Omdat ik daar geen geheim van maak en het al eens eerder heb laten vallen ergens?quote:
*afdruipt*quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:29 schreef Croupouque het volgende:
Jullie zijn allemaal mijn kleine FOK! Valentijntjes..
En dan? Of wil ik dat niet weten?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn pakt bier, en gaat met bier op MUUS' deurmat zitten.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef Xanna-X het volgende:
Ik ben 14 en de meeste mensen van mijn leeftijd kunnen inderdaad geen Nederlands. Op fora irriteer ik me dood als ik iemand zo zie typen,
quote:
Ik ga JK een kaartje sturen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:31 schreef UberPimp het volgende:
Waarom gaat niemand ontopic?![]()
Slowchat![]()
Ohwja, wist niet of het nou op het forum stond of dat we aan het klessebessen waren via e-mail.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen geheim van maak en het al eens eerder heb laten vallen ergens?
Voor I. :quote:Wat win ik?
Ohw. Smileyposts.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]. Ik
. in
. ieder
. geval
. niet
. en
. daarom
. negeer
. ik
. het
. ook
. maar.
.
Wat kan ik doen? *handen vertwijfeld in lucht gooit*quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:
Nu doet die dure chips mod eng.
JK, doe er eens wat an!
Pfffffffft, gewoon je eigen vriendinnetje natuurlijk.quote:
Wel de sappige details melden he.quote:
Dat hoef je niet te voelen, dat is zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik voel me zwaar ondergewaardeerd..
I was playing hard to get.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik voel me zwaar ondergewaardeerd..
Ach man. Ik wil geen mannen die geestelijk zwaar onderontwikkeld zijn. Je wist verdomme nieteens wat een wortelbroek was.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
I was playing hard to get.
"Hihi.".
Iets! *dramatisch meewuift* Laat hem ophouden met dat kleffe gedoe!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat kan ik doen? *handen vertwijfeld in lucht gooit*
Ik ken gewoon nie knippen en plakke.quote:Wel knap van je trouwens dat je static en mij verwisselt..
Je verraad al mijn kaartenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pfffffffft, gewoon je eigen vriendinnetje natuurlijk..
Alsof het erg onmannelijk is om niet te weten wat een wortelbroek is.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach man. Ik wil geen mannen die geestelijk zwaar onderontwikkeld zijn. Je wist verdomme nieteens wat een wortelbroek was.
Psst:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel knap van je trouwens dat je static en mij verwisselt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |