Jawel.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:57 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb mijn keuze nog niet kunnen maken.
Nee hoor. Het maakt verder ook niks uit.quote:
Afblijveeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op maandag 7 februari 2005 19:43 schreef nixxx het volgende:
Ripley...... mooi blond is niet lelijk.. zeer zeker niet
*kaart geadresseerd aan Croupouque verscheurtquote:Op maandag 7 februari 2005 19:39 schreef Croupouque het volgende:
Nee hoor. Het maakt verder ook niks uit.
Het is hoe dan ook niet aan mij besteed, ik vind valentijnsdag toch maar verschrikkelijk gemaakt en cliché.
Ik zal het eens aan de boom vragen..quote:
quote:
Doe de groeten van mij.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan de boom vragen..
Kun je een beetje koken?quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:35 schreef Muck het volgende:
snik. ik heb het gister na 2 jaar uitgemaakt met mijn vriend.
nu móet ik wel een fok-valentijn zoeken....
Iemand nog interesse?
heel goed zelfs! en ik vind het nog leuk om te doen ookquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:55 schreef Keeper_of_Jericho het volgende:
[..]
Kun je een beetje koken?
Kun je een beetje omgaan met kinderen?quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:28 schreef Muck het volgende:
[..]
heel goed zelfs! en ik vind het nog leuk om te doen ook
niet met alle kinderen, maar met jou zal het toch wel moeten lukken?quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kun je een beetje omgaan met kinderen?
Ik schijn namelijk niet zo volwassen over te komen.
Niets tegen gekleurde veters hè?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het zou m ook echt staan hoor. Zo lang en dun. En van die gekleurde veters in z'n schoenen. Iehlw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |