Ik luister iedere dag. Geweldig programma. There's only one Sjors.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
Een beruschte fokker doet dagelijks zijn bescht om dit programma te redigeren.
Zal 'ie lekker vindenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:54 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mocht de door jou bedoelde journalist er echt iets mee van doen hebben steek ik hierbij een welverdiende veer op een bepaalde plaats.
Klasse.
Gezien en maak er morgen een leuk feeSCHtje van!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:35 schreef SCH het volgende:
Sjors (Frohlich is het) was leuk bij PaPaul.
De veer zit lekkerDank!
U kunt vanaf morgenochtend extra vroeg stemmen op de stelling via www.stand.nl en belt u gerust een keer dan sta ik u vriendelijk doch zeer zakelijk te woord
Niemand leescht dit topicquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:44 schreef tong80 het volgende:
En ik maar vaag doen wie nou die redacteur zou kunnen zijn.
Maak plaatsch voor een tweede.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:35 schreef SCH het volgende:
Sjors (Frohlich is het) was leuk bij PaPaul.
De veer zit lekkerDank!
Zorg maar dat het een memorabele uitzending wordt.quote:
Dag schpideymanquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:57 schreef Spideyman het volgende:
Ik had het dus al eerder gevraagd maar toen heb je niet geantwoord of niet gelezen,
Is Jaap familie van Job?
Groetjes Schpideyman
Ik draag hem op aan mijn grootste fanquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zorg maar dat het een memorabele uitzending wordt.
Godverdomme Jaap., moet dat?quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:04 schreef SCH het volgende:
we zijn broers in de bruine orde maar verder geen familie, je schrijft onze namen ook andersch
quote:Ik moet ff kwijt dat ik het een enorm slecht programma vind omdat het van herhalingen aan elkaar hangt. Toch knap om in minder dan een half uur ongeveer 30 keer het sms-nummer (ook alleen maar zakkenvullen in navolging van TMF), 30 keer het telefoonnummer en nog 30 keer het onderwerp op te noemen en toch nog tijd overhouden voor wat bellers.
Bovendien is het totaal niet interessant wat de mening is van die 5 mensen die toevallig in de uitzending komen in die 3 minuten dat de luisteraars mogen reageren. En als het interessant dreigt te worden omdat de bellers argumenten gaan geven dan zorgt Sjors Fröhlich er wel voor de ze afgekapt worden. Je mag alleen eens of oneens zeggen van meneer Sjors....
Ik moet zeggen dat ik Sjors Fröhlich best een goede presentator vind bij 'Langs de Lijn' of 'Radio Tour De France', maar bij dat stand.nl komt hij wel zo irritant over dat ik denk dat het aan het programma(format) moet liggen. ...misschien niet helemaal ontopic, en ja ik weet dat ik niet verplicht ben te luisteren
Wil je nu een tip om van je ergernis af te komen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:05 schreef Loohcs het volgende:
Ik erger me er elke dag weer aan dat baggerprogramma dat zo cheap overkomt, omdat ik meestal wel radio 1 op heb staan en het dan toch vaak hoor.
Die tip kan ik zelf iid wel bedenkenquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wil je nu een tip om van je ergernis af te komen?
Wees eerlijk, wat je nu beweert is zo ongeveer het grootste compliment voor de makers... dat mensen zich dagelijks twee uur gaan zitten ergeren en er volop mee bezig blijven ... de volgende stap is dat je zelf ook gaat opbellen om jouw veel eloquentere mening en argumentatie _ook_ maar eens te laten horen ...
Zo'n programma is gewoon een Jamba-nijlpaard, zoals natuurlijk alle telefoonspelletjs het moeten hebben van de 'ergernis'...: Wat echter het allerdomste is, is juist het publiek dat zich erdoor laat onderhouden en welke het niet eens opvalt dat ze door hun ergernis vergeten een knop eventjes om te draaien en iets prettigs aan te horen... (als ik nu een commercieel radiostation zou moeten oprichten, zou dat m.i. natuurgeluiden-radio worden... 24 uur per dag kwetterende vogeltjes en ruisende wind... boomknuffelaarFM, maar dat zal wel weinig luisteraars trekken)
Typische nederlandse 'publieke-omroep'-mentaliteit ... zoals men bij Veronica trots bij BigBrother meldde dat de site na aanvang onderuit was en bijna trots was op de hoeveelheid downtime die men daar had en hoe traag de videostreams wel niet waren door het grote gebruik ... is men nog steeds trots op sites die door de aanstroom van bezoekers, die vaak geen cent opbrengen, vastlopen ...., in de omroepwereld (waarbij ik RTL en SBS maar even ook eronder schaar, daar heerst namelijk dezelfde mentaliteit) is qua gebruik van internet het werkelijk nog 1998 en is men trots als de systemen niet blijken te werken, omdat, mocht zoiets wel goed werken, ze al helemaal niet weten wat ze ermee aanmoeten ...quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
Dit programma is cijfermatig een succes ... en het internetforum knapt uit zijn jasje en dat zegt niet alles maar wel iets.
Ho ho ho - ik ben de eerste die roept dat je niet teveel op de cijfers moet letten. Maar het zou wel raar zijn als je een programma maakt dat leunt op luisteraarsparticipatie en er zou nauwelijks respons zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Typische nederlandse 'publieke-omroep'-mentaliteit ... zoals men bij Veronica trots bij BigBrother meldde dat de site na aanvang onderuit was en bijna trots was op de hoeveelheid downtime die men daar had en hoe traag de videostreams wel niet waren door het grote gebruik ... is men nog steeds trots op sites die door de aanstroom van bezoekers, die vaak geen cent opbrengen, vastlopen ...., in de omroepwereld (waarbij ik RTL en SBS maar even ook eronder schaar, daar heerst namelijk dezelfde mentaliteit) is qua gebruik van internet het werkelijk nog 1998 en is men trots als de systemen niet blijken te werken, omdat, mocht zoiets wel goed werken, ze al helemaal niet weten wat ze ermee aanmoeten ...
Zeg nu eerlijk, behalve dan de naam van het programma 'stand.nl' is er toch werkelijk niks qua integratie van het internet-forum en het programma? de naam is enkel bedoeld om een soort van indruk 'kijk-we-zijn-interactief'... te wekken, en verder niks...
5 jaar terug kon Fok! heel knap in het gat springen, door en platform aan te bieden dat wel draaide, dat veel minder bandbreedte vretend was en waar mensen gewoon altijd van gebruik konden blijven maken, terwijl de 'officiele' sites plat lagen ...
Helaas heeft nu zelf Fok! ook de josti-mentaliteit dat downtime een goed teken voor een site zou zijn overgenomen ... dat het betekent dat een site qua gebruikers erg succesvol zou zijn ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |