Ja, en je bent een spruitje, wanneer je spruitjes vies vindt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:44 schreef N_I_ het volgende:
Ben ik nu ook al een pedo omdat ik pedoseksualiteit walgelijk vind? Of geldt die theorie alleen voor homo's?Logica hè
Hoeft niet hoor. Homoseksualiteit, pedoseksualiteit en bestialiteit zijn allemaal moreel verwerpelijk, zoals jij het zo mooi zei.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en je bent een spruitje, wanneer je spruitjes vies vindt.
Verder ben je stomzinnig bezig wanneer je homoseksualiteit en pedoseksualitait met elkaar vergelijkt.
Homoseksualiteit vind je walgelijk, omdat ehm... ehm... nouja, het lijkt je gewoon vies.
Pedoseksualiteit vind je walgelijk, omdat het moreel verwerpelijk is. Kinderen worden lichamelijk en/of geestelijk misbruikt, er is sprake van een asymmetrische machtsverhouding, etc etc.
Zie je het verschil?
En het enige argument dat je daarvoor gaf: "Het is moreel verwerpelijk omdat dat in de bijbel staat".quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:43 schreef N_I_ het volgende:
Hoeft niet hoor. Homoseksualiteit, pedoseksualiteit en bestialiteit zijn allemaal moreel verwerpelijk, zoals jij het zo mooi zei.
Laat je nakijken.quote:Een kind (van 12-13) kan ook gewoon verliefd worden op een volwassene en van de seks genieten. Een pony kan ook genieten van een ... nou ja vul jij het maar in. Geen misbruik, gewoon genot en plezier. Daar gaat het bij jullie toch om?
En als die leraar hetzelfde voelt voor dat meisje is het dus ok, volgens de mensen die homoseksualiteit goedpraten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een kind van 12 kan niet verliefd worden op de gymleraar? Kan gebeuren, het is aan de gymleraar om er geen misbruik van te maken.
Achja, met zo'n kronkel in je hoofd als het jouwe, ga je inderdaad zulke verbanden zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:57 schreef N_I_ het volgende:
En als die leraar hetzelfde voelt voor dat meisje is het dus ok, volgens de mensen die homoseksualiteit goedpraten.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, met zo'n kronkel in je hoofd als het jouwe, ga je inderdaad zulke verbanden zien.
Was je nou éérst godsdienstwaanzinnige en werd je daarná debiel? Of andersom?
Moet je je vriendje niet gaan behagen bruinwerkertje?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, met zo'n kronkel in je hoofd als het jouwe, ga je inderdaad zulke verbanden zien.
Was je nou éérst godsdienstwaanzinnige en werd je daarná debiel? Of andersom?
Mag ik je nogmaals heel vriendelijk en heel voorzichtig aanraden om eens even na te denken over het feit of je soms niet beter professionele hulp dient te zoeken? Er zijn namelijk mensen opgeleid om degenen die enorm met zichzelf in de knoop liggen, te helpen. Mocht je wantrouwend staan tegenover een psychiater of psycholoog, praat dan eens de zaken door met een jonge priester.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:22 schreef N_I_ het volgende:
Omdat dit schijnbaar zo`n hot item voor jou is mag ik toch aannemen dat je al veel mensen weet waar je niet mee zou willen spreken omdat zij voor jouw moraalfilosofie onder doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik zou niet raar staan kijken als iemand mij een idioot vindt omdat ik niet met mensen die graag hun duitse herder vingeren wens te spreken.
Het enige belachelijke hier zijn jouw quasi-intellectuele posts. Het meest hilarische is dat jij hier zit te flame(baite)n maar toch scheinheilig anderen foor fundi's uitmaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:39 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Mag ik je nogmaals heel vriendelijk en heel voorzichtig aanraden om eens even na te denken over het feit of je soms niet beter professionele hulp dient te zoeken? Er zijn namelijk mensen opgeleid om degenen die enorm met zichzelf in de knoop liggen, te helpen. Mocht je wantrouwend staan tegenover een psychiater of psycholoog, praat dan eens de zaken door met een jonge priester.
Je bent je nu onsterfelijk belachelijk aan het maken, en je beseft het niet eens.
Jouw spelling is anders ook vrij belachelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:35 schreef N_I_ het volgende:
Het enige belachelijke hier zijn jouw quasi-intellectuele posts. Het meest hilarische is dat jij hier zit te flame(baite)n maar toch scheinheilig anderen foor fundi's uitmaakt.Maar goed, dit is dan ook de laatste post die ik aan het zielig persoontje achter de stoere naam 'andromeda' verspil.
Ik was niet feller tegen dennisje dan hij tegen mij was. Dus waar jij bannen vandaan haalt is mij een raadsel.quote:N_I: probeer normaal te doen, wat dat ook is, of kom niet in dit soort topics. Ik ga er niet over maar neem aan dat je dicht tegen een ban aanzit met je opmerkingen tegen DM.
Cursusje begrijpend lezen zou je niet misstaan.quote:Maargoed, jij ziet het verschil niet tussen het misbruiken van kinderen en de liefde tussen twee volwassenen die toevallig van hetzelfde geslacht zijn. En dan ben je niet helemaal goed snik, imho.
De mythe van homo's die zich Christen wanen is inmiddels ontkracht door mij, door middel van citaten uit de Bijbel. Uit zowel het Nieuwe Testament als het Oude Testament.quote:Jij bent slechte reclame voor mensen die wél christen zijn, en die het wél snappen.
Deze posting geeft blijk van je inteligentie, Ik ben trouwens op zoek naar het eerste zinnige dat jij te zeggen hebt , maar ben het helaas nog niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:35 schreef N_I_ het volgende:
Het enige belachelijke hier zijn jouw quasi-intellectuele posts. Het meest hilarische is dat jij hier zit te flame(baite)n maar toch scheinheilig anderen foor fundi's uitmaakt. Maar goed, dit is dan ook de laatste post die ik aan het zielig persoontje achter de stoere naam 'andromeda' verspil.
Wat wil je ermee bereiken? Geloof jij nou echt dat homoseksualiteit "besmettelijk" is? Dat je door campagne te voeren de samenleving behoedt voor de zonde? Als dat het geval is, dan heb jij dus geen flauw benul van wat homoseksualiteit écht inhoudt. Het is immers geen "keuze", geen "ziekte" die je zomaar eventjes kan gaan "behandelen".quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:56 schreef N_I_ het volgende:
Dennisje, zei hij.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:56 schreef N_I_ het volgende:
Ik was niet feller tegen dennisje dan hij tegen mij was. Dus waar jij bannen vandaan haalt is mij een raadsel.
Zoals ik al zei, een vergelijking een debiel waardig. 'Verliefdheid' van een 12-jarig kind op de gymleraar vergelijken met de liefde tussen twee volwassenen.quote:Cursusje begrijpend lezen zou je niet misstaan.
Een kind van 12 kan niet verliefd worden op de gymleraar? Kan gebeuren, het is aan de gymleraar om er geen misbruik van te maken.
En als die leraar hetzelfde voelt voor dat meisje is het dus ok, volgens de mensen die homoseksualiteit goedpraten
Ontkracht, whaha!quote:De mythe van homo's die zich Christen wanen is inmiddels ontkracht door mij, door middel van citaten uit de Bijbel. Uit zowel het Nieuwe Testament als het Oude Testament.
Ach, zolang christenen nog overhemden van polyesterkatoen dragen, en menstruerende christenvrouwen 's zondags gewoon in de kerkbanken plaatsnemen, maak ik mij niet al teveel zorgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een homo kan onmogelijk Christen of Moslim zijjn. Dus waar DM dat fabeltje vandaan haalt. Het wordt tijd dat het CDA eens de bezem haalt door het ledenbestand.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, zolang christenen nog overhemden van polyesterkatoen dragen, en menstruerende christenvrouwen 's zondags gewoon in de kerkbanken plaatsnemen, maak ik mij niet al teveel zorgen..
Jaja....dream on.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand meteen betitelen als fundi. Al te serieus moeten we jou dus maar niet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |