Die jaquote:
Kwalificatie EK 84 in frankrijk, nederland was in principe gekwalificeerd tenzij Spanje met meer dan 10 goals verschil won van Malta...... enfinquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor mijn tijd.. Wat was dat precies?
* Againzender gilt hard in zijn kussenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oranje had het EK-84 gehaald. Althans Spanje moest nog tegen Malta, en met 11 doelpunten verschil winnen. Dat kon natuurlijk niet. Enj Ton in militaire dienst gin bij een 1-1 ruststand stappen inj Zwolle.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Malta kwam dacht ik nog met 0-1 voor zelfs?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kwalificatie EK 84 in frankrijk, nederland was in principe gekwalificeerd tenzij Spanje met meer dan 10 goals verschil won van Malta...... enfin
Aha. Dat zegt me nu wel vaag wat.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kwalificatie EK 84 in frankrijk, nederland was in principe gekwalificeerd tenzij Spanje met meer dan 10 goals verschil won van Malta...... enfin
O ja, dit was echt schandalig om te zien! Ik heb die wedstrijd live gezien op TV, en behalve de enorme woede van mijn vader is mij verder die totale lamlendigheid van Malta, en de opgefoktheid van Spanje mij bij gebleven.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:32 schreef cultheld het volgende:
Dat is nog veel erger dan het gevalletje Hoyzer.
Ik heb er zelfs een topic over geopend. Het loopt storm met twee reacties.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:36 schreef SCH het volgende:
Ik ben zo'n type dat na 2 biertjes al dronken is, met recht een mietje dus.
Ga maar snel naar bed, morgen een feeSCHtelijke dag.
Had ik gezien, je bent een lieve groupiequote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een topic over geopend. Het loopt storm met twee reacties.
ah, een lotgenootquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder, beiden leerkracht op de basisschool,
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
KLB begint ook steeds meer op ONZ te lijken....
Het ziet er naar uit dat ik morgen, of is het vandaag ondertussen?, vanaf huis werk omdat er babykamer spullen geleverd gaan worden. Dus mijn collega's zie ik niet morgen (helaas eigenlijk, prima collega's, jammer dat de hoogste baas zo krenterig is....)quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
voordat mijn collega's gaan klagen dat ik er morgen weer onuitgeslapen uitzie..
Ok Chief.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Ik ben trouwens, vanwege 'omstandigheden', de komende 2 dagen nauwelijks aanwezig, dus gedraag jullie en maak het mijn mede-modjes niet te moeilijk.
Wij gedragen ons prima golferquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:01 schreef golfer het volgende:
Ik ben trouwens, vanwege 'omstandigheden', de komende 2 dagen nauwelijks aanwezig, dus gedraag jullie en maak het mijn mede-modjes niet te moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |