wat een kutreden je kunt gewoon beginnen probeer maar eens te integrerenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:14 schreef UberPimp het volgende:
Wie zou jij hier een valantijskaartje sturen en waarom??
En nee, in dit geval begint ts hier niet aangezien hij een newbie is
![]()
![]()
Ik zeg verder nietsquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:18 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
wat een kutreden je kunt gewoon beginnen probeer maar eens te integreren
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:18 schreef MUUS het volgende:
Zeg ik niet, hihi.
Dat hihi deed et emquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:18 schreef MUUS het volgende:
Zeg ik niet, hihi.
jij maakt vrienden hierquote:
Eindelijk 1 ontopicquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:21 schreef Shirley het volgende:
Uhm....niemand?
Als het kaartje leuk genoeg is wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:23 schreef static het volgende:
Kuttopic.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Hihi".
Jammer dat mensen zoals jij nog bestaanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:23 schreef static het volgende:
Kuttopic.
Jajaja, ik weet het, boomlange giegelende mannen zijn een no-no.quote:
Ik heb Yvonnequote:
Met zijn blote piemel erop, dan toch wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een lief kaartje van boebiedoe.
Dude, was dat een echte giechel?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jajaja, ik weet het, boomlange giegelende mannen zijn een no-no..
Ja, ik word er radeloos van.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:26 schreef UberPimp het volgende:
[..]
Jammer dat mensen zoals jij nog bestaan![]()
![]()
Machtsmisbruikersquote:
Wie niet?quote:
Oh, ik quotte slechts een giechel. Dan was de mijne ook nep dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:31 schreef MUUS het volgende:
Dude, was dat een echte giechel?
De mijne was nep..
Interessante wending. Welke 'macht' heb ik en gebruik ik hier op het moment?quote:
Hihi!quote:
Ehmquote:
Ik twijfelde er nog over om dat zelf te posten. Goed topic is dat.quote:
Je maakt een farce van dit topic met je "hihi"'s.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:47 schreef MUUS het volgende:
Hihi!
ik dus nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:17 schreef ondeugend het volgende:
Mr Noodle![]()
Om hem nog meer te stangen.![]()
Zal ik jou dan maar een kaartje sturen??quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:23 schreef static het volgende:
Kuttopic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |