Goede zaak dat de oorzaak nu gevonden is. Hopelijk worden die arme mensen nu weer beter gemaakt.quote:UIC's Brian Mustanski, working with colleagues at the National Institutes of Health, found stretches of DNA that appeared to be linked to sexual orientation on three different chromosomes in the nucleus of cells of the human male.
"There is no one 'gay' gene," said Mustanski, a psychologist in the UIC department of psychiatry and lead author of the study. "Sexual orientation is a complex trait, so it's not surprising that we found several DNA regions involved in its expression."
Nee hoor. Gewoon bewijs dat er voor iedereen genezing mogelijk is, dankzij de moderne wetenschappers.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:01 schreef clowncloon het volgende:
Dus weer een (wetenschappelijke) stok om de homo gemeenschap te slaan?
DNA-slierten die homoseksueel gedrag veroorzaken.quote:HOMO DNA
wat is dat
Vrijwillig neem ik aan? De mensen die niet "genezen" willen worden zijn uiteraard vrij om dat niet te doen?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:04 schreef N_I_ het volgende:
Nee hoor. Gewoon bewijs dat er voor iedereen genezing mogelijk is, dankzij de moderne wetenschappers.
Het is wel een interessante stelling.. Als het mogelijk zou zijn om homoseksualiteit vast te stellen in de eerste maanden van de zwangerschap, zouden gelovigen dan abortus overwegen en waarom wel of niet?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:21 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik bedacht me zojuist dat juist de groepen die homoseksualiteit expliciet (vanuit een religieus referentiekader) afkeuren, waarschijnlijk morele bezwaren tegen abortus zullen hebben.
Nee, niet dus. Ze kunnen ze toch daarna "genezen". Dus dan hebben ze dat dilemma ook niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is wel een interessante stelling.. Als het mogelijk zou zijn om homoseksualiteit vast te stellen in de eerste maanden van de zwangerschap, zouden gelovigen dan abortus overwegen en waarom wel of niet?
Maar een mongooltje doet niets zondigs en gaat naar de HERE na zijn dood, maar voor een homoseksueel geldt dat je een kind krijgt dat gedoemd is om naar de hel te gaan..quote:Op maandag 7 februari 2005 11:38 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Net zoals je nu ook kunt testen of je kind een mongooltje wordt en ook nu wordt kindermoord afgekeurd.
wetenschap en religie gaan hand in hand tot op zekere hoogte, past het niet in het straatje (t'is immers een keuze) dan wordt het genegeerdquote:Op maandag 7 februari 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is wel een interessante stelling.. Als het mogelijk zou zijn om homoseksualiteit vast te stellen in de eerste maanden van de zwangerschap, zouden gelovigen dan abortus overwegen en waarom wel of niet?
En daar gaat de vergelijking mank. Die mensen waar jij het over hebt wilden het vanuit overheidswege bepalen. Dat is een behoorlijk groot verschil met een ouder die zelf kiest om een kind met bepaalde eigenschappen niet te laten ontstaan.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:02 schreef 3.1415926 het volgende:
De link is dan dat er ooit mensen geweest waren die dat maar al te graag wilden bepalen. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen toch?
Ben jij er een voorstander van wanneer ouders kun kinderen kunnen 'designen'?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
En daar gaat de vergelijking mank. Die mensen waar jij het over hebt wilden het vanuit overheidswege bepalen. Dat is een behoorlijk groot verschil met een ouder die zelf kiest om een kind met bepaalde eigenschappen niet te laten ontstaan.
Ik zie het zo: je kan het ook zien dat uit geloofsredenen (zie dit topic) gekozen wordt om bepaalde eigenschappen niet te laten onstaan, en in dat geval is het inderdaad niet overheidswege maar 'religiewege'. In dit geval spreken we ook over een groep (hetzij religie, of een partij in de overheid!) die dat bepaalt. Daarom vind ik de vergelijking in die zin dan ook correct. Mensen kiezen een overheid, maar 'kiezen' ook voor een religie met de aanverwante (eventuele, in deze context dan) keuzes.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En daar gaat de vergelijking mank. Die mensen waar jij het over hebt wilden het vanuit overheidswege bepalen. Dat is een behoorlijk groot verschil met een ouder die zelf kiest om een kind met bepaalde eigenschappen niet te laten ontstaan.
Net zoals een man niet steeds met een vrouw hoeft te neuken als hij gehuwd is, hoeft een homo niet met een andere man te neuken.quote:Maar een mongooltje doet niets zondigs en gaat naar de HERE na zijn dood, maar voor een homoseksueel geldt dat je een kind krijgt dat gedoemd is om naar de hel te gaan..
Eugenetica is inderdaad een lastig onderwerp.quote:Want de hamvraag kan zijn: waar houdt het op?
Ik kan maar een reden bedenken waarom een niet-hetero dit zou doen: om van het gezeur af te zijn van anderen, de stigmatisering, etc, etc.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:26 schreef DennisMoore het volgende:
Stel dát er een pilletje zou zijn waarmee je hetero kon worden, dan nog heb ik de indruk dat de meeste niet-hetero's dit pilletje niét zouden innemen..
Dat zal niet snel gebeuren dus daar ga ik nog geen uitspraken over doen. Maar ik ben niet tegen de mogelijkheid dat ouders de keuze kunnen hebben om te voorkomen dat ze nageslacht produceren met eigenschappen die in hun ogen kwalijk zijn. Waarom zou je een kind baren dat je gaat haten? Is dat niet veel wreder?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben jij er een voorstander van wanneer ouders kun kinderen kunnen 'designen'?
"Hij moet blauwe ogen hebben, groter worden dan 1m80. Een atletische bouw hebben, etc etc."
Ben je wel eens in een gemiddelde tempel geweest? Zo ja, was deze duurder of goedkoper dan de omliggende gebouwen?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:52 schreef N_I_ het volgende:
...materialisme gaan hand in hand met de verlichting.
Zoiets is geen toevalquote:Op maandag 7 februari 2005 14:10 schreef Blood_Money het volgende:
Je kan trouwens ook eigenlijk geen parallel trekken tussen de seksuele voorkeur van homo's en het zgn algemeen bekende 'feit' dat ze aids meer verspreiden. Een toevalligheidje wat in het straatje van de basher past. Het komt vaak door onveilige seks, maar je kan gewoon niet zomaar concluderen dat dat komt doordat ze homo zijn, simpelweg omdat niet alle homo's onveilige seks hebben. Als ze het allemaal, altijd, onveilig deden, dan wel. Maar helaas voor de overduidelijke homofoben die hier zo lopen bashen is dat niet zo. En nee, ik ben zelf 100% hetero, en ja, 100% atheist (weet je dat ook gelijk).
Wat ik bedoel is dat je dus niet kan concluderen dat iemand die homo is ziektes verspreid omdat-ie homo is. Iemand die erachter komt dat hij homo is denkt niet gelijk nou laat ik mijn steentje bijdragen en iedereen infecteren met van alles en nog wat. En dat wordt hier beweerd door sommigen. Dat homo zijn slecht is omdat je daarom ziektes verspreid. En dat is dus onzin.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Zoiets is geen toeval
Als een ziekte zoals aids, of ander soa's de homos bereiken dan word het altijd heel snel vespeidt. Voordat AIDS een probleem vormde was er onder de homos al een groot probleem met elke soort soa dat er was, en zeker in de jaren 70/80. Veel sex en veel partners was eerder de norm dan een uitzondering. Dus het is zeker geen toevalligheidje wat in het straatje van een basher past. Het is gewoon wachten tot een ziekte de homos bereikt, de rest gaat dan vanzelf.
Als een ziekte als eerste hetero's bereikt, gaat de rest ook vanzelf.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:38 schreef Monus het volgende:
Het is gewoon wachten tot een ziekte de homos bereikt, de rest gaat dan vanzelf.
Het schijnt dat SARS en andere ziektes ook sneller in Azie opduiken en verspreiden. Ik denk dat we dan er ook maar goed aan doen alle Aziatische mensen preventief te ruimen.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Zoiets is geen toeval
Als een ziekte zoals aids, of ander soa's de homos bereiken dan word het altijd heel snel vespeidt. Voordat AIDS een probleem vormde was er onder de homos al een groot probleem met elke soort soa dat er was, en zeker in de jaren 70/80. Veel sex en veel partners was eerder de norm dan een uitzondering. Dus het is zeker geen toevalligheidje wat in het straatje van een basher past. Het is gewoon wachten tot een ziekte de homos bereikt, de rest gaat dan vanzelf.
de hetero's in africa kunne er ook wat van als je alleen maar naar de aids-verspreiding kijkt..quote:Op maandag 7 februari 2005 14:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als een ziekte als eerste hetero's bereikt, gaat de rest ook vanzelf.
Misschien iets langzamer, maar het zal zeker gebeuren.
Of homo's gemiddeld wat 'losbandiger' zijn dan hetero's, is een discussiepunt op zich. Voor het eindresultaat maakt het niet uit.
Dat krijg je hè, als je je afkeert van het Christendom. Als die mensen gewoon een vroom, Christelijk leven hadden geleid waren er geen condooms, geen pillen, geen AIDS remmers nodig.quote:de hetero's in africa kunne er ook wat van als je alleen maar naar de aids-verspreiding kijkt..
Grappig, best een boel van die mensen (vooral in Zuid-Afrika) vinden zichzelf toch echt wel christenen.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:36 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Dat krijg je hè, als je je afkeert van het Christendom. Als die mensen gewoon een vroom, Christelijk leven hadden geleid waren er geen condooms, geen pillen, geen AIDS remmers nodig.
Uhm, in gebieden waar veel mensen bij elkaar wonen? Hoe noem je dat soort gebieden? Oh ja, steden. Vooral als er HIV verspreidende bloedbanken in die steden zitten.quote:En drie keer raden waar AIDS zich centreert.
Gewoon condooms gebruiken en dan is er niets aan de hand. Ironisch genoeg is het juist het Vaticaan dat de ban op condooms doet.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:36 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Dat krijg je hè, als je je afkeert van het Christendom. Als die mensen gewoon een vroom, Christelijk leven hadden geleid waren er geen condooms, geen pillen, geen AIDS remmers nodig.
Het is interessant om te zien hoe in het katholieke Polen AIDS gestangeert is, terwijl het in Rusland floreert. Dankzij jarenlang communistisch bewind in Rusland zijn er hele generaties atheïsten ontstaan in de grote steden. En drie keer raden waar AIDS zich centreert.
Ben je nu serieus? Man, mensen als jij zijn het leven niet waard. Omdat ze niet goed genoeg Christen waren zijn de mensen in Indonesie ook allemaal verdronken?quote:Op maandag 7 februari 2005 15:36 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Het is interessant om te zien hoe in het katholieke Polen AIDS gestangeert is, terwijl het in Rusland floreert. Dankzij jarenlang communistisch bewind in Rusland zijn er hele generaties atheïsten ontstaan in de grote steden. En drie keer raden waar AIDS zich centreert.
Bwahaha. Zo val jij dus in slaap 's nachts. Alles wat misgaat bij niet-christenen is hun eigen schuld omdat ze geen christen zijn. Maar goed, ignorance is bliss, zeggen ze. En dat klopt (en kom nou aub niet kinds aan met "dan moet jij wel blij zijn", want die is zo slecht dat mensen er van knarsetanden).quote:Op maandag 7 februari 2005 15:36 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Nu snap ik het... omdat men in Afrika aapjes eten, krijgen de homos in california, usa AIDS.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:42 schreef mineo39-76 het volgende:
<knip>
Ik zie toch echt 22 bronnen staan. Verder is het feit dat je blijkbaar een ad hominem nodig hebt om een punt te maken ook best veelzeggend.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Nu snap ik het... omdat men in Afrika aapjes eten, krijgen de homos in california, usa AIDS.
Een verhaaltje van een homo uit california die een aap heeft geneukt klinkt zelf nog aannemelijker.
Dat soort idiote onzin kun je natuurlijk verwachten van een figuur die nog nooit iets anders heeft gelezen dan de Gay Krant.
Dat soort idiote onzin kun je natuurlijk verwachten van een figuur die nog nooit iets anders heeft gelezen dan de bijbel.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:09 schreef Monus het volgende:
Nu snap ik het... omdat men in Afrika aapjes eten, krijgen de homos in california, usa AIDS.
Een verhaaltje van een homo uit california die een aap heeft geneukt klinkt zelf nog aannemelijker.
Dat soort idiote onzin kun je natuurlijk verwachten van een figuur die nog nooit iets anders heeft gelezen dan de Gay Krant.
Nee, dit is een intellectuele reactie. Je hebt duidelijk geen idee hoever virussen over de wereld kunnen worden verplaatst voordat ze worden opgemerkt. Een virus kan ook vele gastheren hebben die niks merken, totdat het in een gastheer een ander virus tegenkomt en dan muteert (daarom is men zo op z'n hoede voor bvb vogelgriep).quote:Op maandag 7 februari 2005 16:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Dit is best kletskoek. als je even de moeite had gedaan om de reden te zoeken achter het hoge HIV gehalte van polen dan had je kunnen weten dat 60% van de HIV besmettingen drugsgebruik (naald) gerelateerd is.quote:Dat krijg je hè, als je je afkeert van het Christendom. Als die mensen gewoon een vroom, Christelijk leven hadden geleid waren er geen condooms, geen pillen, geen AIDS remmers nodig.
Het is interessant om te zien hoe in het katholieke Polen AIDS gestangeert is, <knip>
Kortom, weg met dat Christelijke gedoe en we kunnen de mensen daar helpen, sort of.quote:Therefore, we recommend the government to absolutely free itself from religious control and institute an independent, transparent, and relevant anti-AIDS policy as soon as possible. Having taken a clear position, the government wouldn t need to constantly manoeuvre between its public stance, acceptable to the Church, and its appropriate, if sometimes cloaked, support for activist organisations. Distancing itself from the Church would no doubt entail wholehearted support for the many organisations that have proven their dedication and effectiveness in a difficult environment. Poland s integration into the European Union, which maybe will tend to moderate the role of the Church, should facilitate this clearer separation.
Diskwalificeer jij jezelf even van elke serieuze discussie? Je hebt een enorme haat tegen homo's dat is nu wel duidelijk. Enige vorm van discussie is daarom niet mogelijk. Hou de eer aan jezelf en ga jezelf bezig houden met dingen die boven de homo's staan. Jij neukt toch alleen je vrouw dus waar maak je je druk om? Jij krijgt zo toch geen AIDS en dat je je om je medemens zorgen maakt gelooft natuurlijk ook niemand meer na al die stompzinnige post die wij hier al eerder gelezen hebben.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:09 schreef Monus het volgende:
[..]
]http://europa.eu.int/comm/health/ph_projects/2001/com_diseases/fp_commdis_2001_annex4_03_en.pdf[/quote][/url]quote:Op maandag 7 februari 2005 16:26 schreef 3.1415926 het volgende:
[..]
Dit is best kletskoek. als je even de moeite had gedaan om de reden te zoeken achter het hoge HIV gehalte van polen dan had je kunnen weten dat 60% van de HIV besmettingen drugsgebruik (naald) gerelateerd is.
[url=http://europa.eu.int/comm/health/ph_projects/2001/com_diseases/fp_commdis_2001_annex4_03_en.pdf
Verbaast me niks dat de homofiele organisaties onder het mom van AIDS bestrijding hun wortels willen schieten in de Katholieke maatschappij. Gelukkig zijn de Polen slim genoeg om zich niet af te wenden van het Christendom.quote:Ik heb het wel niet geheel doorgelezen maar op de eerte pagina's vind je dit terug.
Op blz. 9 vind je trouwens een leuk advies terug:
[..]
Kortom, weg met dat Christelijke gedoe en we kunnen de mensen daar helpen, sort of.
Die Katholieke maatschappij is onder het Vaticaan mede debet aan de verspreiding van Aids door het verbieden van condooms.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:50 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Gestangneerd betekent 'gestopt'.
[..]
Verbaast me niks dat de homofiele organisaties onder het mom van AIDS bestrijding hun wortels willen schieten in de Katholieke maatschappij. Gelukkig zijn de Polen slim genoeg om zich niet af te wenden van het Christendom.
Kun je nagaan, zelf de junkies in polen tonen meer verantwoordelijkheid.quote:
Muteert bij homos in California mischien, de AIDS van afrika is ook nog van een heel ander soort.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:17 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Nee, dit is een intellectuele reactie. Je hebt duidelijk geen idee hoever virussen over de wereld kunnen worden verplaatst voordat ze worden opgemerkt. Een virus kan ook vele gastheren hebben die niks merken, totdat het in een gastheer een ander virus tegenkomt en dan muteert (daarom is men zo op z'n hoede voor bvb vogelgriep).
Na tientallen beledigingen van zijn kant (alleen al in deze tropic).... verwacht je toch niet dat ik hem nog serieus neem. Veel verder dan knippen en plakken komt hij niet, en negen van de tien tropic die hij begint heeft als bron "Bron Gay Krant" en 3 A4tjes lang.quote:En dan verwacht je zeker ook nog serieus genomen te worden nadat je iemand persoonlijk beledigt in je reactie
yep. Dat krijg je met evolutie he?quote:Op maandag 7 februari 2005 17:18 schreef Monus het volgende:
[..]
Muteert bij homos in California mischien, de AIDS van afrika is ook nog van een heel ander soort.
Ach weer zo eentje. Zoals de Paus al zei, de condooms zouden niet eens nodig zijn als de katholieken zich hielden aan de wetten van de Bijbel. En aangezien de Katholieke Kerk een katholiek instituut is die katholieken vertegenwoordigd sprak de Paus tegen zijn volgelingen. En zoals gewoonlijk is het nogal dom om te zeggen dat de Paus medeverantwoordelijk is voor het verspreiding van AIDS. Integendeel. Hij maande zijn achterban om zich beter te houden aan de regels van de Bijbel zodat condooms niet eens nodig zouden zijn, nogmaals.quote:Die Katholieke maatschappij is onder het Vaticaan mede debet aan de verspreiding van Aids door het verbieden van condooms.
Ach je hebt me betrapt op een typefoutje.quote:Gestangneerd is een onbestaand woord: Google zegt: "Your search - Gestangneerd - did not match any documents. No pages were found containing "gestangneerd". Het staat ook nergens in een woordenboek blijkbaar.
Gestagneerd is wel een bestaand woord, dat betekent "dalende".
AIDS/HIV besmettingen zijn niet gestopt in polen.
Ja, dacht ik al.quote:![]()
Vanwaar jouw interesse naar zijn achtergrond? Dat is namelijk niet relevant. Zijn valide argumenten werden tot nu toe als 'reli gebrabbel' van de tafel geschoven, en nu men erachter is gekomen dat hij geen Christen is zoek je iets anders om hem mee zwart te maken?quote:Je zegt dat je niet in god gelooft. Vanwaar komt dan jou afkeer van homo's?
Wanneer er geen objectief verifieerbare argumenten naar voren worden geschoven kan achtergrond een aardige rol spelen. Uiteindelijk bekijkt iedereen alles vanuit diens eigen referentiekader. Wanneer een uiting die daarbij voorkomt niet objectief beargumenteerbaar is, kan soms het referentiekader duidelijk maken waarom iemand tot bepaalde conclusies komt.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:45 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Vanwaar jouw interesse naar zijn achtergrond? Dat is namelijk niet relevant.
Ik had jouw (lebische) achtergrond tot nu toe geen een keer erbij gehaald om een punt te maken. Als zijn argumenten niet valide zijn dan zijn ze dat gewoon niet en hoeft zijn kijk op de maatschappij niet erbij betrokken te worden.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer er geen objectief verifieerbare argumenten naar voren worden geschoven kan achtergrond een aardige rol spelen. Uiteindelijk bekijkt iedereen alles vanuit diens eigen referentiekader. Wanneer een uiting die daarbij voorkomt niet objectief beargumenteerbaar is, kan soms het referentiekader duidelijk maken waarom iemand tot bepaalde conclusies komt.
Uit deeltje twee van dit topic, blz 3. Monus zegt hier: "En als over een tijdje iedereen zijn dna aan de staat moet leveren voor de "veiligheid van de burger", kan er ook overheidswege gekeken worden wie er nu homo is of niet."quote:Op maandag 7 februari 2005 12:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Alleen het grote verschil in vertalingen maakt een discussie daarover al mogelijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:57 schreef N_I_ het volgende:
En de Bijbel is universeel dus daarover hoeft men niet eens een discussie te voeren.
Hoe bedoel je, hypocriet? Wat er maar in de bijbel staat moet zonder meer als waar worden gezien, en jouw referentiekader dat erop gebaseerd is telt wel, maar zodra iemand van iets anders uitgaat is het niet meer van belang waar zijn of haar mening op is gebaseerd.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:45 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Vanwaar jouw interesse naar zijn achtergrond? Dat is namelijk niet relevant. Zijn valide argumenten werden tot nu toe als 'reli gebrabbel' van de tafel geschoven, en nu men erachter is gekomen dat hij geen Christen is zoek je iets anders om hem mee zwart te maken?
Ik had verwacht dat hij een Katholieke Spanjaard was. Dat is hij dus blijkbaar niet. Jammer maar helaas. Is dat relevant voor de discussie?
Jij onderschat de invloed van deze schertsfiguur op vooral de 3e wereld. De paus heeft een grote macht en is daardoor wel degelijk medeverantwoordelijk voor de verspreiding van aids. Als er enige rechtvaardigheid was zou hij zich voor een internationaal tribunaal voor zijn misdaden moeten verantwoorden.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:42 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ach weer zo eentje. Zoals de Paus al zei, de condooms zouden niet eens nodig zijn als de katholieken zich hielden aan de wetten van de Bijbel. En aangezien de Katholieke Kerk een katholiek instituut is die katholieken vertegenwoordigd sprak de Paus tegen zijn volgelingen. En zoals gewoonlijk is het nogal dom om te zeggen dat de Paus medeverantwoordelijk is voor het verspreiding van AIDS. Integendeel. Hij maande zijn achterban om zich beter te houden aan de regels van de Bijbel zodat condooms niet eens nodig zouden zijn, nogmaals.
Daarnaast staat de Katholieke Kerk het gebruik van condooms in Afrikaanse landen wel toe. Omdat er een AIDS epidemie is. Maar daar sluit jij vast je ogen voor.
[..]
Laat staan de verschillende interpretaties en stromingen met eigen opvattingen.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen het grote verschil in vertalingen maakt een discussie daarover al mogelijk.
Genezing? Is er iemand ziek dan?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:04 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon bewijs dat er voor iedereen genezing mogelijk is, dankzij de moderne wetenschappers.
[..]
DNA-slierten die homoseksueel gedrag veroorzaken.
quote:Op maandag 7 februari 2005 16:32 schreef OutKast het volgende:
[..]
Diskwalificeer jij [Monus] jezelf even van elke serieuze discussie? Je hebt een enorme haat tegen homo's dat is nu wel duidelijk. Enige vorm van discussie is daarom niet mogelijk. Hou de eer aan jezelf en ga jezelf bezig houden met dingen die boven de homo's staan. Jij neukt toch alleen je vrouw dus waar maak je je druk om? Jij krijgt zo toch geen AIDS en dat je je om je medemens zorgen maakt gelooft natuurlijk ook niemand meer na al die stompzinnige post die wij hier al eerder gelezen hebben.
Ik vraag me wel eens af waar dat vandaan komt. Als je een gewone vriendschap hebt tussen man en vrouw, dan komt het toch ook zelden voor dat een van de twee hier direct een relatie en/of sex uit probeert te halen?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:54 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik ben zelf hetero, maar ik wordt wel eens benaderd door homo's. Ik zou zeker niet zeggen dat ik daarop zit te wachten of zo, maar ik kan me er eigenlijk niet echt aan ergeren (zolang het met tact gedaan wordt). Gewoon rustig vertellen dat je hetero bent en er is niks aan de hand.
Oh, en er nog iets op te zeggen : Ik ben lesbisch, en wordt toch best wel benaderd door hetero's. Ik denk dat dit iets is wat toch veel vaker voorkomt dan dat een hetero benaderd wordt door homoseksuelen. Wat is het probleem er van? Je begint toch ook niet iets met iedere [hetero/homo/lesbo *] die jou benadert?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:54 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik ben zelf hetero, maar ik wordt wel eens benaderd door homo's.
Ik ben wel degelijk Moslim maar gelukkig heb ik mijn keuze gericht op het hetero zijn, ik zag nl. geen toegevoegde waarde in het homo zijn noch is het toegestaan volgens de wetten van mijn geloof dan wel de natuurwettenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:05 schreef Calella het volgende:
[..]
Dat was nu een Freudiaanse verspreking van ons good-old-homo-moslimpje![]()
Ok, ik hap wel weer.quote:
Ik erken dit niet, en dan nog is het m.i. geen argument omdat we het nu hebben over "menselijke" homo's :[quote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, ik hap wel weer.
Waarom komt homoseksualiteit dan veelvuldig in de natuur voor?
De mens is de intelligentste der wezens en heeft het "correcting errors" het best onder de knie, het lijkt misschien op discriminatie doch is dit niet gefundeerd en is deze natuurlijke trek van de mens puur om de "fouten" te verwijderen uit de samenlevingquote:Het enige verschil is dat in de natuur doorgaans homoseksuele dieren niet worden gediscrimineerd, waar mensen dit wel doen.
Mjah, ik kan ook wel feiten niet erkennen, maar het komt zo dom over.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik erken dit niet, en dan nog is het m.i. geen argument omdat we het nu hebben over "menselijke" homo's :[
Je zult je vast kunnen vinden in de denkbeelden van Adolf Hitler, die een soortgelijke redenatie er op nahield.quote:[..]
De mens is de intelligentste der wezens en heeft het "correcting errors" het best onder de knie, het lijkt misschien op discriminatie doch is dit niet gefundeerd en is deze natuurlijke trek van de mens puur om de "fouten" te verwijderen uit de samenleving
Daar valt uiteraard over te discussiëren. Want wat jij als feit ziet hoef ik niet per se als feit te aanvaarden. En dat is dan ook niet per definitie domquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, ik kan ook wel feiten niet erkennen, maar het komt zo dom over.
Ongetwijfeld zullen er raakvlakken zijn in mijn en zijn visie, maar dat is gebaseerd op louter toeval, ik heb de wijlen man eigenlijk ook niet hoog zitten, mede vanwege het feit dat hij middels de gruwelijke Holocaust de dood van een goede paar miljoen Joden heeft verzorgd. Gaarne mij dus niet meer linken met betreffend persoonquote:Je zult je vast kunnen vinden in de denkbeelden van Adolf Hitler, die een soortgelijke redenatie er op nahield.
Feiten zijn controleerbaar en bewijsbaar. Daar valt dus niet over te discussieren.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar valt uiteraard over te discussiëren. Want wat jij als feit ziet hoef ik niet per se als feit te aanvaarden. En dat is dan ook niet per definitie dom
Begrijp je ?
Ach, hij was wel goed in het opruimen van fouten.quote:[..]
Ongetwijfeld zullen er raakvlakken zijn in mijn en zijn visie, maar dat is gebaseerd op louter toeval, ik heb de wijlen man eigenlijk ook niet hoog zitten, mede vanwege het feit dat hij middels de gruwelijke Holocaust de dood van een goede paar miljoen Joden heeft verzorgd. Gaarne mij dus niet meer linken met betreffend persoon
Je keuze?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben wel degelijk Moslim maar gelukkig heb ik mijn keuze gericht op het hetero zijn, ik zag nl. geen toegevoegde waarde in het homo zijn noch is het toegestaan volgens de wetten van mijn geloof dan wel de natuurwetten
Dit is natuurlijk ook afhankelijk van waar je bent op dat moment. Als wij met z'n tweeen naar de kroeg gaan, zul jij vast vaker door hetero's worden benaderd dan ik door homo's. Men gaat daar min of meer uit van heteroseksualiteit (homo's mogen daar natuurlijk ook komen. je weet wel wat ik bedoel, denk ik). Maar als we een of andere gay-bar binnengaan, durf ik te wedden dat ik meer aandacht krijg waar ik niks aan heb, zeg maar.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, en er nog iets op te zeggen : Ik ben lesbisch, en wordt toch best wel benaderd door hetero's. Ik denk dat dit iets is wat toch veel vaker voorkomt dan dat een hetero benaderd wordt door homoseksuelen.
Het heeft ook puur te maken met statistiek, maar ik vind het zo grappig dat dat "argument" altijd naar voren komt. Ik stoor me niet aan mannelijke aandacht, zolang ze maar niet opdringerig worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:01 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook afhankelijk van waar je bent op dat moment. Als wij met z'n tweeen naar de kroeg gaan, zul jij vast vaker door hetero's worden benaderd dan ik door homo's. Men gaat daar min of meer uit van heteroseksualiteit (homo's mogen daar natuurlijk ook komen. je weet wel wat ik bedoel, denk ik). Maar als we een of andere gay-bar binnengaan, durf ik te wedden dat ik meer aandacht krijg waar ik niks aan heb, zeg maar.
Dus je zou de samenleving willen zuiveren van deze 'fouten'...? Wat is er nog meer fout dan? bisexuelen moeten zeker ook weg? (Ik ben zelf trouwens ook een mens, en ik heb geen behoefte aan het 'verbeteren' van deze 'fouten' in de samenleving. Wat betekent dat?)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:57 schreef BansheeBoy het volgende:
De mens is de intelligentste der wezens en heeft het "correcting errors" het best onder de knie, het lijkt misschien op discriminatie doch is dit niet gefundeerd en is deze natuurlijke trek van de mens puur om de "fouten" te verwijderen uit de samenleving
Nou dat hoeft niet hoor, haha. Ik probeerde niet op te scheppen of zo. Die aandacht (van mannen) kan soms vleiend zijn, maar ik kan eigenlijk wel zonder.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:03 schreef MarMar het volgende:
bloodmoney, wedje leggen dat jij in je hele leven niet in kan halen hoeveel mannen je ongewensd aandacht geven met hoeveel mannen dat bij mij doen/gedaan hebben?
Nee, die indruk had ik ook niet gekregen uit andere topicsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:03 schreef MarMar het volgende:Ik ben overigens niet 100% lesbisch....
Ehm, ik trek dit behoorlijk in twijfel. De mens is waarschijnlijk een van de meest machtige maar niet slimste. Ze vernietigt haar eigen leefomgeving en die van vele andere diersoorten op deze aarde. Ze graaft haar eigen graf, dus zo slim is ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:57 schreef BansheeBoy het volgende:
De mens is de intelligentste der wezens
Kulargument. Intelligentie is juist de basis voor het feit dat we onze leefomgeving naar de filistijnen helpen. Elk wezen probeert dat maar wordt door de andere levensvormen in toom gehouden. Wij zijn gewoon zo goed in het slopen van dingen dat we slechts onder mensen last hebben van concurrentie.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:18 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ehm, ik trek dit behoorlijk in twijfel. De mens is waarschijnlijk een van de meest machtige maar niet slimste. Ze vernietigt haar eigen leefomgeving en die van vele andere diersoorten op deze aarde. Ze graaft haar eigen graf, dus zo slim is ze nou ook weer niet.
Zie jij een alg wel eens een heilig boek schrijven?quote:Plus al die religieuze mensen, hoe verklaar je die dan als de mens zo intelligent zou zijn?
hehequote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:39 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Nee, die indruk had ik ook niet gekregen uit andere topics![]()
mensen met een iq van onder de 100 zijn ook zo intelligent en superieur? Of betreft dat slechts de minderheid met een iq boven de 120? Definieer intelligent eerst maar eens... bovendien doen mensen hele stomme dingen waar veel dieren zich niet schuldig aan zouden maken. Dat ze meer met hun hersenen kunnen zegt mij niet per definitie dat ze dat altijd op een slimme manier doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kulargument. Intelligentie is juist de basis voor het feit dat we onze leefomgeving naar de filistijnen helpen. Elk wezen probeert dat maar wordt door de andere levensvormen in toom gehouden. Wij zijn gewoon zo goed in het slopen van dingen dat we slechts onder mensen last hebben van concurrentie.
Een taal hebben is een definitie van intelligent zijn? Vind jij boeken uit de bouquetreeks ook zo intelligent verwoord dan?quote:Zie jij een alg wel eens een heilig boek schrijven?
Nee, die laatste zin is verkeerd om. Dat mensen soms domme dingen doen betekent niet dat mensen alleen maar dom zijn. En ja, "zelfs" een mens met een serieuze afwijking is doorgaans slimmer dan het slimste dier. Daarbij zijn een heleboel van die domme dingen die de mensheid (als soort) uitvoeren het gevolg van hele slimme individuen. Het probleem is gewoon juist dat wij de slimsten zijn en daardoor eigenlijk geen concurrentie te dulden hebben van de wereld om ons heen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:35 schreef MarMar het volgende:
mensen met een iq van onder de 100 zijn ook zo intelligent en superieur? Of betreft dat slechts de minderheid met een iq boven de 120? Definieer intelligent eerst maar eens... bovendien doen mensen hele stomme dingen waar veel dieren zich niet schuldig aan zouden maken. Dat ze meer met hun hersenen kunnen zegt mij niet per definitie dat ze dat altijd op een slimme manier doen.
Uhm, ja... een goed werkende communicatie die emotie, rationele ideeën en abstracte concepten weer kan geven is een een onderdeel van intelligentie. Daarom worden bijen bijvoorbeeld ook als relatief intelligente geleedpotigen gezien.quote:Een taal hebben is een definitie van intelligent zijn? Vind jij boeken uit de bouquetreeks ook zo intelligent verwoord dan?
Als we het dan over kulargumenten hebben.... die van jou zijn ook niet dat je zegt sluitend aan alle kanten.
Ja, en jij had allang een schopje naar ONZ moeten krijgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Met MarMar is het maar moeilijk discussieren. Ze noemt de argumenten van de tegenpartij standaard onzin maar vergeet daarbij bewust oif onbewust om zelf (sterke) argumenten aan te voeren
Intelligentie (wat jij dus intelligentie noemt) zorgt er inderdaad voor dat wij machtiger zijn dan welk wezen dan ook. Vele bacterieën zijn veel intelligenter dan ons, en kunnen er dus uiteindelijk ook wel voor zorgen dat wij het onderspit delven. Mensen lijken intelligent en er zijn vast veel individuen die ervoor zorgen dat de mens op dit moment de aarde beheerst. Ik denk zelf echter dat dit van tijdelijke aard is en de mens uiteindelijk zijn eigen graf graaft en dus dan toch niet meer de intelligentse is omdat andere het over hebben genomen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kulargument. Intelligentie is juist de basis voor het feit dat we onze leefomgeving naar de filistijnen helpen. Elk wezen probeert dat maar wordt door de andere levensvormen in toom gehouden. Wij zijn gewoon zo goed in het slopen van dingen dat we slechts onder mensen last hebben van concurrentie.
Ja natuurlijk!!! Wij zijn ook de enigen die slim genoeg zijn om het te definiëren! Wat denk je? Dat een dolfijn wel eens een dom kinderrijmpje verzint ovar dat-ie slimmer is dan andere vissen*? NEEN! Daar is dat beest te dom voor!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:04 schreef MarMar het volgende:
Weet je wat ik grappig vind? Wie bepaald dat de mens intelligenter is? De mens zelf...
als soort moet je ook niet naar het individu kijken want genetische diversiteit maakt juist gorei mogelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
mensen met een iq van onder de 100 zijn ook zo intelligent en superieur? Of betreft dat slechts de minderheid met een iq boven de 120? Definieer intelligent eerst maar eens... bovendien doen mensen hele stomme dingen waar veel dieren zich niet schuldig aan zouden maken. Dat ze meer met hun hersenen kunnen zegt mij niet per definitie dat ze dat altijd op een slimme manier doen.
[..]
niet het feit wat er kan worden geschreven maar dat er wordt geschreven als manier van communicatie is een vorm van itelligentie, bomen gebruiken feromonen, virussen weer anders en katten gemiauw... het feit dat wij een bewustzijn hebben maakt ons slimmer dan de rest om het simpele feit dat wij het kunnen omvatten, verder is onze herseninhoud relatief gewoon superieurquote:Een taal hebben is een definitie van intelligent zijn? Vind jij boeken uit de bouquetreeks ook zo intelligent verwoord dan?
misschien slim in het grotere goed van het voortbestaan van de mensheid, wat is de rede dat deze genetische variatie is ontstaan en wat is de rol in ons voortbestaan?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oh, maar wat heeft de discussie of mensen slim zijn of niet met de erfelijke aard van homoseksualiteit te maken.
Het heeft ermee te maken dat religieuze mensen denken de waarheid in pacht te hebben betreffende homosexualiteit. Het lijkt mij van belang dat mensen die dat denken duidelijk wordt gemaakt dat de mens helemaal niet zo intelligent is. En niet superieur aan de natuur en dus homosexualiteit niet kan worden afgeschreven als een ziekte omdat dieren minder intelligent zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oh, maar wat heeft de discussie of mensen slim zijn of niet met de erfelijke aard van homoseksualiteit te maken.
Dat hoef je ook niet te erkennen, bij de enigste dieren waar homoseksualiteit voorkomt is de mens en een soort aap. Voor de rest zijn het fabbeltjes van homos.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[Waarom komt homoseksualiteit dan veelvuldig in de natuur voor?]
Ik erken dit niet, en dan nog is het m.i. geen argument omdat we het nu hebben over "menselijke" homo's :[
Nogmaals; wat is de reden dat je hier blijft discussieren? Je haat homo's, maar je blijft er wel erg veel mee bezig. Wat is jouw voordeel, probeer je mensen om te praten in de hoop dat ze je visie gaan delen? Hoop je een groep te kunnen mobiliseren en dan het homo probleem aan te pakken? Wat is de reden dat je zoveel met homosexualiteit bezig bent? Waarom stop je zoveel tijd in homosexualiteit?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:13 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet te erkennen, bij de enigste dieren waar homoseksualiteit voorkomt is de mens en een soort aap. Voor de rest zijn het fabbeltjes van homos.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en jij had allang een schopje naar ONZ moeten krijgen.
Wie zijn mijn vriendjes ?quote:Door jou en je vriendjes worden teveel topics met flauwekul-argumenten om zeep geholpen.
het zal gedeeltelijk genetisch bepaald zijn maar voornamelijk blootstelling van buitenaf (opvoeding, karakter, ervaringen)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:18 schreef MarMar het volgende:
In mijn ogen is de arrogantje van de mensheid vaak groter dan de intelligentiemaar dat is weer een hele andere discussie
Hoewel.. mensen denken maar te weten hoe alles werkt, zolang ze langs de zijlijn staan..
Welke hetero bepaalt zelf van te voren op wie hij gaat vallen en hoeveel hij of zij voor diegene gaat voelen dan? Zou dat ook in je DNA zitten?
SARS, dit is inderdaad een heel goed voorbeeld hoe het had moeten gebeuren.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:24 schreef OutKast het volgende:
[..]
Het schijnt dat SARS en andere ziektes ook sneller in Azie opduiken en verspreiden. Ik denk dat we dan er ook maar goed aan doen alle Aziatische mensen preventief te ruimen.
Nadat je een spoedcursus Nederlands hebt gevolgd, raad ik je aan om je eens wat te gaan verdiepen in de beginselen van het discussiëren. De manier waarop jij namelijk 'discussieert' is ronduit bespottelijk en lachwekkend. Aantoonbare feiten, die worden onderbouwd met tientallen bronnen, wimpel je weg als zijnde 'fabeltjes' en ondertussen bazuin je zelf de grootst mogelijke onzin (aantoonbaar!) rond, zonder enige bron. Zo is bij TIG diersoorten homoseksueel gedrag waargenomen. En dan kun jij wel leuk gaan roepen dat dat 'fabeltjes' zijn, maar je hebt het gewoon aantoonbaar mis.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:13 schreef Monus het volgende:
Dat hoef je ook niet te erkennen, bij de enigste dieren waar homoseksualiteit voorkomt is de mens en een soort aap. Voor de rest zijn het fabbeltjes van homos.
Dit is een discussie, als je gezellig wil gaan babellen over koetjes en kalfjes en dingetje wil weten van personen dan ga je toch gewoon naar de slowchat voor homos.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:16 schreef OutKast het volgende:
[..]
Nogmaals; wat is de reden dat je hier blijft discussieren? Je haat homo's, maar je blijft er wel erg veel mee bezig. Wat is jouw voordeel, probeer je mensen om te praten in de hoop dat ze je visie gaan delen? Hoop je een groep te kunnen mobiliseren en dan het homo probleem aan te pakken? Wat is de reden dat je zoveel met homosexualiteit bezig bent? Waarom stop je zoveel tijd in homosexualiteit?
Ach, hier hebben we onze bruine internet rioolrat weer.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:13 schreef Monus het volgende:
[..]
Toen AIDS begin jaren '80 in Amerika opkwam en medici de noodklok luidde kreeg men totaal geen steun van de Reagan regering! Men vroeg geld om onderzoeken te doen, voorlichting te geven etc. Maar Ronald Reagan gaf niet thuis!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:27 schreef Monus het volgende:
SARS, dit is inderdaad een heel goed voorbeeld hoe het had moeten gebeuren.
Jaren 80
Homos die AIDS hebben moeten opgepakt en opgesloten worden in een ziekenhuis. Alle mensen die (sexueel) contact hadden met deze homos moeten ook gelijk opgepakt en opgesloten in een ziekenhuis worden. Iedereen die het ziekenhuis wil verlaten word gewoon afgeschoten.
Maar daar werkte deze homos niet aan mee (zeker niet in nederland). Voor hun is de algehele vrijheid er op los te neuken altijd belangrijker geweest dan de gezondheid van de mensheid.
Vind je het niet pervers dan dat een man van al dan niet wederzijds formaat zijn geval "dropt" in het achterwerk (van een andere man) waar normaal gesproken de onfrisse laxeer taferelen c.q. uitwerpselen uit dienen te komenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:36 schreef andromeda1968 het volgende:
Moraalridders noemen homo’s graag ‘pervers’ en ‘onnatuurlijk’, maar hebben doorgaans geen idee hoe het er in het dierenrijk aan toegaat. Hoe natuurlijk is homoseksualiteit?
Het enigste wat aantoonbaar is, is dat de eerste groep personen die AIDS hadden homos waren, voor vele jaren zelf, het duurde toender tijd zelf jaren voordat het in Afrika was. En als je bronnen wil zien dan lees je de hele tropic maar, ik heb bronnen genoeg gegeven.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:33 schreef dVTB het volgende:
[..]
Nadat je een spoedcursus Nederlands hebt gevolgd, raad ik je aan om je eens wat te gaan verdiepen in de beginselen van het discussiëren. De manier waarop jij namelijk 'discussieert' is ronduit bespottelijk en lachwekkend. Aantoonbare feiten, die worden onderbouwd met tientallen bronnen, wimpel je weg als zijnde 'fabeltjes' en ondertussen bazuin je zelf de grootst mogelijke onzin (aantoonbaar!) rond, zonder enige bron. Zo is bij TIG diersoorten homoseksueel gedrag waargenomen. En dan kun jij wel leuk gaan roepen dat dat 'fabeltjes' zijn, maar je hebt het gewoon aantoonbaar mis.
Je afkeer ten opzichte van homo's is overduidelijk. Prima, maar zie op z'n minst de werkelijke feiten onder ogen, OF kom met bronnen die jouw gelijk aantonen. Mineo mag dan wat gemakkelijk artikelen kopiëren en plakken, maar die artikelen zijn wel wetenschappelijk onderbouwd met tientallen bronnen. Net als een BansheeBoy kom je nooit eens met een onderbouwd standpunt. Het zijn altijd vooringenomen meningen die nergens op gebaseerd zijn. Een beetje trappen in zeer gebrekkig Nederlands; verder kom je niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |