Omdat ik daar geen geheim van maak en het al eens eerder heb laten vallen ergens?quote:
*afdruipt*quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:29 schreef Croupouque het volgende:
Jullie zijn allemaal mijn kleine FOK! Valentijntjes..
En dan? Of wil ik dat niet weten?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn pakt bier, en gaat met bier op MUUS' deurmat zitten.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef Xanna-X het volgende:
Ik ben 14 en de meeste mensen van mijn leeftijd kunnen inderdaad geen Nederlands. Op fora irriteer ik me dood als ik iemand zo zie typen,
quote:
Ik ga JK een kaartje sturen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:31 schreef UberPimp het volgende:
Waarom gaat niemand ontopic?![]()
Slowchat![]()
Ohwja, wist niet of het nou op het forum stond of dat we aan het klessebessen waren via e-mail.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen geheim van maak en het al eens eerder heb laten vallen ergens?
Voor I. :quote:Wat win ik?
Ohw. Smileyposts.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]. Ik
. in
. ieder
. geval
. niet
. en
. daarom
. negeer
. ik
. het
. ook
. maar.
.
Wat kan ik doen? *handen vertwijfeld in lucht gooit*quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:
Nu doet die dure chips mod eng.
JK, doe er eens wat an!
Pfffffffft, gewoon je eigen vriendinnetje natuurlijk.quote:
Wel de sappige details melden he.quote:
Dat hoef je niet te voelen, dat is zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik voel me zwaar ondergewaardeerd..
I was playing hard to get.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik voel me zwaar ondergewaardeerd..
Ach man. Ik wil geen mannen die geestelijk zwaar onderontwikkeld zijn. Je wist verdomme nieteens wat een wortelbroek was.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
I was playing hard to get.
"Hihi.".
Iets! *dramatisch meewuift* Laat hem ophouden met dat kleffe gedoe!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat kan ik doen? *handen vertwijfeld in lucht gooit*
Ik ken gewoon nie knippen en plakke.quote:Wel knap van je trouwens dat je static en mij verwisselt..
Je verraad al mijn kaartenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pfffffffft, gewoon je eigen vriendinnetje natuurlijk..
Alsof het erg onmannelijk is om niet te weten wat een wortelbroek is.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach man. Ik wil geen mannen die geestelijk zwaar onderontwikkeld zijn. Je wist verdomme nieteens wat een wortelbroek was.
Psst:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel knap van je trouwens dat je static en mij verwisselt..
Ik volg je even niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:34 schreef static het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te voelen, dat is zo.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:39 schreef MUUS het volgende:
Cool these engines
Calm these jets
I ask you how hot can it get
And as you wipe of beads of sweat
Slowly you say "I'm not there yet!"
I know I don't know you
But I want you so bad
Ganz geil jah.
En dat wilde ik even kwijt..
Ach, het voordeel van jou een Valentijnskaart sturen is dat ik niet het risico loop dat je een vriend hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof het erg onmannelijk is om niet te weten wat een wortelbroek is..
Zijn die allebei voor mij?quote:
quote:
quote:
Hij stroomt gewoon over van liefde, daar is geen houden aanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:36 schreef MUUS het volgende:
Iets! *dramatisch meewuift* Laat hem ophouden met dat kleffe gedoe!
Ik mag lijen dat de arts die je geholpen heeft dat niet als motto hadquote:Ik ken gewoon nie knippen en plakke..
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat de arts die je geholpen heeft dat niet als motto hadDDDDdddd!!!!111uno1111.
Ik bne oko helegeur nirte drokne mêB!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ze ken nog wel aardig leesbaar tijpen dan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:39 schreef MUUS het volgende:
Ganz geil jah.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. Komm mahl hier Kleine
.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:45 schreef MUUS het volgende:
Trek eens aan mijn vinger?
Minstens net zo erg als Tijn die destijds in zijn "praten-over-housebroeken"-fase zat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:45 schreef Croupouque het volgende:
Godver, ik probeer nu al tien minuten een mental image van JK in een strakke wortelbroek uit mijn hoofd te krijgen.
Er horen ook nog bergschoenen bijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:45 schreef Croupouque het volgende:
Godver, ik probeer nu al tien minuten een mental image van JK in een strakke wortelbroek uit mijn hoofd te krijgen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Minstens net zo erg als Tijn die destijds in zijn "praten-over-housebroeken"-fase zat.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:45 schreef Croupouque het volgende:
En een gezangenboekje.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er horen ook nog bergschoenen bij.
Give me the worst you've got.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:47 schreef MUUS het volgende:
Weet je het zeker?
Ach, niets zo erg als je vader die van de ene op de andere dag goedkope markt-housebroeken gaat dragen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Minstens net zo erg als Tijn die destijds in zijn "praten-over-housebroeken"-fase zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |