Ze zei 'trek'.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Ja mên, ik trek dit helemaal topic naar beneden..
Quotes omgedraaid.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik the Power of the Almighty Cunt. En jij?
CuntWoman..
[..]
Ja mên, ik trek dit helemaal topic naar beneden..
Giggleman denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:59 schreef MUUS het volgende:
Ik the Power of the Almighty Cunt. En jij?
CuntWoman..
Leer Nederlands.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:00 schreef Angst het volgende:
Jagermaster
maar van dat kaartje sturen weet ik nog nie
maar ik spreek um zoiezo wel
welke weekdag is die zooi trouwens?
*oh w8t dat ik kan ik met de computerklok opzoeken d'OH*
ga eens doodquote:
Ow natuurlijk! Ik zat echt alleen aan het mannelijk geslacht te denkenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:44 schreef Nouk het volgende:
Ik zou Shirley een valentijnskaartje sturen. Gewoon, omdat ze onwijs lief is en ik d'r ontzettend ga missen.
Beetje jammer dat ze mij niks stuurt, maar daar kom ik wel weer overheen.
* AudreyHepburn duwt iets groots, geurends en rozes door JK's brievenbus.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie het kaartje met angst en beven tegemoet Audrey.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie het kaartje met angst en beven tegemoet Audrey.
quote:
Hoe de neuk krijg jij je kont door zijn brievenbus?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* AudreyHepburn duwt iets groots, geurends en rozes door JK's brievenbus.
schenkt MUUS nog een wijntje inquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Quotes omgedraaid..
.
.
.
.
Neem nog een wijntje MUUS!
Anorexia de gekstâh ! Het mag weer dit jaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg jij je kont door zijn brievenbus?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:03 schreef Shirley het volgende:
Omdat ze alles is wat ik zoek in een man
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
sssst straks foltert ze jequote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:07 schreef PapaFokker het volgende:
[..]MUUS weet je nog die keer dat ik je tieten te klein vond?
Ja, okselhaar (in kleurtjes!!) volgens de Viva ook, maar met die info doe ik ook niks.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Anorexia de gekstâh ! Het mag weer dit jaar.
Nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:07 schreef PapaFokker het volgende:
[..]MUUS weet je nog die keer dat ik je tieten te klein vond?
Ja, gatver, dat had ik dus ook gelezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, okselhaar (in kleurtjes!!) volgens de Viva ook, maar met die info doe ik ook niks..
is zoiets niet wettelijk verboden?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, gatver, dat had ik dus ook gelezen..
What's next ? "Het wordt dit jaar helemaal in om je chihuahua als tampon te gebruiken" ofzo ?
Ah, handig, kan ik je ook opbergen in de kast als ik je even niet nodig heb.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Anorexia de gekstâh ! Het mag weer dit jaar.
Wat heb ik gezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
MUUS, heb jij van die kleine tieten dan?
Typisch.
Ik heb cup D. Verder nog vragen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
MUUS, heb jij van die kleine tieten dan?
Typisch.
Ja.quote:
En dat is na een borstverkleining he!quote:
Ik zit bij JK in de kast, dat is nogal lastig kaartjes sturen. Anders had jij nu ook een spannende verrassing op je deurmat, hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat is na een borstverkleining he!.
Nu krijg ik valentijnkaartjes, ik voel het gewoon..
Tsssk, ik wilde je een kaartje sturen om je persoonlijkheid, maar als het zo moet...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
Die stop je gewoon alle veertig in je BH.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je mag er anders wel even uit. Kun je gelijk bier halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zit bij JK in de kast, dat is nogal lastig kaartjes sturen. Anders had jij nu ook een spannende verrassing op je deurmat, hoor.
Ware liefde, ik voel het.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je mag er anders wel even uit. Kun je gelijk bier halen.
Lieg niet, ik heb een kutkarakter en dat weet je.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tsssk, ik wilde je een kaartje sturen om je persoonlijkheid, maar als het zo moet....
Ik ben hardleers.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:20 schreef MUUS het volgende:
Lieg niet, ik heb een kutkarakter en dat weet je..
Ik snapte het al niet. Oppermuts.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Quotes omgedraaid..
.
.
.
.
Neem nog een wijntje MUUS!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je mag zelf ook wel wat pakken anders.
En dan reageer je gewoon?quote:
Waarom wist ik dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat is na een borstverkleining he!
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:29 schreef Croupouque het volgende:
Jullie zijn allemaal mijn kleine FOK! Valentijntjes..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |