wat een kutreden je kunt gewoon beginnen probeer maar eens te integrerenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:14 schreef UberPimp het volgende:
Wie zou jij hier een valantijskaartje sturen en waarom??
En nee, in dit geval begint ts hier niet aangezien hij een newbie is
![]()
![]()
Ik zeg verder nietsquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:18 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wat een kutreden je kunt gewoon beginnen probeer maar eens te integreren
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:18 schreef MUUS het volgende:
Zeg ik niet, hihi.
Dat hihi deed et emquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:18 schreef MUUS het volgende:
Zeg ik niet, hihi.
jij maakt vrienden hierquote:
Eindelijk 1 ontopicquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:21 schreef Shirley het volgende:
Uhm....niemand?
Als het kaartje leuk genoeg is wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:23 schreef static het volgende:
Kuttopic.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Hihi".
Jammer dat mensen zoals jij nog bestaanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:23 schreef static het volgende:
Kuttopic.
Jajaja, ik weet het, boomlange giegelende mannen zijn een no-no.quote:
Ik heb Yvonnequote:
Met zijn blote piemel erop, dan toch wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een lief kaartje van boebiedoe.
Dude, was dat een echte giechel?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jajaja, ik weet het, boomlange giegelende mannen zijn een no-no..
Ja, ik word er radeloos van.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:26 schreef UberPimp het volgende:
[..]
Jammer dat mensen zoals jij nog bestaan![]()
![]()
Machtsmisbruikersquote:
Wie niet?quote:
Oh, ik quotte slechts een giechel. Dan was de mijne ook nep dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:31 schreef MUUS het volgende:
Dude, was dat een echte giechel?
De mijne was nep..
Interessante wending. Welke 'macht' heb ik en gebruik ik hier op het moment?quote:
Hihi!quote:
Ehmquote:
Ik twijfelde er nog over om dat zelf te posten. Goed topic is dat.quote:
Je maakt een farce van dit topic met je "hihi"'s.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:47 schreef MUUS het volgende:
Hihi!
ik dus nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:17 schreef ondeugend het volgende:
Mr Noodle![]()
Om hem nog meer te stangen.![]()
Zal ik jou dan maar een kaartje sturen??quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:23 schreef static het volgende:
Kuttopic.
Precies!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:44 schreef static het volgende:
[..]
Interessante wending. Welke 'macht' heb ik en gebruik ik hier op het moment?
Don't even go there.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:50 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Zal ik jou dan maar een kaartje sturen??![]()
Ik the Power of the Almighty Cunt. En jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je maakt een farce van dit topic met je "hihi"'s..
Ja mên, ik trek dit helemaal topic naar beneden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:44 schreef static het volgende:
[..]
Interessante wending. Welke 'macht' heb ik en gebruik ik hier op het moment?
Ze zei 'trek'.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Ja mên, ik trek dit helemaal topic naar beneden..
Quotes omgedraaid.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik the Power of the Almighty Cunt. En jij?
CuntWoman..
[..]
Ja mên, ik trek dit helemaal topic naar beneden..
Giggleman denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
Ik the Power of the Almighty Cunt. En jij?
CuntWoman..
Leer Nederlands.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef Angst het volgende:
Jagermaster
maar van dat kaartje sturen weet ik nog nie
maar ik spreek um zoiezo wel
welke weekdag is die zooi trouwens?
*oh w8t dat ik kan ik met de computerklok opzoeken d'OH*
ga eens doodquote:
Ow natuurlijk! Ik zat echt alleen aan het mannelijk geslacht te denkenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:44 schreef Nouk het volgende:
Ik zou Shirley een valentijnskaartje sturen. Gewoon, omdat ze onwijs lief is en ik d'r ontzettend ga missen.
Beetje jammer dat ze mij niks stuurt, maar daar kom ik wel weer overheen.
* AudreyHepburn duwt iets groots, geurends en rozes door JK's brievenbus.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie het kaartje met angst en beven tegemoet Audrey.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie het kaartje met angst en beven tegemoet Audrey.
quote:
Hoe de neuk krijg jij je kont door zijn brievenbus?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn duwt iets groots, geurends en rozes door JK's brievenbus.
schenkt MUUS nog een wijntje inquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Quotes omgedraaid..
.
.
.
.
Neem nog een wijntje MUUS!
Anorexia de gekstâh ! Het mag weer dit jaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg jij je kont door zijn brievenbus?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:03 schreef Shirley het volgende:
Omdat ze alles is wat ik zoek in een man
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
sssst straks foltert ze jequote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:07 schreef PapaFokker het volgende:
[..]MUUS weet je nog die keer dat ik je tieten te klein vond?
Ja, okselhaar (in kleurtjes!!) volgens de Viva ook, maar met die info doe ik ook niks.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Anorexia de gekstâh ! Het mag weer dit jaar.
Nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:07 schreef PapaFokker het volgende:
[..]MUUS weet je nog die keer dat ik je tieten te klein vond?
Ja, gatver, dat had ik dus ook gelezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, okselhaar (in kleurtjes!!) volgens de Viva ook, maar met die info doe ik ook niks..
is zoiets niet wettelijk verboden?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, gatver, dat had ik dus ook gelezen..
What's next ? "Het wordt dit jaar helemaal in om je chihuahua als tampon te gebruiken" ofzo ?
Ah, handig, kan ik je ook opbergen in de kast als ik je even niet nodig heb.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Anorexia de gekstâh ! Het mag weer dit jaar.
Wat heb ik gezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
MUUS, heb jij van die kleine tieten dan?
Typisch.
Ik heb cup D. Verder nog vragen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
MUUS, heb jij van die kleine tieten dan?
Typisch.
Ja.quote:
En dat is na een borstverkleining he!quote:
Ik zit bij JK in de kast, dat is nogal lastig kaartjes sturen. Anders had jij nu ook een spannende verrassing op je deurmat, hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat is na een borstverkleining he!.
Nu krijg ik valentijnkaartjes, ik voel het gewoon..
Tsssk, ik wilde je een kaartje sturen om je persoonlijkheid, maar als het zo moet...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
Die stop je gewoon alle veertig in je BH.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je mag er anders wel even uit. Kun je gelijk bier halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zit bij JK in de kast, dat is nogal lastig kaartjes sturen. Anders had jij nu ook een spannende verrassing op je deurmat, hoor.
Ware liefde, ik voel het.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je mag er anders wel even uit. Kun je gelijk bier halen.
Lieg niet, ik heb een kutkarakter en dat weet je.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tsssk, ik wilde je een kaartje sturen om je persoonlijkheid, maar als het zo moet....
Ik ben hardleers.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:20 schreef MUUS het volgende:
Lieg niet, ik heb een kutkarakter en dat weet je..
Ik snapte het al niet. Oppermuts.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Quotes omgedraaid..
.
.
.
.
Neem nog een wijntje MUUS!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je mag zelf ook wel wat pakken anders.
En dan reageer je gewoon?quote:
Waarom wist ik dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat is na een borstverkleining he!
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:29 schreef Croupouque het volgende:
Jullie zijn allemaal mijn kleine FOK! Valentijntjes..
Omdat ik daar geen geheim van maak en het al eens eerder heb laten vallen ergens?quote:
*afdruipt*quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:29 schreef Croupouque het volgende:
Jullie zijn allemaal mijn kleine FOK! Valentijntjes..
En dan? Of wil ik dat niet weten?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn pakt bier, en gaat met bier op MUUS' deurmat zitten.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef Xanna-X het volgende:
Ik ben 14 en de meeste mensen van mijn leeftijd kunnen inderdaad geen Nederlands. Op fora irriteer ik me dood als ik iemand zo zie typen,
quote:
Ik ga JK een kaartje sturen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:31 schreef UberPimp het volgende:
Waarom gaat niemand ontopic?![]()
Slowchat![]()
Ohwja, wist niet of het nou op het forum stond of dat we aan het klessebessen waren via e-mail.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen geheim van maak en het al eens eerder heb laten vallen ergens?
Voor I. :quote:Wat win ik?
Ohw. Smileyposts.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]. Ik
. in
. ieder
. geval
. niet
. en
. daarom
. negeer
. ik
. het
. ook
. maar.
.
Wat kan ik doen? *handen vertwijfeld in lucht gooit*quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:
Nu doet die dure chips mod eng.
JK, doe er eens wat an!
Pfffffffft, gewoon je eigen vriendinnetje natuurlijk.quote:
Wel de sappige details melden he.quote:
Dat hoef je niet te voelen, dat is zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik voel me zwaar ondergewaardeerd..
I was playing hard to get.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik voel me zwaar ondergewaardeerd..
Ach man. Ik wil geen mannen die geestelijk zwaar onderontwikkeld zijn. Je wist verdomme nieteens wat een wortelbroek was.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
I was playing hard to get.
"Hihi.".
Iets! *dramatisch meewuift* Laat hem ophouden met dat kleffe gedoe!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat kan ik doen? *handen vertwijfeld in lucht gooit*
Ik ken gewoon nie knippen en plakke.quote:Wel knap van je trouwens dat je static en mij verwisselt..
Je verraad al mijn kaartenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pfffffffft, gewoon je eigen vriendinnetje natuurlijk..
Alsof het erg onmannelijk is om niet te weten wat een wortelbroek is.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach man. Ik wil geen mannen die geestelijk zwaar onderontwikkeld zijn. Je wist verdomme nieteens wat een wortelbroek was.
Psst:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel knap van je trouwens dat je static en mij verwisselt..
Ik volg je even niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef static het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te voelen, dat is zo.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:39 schreef MUUS het volgende:
Cool these engines
Calm these jets
I ask you how hot can it get
And as you wipe of beads of sweat
Slowly you say "I'm not there yet!"
I know I don't know you
But I want you so bad
Ganz geil jah.
En dat wilde ik even kwijt..
Ach, het voordeel van jou een Valentijnskaart sturen is dat ik niet het risico loop dat je een vriend hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof het erg onmannelijk is om niet te weten wat een wortelbroek is..
Zijn die allebei voor mij?quote:
quote:
quote:
Hij stroomt gewoon over van liefde, daar is geen houden aanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:36 schreef MUUS het volgende:
Iets! *dramatisch meewuift* Laat hem ophouden met dat kleffe gedoe!
Ik mag lijen dat de arts die je geholpen heeft dat niet als motto hadquote:Ik ken gewoon nie knippen en plakke..
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat de arts die je geholpen heeft dat niet als motto hadDDDDdddd!!!!111uno1111.
Ik bne oko helegeur nirte drokne mêB!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze ken nog wel aardig leesbaar tijpen dan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:39 schreef MUUS het volgende:
Ganz geil jah.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. Komm mahl hier Kleine
.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:45 schreef MUUS het volgende:
Trek eens aan mijn vinger?
Minstens net zo erg als Tijn die destijds in zijn "praten-over-housebroeken"-fase zat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:45 schreef Croupouque het volgende:
Godver, ik probeer nu al tien minuten een mental image van JK in een strakke wortelbroek uit mijn hoofd te krijgen.
Er horen ook nog bergschoenen bijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:45 schreef Croupouque het volgende:
Godver, ik probeer nu al tien minuten een mental image van JK in een strakke wortelbroek uit mijn hoofd te krijgen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Minstens net zo erg als Tijn die destijds in zijn "praten-over-housebroeken"-fase zat.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:45 schreef Croupouque het volgende:
En een gezangenboekje.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er horen ook nog bergschoenen bij.
Give me the worst you've got.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:47 schreef MUUS het volgende:
Weet je het zeker?
Ach, niets zo erg als je vader die van de ene op de andere dag goedkope markt-housebroeken gaat dragen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Minstens net zo erg als Tijn die destijds in zijn "praten-over-housebroeken"-fase zat.
Oh je zit er meteen helemaal inquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, ik zei net iets over wortelbroeken.
Give me the got you worst?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Give me the worst you've got..
Eeerm nee, dat moet andersom dan volgens mij.
En niet te vergeten de "kijk mij eens interressant de architect uithangen zoals Franz van de Cup-A-Soup-molen"-pose.quote:
Pull my worst.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:51 schreef MUUS het volgende:
Give me the got you worst?
You've got give me the worst?
Give me you've got the worst?
Met wat sla-olie in zijn kapsel als gel. Hm.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En niet te vergeten de "kijk mij eens interressant de architect uithangen zoals Franz van de Cup-A-Soup-molen"-pose.
Whehehe.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh je zit er meteen helemaal in. Terecht ook, ze staan beeldig natuurlijk. Vooral bij JK kan ik me dat zo voorstellen, zo onwijs lang en dan in de vorm van een wortel. Wehehehe.
Je slechtste wat?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Whehehe.
* AudreyHepburn heeft een mental image.
Ik heb ook nog een leuke: Daggla in een wortelbroek, dat lijkt me ook wel hilarisch.
Het zou m ook echt staan hoor. Zo lang en dunquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
QyRoZ in een wortelbroek !
Wat is dat voor instelling, je gaat met de verkeerde mensen omquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:56 schreef MUUS het volgende:
Dag libido, het was leuk je gekend te hebben.
Het is meer van "Roep naam van willekeurige Fokker + het woord wortelbroek".quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:57 schreef static het volgende:
Zo ben je even weg om de honden uit te laten en snap je geen reet meer van dit topic.
Herkenbaar?
Of moet ik in R&P zijn?
[Jambers]quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En niet te vergeten de "kijk mij eens interressant de architect uithangen zoals Franz van de Cup-A-Soup-molen"-pose.
Call 911, my heart's beginning to race!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:54 schreef MUUS het volgende:
So come to bed It's getting late
There's no more time for us to waste
Remember how my body tastes
You feel your heart begin to race
Sjalalalie, sjalalala..
Ja, wat MUUS zegt, iets over libido, enzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[Jambers]
Dit is den Sjonnie. Op het eerste gezicht lijkt den Sjonnie een doodnormaal mens, met zijn goedbetalende job bij een succesvol architectenbureau. Maar Sjonnie draagt een diep, donker geheim met zich mede. In het weekend zoekt hij schemerige dancings op, alwaar hij in zijn fluoriscerende wortelbroek de harten van de naar liefde hunkerende pubermeisjes sneller doet kloppen met iedere lustopwekkende heupbeweging die den Sjonnie op de stampende discobeat uitvoert.[/Jambers]
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:00 schreef Croupouque het volgende:
[Jambers]
Dit is den Sjonnie. Op het eerste gezicht lijkt den Sjonnie een doodnormaal mens, met zijn goedbetalende job bij een succesvol architectenbureau. Maar Sjonnie draagt een diep, donker geheim met zich mede. In het weekend zoekt hij schemerige dancings op, alwaar hij in zijn fluoriscerende wortelbroek de harten van de naar liefde hunkerende pubermeisjes sneller doet kloppen met iedere lustopwekkende heupbeweging die den Sjonnie op de stampende discobeat uitvoert.[/Jambers]
There may notquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Call 911, my heart's beginning to race!
Let's close the door and believe my burning heartquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:02 schreef MUUS het volgende:
There may not
Be another way to your heart
So I guess I'd better find a new way in
I shiver when I hear your name
Think about you but it's not the same
I won't be satisfied 'till I'm under your skin
Van je hela hola hopsasa!
Lieg niet, ook joúw lichaam siddert en hunkert bij de gedachte aan de staalharde welvingen en broeiende passie binnenin de fluorescerende wortelbrouque.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, wat MUUS zegt, iets over libido, enzo.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Lieg niet, ook joúw lichaam siddert en hunkert bij de gedachte aan de staalharde welvingen en broeiende passie binnenin de fluorescerende wortelbrouque.
Sunday morning rain is fallingquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Let's close the door and believe my burning heart
Feeling alright come on open up your heart
Keep the candles burning
Let your body melt in mine
I'm living in my, living in my dreams
You're my heart, you're my soul
I'll keep it shining everywhere I go
You're my heart, you're my soul
I'll be holding you forever
Stay with you together
Me dunkt.
Wat moet je op dit tijdstip nou met een koffer?quote:
Ik in een wortelbroek, al dansende op Modern Talking bedoel je?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:09 schreef AudreyHepburn het volgende:.
Ik wou eigenlijk zeggen dat ik ging slapen, maar dit is niet de soort gedachte die ik mee mijn bed in wil nemen.
Vervangende gedachte:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Ik wou eigenlijk zeggen dat ik ging slapen, maar dit is niet de soort gedachte die ik mee mijn bed in wil nemen.
De eerste keer in mijn leven dat ik Modern Talking hoorde vond ik het eigenlijk wel leuk. En ik vind jou ook niet ontzettend vervelend ofzo. En als je die wortelbroek nou uitdoet, dan wordt het nog wel wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik in een wortelbroek, al dansende op Modern Talking bedoel je?
Wortelbroek.
Wortelbroek.
Ik heb iets tegen berenvellen. Zo ordi.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vervangende gedachte:
Jude Law, poedelnaakt liggend op een berenvel.
Welterusten.
Ik ben er ook niet echt een fan van, maar moet Jude dan op de ijskoude vloer liggen? Of op een Smyrna-tapijt? Dat heeft ook weinig erotische waarde.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen berenvellen. Zo ordi.
Ken er niks an doen.
Dan ook:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:09 schreef MUUS het volgende:
Sunday morning rain is falling
Steal some covers share some skin
Clouds are shrouding us in moments unforgettable
You twist to fit the mold that I am in
Ende
Fingers trace your every outline
Paint a picture with my hands
Back and forth we sway like branches in a storm
Change the weather still together when it ends
That may be all I need
In darkness she is all I see
Come and rest your bones with me
Driving slow on sunday morning
And I never want to leave
Roar.
Nee, ik lig. Op de keukentafel. Hij staat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet echt een fan van, maar moet Jude dan op de ijskoude vloer liggen? Of op een Smyrna-tapijt?
Kom jij maar eens uit die kast met dat bier, dan werp ik de wortelbroek terzijde. Neen! Ik verbrand hem ter plekke!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
De eerste keer in mijn leven dat ik Modern Talking hoorde vond ik het eigenlijk wel leuk. En ik vind jou ook niet ontzettend vervelend ofzo. En als je die wortelbroek nou uitdoet, dan wordt het nog wel wat..
Joepie, een nieuw mental image. En deze hou ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, ik lig. Op de keukentafel. Hij staat.
Pushing forward and arching backquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan ook:
The door is closed, it's you and me.
We'll take our time with love, the way it ought to be.
This moment's ours, tonight's the night.
And if we fall in love, that's all right.
Grrrrrr.
You touch my tralala.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Joepie, een nieuw mental image. En deze hou ik.
The daylight's fading slowlyquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:21 schreef MUUS het volgende:
Pushing forward and arching back
Bring me closer to heart attack
Say goodbye and just fly away
When you come back
I have some things to say
Oeh. La. La.
Dan word ik ook maar ordinair.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
The daylight's fading slowly
But time with you is standing still
I'm waiting for you only
The slightest touch and I feel weak
I cannot lie, from you I cannot hide
And I'm losing the will to try
Can't hide it, can't fight it.
Grom ende grauw..
Lullabyquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
All I want in my secret dreams
Is you here with me.
I got to get to you, get to you, get to you.
There's a thrill, in the chase
We won't lose when we meet face to face.
Love, games a means without and end.
I go down but I'll be back again
Through the night with no retreat
When you're with me in my sleep.
Als bijna aflsuiter, mijn luikjes vallen bijna dicht.
And when I'm lost in a dreamquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:42 schreef MUUS het volgende:
Lullaby
Stop twisting my words tonight
If you get high on life
Don't leave me behind
Lullaby
You live in my ruined mind
Make light of all my fears
And lead me from here
Same here. Trusten.!
If you could see the lover in mequote:
the roofquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:47 schreef MUUS het volgende:
[..]
If you could see the lover in me
And we could join our hands together
If you could see how good it could be
We'll sing these stupid songs forever
Opleiding: Bierquote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:34 schreef Billengezicht het volgende:
niemand
en mij vind toch niemand leuk en ben lelijk
Cool.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:54 schreef Tokay het volgende:
Die ene. En die andere ook.
allebei?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:54 schreef Tokay het volgende:
Die ene. En die andere ook.
quote:
Jij hebt schnappie in je avaquote:
Ik help jou nog eens met je naam maken met die lettersquote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:06 schreef cerror het volgende:
Van mijn part mogen alle vrouwend ter plekke doodgaan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik help jou nog eens met je naam maken met die letters
Anders quote je per ongeluk jezelf even, blondiequote:
Nee, ik ben zwart met een beetje roodquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:48 schreef Jerruh het volgende:
ben je blond nu dan?.
wil jij ook mijn valentijn zijn scan?.
oeh rood!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee, ik ben zwart met een beetje rood
En hoe bedoel je 'ook'?
Oh ja, kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh rood!!!
nou, je bent al de valentijn van pat....
Wtf op de fiets?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:04 schreef idiotforaliving het volgende:
ik heb geen valentijn
wie vult de leegte op mijn bagagedrager?
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:43 schreef UberPimp het volgende:
[..]
Wtf op de fiets?![]()
Mijn valentijn zou Furia zijn![]()
![]()
![]()
Pick me! Pick me!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb mijn keuze nog niet kunnen maken.
Jajajaja.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:44 schreef FlyingFox het volgende:
Ik zou!
!
! Nouk.
!
!
! wel een valentijnskaartje willen sturen.
ja maar, ja maar, wij zijn toch allemáál je valentijntjes?! Ik verwachte toch minstens een leuk kaartje van je!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:57 schreef Croupouque het volgende:
Nou, waar blijft 'ie?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:55 schreef Renmaestro het volgende:
Is dit ook het topic waarin de virtuele valentijnkaarten worden verstuurd?
Ik ben niet lief, jij bent liefquote:Op maandag 7 februari 2005 18:30 schreef erikkll het volgende:
[..]
xanna-x! omdat ze gewoon heel lief is
Jawel.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:57 schreef Croupouque het volgende:
Nee hoor. Het maakt verder ook niks uit.quote:
Afblijveeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op maandag 7 februari 2005 19:43 schreef nixxx het volgende:
Ripley...... mooi blond is niet lelijk.. zeer zeker niet
*kaart geadresseerd aan Croupouque verscheurtquote:Op maandag 7 februari 2005 19:39 schreef Croupouque het volgende:
Nee hoor. Het maakt verder ook niks uit.
Het is hoe dan ook niet aan mij besteed, ik vind valentijnsdag toch maar verschrikkelijk gemaakt en cliché.
Ik zal het eens aan de boom vragen..quote:
quote:
Doe de groeten van mij.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan de boom vragen..
Kun je een beetje koken?quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:35 schreef Muck het volgende:
snik. ik heb het gister na 2 jaar uitgemaakt met mijn vriend.
nu móet ik wel een fok-valentijn zoeken....
Iemand nog interesse?
heel goed zelfs! en ik vind het nog leuk om te doen ookquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:55 schreef Keeper_of_Jericho het volgende:
[..]
Kun je een beetje koken?
Kun je een beetje omgaan met kinderen?quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:28 schreef Muck het volgende:
[..]
heel goed zelfs! en ik vind het nog leuk om te doen ook
niet met alle kinderen, maar met jou zal het toch wel moeten lukken?quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kun je een beetje omgaan met kinderen?
Ik schijn namelijk niet zo volwassen over te komen.
Niets tegen gekleurde veters hè?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het zou m ook echt staan hoor. Zo lang en dun. En van die gekleurde veters in z'n schoenen. Iehlw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |