje is het dus ok, volgens de mensen die homoseksualiteit goedpraten.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, met zo'n kronkel in je hoofd als het jouwe, ga je inderdaad zulke verbanden zien.
Was je nou éérst godsdienstwaanzinnige en werd je daarná debiel? Of andersom?
Moet je je vriendje niet gaan behagen bruinwerkertje?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, met zo'n kronkel in je hoofd als het jouwe, ga je inderdaad zulke verbanden zien.
Was je nou éérst godsdienstwaanzinnige en werd je daarná debiel? Of andersom?
Mag ik je nogmaals heel vriendelijk en heel voorzichtig aanraden om eens even na te denken over het feit of je soms niet beter professionele hulp dient te zoeken? Er zijn namelijk mensen opgeleid om degenen die enorm met zichzelf in de knoop liggen, te helpen. Mocht je wantrouwend staan tegenover een psychiater of psycholoog, praat dan eens de zaken door met een jonge priester.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:22 schreef N_I_ het volgende:
Omdat dit schijnbaar zo`n hot item voor jou is mag ik toch aannemen dat je al veel mensen weet waar je niet mee zou willen spreken omdat zij voor jouw moraalfilosofie onder doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik zou niet raar staan kijken als iemand mij een idioot vindt omdat ik niet met mensen die graag hun duitse herder vingeren wens te spreken.
Het enige belachelijke hier zijn jouw quasi-intellectuele posts. Het meest hilarische is dat jij hier zit te flame(baite)n maar toch scheinheilig anderen foor fundi's uitmaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:39 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Mag ik je nogmaals heel vriendelijk en heel voorzichtig aanraden om eens even na te denken over het feit of je soms niet beter professionele hulp dient te zoeken? Er zijn namelijk mensen opgeleid om degenen die enorm met zichzelf in de knoop liggen, te helpen. Mocht je wantrouwend staan tegenover een psychiater of psycholoog, praat dan eens de zaken door met een jonge priester.
Je bent je nu onsterfelijk belachelijk aan het maken, en je beseft het niet eens.
Jouw spelling is anders ook vrij belachelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:35 schreef N_I_ het volgende:
Het enige belachelijke hier zijn jouw quasi-intellectuele posts. Het meest hilarische is dat jij hier zit te flame(baite)n maar toch scheinheilig anderen foor fundi's uitmaakt.Maar goed, dit is dan ook de laatste post die ik aan het zielig persoontje achter de stoere naam 'andromeda' verspil.
Ik was niet feller tegen dennisje dan hij tegen mij was. Dus waar jij bannen vandaan haalt is mij een raadsel.quote:N_I: probeer normaal te doen, wat dat ook is, of kom niet in dit soort topics. Ik ga er niet over maar neem aan dat je dicht tegen een ban aanzit met je opmerkingen tegen DM.
Cursusje begrijpend lezen zou je niet misstaan.quote:Maargoed, jij ziet het verschil niet tussen het misbruiken van kinderen en de liefde tussen twee volwassenen die toevallig van hetzelfde geslacht zijn. En dan ben je niet helemaal goed snik, imho.
De mythe van homo's die zich Christen wanen is inmiddels ontkracht door mij, door middel van citaten uit de Bijbel. Uit zowel het Nieuwe Testament als het Oude Testament.quote:Jij bent slechte reclame voor mensen die wél christen zijn, en die het wél snappen.
Deze posting geeft blijk van je inteligentie, Ik ben trouwens op zoek naar het eerste zinnige dat jij te zeggen hebt , maar ben het helaas nog niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:35 schreef N_I_ het volgende:
Het enige belachelijke hier zijn jouw quasi-intellectuele posts. Het meest hilarische is dat jij hier zit te flame(baite)n maar toch scheinheilig anderen foor fundi's uitmaakt. Maar goed, dit is dan ook de laatste post die ik aan het zielig persoontje achter de stoere naam 'andromeda' verspil.
Wat wil je ermee bereiken? Geloof jij nou echt dat homoseksualiteit "besmettelijk" is? Dat je door campagne te voeren de samenleving behoedt voor de zonde? Als dat het geval is, dan heb jij dus geen flauw benul van wat homoseksualiteit écht inhoudt. Het is immers geen "keuze", geen "ziekte" die je zomaar eventjes kan gaan "behandelen".quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:56 schreef N_I_ het volgende:
Dennisje, zei hij.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:56 schreef N_I_ het volgende:
Ik was niet feller tegen dennisje dan hij tegen mij was. Dus waar jij bannen vandaan haalt is mij een raadsel.
Zoals ik al zei, een vergelijking een debiel waardig. 'Verliefdheid' van een 12-jarig kind op de gymleraar vergelijken met de liefde tussen twee volwassenen.quote:Cursusje begrijpend lezen zou je niet misstaan.
Een kind van 12 kan niet verliefd worden op de gymleraar? Kan gebeuren, het is aan de gymleraar om er geen misbruik van te maken.
En als die leraar hetzelfde voelt voor dat meisje is het dus ok, volgens de mensen die homoseksualiteit goedpraten
Ontkracht, whaha!quote:De mythe van homo's die zich Christen wanen is inmiddels ontkracht door mij, door middel van citaten uit de Bijbel. Uit zowel het Nieuwe Testament als het Oude Testament.
Ach, zolang christenen nog overhemden van polyesterkatoen dragen, en menstruerende christenvrouwen 's zondags gewoon in de kerkbanken plaatsnemen, maak ik mij niet al teveel zorgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een homo kan onmogelijk Christen of Moslim zijjn. Dus waar DM dat fabeltje vandaan haalt. Het wordt tijd dat het CDA eens de bezem haalt door het ledenbestand.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, zolang christenen nog overhemden van polyesterkatoen dragen, en menstruerende christenvrouwen 's zondags gewoon in de kerkbanken plaatsnemen, maak ik mij niet al teveel zorgen..
Jaja....dream on.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand meteen betitelen als fundi. Al te serieus moeten we jou dus maar niet nemen.
En als je nou gewoon een pesthekel hebt aan homo's terwijl je atheist bent?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Je vraagt je af waar die christen/moslim fundi's vandaan blijven komen hé? Worden die ergens in één of andere klootjesdrogerij gekweekt of zo?
aangezien.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:44 schreef SCH het volgende:
N_I: probeer normaal te doen, wat dat ook is, of kom niet in dit soort topics. Ik ga er niet over maar neem aan dat je dicht tegen een ban aanzit met je opmerkingen tegen DM.
Dat is natuurlijk weer een ander probleem nietwaar, maar gelukkig is er voor iedereen hulp:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
En als je nou gewoon een pesthekel hebt aan homo's terwijl je atheist bent?
De anglicaanse kerk is de enige kerk die zich teveel laat beïnvloeden door de tijdsgeest en homoseksualiteit dreigt te accepteren. Gelukkig bracht dat ook een intern crisis met zich mee en is het wachten geblazen tot het uit elkaar valt. De leer van de Kerk dient altijd aan de Bijbel getoetst te worden. Als de kerk teveel van de Bijbel afdrijft is het geen Christelijk instituut meer.quote:Ach er zijn gelukkig genoeg christelijke kerkgemeenten die erg tevreden zijn met hun homoseksuele predikant.
SGPquote:“Minder huwelijken, schuld van homo’s”
In Nederland daalde het aantal bruiloften het afgelopen jaar met ruim 8 procent. Volgens de Nijmeegse hoogleraar prof. Van Mourik en het SGP Tweede Kamerlid Van der Staaij zou dat komen omdat hetero’s na de openstelling van het huwelijk minder interesse zouden hebben.
Er is inderdaad weinig meer over van een heilige verbintenis over tussen man en vrouw. Maar goed, wat had je anders verwacht als pedofielen een eigen landelijke vereniging hebben, bestialiteit niet strafbaar is en drugs vrij te koop is op straat.quote:De term "huwelijk" is danig verkracht door de overheid inderdaad.
quote:Q: Wat heeft CMT gemeen met BSB?
A: Beiden trollen graag in topics die over homoseksualiteit gaan. A: Beiden hebben een waardensysteem, een moraal en een geweten.
Dan ben je een homofoob en een nazi (en een closet-homoquote:En als je nou gewoon een pesthekel hebt aan homo's terwijl je atheist bent?
We zitten hier niet in de tropic's hoor Monus!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:18 schreef Monus het volgende:
aangezien.....
dennismoore
andromeda
mineo
jerruh
masterpeace
... in een andere tropic (2 delen lang / 700 posts) persoonlijke beledigingen kan uiten, zal dat nog wel meevallen. Ik vind het nog steeds vreemd dat deze personen geen ban hebben.
De Koran verbiedt homoseksualiteit niet, het enige wat er gezegt wordt is dat een homoseksueel zich niet aan de homoseksuele lusten te buiten mag gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een homo kan onmogelijk Christen of Moslim zijjn. Dus waar DM dat fabeltje vandaan haalt. Het wordt tijd dat het CDA eens de bezem haalt door het ledenbestand.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
Gelukkig begrijpen pinguins het wel:
Homo-pinguins gedwongen tot heteroseks
Die komen uit het Land van Ooit.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Je vraagt je af waar die christen/moslim fundi's vandaan blijven komen hé? Worden die ergens in één of andere klootjesdrogerij gekweekt of zo?
Ik heb het ook gelezen. Een homosexuele jongen werd ineens spontaan in zijn buik getrapt door een Marokkaan en vervolgens jarenlang getreitert door alle Marokkanen uit de buurt. Uiteindelijk is hij verhuist naar een woning buiten de randstad omdat hij de tereur niet meer aankon.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:08 schreef wonderer het volgende:
In het Volkskrant Magazine van vandaag staat een heel artikel over homo's die in (voorheen) tolerante steden als Amsterdam en Rotterdam worden (weg)gepest door voornamelijk Marokkanen. Dat maakt me boos. Dat maakt me heel boos. Dat ze onderling nog niet helemaal doorhebben hoe het moet, ok. Dat kostte de Nederlanders ook tijd. Dat ze een beetje achter lopen, kunnen zij ook niks aan doen.
Maar laat verdomme dan wel de Nederlandse homo met rust! Als je niet zint dat je buren homo zijn, flikker je maar lekker weer op naar waar jij of je voorouders dan ook vandaan komen. Dit is Nederland met een Nederlandse cultuur en ze passen zich maar mooi aan.
En Amsterdam staat nog steeds bekend als Gay-capital of Europe...quote:Op zondag 13 februari 2005 01:46 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Een homosexuele jongen werd ineens spontaan in zijn buik getrapt door een Marokkaan en vervolgens jarenlang getreitert door alle Marokkanen uit de buurt. Uiteindelijk is hij verhuist naar een woning buiten de randstad omdat hij de tereur niet meer aankon.![]()
Allang niet meer hoor.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Amsterdam staat nog steeds bekend als Gay-capital of Europe...
Daar werd ook over gesproken. Deze man was oorspronkelijk naar Amsterdam verhuist omdat het hem een soort kosmopolitisch gevoel verschafde. Achteraf viel hem dit vies tegen omdat hij continue door Marokkanen bedreigt en in elkaar geslagen werd.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Amsterdam staat nog steeds bekend als Gay-capital of Europe...
Hey trol, heb je nou nog niet door dat we het niet lief vinden dat je homosexualiteit constant met misdaden vergelijkt die anderen schade berokkenen? Haal dat boek es voor je kop weg en KIJK wat er in de wereld gebeurt!quote:Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef N_I_ het volgende:
Ik vraag me af wat mensen ertoe zet om fysiek geweld tegen de immorele homoseksuelen te gebruiken, maar tegelijkertijd diestal, aanranding, verkrachting, drugsgebruik, openbare dronkenschap, geweldpleging, e.d. gewoon door de vingers te zien.. Is het dan niet een beetje hypocriet?
Cursusje lezen?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey trol, heb je nou nog niet door dat we het niet lief vinden dat je homosexualiteit constant met misdaden vergelijkt die anderen schade berokkenen? Haal dat boek es voor je kop weg en KIJK wat er in de wereld gebeurt!
Flikker toch op man. Wat is er immmoreel aan mensen met een andere sexuele geaardheid ?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef N_I_ het volgende:
Ik vraag me af wat mensen ertoe zet om fysiek geweld tegen de immorele homoseksuelen te gebruiken, maar tegelijkertijd diestal, aanranding, verkrachting, drugsgebruik, openbare dronkenschap, geweldpleging, e.d. gewoon door de vingers te zien.. Is het dan niet een beetje hypocriet?
Wat een aparte woordkeuze in deze discussie. Je beantwoord je vraag zelf al trouwens.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:59 schreef op_dreef het volgende:
[..]
FRikker toch op man. Wat is er immmoreel aan mensen met een andere sexuele geaardheid ?
Oh, vertel eens ?quote:Op zondag 13 februari 2005 02:01 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Wat een aparte woordkeuze in deze discussie. Je beantwoord je vraag zelf al trouwens.
Ik troll helemaal niet. In geen enkel topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:55 schreef DennisMoore het volgende:
Q: Wat heeft CMT gemeen met BSB?
A: Beiden trollen graag in topics die over homoseksualiteit gaan..
quote:Oh, vertel eens ?
Seksualiteit mag alleen plaatsvinden tussen een getrouwde man en een vrouw. Alle andere vormen van geslachtsgemeenschap zijn immoreel.quote:andere sexuele geaardheid
We hebben het hier over 1 geval? Ben wel benieuwd hoeveel buitenlanders de laaste vier jaar uit nederland gepest zijn.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:46 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Een homosexuele jongen werd ineens spontaan in zijn buik getrapt door een Marokkaan en vervolgens jarenlang getreitert door alle Marokkanen uit de buurt. Uiteindelijk is hij verhuist naar een woning buiten de randstad omdat hij de tereur niet meer aankon.![]()
- "Waarom?"quote:Op zondag 13 februari 2005 11:19 schreef N_I_ het volgende:
Seksualiteit mag alleen plaatsvinden tussen een getrouwde man en een vrouw. Alle andere vormen van geslachtsgemeenschap zijn immoreel.
Wat een gebrek aan kennis van de Bijbel zeg. En kleerdracht met sodomie vergelijken?quote:- "Waarom?"
- "Omdat dat in de Bijbel staat."
- "Je kunt het verder niet onderbouwen? Moraal, ethiek, etc? Zit er nog een logica achter?"
- "Ehm... ehm... Nee, het staat er gewoon, en daarom is het zo."
Zoiets he? .
- "Maareh, er staat ook dat je geen kleding mag dragen van twee verschillende stoffen, zoals een overhemd van polyesterkatoen."
- "Ja, dat is ehm... dat is anders. We leven niet meer onder de wet."
.
- "Dus zodra een regel jou zelf zou raken, en je 'm niet prettig vindt, schuif je 'm terzijde?"
- "Ehm... ehm... toch is het anders!"
- "Dus jij zou een ander verplichten een leven lang celibatair te leven, maar jij vertikt het om een simpel regeltje over polyesterkatoen op te volgen, omdat dat jou niet uitkomt?"
- "Ja, nou... het is gewoon zo!"
Schaam je!quote:Mmmm, lekkere nacht gehad hoor
die homo wordt gediscrimineerd in zijn eigen land, dat vind ik heel wat anders (en een andere discussie ook)quote:Op zondag 13 februari 2005 11:37 schreef Monus het volgende:
[..]
We hebben het hier over 1 geval? Ben wel benieuwd hoeveel buitenlanders de laaste vier jaar uit nederland gepest zijn.
Jaja, ik dacht al dat je het met een dooddoener zou afdoen, en er niet eens inhoudelijk op in zou gaan.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:54 schreef N_I_ het volgende:
Wat een gebrek aan kennis van de Bijbel zeg. En kleerdracht met sodomie vergelijken?
Regeltjes met betrekking tot voedsel of klederdracht? Noem maar eens een paar Christelijke regeltjes met betrekking tot voedsel? Het niet eten van varkensvlees zeker?quote:Regeltjes die jou niet uitkomen, of die jij niet logisch vindt (zoals regels mbt kleding of voedsel) die schuif je gewoon opzij. Terwijl ze in diezelfde Bijbel staan, die jij zo letterlijk zegt te nemen.
Hypocriet, heet dat.
Bichtstoelgelul!quote:Op zondag 13 februari 2005 11:19 schreef N_I_ het volgende:
[..]
[..]
Seksualiteit mag alleen plaatsvinden tussen een getrouwde man en een vrouw. Alle andere vormen van geslachtsgemeenschap zijn immoreel.
Oh, je bedoelt dat je geen Bijbelkennis hebt? Lees heel Leviticus maar na.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:05 schreef N_I_ het volgende:
Regeltjes met betrekking tot voedsel of klederdracht? Noem maar eens een paar Christelijke regeltjes met betrekking tot voedsel? Het niet eten van varkensvlees zeker?![]()
![]()
Heeft het Bijbelbetekenis? ja. Is het van toepassing? Nee.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat je geen Bijbelkennis hebt? Lees heel Leviticus maar na.
Of neem een paar boeken van Paulus over hoe vrouwen zich dienen te gedragen, en kleden.
Je valt hier nu wel heel erg door de mand, em dat weet je niet te verbergen middels wat hilarische smileys..
Ja, je copy/paste hier nu heel lui een kant-en-klaar stuk tekst.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:50 schreef N_I_ het volgende:
Verder zijn er in het Nieuwe Testament nog veel teksten die het bovenstaande keer op keer bevestigen. De Schrift spreekt onder meer over een nieuw verbond.[/i]
Misschien kun je nog ergens op een joodse site terecht om daar mensen belachelijk te gaan maken. Joden erkennen Jezus niet als de Verlosser en vallen dus wel onder de Wet van Mozes.
Nog iets anders slims te melden Dennisje? Oh ja, van masturberen word je blind ja.
Ik had al verwacht dat je zou zeggen dat je niet meer 'onder de wet' leeft, dat die regeltjes niet meer zouden gelden etc etc. Heel voorspelbaar.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
- "Ja, dat is ehm... dat is anders. We leven niet meer onder de wet."
Dan ben jij zeker een volcontinu-rukker met dat bord voor je kop.quote:Op zondag 13 februari 2005 14:50 schreef N_I_ het volgende:
Oh ja, van masturberen word je blind ja.
quote:Ik had al verwacht dat je zou zeggen dat je niet meer 'onder de wet' leeft, dat die regeltjes niet meer zouden gelden etc etc. Heel voorspelbaar.
Zucht Dennisje. Het lezen gaat jou nogal moeilijk af hè. De zeer stricte Wet van Mozes gold tot de Verlosser voor onze zonden stierf. Jezus wilde het geloof minder wettisch maken omdat er alsmaar gezondigd en geofferd werd. Kun je me tot nu toe volgen? Zo niet lees het dan nog eens een keer.quote:Maar... waarom geldt het ene regeltje niet meer, en het andere regeltje uit het Oude Testament geldt dan ineens nog wél? Dat is hypocriet, en selectief shoppen in Bijbelteksten.
Onbegrijpelijk, jij hebt de bijbel niet eens gelezen!!! Jij copy-past enkel en alleen citaten van één of andere website....quote:Op zondag 13 februari 2005 14:50 schreef N_I_ het volgende:
Ik zei dat ik al voorspeld had dat je zou komen met de uitleg dat christenen niet meer onder de wet vallen. En dat is inderdaad wat je copy/paste. Ik kreeg daarin dus gelijk.quote:Op zondag 13 februari 2005 15:29 schreef N_I_ het volgende:Je blijft jezelf belachelijk maken ondanks het feit dat je een dikke A4 uitleg hebt gekregen? Ik wilde je de vernedering besparen maar als jij hiermee door wilt gaan, ga je gang.
Als er iemand niet leest, ben jij het. Ik zei heel duidelijk het volgende:quote:Zucht Dennisje. Het lezen gaat jou nogal moeilijk af hè. De zeer stricte Wet van Mozes gold tot de Verlosser voor onze zonden stierf. Jezus wilde het geloof minder wettisch maken omdat er alsmaar gezondigd en geofferd werd. Kun je me tot nu toe volgen? Zo niet lees het dan nog eens een keer.
Ik zeg niet dat die wet geldt. Ik zeg dat je consequent moet zijn. Of alle regels gelden nog wel, óf alle regels gelden niet meer. Jij kiest slechts selectief een paar regels uit die jou bevallen.quote:Jij bent hier de enige die door de mand valt als je beweert dat Leviticus als Wet voor Christenen geldt.
Ook dat heb je niet goed gelezen. Ik zei dat de Kerk in het verleden beweerde dat je van masturberen blind wordt. Wanneer je dus blindelings regeltjes van de Kerk volgt, kom je uit op domme dingen, waar men eeuwen laten anders over kan gaan denken.quote:Oh nee, jij die beweert dat Christenen blind worden door masturbatie zal het vast en zeker beter weten dat Bijbeldeskundigen. Hè Dennisje.
Het was inderdaad verkeerd van mij om in een ander topic Leviticus 20:13 aan te halen. Daarin staat dan ook dat homo's gedood moeten worden. Die regel geldt inderdaad niet meer. Ik heb dan ook citaten uit het Nieuwe Testament gebruikt om uit te leggen waarom homoseksualiteit inderdaad fout is.quote:Als er iemand niet leest, ben jij het. Ik zei heel duidelijk het volgende:
Als jij zegt dat je niet meer onder de wet valt, en dat de regels uit het Oude Testament niet meer gelden... waarom gelden dan bepaalde regels niet meer, en andere (over homoseksualiteit) weer wél?
Dan ben je inconsequent bezig. Regels over kleding en voedsel gelden niet meer, maar regels over seksualiteit gelden nog wel. Leg dat maar eens uit.
quote:
Welke regels uit Leviticus gelden nu nog wel dan? Ik heb nooit beweerd dat ik homo's moet stenigen. Kleine wettische dingen, zoals kledijvoorschriften en eetvoorschriften zijn inderdaad voor het grootste deel vervallen. Maar de kern van het geloof, de omgangsvormen met elkaar en de achterliggende waarden zijn bewaard gebleven.quote:Ik zeg niet dat die wet geldt. Ik zeg dat je consequent moet zijn. Of alle regels gelden nog wel, óf alle regels gelden niet meer. Jij kiest slechts selectief een paar regels uit die jou bevallen.
De Leer van de Kerk, welke Kerk je daar ook mee bedoelt, hoort inderdaad aan de Bijbel getoetst te worden. En het is inderdaad verkeerd om blindelings een aards instituut te volgen. Wat het misschien nog wel erger maakt is dat katholieken tot midden 20ste eeuw de Bijbel niet eens lazen en dus alles maar voor waar aannamen.quote:Ook dat heb je niet goed gelezen. Ik zei dat de Kerk in het verleden beweerde dat je van masturberen blind wordt. Wanneer je dus blindelings regeltjes van de Kerk volgt, kom je uit op domme dingen, waar men eeuwen laten anders over kan gaan denken.
Jij bent natuurlijk een meester in debatteren. De talloze persoonlijke beledigingen van jou kant geven jou vast en zeker het recht om jezelf de winnaar te noemen.quote:Laten we het er maar op houden dat je niet zo heel goed bent in discussiëren en argumenteren (welke opleiding doe je of deed je?) en dat je nog wat te jong bent om voor jezelf te denken. Achja, ikzelf heb ook zo'n 20 jaar braafjes in een kerk meegedaan, en nagepraat wat de dominee zei. Gelukkig gaat dat vanzelf een keertje over.
Oh maar die mesen zijn al geïntergreerd. Ze spreken Nederlands, hebben een baan en betalen belasting, net als iedere andere Nederlander. Dat zij jouw politieke denkbeelden niet delen is jouw probleem en niet die van hen. Ik vind het juist goed, dat moslims de Nederlandse politiek en maatschappij verrijken met een frisse kijk op zaken. Cultuurverrijking heet dat.quote:Het gaat nog lang duren, dat integreren..
vfrisse kijk op zaken??? hoe kan je dat nou zeggen over een visie die te ouderwets en achterhaalt voor woorden is. en bovendien als die niet past in het nederlandse straatje is dat het probleem van die buitenlanders en niet andersom zoals jij dat pretendeert, hun zijn hier 'te gast' en niet andersom (of ben jij een wannabee moslim?)quote:Op maandag 14 februari 2005 15:37 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Oh maar die mesen zijn al geïntergreerd. Ze spreken Nederlands, hebben een baan en betalen belasting, net als iedere andere Nederlander. Dat zij jouw politieke denkbeelden niet delen is jouw probleem en niet die van hen. Ik vind het juist goed, dat moslims de Nederlandse politiek en maatschappij verrijken met een frisse kijk op zaken. Cultuurverrijking heet dat.![]()
Oh ja? Juist in de oudheid accepteerde men homoseksualiteit. Het is dus in feite ouderwets om homoseksualiteit te accepteren. Acceptatie van homo's in de huidige tijd is iets van het atheïsme. En laat atheisme nou ook net een terugval in de tijd zijn. Een terugval naar de tijd van holmensen.quote:Op maandag 14 februari 2005 17:09 schreef Prego het volgende:
[..]
vfrisse kijk op zaken??? hoe kan je dat nou zeggen over een visie die te ouderwets en achterhaalt voor woorden is.
Maar dit is toch een democratie? Iedereen krijgt een kans om zijn mening te uiten? Jij kunt iemand anders toch niet jouw denkbeelden opdringen? Het kan natuurlijk wel, maar dan ben je totalitair bezig namelijk. En dat schijnt on-democratisch te zijn.quote:en bovendien als die niet past in het nederlandse straatje is dat het probleem van die buitenlanders en niet andersom zoals jij dat pretendeert,
Waarom zijn zij te gast? De meesten zijn hier gewoon geboren en getogen en spreken, zoals ik al eerder zei, goed verstaanbaar Nederlands. Het gros werkt en betaalt gewoon netjes de belastingen. Goed geïntergreerd dus. Dat hun denkbeelden jou niet aanstaan is nogmaals jouw probleem.quote:hun zijn hier 'te gast'
Wat ik wel of niet ben is niet relevant voor deze discussie. Ik breng jouw geaardheid toch ook niet ter sprake?quote:en niet andersom (of ben jij een wannabee moslim?)
Werken en belasting betalen is iets anders dan integratie, er komt wel wat meer bij kijken, de vertaling van het woord zegt al genoeg.....quote:Op maandag 14 februari 2005 17:49 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Oh ja? Juist in de oudheid accepteerde men homoseksualiteit. Het is dus in feite ouderwets om homoseksualiteit te accepteren. Acceptatie van homo's in de huidige tijd is iets van het atheïsme. En laat atheisme nou ook net een terugval in de tijd zijn. Een terugval naar de tijd van holmensen.
[..]
Maar dit is toch een democratie? Iedereen krijgt een kans om zijn mening te uiten? Jij kunt iemand anders toch niet jouw denkbeelden opdringen? Het kan natuurlijk wel, maar dan ben je totalitair bezig namelijk. En dat schijnt on-democratisch te zijn.
[..]
Waarom zijn zij te gast? De meesten zijn hier gewoon geboren en getogen en spreken, zoals ik al eerder zei, goed verstaanbaar Nederlands. Het gros werkt en betaalt gewoon netjes de belastingen. Goed geïntergreerd dus. Dat hun denkbeelden jou niet aanstaan is nogmaals jouw probleem.
Waarmee ik fysiek geweld tegen homo's dus helemaal niet goedkeur. Integendeel. Maar 'niet accepteren' zoals de topic titel zegt, is heel iets anders dan in elkaar rammen.
[..]
Wat ik wel of niet ben is niet relevant voor deze discussie. Ik breng jouw geaardheid toch ook niet ter sprake?
Zegt iemand die als een kritiekloos gezombificeerd kuddeschaap zijn leven en denken laat bepalen door fossiele sektarische doctrines die afkomstig zijn van een paar primitieve in tenten levende woestijn stammen uit het vroegere midden-oosten...quote:Op maandag 14 februari 2005 17:49 schreef N_I_ het volgende:
En laat atheisme nou ook net een terugval in de tijd zijn. Een terugval naar de tijd van holmensen.
Financieel volledig onafhankelijk zijn en de taal redelijk tot goed spreken is geïntergreerd. Dat sommige mensen onder de mom van intergratie andere willen hersenspoelen is weer wat anders hè. Moslims als 'gasten' betitelen, ondanks het feit dat ze hier al generaties lang wonen, is dus van het gekke.quote:Werken en belasting betalen is iets anders dan integratie, er komt wel wat meer bij kijken, de vertaling van het woord zegt al genoeg.....
Het gaat al twee duizend jaar goed. Het enige wat het Christendom bedreigt is het loslaten van de fundamentele waarden. Het jezelf mee laten slepen door de tijdsgeest en alles wat de media je voorschotelt voor waar aannemen, het luxe leventje dat vele Christenen hebben in Europa en de VS. Dat zijn de bedreigingen voor het Christendom. Voor de rest heeft het Christendom zich sterk weten te houden. De moslims zijn er niet geslaagd om het Christendom ten val te brengen, ondanks hun sterke 'overtuigingswijze' jegens niet-moslims. De communisten zijn er niet in geslaagd om het Christendom te ontwrichten ondanks de enorme massalslachtingen in Rusland en Oost-Europa. En het zullen zeker niet een paar arrogante atheistjes zijn die de media beheersen en allerlei films en 'wetenschappelijke studies' op mijn netvlies projecteren om mij te overtuigen dat homoseksualiteit 'normaal' is.quote:Die menen nog steeds dat denkbeelden van het jaar 0 in het jaar 2005 onveranderd zijn, een visie die hun eigen ondergang betekent.
Maar is het niet juist selectief van jou om een passage behandel de ander zoals je zelf behandeld wilt worden ter sprake te brengen en de rest van de Bijbel maar eventjes te negeren?quote:Maar je dient homo's net zo te behandelen als jezelf behandeld wilt worden, anders heb je het Christendom NIET begrepen.
Als de Paus niet zo slecht ter been was had hij jou om de oren geslagen met die selectieve bijbelpassages van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |