quote:Op maandag 7 februari 2005 18:59 schreef just me het volgende:ik ga naar mijn lustrumvergadering!
lief zijn hier!!
Een hele mooi schaal.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:01 schreef VoreG het volgende:
Ajax kampioen.Wat win ik?
Hoongelachquote:Op maandag 7 februari 2005 19:01 schreef VoreG het volgende:
Ajax kampioen.Wat win ik?
O nee hoor, moet maar weer wat anders in die titelquote:Op maandag 7 februari 2005 19:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
HoongelachOf gok je voor het seizoen 2005/2006?
Metallica-fan af trouwens?
Waar zit je dan Mitt?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:58 schreef mitt het volgende:
doe ff isketchen.
Dat snap ik ook niet, wat een geweldige serie is ditquote:Op maandag 7 februari 2005 19:47 schreef VoreG het volgende:
Off Centre is gweldig! Ik snap nog steeds niet waarom er maar 30 afleveringen zijn gemaakt.
Darten dan maar in dit berichtquote:
Ernesto Hoost is bezig op eurosport!quote:
mja als ik geweten had dat vi niet kwam had ik het wel gedaan, maak het niet zo laat vanavond vandaarquote:Op maandag 7 februari 2005 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zet een filmpje op dan
Darten is wel aardig overigens. Co won net met 4-0![]()
behalve die beelden van ajax danquote:Op maandag 7 februari 2005 22:00 schreef VoreG het volgende:
Dat Typisch 90 is echt geweldig, al die muziek en series die je toen hoorde en zag.
Ik krijg nog steeds kippenvel en sta nog steeds als een gek de kamer rond te springen als ik dat ziequote:Op maandag 7 februari 2005 22:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
behalve die beelden van ajax dan![]()
Er was anders wel Enterprisequote:
ik snapte er al niets van en nu ben ik de weg helemaal kwijt.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Manny ik heb geIsketcht en m'n eerste tekening was een paar borsten. Vraag me niet wat een niertransplantatie daar mee te maken heeft maar ik wilden leuk beginnen.
WB Mannyquote:Op maandag 7 februari 2005 22:31 schreef manny het volgende:
weer terug van wintersport.
was echt uber ! Wel heel erg hard gevallen en dus ietwat mank weer naar Nederland...
Ik constateer dat dat isketch gebeuren nog niet is overgewaaid en ik zie een raar shirt in de openingspost van Hools. Hoe dat zo ?
LinkSCHe mediaquote:Op maandag 7 februari 2005 19:12 schreef golfer het volgende:
Online-gokken mag niet, vraag maar aan die journaliSCHt.
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WB Manny
Pyth heeft een zoontje gekregen Mateja.
Vandaar het shirtje
Ik heb de zoon gezien en hij valt best mee voor een psv-erquote:Op maandag 7 februari 2005 22:56 schreef manny het volgende:
Leuk van die zoon, jammer van dat shirt.
*ZA paktquote:
Zei lulletje rozeveld die bij het Isketchen allen maar lullen en borsten tekend.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
Je eigen topics promoten is zo ontzettend Astrid Joosten
Rozewaterquote:Op maandag 7 februari 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei lulletje rozeveld die bij het Isketchen allen maar lullen en borsten tekend.
Geen MSN's op Fok plaatsenquote:Op maandag 7 februari 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Je was gewoon geil?
Ik vond hem wel oke.. Maar nou niet geweldig.. Maar smaken verschillen he..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneak was tof, The America Team World Police of zoiets, werkelijk geweldig
Jammer.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:06 schreef cultheld het volgende:
Bioscoop heb ik voor 't laatst bezocht toen ik voor CKV vorig jaar "culturele activiteiten" moest bedrijven. Wij hebben altijd zoiets van: Als we toch geld uit gaan geven, dan maar meteen in de kroeg
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
Is die Dylan Dog echt zo'n hunk?
Het begint zo langzamerhand te komen ...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:36 schreef SCH het volgende:
Is het leven weer normaal?
Tijd voor een leuke bommeldingquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan iemand de helpdesk van de gemeente Gorinchem bellen het is een beetje te stil hiero..
Zolang het over computers of randapparatuur gaat..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:10 schreef Againzender het volgende:
En waarmee kunnen jullie mij zoals helpen?
DD was zijn telefoon ook al kwijt, wat een criminelen daar in Den Boschquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:26 schreef Bjoro het volgende:
mogguh....
zondag in den bosch geweest carnaval was toppie !
Dylan Dog ontmoet !!
Met de taxi terug naar logeeradres, telefoon verloren en maandag de hele dag ziek in bed
Wanneer kan ik het CDtje verwachten SCHurk?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:02 schreef SCH het volgende:
Morgen 1000e stand.nl - met taart
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:45 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje van m'n schoonzusje, collega van haar, en oud-wiskunde leraar van me, is op 52jarige leeftijd overleden. Heb zo'n tien jaar tegen hem gevoetbald en kende hem best wel goed.
Ging voor een kleine heup-ingreep naar het ziekenhuis tijdens de operatie complicaties, hart stilstand, reanimatie, maar het mocht niet meer baten. 52 en even naar het ziekenhuis voor een routine onderzoek.
Ja, maak maar een Hools aan dan kom ik zo tekenen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Sketchen, anyone?
Dan ben ik er niet, Bos en ik zijn er inmiddelsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Vanavond Sandman....
Drie?!? Dat is niet veel!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom ook wel even Sketchen.
Ga zometeen naar een all-you-can-eat Spareribs of Sate restaurant voor maar 3!!! euro
Dat is niksquote:
Mijn vader en moeder, beiden leerkracht op de basisschool, vinden die dagen vaak grote onzin.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ik ga ook vast groeten, zo eten. Tot vanavond!
Morgen studiedag van 9.00 tot 15.30, pfff... Wel interessant, het ochtenddeel dan, maar ook lang.
The Horror heb je bij één van je ouders in de klas gezeten ?:{quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder, beiden leerkracht op de basisschool, vinden die dagen vaak grote onzin.
OK bedankt, dan is het misschien een regel van de school zelf geweest of toeval dat mijn broer die onderwijzer niet heeft gehad.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is niks van waar, heb het net even nagevraagd.
Dat wordt in de huiskamer slapen vannacht wegens instortings gevaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:22 schreef Bluezz het volgende:
De slaapkamerkast wordt nu in elkaar gezet door een 'mannetje'![]()
Wat een snobberig gevoel trouwens
een echte vakman of kloot hij maar wat aanquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Koffiequote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
Dat soort mannetjes willen maar 1 ding Bluezzie
Ja, het gaat lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Hij heet Hools de echte!
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt in de huiskamer slapen vannacht wegens instortings gevaar.
Het mannetje is klaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Thanx, Bjoro.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:08 schreef Bjoro het volgende:
Zit net nog even het weekend terug te lezen en wil Golfer (en Bluezz natuurlijk) onwisj veel sterkte en kracht toewensen !
quote:
Leuke partij tot nu toe!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:50 schreef superjoden het volgende:
leuke eerste set taylor tegen fordham 3-2 in legs gewonnen door de power waarbij hij de laatste leg met 11 darts uitgooit waar fordham jammer genoeg geen 9 darter kon gooien.
is inderdaad waar Tong, leuke plaatjesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:04 schreef tong80 het volgende:
Ik heb tot het bittere einde geIsketcht.
Ik win nooit maar teken wel leukje plaatjes.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:57 schreef Pinpas het volgende:
Euro 2006 (Under 21) - Group 7 (qualifiers)
22:56 February 8
FT Spain 14 - 0 San Marino
Wat een uitslag zeg
En het stond slechts 4-0 bij de rust.quote:
zal nederland er wel weer uitliggen op doelsaldoquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:57 schreef Pinpas het volgende:
Euro 2006 (Under 21) - Group 7 (qualifiers)
22:56 February 8
FT Spain 14 - 0 San Marino
Wat een uitslag zeg
Waarschijnlijk had San Marino dit keer een nieuw stadion nodigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal nederland er wel weer uitliggen op doelsaldo
Traumaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal nederland er wel weer uitliggen op doelsaldo
21-12-1983: Spanje-Malta 12-1.quote:
Die jaquote:
Kwalificatie EK 84 in frankrijk, nederland was in principe gekwalificeerd tenzij Spanje met meer dan 10 goals verschil won van Malta...... enfinquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor mijn tijd.. Wat was dat precies?
* Againzender gilt hard in zijn kussenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oranje had het EK-84 gehaald. Althans Spanje moest nog tegen Malta, en met 11 doelpunten verschil winnen. Dat kon natuurlijk niet. Enj Ton in militaire dienst gin bij een 1-1 ruststand stappen inj Zwolle.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Malta kwam dacht ik nog met 0-1 voor zelfs?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kwalificatie EK 84 in frankrijk, nederland was in principe gekwalificeerd tenzij Spanje met meer dan 10 goals verschil won van Malta...... enfin
Aha. Dat zegt me nu wel vaag wat.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kwalificatie EK 84 in frankrijk, nederland was in principe gekwalificeerd tenzij Spanje met meer dan 10 goals verschil won van Malta...... enfin
O ja, dit was echt schandalig om te zien! Ik heb die wedstrijd live gezien op TV, en behalve de enorme woede van mijn vader is mij verder die totale lamlendigheid van Malta, en de opgefoktheid van Spanje mij bij gebleven.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:32 schreef cultheld het volgende:
Dat is nog veel erger dan het gevalletje Hoyzer.
Ik heb er zelfs een topic over geopend. Het loopt storm met twee reacties.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:36 schreef SCH het volgende:
Ik ben zo'n type dat na 2 biertjes al dronken is, met recht een mietje dus.
Ga maar snel naar bed, morgen een feeSCHtelijke dag.
Had ik gezien, je bent een lieve groupiequote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een topic over geopend. Het loopt storm met twee reacties.
ah, een lotgenootquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder, beiden leerkracht op de basisschool,
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
KLB begint ook steeds meer op ONZ te lijken....
Het ziet er naar uit dat ik morgen, of is het vandaag ondertussen?, vanaf huis werk omdat er babykamer spullen geleverd gaan worden. Dus mijn collega's zie ik niet morgen (helaas eigenlijk, prima collega's, jammer dat de hoogste baas zo krenterig is....)quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
voordat mijn collega's gaan klagen dat ik er morgen weer onuitgeslapen uitzie..
Ok Chief.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Ik ben trouwens, vanwege 'omstandigheden', de komende 2 dagen nauwelijks aanwezig, dus gedraag jullie en maak het mijn mede-modjes niet te moeilijk.
Wij gedragen ons prima golferquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Ik ben trouwens, vanwege 'omstandigheden', de komende 2 dagen nauwelijks aanwezig, dus gedraag jullie en maak het mijn mede-modjes niet te moeilijk.
Ongeduldige hondquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:16 schreef PyTh het volgende:
Wanneer kan ik dat CDtje verwachten SCH??
Ben helemaal niet ongeduldig hoorquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ongeduldige hond
Mijn secretaresseis nogal schloom
Als je het vrijdag nog niet hebt, mail me dan even.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben helemaal niet ongeduldig hoor![]()
![]()
ff bitchslappen die secretaresse van jou dan![]()
![]()
SCHgoedquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je het vrijdag nog niet hebt, mail me dan even.
Mooi zoquote:
Donequote:Op woensdag 9 februari 2005 09:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mooi zo
Heb er zelf dit jaar helemaal niks aan gedaan.
Update je vanavond ff het Seria A topic?![]()
Je bent docent van het jaar gewordenquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:41 schreef keeper het volgende:
Voor de UvA-mensen hier (...) : check de Folia deze week, pagina 4.
Voor de niet-UvA mensen hier (...) : check het online.
Alleen je huis niet goed beveiligd achtergelatenquote:
Pagina 4, links onderaan. Iets met Google en UvA Zoekmachinesquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:58 schreef SCH het volgende:
Waar moeten we op letten?
Heee....zuiplapquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben jij Michel of Vincent?
En nee DIGGER, dat was vóór Carnaval
Ik ben de projectleider.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben jij Michel of Vincent?
jeetje.. Das ook niet leukquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:31 schreef Bjoro het volgende:
slecht....ben al 3 dagen ziek, na 1 avondje stappen met de "echte" mannen uit den Bosch.
Zit hier met buikgriep thuis...het loopt van alle kanten mijn lijf uit !
Maar hoe is het met jou dan, een beetje hersteld van de ingreep ?
Eeej, toch niet ziek van dat ene biertje he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:31 schreef Bjoro het volgende:
slecht....ben al 3 dagen ziek, na 1 avondje stappen met de "echte" mannen uit den Bosch.
Zit hier met buikgriep thuis...het loopt van alle kanten mijn lijf uit !
Maar hoe is het met jou dan, een beetje hersteld van de ingreep ?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:
En wat gaat het vanavond worden Hools?
Ikzelf heb er niet echt veel vertrouwen in vanavond 3-1 voor Engeland
He lego, leef jij ook nogquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Engeland wint op z'n Duits. 3-2.(Rooney, Owen x2, Ugur en een eigen doelpunt van de keep.)
My guess.
Dat ligt toch echt aan jouquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:08 schreef Vom het volgende:
[..]
He lego, leef jij ook nog
Goeidenavond Hools.
Elke keer als ik een reactie typ dan doet het forum het niet![]()
Tja da's altijd een heel gedoe golfert.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van ritje op-en-neer naar Apeldoorn om laatste zaken voor de crematie van morgen te regelen en gelijk wat zakelijke dingen doorgenomen met stiefmoeder.
Waarom moesten ze toch in hemelsnaam in dat achterlijke gat Apeldoorn gaan wonen, terwijl alle kinderen en kleinkinderen in de randstad wonen
Hart, bloeddruk en dat soort dingen allemaal in orde. Stelde niet zoveel voor, beetje kloppen, zuchten, evenwicht etc.quote:
Oe da's al snel. Ben je ruim op tijd voor de play-offs en het begin van de MLB.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Hart, bloeddruk en dat soort dingen allemaal in orde. Stelde niet zoveel voor, beetje kloppen, zuchten, evenwicht etc.
De Xray, het 'plasje' en bloedproef (HIV) is nog even afwachten maar zal wel loslopen
23 feb. laatste ontmoeting voor de begeerde stempel op het consulaat in A'dam.
Vanwege de anti-racisme campange van Nike.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:28 schreef Blumchen het volgende:
Waarom spelen ze niet in oranje??
Welke kleur spelen ze nu dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vanwege de anti-racisme campange van Nike.
toch nog verstandige mensen in de familie dusquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van ritje op-en-neer naar Apeldoorn om laatste zaken voor de crematie van morgen te regelen en gelijk wat zakelijke dingen doorgenomen met stiefmoeder.
Waarom moesten ze toch in hemelsnaam in dat achterlijke gat Apeldoorn gaan wonen, terwijl alle kinderen en kleinkinderen in de randstad wonen
* Blumchen trekt haar oranje shirt uit en trekt iets zwart met wit's aanquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Zwart en Wit, Engeland speelt in het rood met de anti racisme slogan: Let's lick racism out of foootball! op het shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |