quote:Op maandag 7 februari 2005 18:59 schreef just me het volgende:ik ga naar mijn lustrumvergadering!
lief zijn hier!!
Een hele mooi schaal.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:01 schreef VoreG het volgende:
Ajax kampioen.Wat win ik?
Hoongelachquote:Op maandag 7 februari 2005 19:01 schreef VoreG het volgende:
Ajax kampioen.Wat win ik?
O nee hoor, moet maar weer wat anders in die titelquote:Op maandag 7 februari 2005 19:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
HoongelachOf gok je voor het seizoen 2005/2006?
Metallica-fan af trouwens?
Waar zit je dan Mitt?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:58 schreef mitt het volgende:
doe ff isketchen.
Dat snap ik ook niet, wat een geweldige serie is ditquote:Op maandag 7 februari 2005 19:47 schreef VoreG het volgende:
Off Centre is gweldig! Ik snap nog steeds niet waarom er maar 30 afleveringen zijn gemaakt.
Darten dan maar in dit berichtquote:
Ernesto Hoost is bezig op eurosport!quote:
mja als ik geweten had dat vi niet kwam had ik het wel gedaan, maak het niet zo laat vanavond vandaarquote:Op maandag 7 februari 2005 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zet een filmpje op dan
Darten is wel aardig overigens. Co won net met 4-0![]()
behalve die beelden van ajax danquote:Op maandag 7 februari 2005 22:00 schreef VoreG het volgende:
Dat Typisch 90 is echt geweldig, al die muziek en series die je toen hoorde en zag.
Ik krijg nog steeds kippenvel en sta nog steeds als een gek de kamer rond te springen als ik dat ziequote:Op maandag 7 februari 2005 22:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
behalve die beelden van ajax dan![]()
Er was anders wel Enterprisequote:
ik snapte er al niets van en nu ben ik de weg helemaal kwijt.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
Manny ik heb geIsketcht en m'n eerste tekening was een paar borsten. Vraag me niet wat een niertransplantatie daar mee te maken heeft maar ik wilden leuk beginnen.
WB Mannyquote:Op maandag 7 februari 2005 22:31 schreef manny het volgende:
weer terug van wintersport.
was echt uber ! Wel heel erg hard gevallen en dus ietwat mank weer naar Nederland...
Ik constateer dat dat isketch gebeuren nog niet is overgewaaid en ik zie een raar shirt in de openingspost van Hools. Hoe dat zo ?
LinkSCHe mediaquote:Op maandag 7 februari 2005 19:12 schreef golfer het volgende:
Online-gokken mag niet, vraag maar aan die journaliSCHt.
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WB Manny
Pyth heeft een zoontje gekregen Mateja.
Vandaar het shirtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |