Tijd voor een leuke bommeldingquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan iemand de helpdesk van de gemeente Gorinchem bellen het is een beetje te stil hiero..
Zolang het over computers of randapparatuur gaat..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:10 schreef Againzender het volgende:
En waarmee kunnen jullie mij zoals helpen?
DD was zijn telefoon ook al kwijt, wat een criminelen daar in Den Boschquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:26 schreef Bjoro het volgende:
mogguh....
zondag in den bosch geweest carnaval was toppie !
Dylan Dog ontmoet !!
Met de taxi terug naar logeeradres, telefoon verloren en maandag de hele dag ziek in bed
Wanneer kan ik het CDtje verwachten SCHurk?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:02 schreef SCH het volgende:
Morgen 1000e stand.nl - met taart
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:45 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje van m'n schoonzusje, collega van haar, en oud-wiskunde leraar van me, is op 52jarige leeftijd overleden. Heb zo'n tien jaar tegen hem gevoetbald en kende hem best wel goed.
Ging voor een kleine heup-ingreep naar het ziekenhuis tijdens de operatie complicaties, hart stilstand, reanimatie, maar het mocht niet meer baten. 52 en even naar het ziekenhuis voor een routine onderzoek.
Ja, maak maar een Hools aan dan kom ik zo tekenen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Sketchen, anyone?
Dan ben ik er niet, Bos en ik zijn er inmiddelsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Vanavond Sandman....
Drie?!? Dat is niet veel!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kom ook wel even Sketchen.
Ga zometeen naar een all-you-can-eat Spareribs of Sate restaurant voor maar 3!!! euro
Dat is niksquote:
Mijn vader en moeder, beiden leerkracht op de basisschool, vinden die dagen vaak grote onzin.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ik ga ook vast groeten, zo eten. Tot vanavond!
Morgen studiedag van 9.00 tot 15.30, pfff... Wel interessant, het ochtenddeel dan, maar ook lang.
The Horror heb je bij één van je ouders in de klas gezeten ?:{quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder, beiden leerkracht op de basisschool, vinden die dagen vaak grote onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |