En als je nou gewoon een pesthekel hebt aan homo's terwijl je atheist bent?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Je vraagt je af waar die christen/moslim fundi's vandaan blijven komen hé? Worden die ergens in één of andere klootjesdrogerij gekweekt of zo?
aangezien.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:44 schreef SCH het volgende:
N_I: probeer normaal te doen, wat dat ook is, of kom niet in dit soort topics. Ik ga er niet over maar neem aan dat je dicht tegen een ban aanzit met je opmerkingen tegen DM.
Dat is natuurlijk weer een ander probleem nietwaar, maar gelukkig is er voor iedereen hulp:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
En als je nou gewoon een pesthekel hebt aan homo's terwijl je atheist bent?
De anglicaanse kerk is de enige kerk die zich teveel laat beïnvloeden door de tijdsgeest en homoseksualiteit dreigt te accepteren. Gelukkig bracht dat ook een intern crisis met zich mee en is het wachten geblazen tot het uit elkaar valt. De leer van de Kerk dient altijd aan de Bijbel getoetst te worden. Als de kerk teveel van de Bijbel afdrijft is het geen Christelijk instituut meer.quote:Ach er zijn gelukkig genoeg christelijke kerkgemeenten die erg tevreden zijn met hun homoseksuele predikant.
SGPquote:“Minder huwelijken, schuld van homo’s”
In Nederland daalde het aantal bruiloften het afgelopen jaar met ruim 8 procent. Volgens de Nijmeegse hoogleraar prof. Van Mourik en het SGP Tweede Kamerlid Van der Staaij zou dat komen omdat hetero’s na de openstelling van het huwelijk minder interesse zouden hebben.
Er is inderdaad weinig meer over van een heilige verbintenis over tussen man en vrouw. Maar goed, wat had je anders verwacht als pedofielen een eigen landelijke vereniging hebben, bestialiteit niet strafbaar is en drugs vrij te koop is op straat.quote:De term "huwelijk" is danig verkracht door de overheid inderdaad.
quote:Q: Wat heeft CMT gemeen met BSB?
A: Beiden trollen graag in topics die over homoseksualiteit gaan. A: Beiden hebben een waardensysteem, een moraal en een geweten.
Dan ben je een homofoob en een nazi (en een closet-homoquote:En als je nou gewoon een pesthekel hebt aan homo's terwijl je atheist bent?
We zitten hier niet in de tropic's hoor Monus!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:18 schreef Monus het volgende:
aangezien.....
dennismoore
andromeda
mineo
jerruh
masterpeace
... in een andere tropic (2 delen lang / 700 posts) persoonlijke beledigingen kan uiten, zal dat nog wel meevallen. Ik vind het nog steeds vreemd dat deze personen geen ban hebben.
De Koran verbiedt homoseksualiteit niet, het enige wat er gezegt wordt is dat een homoseksueel zich niet aan de homoseksuele lusten te buiten mag gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een homo kan onmogelijk Christen of Moslim zijjn. Dus waar DM dat fabeltje vandaan haalt. Het wordt tijd dat het CDA eens de bezem haalt door het ledenbestand.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
Gelukkig begrijpen pinguins het wel:
Homo-pinguins gedwongen tot heteroseks
Die komen uit het Land van Ooit.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Je vraagt je af waar die christen/moslim fundi's vandaan blijven komen hé? Worden die ergens in één of andere klootjesdrogerij gekweekt of zo?
Ik heb het ook gelezen. Een homosexuele jongen werd ineens spontaan in zijn buik getrapt door een Marokkaan en vervolgens jarenlang getreitert door alle Marokkanen uit de buurt. Uiteindelijk is hij verhuist naar een woning buiten de randstad omdat hij de tereur niet meer aankon.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:08 schreef wonderer het volgende:
In het Volkskrant Magazine van vandaag staat een heel artikel over homo's die in (voorheen) tolerante steden als Amsterdam en Rotterdam worden (weg)gepest door voornamelijk Marokkanen. Dat maakt me boos. Dat maakt me heel boos. Dat ze onderling nog niet helemaal doorhebben hoe het moet, ok. Dat kostte de Nederlanders ook tijd. Dat ze een beetje achter lopen, kunnen zij ook niks aan doen.
Maar laat verdomme dan wel de Nederlandse homo met rust! Als je niet zint dat je buren homo zijn, flikker je maar lekker weer op naar waar jij of je voorouders dan ook vandaan komen. Dit is Nederland met een Nederlandse cultuur en ze passen zich maar mooi aan.
En Amsterdam staat nog steeds bekend als Gay-capital of Europe...quote:Op zondag 13 februari 2005 01:46 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Een homosexuele jongen werd ineens spontaan in zijn buik getrapt door een Marokkaan en vervolgens jarenlang getreitert door alle Marokkanen uit de buurt. Uiteindelijk is hij verhuist naar een woning buiten de randstad omdat hij de tereur niet meer aankon.![]()
Allang niet meer hoor.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Amsterdam staat nog steeds bekend als Gay-capital of Europe...
Daar werd ook over gesproken. Deze man was oorspronkelijk naar Amsterdam verhuist omdat het hem een soort kosmopolitisch gevoel verschafde. Achteraf viel hem dit vies tegen omdat hij continue door Marokkanen bedreigt en in elkaar geslagen werd.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Amsterdam staat nog steeds bekend als Gay-capital of Europe...
Hey trol, heb je nou nog niet door dat we het niet lief vinden dat je homosexualiteit constant met misdaden vergelijkt die anderen schade berokkenen? Haal dat boek es voor je kop weg en KIJK wat er in de wereld gebeurt!quote:Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef N_I_ het volgende:
Ik vraag me af wat mensen ertoe zet om fysiek geweld tegen de immorele homoseksuelen te gebruiken, maar tegelijkertijd diestal, aanranding, verkrachting, drugsgebruik, openbare dronkenschap, geweldpleging, e.d. gewoon door de vingers te zien.. Is het dan niet een beetje hypocriet?
Cursusje lezen?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hey trol, heb je nou nog niet door dat we het niet lief vinden dat je homosexualiteit constant met misdaden vergelijkt die anderen schade berokkenen? Haal dat boek es voor je kop weg en KIJK wat er in de wereld gebeurt!
Flikker toch op man. Wat is er immmoreel aan mensen met een andere sexuele geaardheid ?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef N_I_ het volgende:
Ik vraag me af wat mensen ertoe zet om fysiek geweld tegen de immorele homoseksuelen te gebruiken, maar tegelijkertijd diestal, aanranding, verkrachting, drugsgebruik, openbare dronkenschap, geweldpleging, e.d. gewoon door de vingers te zien.. Is het dan niet een beetje hypocriet?
Wat een aparte woordkeuze in deze discussie. Je beantwoord je vraag zelf al trouwens.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:59 schreef op_dreef het volgende:
[..]
FRikker toch op man. Wat is er immmoreel aan mensen met een andere sexuele geaardheid ?
Oh, vertel eens ?quote:Op zondag 13 februari 2005 02:01 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Wat een aparte woordkeuze in deze discussie. Je beantwoord je vraag zelf al trouwens.
Ik troll helemaal niet. In geen enkel topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:55 schreef DennisMoore het volgende:
Q: Wat heeft CMT gemeen met BSB?
A: Beiden trollen graag in topics die over homoseksualiteit gaan..
quote:Oh, vertel eens ?
Seksualiteit mag alleen plaatsvinden tussen een getrouwde man en een vrouw. Alle andere vormen van geslachtsgemeenschap zijn immoreel.quote:andere sexuele geaardheid
We hebben het hier over 1 geval? Ben wel benieuwd hoeveel buitenlanders de laaste vier jaar uit nederland gepest zijn.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:46 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Een homosexuele jongen werd ineens spontaan in zijn buik getrapt door een Marokkaan en vervolgens jarenlang getreitert door alle Marokkanen uit de buurt. Uiteindelijk is hij verhuist naar een woning buiten de randstad omdat hij de tereur niet meer aankon.![]()
- "Waarom?"quote:Op zondag 13 februari 2005 11:19 schreef N_I_ het volgende:
Seksualiteit mag alleen plaatsvinden tussen een getrouwde man en een vrouw. Alle andere vormen van geslachtsgemeenschap zijn immoreel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |