abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25056856
Q: Wat heeft CMT gemeen met BSB?
A: Beiden trollen graag in topics die over homoseksualiteit gaan.

.
pi_25057111
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Je vraagt je af waar die christen/moslim fundi's vandaan blijven komen hé? Worden die ergens in één of andere klootjesdrogerij gekweekt of zo?
En als je nou gewoon een pesthekel hebt aan homo's terwijl je atheist bent?
  zaterdag 12 februari 2005 @ 15:18:05 #153
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25057129
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 13:44 schreef SCH het volgende:
N_I: probeer normaal te doen, wat dat ook is, of kom niet in dit soort topics. Ik ga er niet over maar neem aan dat je dicht tegen een ban aanzit met je opmerkingen tegen DM.
aangezien.....
dennismoore
andromeda
mineo
jerruh
masterpeace
... in een andere tropic (2 delen lang / 700 posts) persoonlijke beledigingen kan uiten, zal dat nog wel meevallen. Ik vind het nog steeds vreemd dat deze personen geen ban hebben.
pi_25057267
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk weer een ander probleem nietwaar, maar gelukkig is er voor iedereen hulp:

Stress, angsten en fobieën
http://www.psycholoog.net/forum/viewforum.php?f=6
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 15:33:07 #155
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25057304
quote:
Ach er zijn gelukkig genoeg christelijke kerkgemeenten die erg tevreden zijn met hun homoseksuele predikant.
De anglicaanse kerk is de enige kerk die zich teveel laat beïnvloeden door de tijdsgeest en homoseksualiteit dreigt te accepteren. Gelukkig bracht dat ook een intern crisis met zich mee en is het wachten geblazen tot het uit elkaar valt. De leer van de Kerk dient altijd aan de Bijbel getoetst te worden. Als de kerk teveel van de Bijbel afdrijft is het geen Christelijk instituut meer.
quote:
“Minder huwelijken, schuld van homo’s”

In Nederland daalde het aantal bruiloften het afgelopen jaar met ruim 8 procent. Volgens de Nijmeegse hoogleraar prof. Van Mourik en het SGP Tweede Kamerlid Van der Staaij zou dat komen omdat hetero’s na de openstelling van het huwelijk minder interesse zouden hebben.
SGP

I'm not left, I'm not right. I'm a Christian that's my pride.
quote:
De term "huwelijk" is danig verkracht door de overheid inderdaad.
Er is inderdaad weinig meer over van een heilige verbintenis over tussen man en vrouw. Maar goed, wat had je anders verwacht als pedofielen een eigen landelijke vereniging hebben, bestialiteit niet strafbaar is en drugs vrij te koop is op straat.
quote:
A: Beiden trollen graag in topics die over homoseksualiteit gaan. A: Beiden hebben een waardensysteem, een moraal en een geweten.
quote:
Dan ben je een homofoob en een nazi (en een closet-homo ).

[ Bericht 1% gewijzigd door N_I_ op 12-02-2005 15:39:26 ]
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_25057370
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 15:18 schreef Monus het volgende:
aangezien.....
dennismoore
andromeda
mineo
jerruh
masterpeace

... in een andere tropic (2 delen lang / 700 posts) persoonlijke beledigingen kan uiten, zal dat nog wel meevallen. Ik vind het nog steeds vreemd dat deze personen geen ban hebben.
We zitten hier niet in de tropic's hoor Monus!

Wel ontopic blijven hé.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25058221
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een homo kan onmogelijk Christen of Moslim zijjn. Dus waar DM dat fabeltje vandaan haalt. Het wordt tijd dat het CDA eens de bezem haalt door het ledenbestand.
De Koran verbiedt homoseksualiteit niet, het enige wat er gezegt wordt is dat een homoseksueel zich niet aan de homoseksuele lusten te buiten mag gaan.
De bijbel doet eigenlijk een gelijksoortige uitspraak.

Bovendien zijn er in christelijke/katholieke kerk zelfs homoseksuelen op hoge posten, laatst nog in amerika.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_25058488
Gelukkig begrijpen pinguins het wel:

Homo-pinguins gedwongen tot heteroseks
  zaterdag 12 februari 2005 @ 17:08:08 #159
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_25058630
In het Volkskrant Magazine van vandaag staat een heel artikel over homo's die in (voorheen) tolerante steden als Amsterdam en Rotterdam worden (weg)gepest door voornamelijk Marokkanen. Dat maakt me boos. Dat maakt me heel boos. Dat ze onderling nog niet helemaal doorhebben hoe het moet, ok. Dat kostte de Nederlanders ook tijd. Dat ze een beetje achter lopen, kunnen zij ook niks aan doen.

Maar laat verdomme dan wel de Nederlandse homo met rust! Als je niet zint dat je buren homo zijn, flikker je maar lekker weer op naar waar jij of je voorouders dan ook vandaan komen. Dit is Nederland met een Nederlandse cultuur en ze passen zich maar mooi aan.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 12 februari 2005 @ 19:16:06 #160
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25060403
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
Gelukkig begrijpen pinguins het wel:

Homo-pinguins gedwongen tot heteroseks
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_25066030
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Je vraagt je af waar die christen/moslim fundi's vandaan blijven komen hé? Worden die ergens in één of andere klootjesdrogerij gekweekt of zo?
Die komen uit het Land van Ooit.
  zondag 13 februari 2005 @ 01:46:08 #162
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25067388
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 17:08 schreef wonderer het volgende:
In het Volkskrant Magazine van vandaag staat een heel artikel over homo's die in (voorheen) tolerante steden als Amsterdam en Rotterdam worden (weg)gepest door voornamelijk Marokkanen. Dat maakt me boos. Dat maakt me heel boos. Dat ze onderling nog niet helemaal doorhebben hoe het moet, ok. Dat kostte de Nederlanders ook tijd. Dat ze een beetje achter lopen, kunnen zij ook niks aan doen.

Maar laat verdomme dan wel de Nederlandse homo met rust! Als je niet zint dat je buren homo zijn, flikker je maar lekker weer op naar waar jij of je voorouders dan ook vandaan komen. Dit is Nederland met een Nederlandse cultuur en ze passen zich maar mooi aan.
Ik heb het ook gelezen. Een homosexuele jongen werd ineens spontaan in zijn buik getrapt door een Marokkaan en vervolgens jarenlang getreitert door alle Marokkanen uit de buurt. Uiteindelijk is hij verhuist naar een woning buiten de randstad omdat hij de tereur niet meer aankon.
  zondag 13 februari 2005 @ 01:49:01 #163
71919 wonderer
pi_25067436
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:46 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Ik heb het ook gelezen. Een homosexuele jongen werd ineens spontaan in zijn buik getrapt door een Marokkaan en vervolgens jarenlang getreitert door alle Marokkanen uit de buurt. Uiteindelijk is hij verhuist naar een woning buiten de randstad omdat hij de tereur niet meer aankon.
En Amsterdam staat nog steeds bekend als Gay-capital of Europe...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_25067455
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:

[..]

Allang niet meer hoor.
  zondag 13 februari 2005 @ 01:52:00 #165
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25067486
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:49 schreef wonderer het volgende:

[..]

Daar werd ook over gesproken. Deze man was oorspronkelijk naar Amsterdam verhuist omdat het hem een soort kosmopolitisch gevoel verschafde. Achteraf viel hem dit vies tegen omdat hij continue door Marokkanen bedreigt en in elkaar geslagen werd.
  zondag 13 februari 2005 @ 01:55:57 #166
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25067540
Ik vraag me af wat mensen ertoe zet om fysiek geweld tegen de immorele homoseksuelen te gebruiken, maar tegelijkertijd diestal, aanranding, verkrachting, drugsgebruik, openbare dronkenschap, geweldpleging, e.d. gewoon door de vingers te zien.. Is het dan niet een beetje hypocriet?
христианский солдат
  zondag 13 februari 2005 @ 01:57:37 #167
71919 wonderer
pi_25067562
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef N_I_ het volgende:
Ik vraag me af wat mensen ertoe zet om fysiek geweld tegen de immorele homoseksuelen te gebruiken, maar tegelijkertijd diestal, aanranding, verkrachting, drugsgebruik, openbare dronkenschap, geweldpleging, e.d. gewoon door de vingers te zien.. Is het dan niet een beetje hypocriet?
Hey trol, heb je nou nog niet door dat we het niet lief vinden dat je homosexualiteit constant met misdaden vergelijkt die anderen schade berokkenen? Haal dat boek es voor je kop weg en KIJK wat er in de wereld gebeurt!
  zondag 13 februari 2005 @ 01:58:44 #168
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25067574
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:57 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hey trol, heb je nou nog niet door dat we het niet lief vinden dat je homosexualiteit constant met misdaden vergelijkt die anderen schade berokkenen? Haal dat boek es voor je kop weg en KIJK wat er in de wereld gebeurt!
Cursusje lezen?
христианский солдат
  zondag 13 februari 2005 @ 01:59:30 #169
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25067587
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:55 schreef N_I_ het volgende:
Flikker toch op man. Wat is er immmoreel aan mensen met een andere sexuele geaardheid ?
  zondag 13 februari 2005 @ 02:01:26 #170
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25067613
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:59 schreef op_dreef het volgende:

[..]

FRikker toch op man. Wat is er immmoreel aan mensen met een andere sexuele geaardheid ?
Wat een aparte woordkeuze in deze discussie. Je beantwoord je vraag zelf al trouwens.
христианский солдат
  zondag 13 februari 2005 @ 02:02:39 #171
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25067630
quote:
Op zondag 13 februari 2005 02:01 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Wat een aparte woordkeuze in deze discussie. Je beantwoord je vraag zelf al trouwens.
Oh, vertel eens ?
  zondag 13 februari 2005 @ 11:06:25 #172
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25069669
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 14:55 schreef DennisMoore het volgende:
A: Beiden trollen graag in topics die over homoseksualiteit gaan.

.
Ik troll helemaal niet. In geen enkel topic.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 13 februari 2005 @ 11:19:12 #173
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_25069766
quote:
Oh, vertel eens ?
quote:
andere sexuele geaardheid
Seksualiteit mag alleen plaatsvinden tussen een getrouwde man en een vrouw. Alle andere vormen van geslachtsgemeenschap zijn immoreel.

Wat ik met mijn eerdere post probeerde te zeggen is dat het nogal hypocriet is van marokkanen die wel homo's in elkaar slaan en wegpesten, maar andere zonden zoals aanradning, diefstal, dronkenschap en drugsgebruik gewoon normaal vinden. Niet dat ik het beeld voor mijn ogen heb dat het vrome moslims zijn maar toch.
христианский солдат
  zondag 13 februari 2005 @ 11:37:38 #174
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_25069945
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:46 schreef op_dreef het volgende:

[..]

We hebben het hier over 1 geval? Ben wel benieuwd hoeveel buitenlanders de laaste vier jaar uit nederland gepest zijn.
pi_25071581
quote:
Op zondag 13 februari 2005 11:19 schreef N_I_ het volgende:

Seksualiteit mag alleen plaatsvinden tussen een getrouwde man en een vrouw. Alle andere vormen van geslachtsgemeenschap zijn immoreel.
- "Waarom?"
- "Omdat dat in de Bijbel staat."
- "Je kunt het verder niet onderbouwen? Moraal, ethiek, etc? Zit er nog een logica achter?"
- "Ehm... ehm... Nee, het staat er gewoon, en daarom is het zo."

Zoiets he? .

- "Maareh, er staat ook dat je geen kleding mag dragen van twee verschillende stoffen, zoals een overhemd van polyesterkatoen."
- "Ja, dat is ehm... dat is anders. We leven niet meer onder de wet."

.

- "Dus zodra een regel jou zelf zou raken, en je 'm niet prettig vindt, schuif je 'm terzijde?"
- "Ehm... ehm... toch is het anders!"
- "Dus jij zou een ander verplichten een leven lang celibatair te leven, maar jij vertikt het om een simpel regeltje over polyesterkatoen op te volgen, omdat dat jou niet uitkomt?"
- "Ja, nou... het is gewoon zo!"

.

[ Bericht 19% gewijzigd door DennisMoore op 13-02-2005 13:41:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')