abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:34:06 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24916706

Wat een spel ! Uitgespeeld in zo'n 30 uur Wat een ervaring !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_24916802
@ Choc.
De aankomende week gaan we er voor zitten..
En ik ben nu bezig met MGS3: Snake Eater. (OMfG . ) Tis niet zo dat ik me nu zit te vervelen of zo. .
-
  vrijdag 4 februari 2005 @ 09:43:50 #3
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24916841
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 09:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
@ Choc.
De aankomende week gaan we er voor zitten..
En ik ben nu bezig met MGS3: Snake Eater. (OMfG . ) Tis niet zo dat ik me nu zit te vervelen of zo. .
[zwaar offtopic]RESPEEECT die ga ik straks ook gamen [/zwaar offtopic]

Post je wel je bevindingen van RE4 straks.... ben benieuwd wat je er van vind !
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:08:56 #4
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24917233
GOTY geen twijfel!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24917277
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:08 schreef HomerJ het volgende:
GOTY geen twijfel!
Meestal is het zo dat spellen die aan het begin van het jaar uitkomen bijna nooit GOTY worden, maar RE4 verdient die titel zeker tot nu toe
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:15:04 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_24917317
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:12 schreef Tain het volgende:
maar RE4 verdient die titel zeker tot nu toe
Ja, na een hele maand waarin nauwelijks andere spellen uitkwamen, tjoh. .

Maar ik vind RE4 dus echt een van de monumentaalste spelervaringen, samen met OOT en Metroid Prime...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:20:43 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24917409
Gisteren weer gespeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24917486
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:15 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, na een hele maand waarin nauwelijks andere spellen uitkwamen, tjoh. .

Maar ik vind RE4 dus echt een van de monumentaalste spelervaringen, samen met OOT en Metroid Prime...
Tjah, je kan maar van weinig spellen zeggen dat ze je compleet overrompelen en dat doet RE4 gewoon met gemak
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:03:58 #9
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24918145
Ben het met Homer en Tain eens tot nu toe. Idd GOTY Sowieso een van de betere games die ik ooit gespeeld heb.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:04:22 #10
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24918153
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren weer gespeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_24918353
18 maart is veel te lang. Ik moet het voorlopig doen met een tvp...
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:00:11 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_24922984
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:25 schreef Tain het volgende:
Tjah, je kan maar van weinig spellen zeggen dat ze je compleet overrompelen en dat doet RE4 gewoon met gemak
Overrompelen is het goede woord ja. Ik speel regelmatig korte potjes waarna ik hem weer uit zet... Niet omdat ik het spel niet leuk vind, maar juist omdat ik even bij wil komen...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:04:25 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_24923067
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILER
Een van de heftigste scènes in het spel ja,
SPOILER
Totnutoe alleen nog geëvenaard door
SPOILER
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:17:14 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24923289
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 19:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Overrompelen is het goede woord ja. Ik speel regelmatig korte potjes waarna ik hem weer uit zet... Niet omdat ik het spel niet leuk vind, maar juist omdat ik even bij wil komen...
Een uur, langer trek ik het niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 4 februari 2005 @ 20:59:17 #15
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24925162
OMG!! OMG!! OMG!!! Dit spel.... je denkt dat je weet wat je te wachten staat maar dat weet je niet...verreweg van zelfs....dit is het gruwelijkste wat ik ooit op gamegebied meegemaakt heb.
Alles klopt aan dit meesterwerk...

RE4....horror redefined...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_24930960
Ben net op cd2 en tot nu toe moet ik zeggen dat het spel Ocarina evenaart wat
betreft overall kwaliteit.

t Spel ziet er top uit(is dit wel Gamecube??), geluid is angstaanjagend, controle
is geweldig en het blijft leuk die zombies neer te schieten. Maar het beste is
toch die suspense en het totale oneentonige spelbeeld (heeft wat weg van Half-life1 maar dan veel beter). Oh en zelfs het kopen van wapens ervaar ik als enorm verslavend.

Wat het eigenlijk ook is, (en dat zie je bij alle top spellen) is de aandacht voor de kleine
details. Vogels die wegvliegen zoals ze in het echt ook doen, kogellagers
van een zombie waar je gewoon de kogels kan tellen van een afstand
en bijna filmachtige taferelen als je net een zeemonster verslagen hebt en je in het
onweer door een 'zombie infested' village moet.

Nog een voorbeeldje: als je de twee el gigantes tegenkomt in de mijnen en je er een
in de lava pit douwt. Moet je eens voordat de kooi weer dichtgaat naar degene lopen
die aan het nadampen is. Echte terminator2 taferelen krijg je dan als het monster niet
dood blijkt te zijn en hij je mee de dampende lava indrukt.

Wat mij betreft is dit het spel van het jaar maar ik moet alleen nog even Zelda afwachten...
In ieder geval beter dan Halo2 die ik ervoer als zeer prettig toen ik m uitspeeld vorige maand.
Eerlijk gezegd was RE4 niet eens een titel die ik echt METEEN moest hebben, maar toen ik
de reviews las en mijn broertje m had. Ben ik m gaan spelen en ben sindsdien HOOKED.
TOP en hopenlijk een eerherstel voor de Cube die zo langszamerhand in de buurt
komt van de hoeveelheid qualitygames van de N64. Jammer dat veel mensen
Nintendo geen kans geven...
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:06:08 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_24932166
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 02:28 schreef alex4allofyou het volgende:
Ben net op cd2 en tot nu toe moet ik zeggen dat het spel Ocarina evenaart wat
betreft overall kwaliteit.

t Spel ziet er top uit(is dit wel Gamecube??), geluid is angstaanjagend, controle
is geweldig en het blijft leuk die zombies neer te schieten. Maar het beste is
toch die suspense en het totale oneentonige spelbeeld (heeft wat weg van Half-life1 maar dan veel beter). Oh en zelfs het kopen van wapens ervaar ik als enorm verslavend.

Wat het eigenlijk ook is, (en dat zie je bij alle top spellen) is de aandacht voor de kleine
details. Vogels die wegvliegen zoals ze in het echt ook doen, kogellagers
van een zombie waar je gewoon de kogels kan tellen van een afstand
en bijna filmachtige taferelen als je net een zeemonster verslagen hebt en je in het
onweer door een 'zombie infested' village moet.

Nog een voorbeeldje: als je de twee el gigantes tegenkomt in de mijnen en je er een
in de lava pit douwt. Moet je eens voordat de kooi weer dichtgaat naar degene lopen
die aan het nadampen is. Echte terminator2 taferelen krijg je dan als het monster niet
dood blijkt te zijn en hij je mee de dampende lava indrukt.

Wat mij betreft is dit het spel van het jaar maar ik moet alleen nog even Zelda afwachten...
In ieder geval beter dan Halo2 die ik ervoer als zeer prettig toen ik m uitspeeld vorige maand.
Eerlijk gezegd was RE4 niet eens een titel die ik echt METEEN moest hebben, maar toen ik
de reviews las en mijn broertje m had. Ben ik m gaan spelen en ben sindsdien HOOKED.
TOP en hopenlijk een eerherstel voor de Cube die zo langszamerhand in de buurt
komt van de hoeveelheid qualitygames van de N64. Jammer dat veel mensen
Nintendo geen kans geven...
Ik zou wat spoiler tags gebruiken in je tekst want niet iedereen heeft alles uiteraard al meegemaakt !
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:09:15 #18
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24933754
Village Chief
SPOILER
Ashley heeft trouwens een donkerblauwe string aan
Het gevoel voor details is inderdaad enorm groot. Waar je bij andere spellen door friendly's heen schiet reageert Ashley erg realistisch als je op haar schiet! Ook als ik een nieuw wapen heb gekocht probeer ik hem eerst uit op de Merchant

Ook erg cool, dat Ashley als een echte vrouw is. Soms kan je haar borsten gewoon zien en haar string waar bij andere spellen daar niks zit.

Wat een game!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:10:38 #19
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24933774
2 el gigantes???!?!??
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24935534
:p Ik ga hem zo snel mogelijk bestellen, hoop dat het niet zo fucking moeilijk is als de vorige resident evil spellen, houterige controls and such
  zaterdag 5 februari 2005 @ 13:55:58 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_24935706
String? Da's vreemd, bij mij heeft ze een witte slip aan..
pi_24935731
Tis maar waar je op let tijdens het spelen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24935797
Houd van een lijntje.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:44:02 #24
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24937587
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 13:55 schreef speknek het volgende:
String? Da's vreemd, bij mij heeft ze een witte slip aan..
Volgens mij niet. Ik zal is een cap proberen te maken
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:04:35 #25
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_24937903
hmmmm cyber slipjes
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_24939757
bij mij lopen de stemmen niet synchroon met de bewegingen van het caracter tijdens een filmpje

dan zijn ze al uitgepraat en het filmpje loopt nog

beetje vaag allemaal

maar verder top spel
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_24950938
quote:
De GameCube-versie van de aankomende Resident Evil is natuurlijk gewoon op tijd, maar nu schijnt het team dat het spel overzet naar de PlayStation 2 op een aantal problemen te zijn gestuit. Het zou volgens diverse Japanse bronnen gaan om hardware matige problemen en het feit dat de PlayStation 2 toch grafisch wat minder kan hebben.

De mensen met een GameCube kunnen genieten van 24 bit textures terwijl dat aantal bij Sony’s apparaat terug geschroefd moet worden naar acht of zelfs vier bit. Bovendien zakt het aantal polygonen van hoofdpersoon Leon van zo’n tienduizend naar een kleine vijfduizend, wat dan weer net iets meer polygonen is dan Solid Snake in Metal Gear Solid 3 heeft.
Auch. Dat hadden ze echter wel kunnen verwachten.
  zondag 6 februari 2005 @ 14:35:07 #28
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24953080
Ik heb even hulp nodig
SPOILER
  zondag 6 februari 2005 @ 14:35:25 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_24953084
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:47 schreef sjeppert het volgende:
bij mij lopen de stemmen niet synchroon met de bewegingen van het caracter tijdens een filmpje

dan zijn ze al uitgepraat en het filmpje loopt nog

beetje vaag allemaal

maar verder top spel
Welke versie FreeLoader heb je?

En over de PlayStation versie, ik kan me wel voorstellen waarom de mensen van Capcom zo pissed waren dat ze hem ook op de PS uit moesten brengen. Lijkt me niks als je jaren bezig bent het optimale uit een bepaald systeem te halen om hem dan ineens te moeten porten naar een slechtere computer, waardoor je dus allemaal noviteiten en gameplay paradigma's moet gaan zitten weghalen of veranderen. Om over de mindere graphics nog maar te zwijgen. Ben je toch weer een driekwart jaar bezig met het uitkleden van het product waar je zo trots op bent.

Aan de andere kant, dat geldt misschien ook voor Splinter Cell 1 toen (maar toen was ook al langer bekend dat ie op alle systemen uitkwam)
  zondag 6 februari 2005 @ 14:43:03 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_24953231
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:35 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb even hulp nodig
SPOILER
Die mensen eerst uitschakelen misschien?
  zondag 6 februari 2005 @ 14:46:28 #31
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24953280
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:43 schreef speknek het volgende:

[..]

Die mensen eerst uitschakelen misschien?
Jah, maar als ik met Sniper daar heen zoom, zie ik helemaal niemand dat ding bedienen. Of ze zitten verstopt daarachter
pi_24953391
quote:
Resident Evil 4 Porting Issues?

According to various Japanese publications, the new Resident Evil 4 team is encountering a few problems porting Resident Evil 4 to the PS2. Why do you ask? Hardware, Hardware, Hardware.

One of the big issues the team over at Capcom is facing is the fact that the PS2's texture memory capacity is far smaller than the Gamecube's. In the Gamecube version of Resident Evil 4, players were treated to 24 bit textures. However, in the PS2 version, expect 8 and 4 bit textures. That is quite the downgrade.

But no sir, it doesn't end there.

Leon's polygon count, in order to run on the inferior PS2 hardware, will have to drop from the original 10,000 polygons to a mere 5,000, slightly more than Snake from Metal Gear Solid 3.

The PS2, does however, have a large Direct Memory Access bandwidth, which will allow the developers to provide a high amount of textures into the game. But, if they choose to do this, the game's framerate will drop substantially, this is due to the PS2's, as stated before, limited texture memory capacity. And, of course, any extra lighting or texture layers will slow down the framerate more. It is expected, that if all the Gamecube features are included, the PS2 version will run at 30 frames per second. Compare that to the Gamecube version's smooth 60.

In conclusion, Resident Evil 4 is the perfect hardware comparison between the PS2 and Gamecube. But PS2 owners, do not fear! Extras are to be included into the PS2 version, such as a gallery and making of featurette!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24953404
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:46 schreef HomerJ het volgende:
Jah, maar als ik met Sniper daar heen zoom, zie ik helemaal niemand dat ding bedienen. Of ze zitten verstopt daarachter
Rode tonnen doen "boem" als je erop schiet.
  zondag 6 februari 2005 @ 14:55:46 #34
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24953438
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:54 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Rode tonnen doen "boem" als je erop schiet.
Daar had ik niet aan gedacht, bedankt
pi_24954417
PS2 owners rejoice! Wat nou state-of-the art graphics, ze krijgen een gallery!
pi_24955888
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:55 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Daar had ik niet aan gedacht, bedankt
ga in dat overdekte torentje staan en schiet door de openingen op de rode ton
pi_24955958
quote:
Op zondag 6 februari 2005 14:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Welke versie FreeLoader heb je?
staat niet aangegeven op de hoes
pi_24955977
Pfffffffffffffffff...zit nu bij Chapter 4.1, begint nu toch wel behoorlijk pittig te worden.
  zondag 6 februari 2005 @ 18:00:43 #39
113950 NeoGeoForever
"The Future is now!"
pi_24956569
"Wat een spel ! Uitgespeeld in zo'n 30 uur Wat een ervaring !"

Ik heb er maar 16 uur zoveel voor nodig gehad hoor...

Maar het is wel een vette titel. Ik vind hem wel makkelijk, maar daardoor zeker niet minder leuk. Van mij hadden alle Ressies wel zo mogen spelen.
pi_24957959
Heb m net gepreordered bij GCShop.

Kan niet wachten !
  zondag 6 februari 2005 @ 20:02:30 #41
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24958635
Capcom heeft een manier gevonden om RE4 60 fps te laten draaien op de PS2!!!!

UBER
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 6 februari 2005 @ 21:18:17 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_24959667
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:25 schreef sjeppert het volgende:
staat niet aangegeven op de hoes
Je ziet het als je hem opgestart hebt rechtsbovenin . En start je wel op met de z-knop en dan de Amerikaanse vlag kiezen?
pi_24967852
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:02 schreef BMH het volgende:

[afbeelding]

UBER
Netzoals bij wolfenstein 3D net zo lang op - drukken tot ie niet meer hapert .
  maandag 7 februari 2005 @ 13:36:37 #44
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24970258
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:02 schreef BMH het volgende:

[afbeelding]

UBER
Ga jij hem nou maar eerst kopen
  maandag 7 februari 2005 @ 18:12:06 #45
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24974207
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:36 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ga jij hem nou maar eerst kopen
Ik druk heel hard.. Hopelijk vallen er nu muntjes uit me reet.
pi_24975682
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Je ziet het als je hem opgestart hebt rechtsbovenin . En start je wel op met de z-knop en dan de Amerikaanse vlag kiezen?
het is versie 1.04
  maandag 7 februari 2005 @ 20:09:46 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_24975849
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:56 schreef sjeppert het volgende:
het is versie 1.04
Ja, die heb ik helaas ook. .

Maar daar kun je hem dus ook goed mee spelen . Je moet dan wel op z drukken in het opstartscherm en de Amerikaanse vlag uitkiezen.. Probleem is dat ie het dan ook nog vaak niet goed doet. De meeste keren komt er een vreemde blauwe waas over het spel heen, dat zie je gelijk bij het opstarten al omdat er een groene balk boven of onderin het spel knippert.

Uiteindelijk moet je hem dan gewoon net zo vaak uitzetten en weer opnieuw laden totdat hij de Freeloader wel een keer goed pakt (geen groene balk) en je gewoon kunt spelen..
pi_24975854
Godverpieletjes...zit nu in 4-3....

Wat een spel
  maandag 7 februari 2005 @ 23:26:07 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_24979550
Salazar... Ik krijg die dude maar niet dood .
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:57:58 #50
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_24980940
Ja die dude wil niet echt sterven he.. ben al een tijdje bezig
je moet niet dronken dat ik denken ben
  dinsdag 8 februari 2005 @ 01:01:05 #51
6751 JoeBlack2k
Kirsten Dunst is een religie
pi_24980969
Looking at Ashley the wrong way
When Ashley is following you find something somewhat high off of the ground and climb on top. Then tell Ashley to stay put. Go below where you left Ashley standing. When you are underneath and you try to move the C-Stick up to look at Ashley, she will ask Leon what is he looking at and call him a pervert.

je moet niet dronken dat ik denken ben
pi_24983315

Straks eens uitproberen. Haar "ballistics" zijn ook wel leuk.
pi_25023811
Die tuin Mijn hart

Anway, tip voor degene die in die dinerkamer zijn:
SPOILER
  donderdag 10 februari 2005 @ 15:22:20 #54
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25024232
Wolverine is toch makkelijk? Gewoon geen geluid maken
pi_25024406
Ja, maar daar istie niet makkelijk Wacht maar
  donderdag 10 februari 2005 @ 19:53:33 #56
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25027409
Net uit dat riool! Pffff, het engste stukje van het spel tot nu toe Kut beesten. Trouwens bedankt Roy, voor die tip met die lamp heeft me erg veel geld opgeleverd.
SPOILER
pi_25033064
Kut spel door dit spel heb ik dus eergister een gamecube gekocht en gister stad en land afgerijsd
voor dit spel en ik ben nu verslaafd
bedankt capcom
jullie hebben het weer voor elkaar. dit is jullie ook gelukt met deel 2 op de ps1
en nu weer.

nou dit spel is niet kut het is gewon te goed voor woorden
ben verliefd op het spel. man wat een kanjer van een game
sorry moes het even kwijt.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 01:34:07 #58
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25033539
Aai
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 12:25:34 #59
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25038197
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die tuin Mijn hart
Ik vond 't wel meevallen eigenlijk. Alleen dat stukje
SPOILER
Riool was enger. Dat filmpje skippen werkt niet bij mij
pi_25085861
Okay, ik heb gisteren van 19.00 tot 4.00 zirten gamen en godverdomme wat is dit vet.
Alles is gewoon perfect, het enige minpuntje is dat je soms perongeluk die 180 draai maakt. Maar ik heb echt moeten zoeken naar iets wat niet klopte. De hoogtes waar van Leon soms springt is ook wel .
Evengoed is dit het beste spel wat ik in tijden heb gespeeld. Ongelooflijk. De sfeer, de graphics, de gameplay. In een woord waanzinnig. .
SPOILER
-
  maandag 14 februari 2005 @ 14:11:26 #61
8369 speknek
Another day another slay
pi_25085964
hè hè dat werd ook wel tijd .

Ik ga hem nu na een lange tijd ook maar weer oppikken .
pi_25086002
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:53 schreef HomerJ het volgende:
Net uit dat riool! Pffff, het engste stukje van het spel tot nu toe Kut beesten. Trouwens bedankt Roy, voor die tip met die lamp heeft me erg veel geld opgeleverd.
SPOILER
Lamp?
-
  maandag 14 februari 2005 @ 14:25:23 #63
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25086144
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lamp?
Jah, daar ben je nog lang niet. Maar ik kreeg een tip dat ik sommige treaures met elkaar moest combinen en toen was hij 100x meer waard
  maandag 14 februari 2005 @ 14:47:24 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_25086192
De muziek in het begin van de tweede disc is echt te vet.
SPOILER
  maandag 14 februari 2005 @ 14:50:18 #65
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25086219
Ik vind het stom dat je bij die Merchant geen kogels kan kopen
  maandag 14 februari 2005 @ 14:54:53 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_25086265
Daggla kan het al wel gedaan hebben met de Beerstein .
  maandag 14 februari 2005 @ 14:55:33 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_25086275
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:50 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het stom dat je bij die Merchant geen kogels kan kopen
Ik ook, maar ik denk dat het dan echt te makkelijk zou worden..
pi_25086777
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef speknek het volgende:
Daggla kan het al wel gedaan hebben met de Beerstein .
Ja, zitten nu 2 cat's nogiets stenen in. In die kroon kan het ook, geloof ik.
-
  maandag 14 februari 2005 @ 16:35:18 #69
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25087332
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:55 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik denk dat het dan echt te makkelijk zou worden..
Jah maar ik zit nu bij een rot stukje en ik heb:
Riot Gun met 2 kogels
Sniper Rifle met 6 kogels
Magnum met 3 kogels
M9 met 230 kogels
pi_25095496
Zo, na het 2de avondje zitten we op een kleine 15 uur en zijn we bij chapter 5.1
Zojuist de Killer 7 ( . ) aangeschaft . Sowieso zitten er zeer brute wapens in.. Kan niet wachten op de ontknoping. .
Wat een meesterlijke game .
-
pi_25095501
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:35 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Jah maar ik zit nu bij een rot stukje en ik heb:
Riot Gun met 2 kogels
Sniper Rifle met 6 kogels
Magnum met 3 kogels
M9 met 230 kogels
Je moet ook op het hoofd richten. Heb nog nooit in ammo-nood gezeten, eigenlijk. .
-
pi_25095879
Moet hem ook uitspelen, zit nu in level 5-2. Hopelijk kan ik me deze week nog onttrekken aan WoW.
SPOILER
pi_25095977
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 03:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je moet ook op het hoofd richten. Heb nog nooit in ammo-nood gezeten, eigenlijk. .
Sniper Rifle + hoofd is een goede combinatie
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 08:33:51 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_25095990
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Moet hem ook uitspelen, zit nu in level 5-2. Hopelijk kan ik me deze week nog onttrekken aan WoW.
SPOILER
SPOILER
pi_25096005
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 08:33 schreef speknek het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 15 februari 2005 @ 08:42:51 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_25096049
Okee ben je inderdaad net wat verder dan ik .
  dinsdag 15 februari 2005 @ 09:28:05 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25096442
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo, na het 2de avondje zitten we op een kleine 15 uur en zijn we bij chapter 5.1
Zojuist de Killer 7 ( . ) aangeschaft . Sowieso zitten er zeer brute wapens in.. Kan niet wachten op de ontknoping. .
Wat een meesterlijke game .
Tyfus jij gaat hard
pi_25096794
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tyfus jij gaat hard
Ja, gaat lekker rap met z'n 2en. .
SPOILER
-
  dinsdag 15 februari 2005 @ 10:10:15 #79
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25096899
SPOILER
  dinsdag 15 februari 2005 @ 17:22:20 #80
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25102073
Gelukkig heb ik WoW, het wachten werd me bijna teveel @ Re4
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:36:14 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25103181
Weer een nieuwe vijand meegemaakt
SPOILER
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:22:24 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_25104016
Da's inderdaad een heel gaaf stuk ja .
pi_25106294
ik ben er nu ook doorheen.
SPOILER
ik zeg ook bij deze ik blijf deze game nog heel lang spelen
thanks capcom.
ga morgen ook weer eens aan deel 1 en 0 beginnen

[ Bericht 4% gewijzigd door speknek op 16-02-2005 06:26:01 (let even op dat je niet alle extras gaat spoileren) ]
pi_25108230
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een nieuwe vijand meegemaakt
SPOILER
Ik heb hem doodgemaakt
pi_25108621
Vanavond gaat ie uit. .
Ik weet het zeker. .
-
  woensdag 16 februari 2005 @ 10:53:24 #86
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25109996
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 07:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb hem doodgemaakt
Ik heb het geprobeerd, maar die flessen waren op een gegeven moment op En ik had er pas een minuut opzitten ofzo Renneeeeeeeeeeeeeeeeeen LEON !

Daarna, in die grot, met die 2 bastards Serieus, elke keer wordt het heftiger
  woensdag 16 februari 2005 @ 15:00:52 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25113361
Salazar
SPOILER
pi_25113416
leuk voor de 2e ronde misschien.
SPOILER
weet niet of het al behandeld was
SPOILER
pi_25114022
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Salazar
SPOILER
SPOILER
-
  woensdag 16 februari 2005 @ 15:56:59 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25114072
Die Magnum is wel stoer ja, alleen weinig kogels daarvoor Mijn shotgun is nu op max en ik ga sparen voor de exclusive
pi_25114296
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Magnum is wel stoer ja, alleen weinig kogels daarvoor Mijn shotgun is nu op max en ik ga sparen voor de exclusive
Maar de kogels die je hebt zijn goud waard. Bosses zijn echt veel makkelijker met dit ding. .
Ik heb de Striker, geen gewone shotgun. Erg vet ding ook... .
-
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:06:36 #92
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25115395
Ik heb de windwaker. Kan ik bij dorpelingen winden oproepen.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:23:28 #93
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_25120760
Spel ook binnen en ga nu ook met mijn avontuur beginnen
Oh ja de speedrun is er ook alweer
uiteraard nog niet bekeken
klikkerdebang[
pi_25121380
En uit. Een woord: briljant.
SPOILER
-
pi_25129403
De definitieve Europese box van Resident Evil 4. Hij is toch wat saai.
pi_25133305
Ben blij dat ik de EU versie krijg .

Ik vind deze een stuk sfeervoller.
pi_25133479
Ja, erg coole boxart. Stukken mooier dan de US versie.
pi_25133574
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:32 schreef Neverstop het volgende:
Ben blij dat ik de EU versie krijg .

Ik vind deze een stuk sfeervoller.
Als ik moet kiezen tussen boxart of een game een paar maanden eerder spelen dan is de keuze snel gemaakt.
Als iets me niet interesseert dan is het de boxart wel. Dingen liggen toch altijd in m'n kast waar je ze niet kan zien.... .
-
pi_25133780
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen boxart of een game een paar maanden eerder spelen dan is de keuze snel gemaakt.
Als iets me niet interesseert dan is het de boxart wel. Dingen liggen toch altijd in m'n kast waar je ze niet kan zien.... .
Don't underestimate the power of a boxart!
Houd van een lijntje.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 00:30:54 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25137349
Als de rug van de box maar in orde is Overigens vind ik de US packshot wél mooier dan deze
pi_25144804
AAAAAAAAAAAAAAARG...! Krijg gewoon kippevel als ik dit allemaal zo lees..! Jezus! Wat bruut. Heb wel stiekem de spoilers gelezen.. IK WIL TERUG NAAR NEDERLAND! Pleur op met Australie! Terug naar mijn kratje Heineken, mijn gamecube.. en mijn pa heeft een BEAMER gekocht.. ga dus RE4 spelen, aangesloten op mijn surround setje, op de muur geprojecteerd 1mx1m.. ENG ENG ENG..

Moet ik sn8s weer alle kastdeuren dichtdoen omdat mijn vriendin het anders eng vind..
  vrijdag 18 februari 2005 @ 16:45:13 #102
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25146864
Wanneer kom je terug naar Nederland?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:53:05 #103
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25153041
http://speeddemosarchive.com/ResidentEvil4.html

Is redelijk en voor de mensen die niet verder komen ook handig om te zien. Of voor mensen die geen gameqube hebben en toch re 4 willen zien uitgespeeld worden
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  vrijdag 18 februari 2005 @ 23:22:46 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25153582
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 14:19 schreef Oksel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAARG...! Krijg gewoon kippevel als ik dit allemaal zo lees..! Jezus! Wat bruut. Heb wel stiekem de spoilers gelezen.. IK WIL TERUG NAAR NEDERLAND! Pleur op met Australie! Terug naar mijn kratje Heineken, mijn gamecube.. en mijn pa heeft een BEAMER gekocht.. ga dus RE4 spelen, aangesloten op mijn surround setje, op de muur geprojecteerd 1mx1m.. ENG ENG ENG..

Moet ik sn8s weer alle kastdeuren dichtdoen omdat mijn vriendin het anders eng vind..
Whahahaha

Wanneer ben je weer terug? Moeten maar eens gaan gamen, zeker als je ook een DS hebt

Ik zag je msn wel, ik was alleen werken
  zaterdag 19 februari 2005 @ 02:38:44 #105
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25157061
Okaaaay.... Die regenarators zijn leuk Tering man, leuk stukje over thermal vision enzo, ligt er geen in de buurt Maar goed, volgende keer weer proberen
  zondag 20 februari 2005 @ 04:57:50 #106
58560 Oksel
Gezellig.
pi_25175084
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Whahahaha

Wanneer ben je weer terug? Moeten maar eens gaan gamen, zeker als je ook een DS hebt
Nog maandje of 6.. Als het weer zomer is in Nederland. Het is hier vandaag ook niet zulk lekker weer, bewolkt en 20 graden ofzo.
pi_25221612
Beter komt ie snel uit voor de PS2!!
kan niet wachten, kheb screenshots gezien en de review gelezen, en ik wil em gewoon spelen!!
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:52:10 #108
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25222812
Zal nog wel een tijdje duren voor hij voor de PS2 uitkomt. Als je de screenshots hebt gezien zou ik toch een cube halen, daar is 't een stuk mooier op
pi_25240620
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 22:52 schreef HomerJ het volgende:
Zal nog wel een tijdje duren voor hij voor de PS2 uitkomt. Als je de screenshots hebt gezien zou ik toch een cube halen, daar is 't een stuk mooier op
kweet niet hoor, om nou een cube aan te schaffen alleen om RE4 mooier te spelen.....ik heb aan 1 console wel genoeg
  donderdag 24 februari 2005 @ 23:05:32 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25240902
Ik zit nog steeds bij de eerste regenarator Heb geen tijd meer gehad om te gamen sindsdien
  zondag 27 februari 2005 @ 23:08:27 #111
115647 Herr-Wheelchair
Hij rolt zo die gaat.
pi_25289400
Ik heb dit puike spel mogen aanschouwen op de Gamecube maar aangezien ik er zelf geen bezit , luidt de vraag wanneer hij op de PC wordt uitgebracht? .
<i>Alkohol und Sonnenschein, ficken und auf Drogen sein.
Ich bleibe meinem Motto treu: Geil, pervers und arbeitsscheu!</i>
  zondag 27 februari 2005 @ 23:19:47 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25289646
Hij komt niet naar de PC, hij is er nu op de Cube en eind 2005 komt ie ook naar de PS2. That's it.
  zondag 27 februari 2005 @ 23:32:44 #113
115647 Herr-Wheelchair
Hij rolt zo die gaat.
pi_25289898
Oops Ik bedoel eigelijk RE: Outbreak of komt die ook niet op de PC te verschijnen? .
  zondag 27 februari 2005 @ 23:35:22 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25289957
Nope Koop maar een Cube In maart een bundel met speciale Cube en Resident Evil 4: 129 euro.
pi_25291632
'K heb hem vandaag uitgespeeld , dit spel ownd echt ka hard... gelijk weer overnieuw begonnen
gebeurt me niet vaak bij een spel dat ik hem gelijk weer overnieuw wil spelen
  maandag 28 februari 2005 @ 11:35:36 #116
115647 Herr-Wheelchair
Hij rolt zo die gaat.
pi_25296489
quote:
Op zondag 27 februari 2005 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope Koop maar een Cube In maart een bundel met speciale Cube en Resident Evil 4: 129 euro.
Ja, misschien .
RE 4 is het het waarschijnlijk zeker zeer waard !.
pi_25395316
Free Record Shop verkoopt de chainsaw!
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=734590
  zondag 6 maart 2005 @ 16:27:51 #118
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_25398117
Godverdomme wat is die muziek in het riool zenuwslopend zeg Word helemaal gek hier!!!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_25398933
wat krijg je allemaal als je hem voor de eerste keer uitspeeld ??
  zondag 6 maart 2005 @ 18:10:20 #120
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25399143
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:56 schreef sjeppert het volgende:
SPOILER
Damn, wat is dat stukje dat je Ashley bent met die zaklamp eng
  zondag 6 maart 2005 @ 18:19:56 #121
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25399284
Ik las net op het IGN board dat ashley's slip rood is op de 3e dag van de maand..
  zondag 6 maart 2005 @ 18:24:00 #122
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_25399350
quote:
Een blowjob van Ashley

Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 6 maart 2005 @ 18:33:02 #123
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25399496
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:24 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Een blowjob van Ashley

quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:19 schreef BMH het volgende:
Ik las net op het IGN board dat ashley's slip rood is op de 3e dag van de maand..
................

Volgens mij nemen sommige mensen het spel niet serieus
  zaterdag 2 april 2005 @ 19:58:08 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25937604
Kick!

Ik ben nu bezig met het spel op professional, en tering wat is dat moeilijk zeg!

Voor de mensen die het spel hebben uitgespeeld :
SPOILER
pi_25941923
SPOILER
Ik moet Assignment Ada nog halen en 5 sterren halen in alle velden van Mercenaries (4 sterren heb ik lekker wel al allemaal ).
pi_25947948
Even een simpele vraag. Hoeveel chapters zijn er?
Animal Crossing Friend Code 1933-4210-1887
Name: Lorenzo Town: RevoTown
  zondag 3 april 2005 @ 06:26:11 #127
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25948026
Iets van 6 ofzo..waarbij 6 de final chapter is. Mgoed, waarom wil je dat weten, ga spelen
  zondag 3 april 2005 @ 12:43:24 #128
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_25950408
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Neverstop het volgende:
SPOILER
Ik moet Assignment Ada nog halen en 5 sterren halen in alle velden van Mercenaries (4 sterren heb ik lekker wel al allemaal ).
Echt wel, ze is 19
~Leonard Cohen
pi_25955030
Ik moet Mercenaries ook nog uitspelen...
Gamemail, wekelijkse gameupdates in je mailbox!
pi_25956429
Extreem coole game .
Alleen jammer van die overdosis savepoints:haalt de spanning er wel uit en de game wordt er niet moeilijker op.
  zondag 3 april 2005 @ 19:03:10 #131
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_25959503
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:13 schreef Lexie het volgende:
Extreem coole game .
Alleen jammer van die overdosis savepoints:haalt de spanning er wel uit en de game wordt er niet moeilijker op.
Da's jammer ja, maar ach. Dat neem ik voor lief.
~Leonard Cohen
  zondag 3 april 2005 @ 22:38:13 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_25965107
Ik ben wel erg blij met de overdreven grote hoeveelheid savepoints, maar dat komt omdat ik de laatste maanden het veel te druk heb uitgebreid een spel te spelen.
  woensdag 6 april 2005 @ 07:47:39 #133
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26015831
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:38 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel erg blij met de overdreven grote hoeveelheid savepoints, maar dat komt omdat ik de laatste maanden het veel te druk heb uitgebreid een spel te spelen.
Ik vind de verdeling van de save points alleen erg onlogisch. Na elke chapter wordt de mogelijkheid geboden om te saven, en wat is het eerste dat je ziet wanneer de volgende chapter start? Een save point. Vervolgens bereik je een boss fight, dat je na vele mislukte pogingen eindelijk tot een goed einde weet te brengen, en waarna je natuurlijk zo snel mogelijk wilt saven, en dan moet je je eerst nog door zeventien kamers en zes hordes vijanden heen werken voordat de eerste typmachine in zicht komt.
  woensdag 6 april 2005 @ 07:54:22 #134
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26015867
Oh ja, en volgens mij heb ik echt iets gemist met dat doolhof, gezien de reacties in het Gamecube topic).

Maar ja, dat zal me leren om voortaan niet meer op Easy te spelen.
  woensdag 6 april 2005 @ 07:55:07 #135
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26015870
quote:
Op woensdag 6 april 2005 07:54 schreef chibibo het volgende:
Maar ja, dat zal me leren om voortaan niet meer op Easy te spelen.
Easy

woensdag 6 april 2005 @ 07:59:33 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26015888
De USA versie HAD niet eens een easy En gelukkig maar, want als het kon had ik zeker en vast ook op easy gespeeld
  woensdag 6 april 2005 @ 08:01:29 #137
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26015904
quote:
Op woensdag 6 april 2005 07:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
De USA versie HAD niet eens een easy En gelukkig maar, want als het kon had ik zeker en vast ook op easy gespeeld
Dat sucken van jullie. Ik snap niet jullie een spel op Easy spelen. Zo verpest je het toch alleen maar voor jezelf? Je ontneemt jezelf een uitdaging en veel features van een game. Kijk bijvoorbeeld naar Halo, dat spel komt pas echt tot zijn recht in Heroic waarbij de AI van de vijand met sprongen vooruit gaat.
  woensdag 6 april 2005 @ 08:23:54 #138
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26016039
quote:
Op woensdag 6 april 2005 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
Dat sucken van jullie. Ik snap niet jullie een spel op Easy spelen. Zo verpest je het toch alleen maar voor jezelf? Je ontneemt jezelf een uitdaging en veel features van een game.
Gemakzucht, Gijs. Maar vaak speel ik een spel eerst op Easy, en daarna nog een keer op Normal, zodat het ook de tweede keer een uitdaging is, in plaats van dat het makkelijker wordt. Als er in een hogere moeilijkheidsgraad dan ook nog extra features zitten, is de beloning ook groter. Tot slot: ik suck in Resident Evil-spellen.
pi_26016193
Gister hele middag op Normal gespeeld, moeilijkheidsgraad valt me mee Had het eigenlijk ook meteen hierop kunnen spelen. En ik beloof mijzelf dat ik een volgende game begin met.. Normal Ben ook erg benieuwd naar de tuin

Ben nu trouwens net in het kasteel
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26016368
Zie die tuin nou niet als het beste deel van het spel, het is wel leuk maar er is ook een reden voor waarom ze dat stukje uit easy laten.
~Leonard Cohen
pi_26016440
Ben er gister ook achtergekomen dat je Ada al veel eerder in het spel tegen kunt komen
SPOILER

[ Bericht 36% gewijzigd door Mr.Happ-E op 06-04-2005 09:17:13 ]
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26016800
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:02 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ben er gister ook achtergekomen dat je Ada al veel eerder in het spel tegen kunt komen
SPOILER
Yep, alleen had ik dat stukje de eerste keer gemist.
Je moet er maar aan denken om
SPOILER
~Leonard Cohen
pi_26017354
Tsja, wie doet dat dan ook Er is daar verder ook niets meer Maar toch lief dat ze je even red
pi_26017569
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:58 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Tsja, wie doet dat dan ook Er is daar verder ook niets meer Maar toch lief dat ze je even red
Klopt ja, maar hey tis een leuk filmpje.
~Leonard Cohen
pi_26018269
Even een iets duidelijkere beschrijving waar dat precies zit anyone?
Dan stukje wil ik namelijk ook wel zien.

Is het na de aller eerste keer dat je de village chief tegen komt of nadat je m molt?
pi_26018464
Nee de allereerste keer als je die deur uitkomt krijg je dat filmpje, en dan gewoon weer teruggaan
pi_26059123
Heb nu die tuin gehad en ik moet zeggen: Het was erg spannend
SPOILER
pi_26079590
Damn, net uitgespeeld (16 uur 900 nogwat kills) en kan nu alleen maar met een nieuw costuum beginnen, zonder de ruige wapens zeg maar, waar ligt dat aan?
~Leonard Cohen
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:40:09 #149
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_26081637
Ben nu op professional bij die hoge pief van Pueblo, maar hij wil maar niet dood.
Nicht ärgern, nur wundern!
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:48:13 #150
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26097075
Okee... ik heb de game uitgespeeld. Mooie game, maar wel best erg lineair. De bazen zijn erg goed, vooral die gigantische reuzen. Het stuk waar je Krauser tegenkomt (de dialoog) is vrij innovatief en als je niet goed oplet kan het erg frustrerend zijn.

De eindbaas viel me erg tegen. Ik heb me de eerste keer trouwens wel suf lopen zoeken naar de rocket launcher

Misschien Game of the Year, maar ik wacht Zelda nog even af
  zondag 10 april 2005 @ 11:31:06 #151
56185 Rahja
lovely!
pi_26118139
Uhm, zit nu bij de vuurspuwende draken & begrijp ff niet wat de bedoeling is. Heb de 1ste 2 bestuurders neergeknald , ben doorgelopen (over dat draaiende kooi heen) & ben bij de 3de draak aangekomen. Wat nu?
"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
pi_26118615
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:31 schreef Rahja het volgende:
Uhm, zit nu bij de vuurspuwende draken & begrijp ff niet wat de bedoeling is. Heb de 1ste 2 bestuurders neergeknald , ben doorgelopen (over dat draaiende kooi heen) & ben bij de 3de draak aangekomen. Wat nu?
kwestie van timing. tis voor al weer een tijd terug dat ik deze game heb (uit)gespeeld, maar je moet ff kijken op welk moment het veilig is om erheen te lopen en snel te schieten. die draak (de laatste heb je het toch over) draait van links naar rechts en als hij dan uiterst links zit, moet je er volgens mij heen rennen en snel schieten
pi_26119702
quote:
Op zondag 10 april 2005 11:57 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

kwestie van timing. tis voor al weer een tijd terug dat ik deze game heb (uit)gespeeld, maar je moet ff kijken op welk moment het veilig is om erheen te lopen en snel te schieten. die draak (de laatste heb je het toch over) draait van links naar rechts en als hij dan uiterst links zit, moet je er volgens mij heen rennen en snel schieten
Het mannetje dat erachter staat moet je dus schieten .
pi_26119778
quote:
Op donderdag 7 april 2005 22:34 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Heb nu die tuin gehad en ik moet zeggen: Het was erg spannend
SPOILER
SPOILER
  maandag 11 april 2005 @ 02:14:59 #155
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26138844
ik heb het spel zelf ook op easy uitgespeeld...een vriend van me zei dat ie op easy al erg moeilijk moest zijn...dat was dus niet het geval...ik had 10 combined herbs over op het eind...en geen schot gelost met me magnum
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 11 april 2005 @ 09:27:04 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_26140705
Neuh, ik speel hem op normal en soms issie lastig, maar dan op een leuke manier. Niet heel moeilijk ofzo.
pi_26142047
quote:
Op maandag 11 april 2005 02:14 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb het spel zelf ook op easy uitgespeeld...een vriend van me zei dat ie op easy al erg moeilijk moest zijn...dat was dus niet het geval...ik had 10 combined herbs over op het eind...en geen schot gelost met me magnum
Normal is zelfs niet moeilijk. Maar waarom bleef je eigenlijk doorspelen toen je er achter kwam dat het spel helemaal niet moeilijk was? En je vriend er dus geen verstand van heeft
~Leonard Cohen
  maandag 11 april 2005 @ 12:09:05 #158
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26144133
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Normal is zelfs niet moeilijk. Maar waarom bleef je eigenlijk doorspelen toen je er achter kwam dat het spel helemaal niet moeilijk was? En je vriend er dus geen verstand van heeft
omdat ik verwacht had dat het nog moeilijk zou worden en ik geen zin heb halvewege een spel weer opnieuw te beginnen
  maandag 11 april 2005 @ 12:19:58 #159
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26144382
Hij was idd iets te makkelijk.. Beetje on-Ressies.
Neemt niet weg dat het een fantastische game is. Met afstand (en dan ook echt lichtjaren) de beste game op de Cube.
-
  maandag 11 april 2005 @ 12:20:50 #160
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26144403
quote:
Op woensdag 6 april 2005 08:01 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat sucken van jullie. Ik snap niet jullie een spel op Easy spelen. Zo verpest je het toch alleen maar voor jezelf? Je ontneemt jezelf een uitdaging en veel features van een game. Kijk bijvoorbeeld naar Halo, dat spel komt pas echt tot zijn recht in Heroic waarbij de AI van de vijand met sprongen vooruit gaat.
Ik speel echt nevernooit een game op Easy. Dat vind ik echt zonde. .
-
pi_26144423
Toch vind ik REmake ongeveer even goed.
Lastige alleen is dat die nieuwe wapens zo godsgruwelijk duur zijn, wie heeft er nou 1.000.000 op zak
Maarja, ze zijn dan wel weer ruig.
~Leonard Cohen
  maandag 11 april 2005 @ 19:42:27 #162
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26154428
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Lastige alleen is dat die nieuwe wapens zo godsgruwelijk duur zijn, wie heeft er nou 1.000.000 op zak
Daarom moet je het spel ook nóg een keer doorlopen... om die wapens te kunnen kopen. Ik heb nu overigens de infinite rocket launcher... wel leuk wapentje, maar het spel wordt er wel makkelijk door

Maar ja, ik had per ongeluk bijna al mijn save games gewist...
pi_26170262
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:42 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Daarom moet je het spel ook nóg een keer doorlopen... om die wapens te kunnen kopen. Ik heb nu overigens de infinite rocket launcher... wel leuk wapentje, maar het spel wordt er wel makkelijk door

Maar ja, ik had per ongeluk bijna al mijn save games gewist...
Mja, maar wellicht was het leuker om niet drie keer het spel door te hoeven spelen voor de nieuwe wapens...
Ach, zo erg is het trouwens ook niet.
~Leonard Cohen
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:16:12 #164
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_26254867
Je kan ook je Red9 (vrijwel) volledig upgraden... dat heb ik net gedaan, en wat een moordmachine is dat geworden.
pi_26270122
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 19:16 schreef Hooghoudt het volgende:
Je kan ook je Red9 (vrijwel) volledig upgraden... dat heb ik net gedaan, en wat een moordmachine is dat geworden.
Mijn favoriete wapen op het moment.
~Leonard Cohen
pi_26275206
wat zijn jullie highscores bij de shooting range ??

heb nu net ff alle beeldjes op de eerste rij gehaald
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:58:50 #167
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26275965
kvond de een paar dingetjes trouwens tegenvallen
SPOILER
Voorderest beste cube game die er is
pi_26276379
Ben ik de enige die Ashley helemaal niet irritant vond
Absoluut geen problemen mee gehad, een van de beste geprogrammeerde "buddy's" die ik ooit gehad heb.
~Leonard Cohen
  zaterdag 16 april 2005 @ 18:19:30 #169
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26276531
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 18:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ben ik de enige die Ashley helemaal niet irritant vond
Absoluut geen problemen mee gehad, een van de beste geprogrammeerde "buddy's" die ik ooit gehad heb.
het meelopen was het punt niet...
het : LEEEEEOOOOON HEEEEEEELP
aan 1 stuk door was irritant...of dat je haar ff achterlaat en vervolgens moet gaan redden omdat die slet niet rennen kan
pi_26302689
Ach, jij moet toch de held spelen nietwaar?
Net
SPOILER
~Leonard Cohen
  zondag 17 april 2005 @ 18:51:37 #171
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26303035
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:58 schreef Gamedemon het volgende:
kvond de een paar dingetjes trouwens tegenvallen
SPOILER
Het is geen Super Metroid
  maandag 18 april 2005 @ 01:35:23 #172
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26313572
quote:
Op zondag 17 april 2005 18:51 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

nooit gespeeld die super metroid
SPOILER
pi_26315433
quote:
Op maandag 18 april 2005 01:35 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

nooit gespeeld die super metroid
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Happ-E op 18-04-2005 08:46:51 (quote ipv spoiler.. maar ff verbeterd :P) ]
pi_26316467
quote:
Op zondag 17 april 2005 18:51 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

~Leonard Cohen
  zaterdag 23 april 2005 @ 22:48:22 #175
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_26462850
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 13:58 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Mijn favoriete wapen op het moment.
Max geüpgrade: 6,5 schade!
pi_26470537
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Max geüpgrade: 6,5 schade!

Ik heb op het moment meer kogels voor de magnum als voor mijn handgun.
~Leonard Cohen
  zondag 24 april 2005 @ 12:33:52 #177
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26470989
Ik heb hevige ammo problemen in Castle!
  zondag 24 april 2005 @ 13:27:36 #178
58560 Oksel
Gezellig.
pi_26472096
Ik wil het ook spelen!! Nog 3 maanden wachten..
  zondag 24 april 2005 @ 14:10:14 #179
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_26473158
Mijn bescheiden bijdrage aan dit topic :

Please Move The Deer Crossing Sign
  zondag 24 april 2005 @ 17:14:59 #180
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26477772
Prachtige game.. Ik zit nu op het J.I. Joe eiland.
  maandag 25 april 2005 @ 03:25:39 #181
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_26489998
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:10 schreef JimmyJames het volgende:
Mijn bescheiden bijdrage aan dit topic :

[afbeelding]

tis een maar een spel....
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:26:37 #182
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_26519725
quote:
Op maandag 25 april 2005 03:25 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tis een maar een spel....
Oh nee, een relativist
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:46:37 #183
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26520205
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:26 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Oh nee, een relativist
Volgens mij moet je daar toch echt kennis voor hebben
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:16:01 #184
8369 speknek
Another day another slay
pi_26525983
Ik bleek hem toch vlak voor de eindbaas gesaved te hebben. Net dus uitgespeeld. Eindbaas was inderdaad niet heel moeilijk, alhoewel ik het mezelf nog wel aardig lastig heb gemaakt door een tijdje als een kip zonder kop rond te rennen. En dan eindig je het spel toch weer zoals je het de hele tijd door hebt gebracht: met je hart in je keel.
  donderdag 28 april 2005 @ 11:16:35 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_26565149
Voor de mensen die nog wat deathscenes uit Re4 willen terugzien ( of die ze gemist hebben omdat ze optijd op de juiste knoppen drukte . ) heb ik hier een linkje.

Wel spoilers inside, dus mocht je hem nog niet hebben uitgespeeld vooral niet kijken!.

http://www.fileshack.com/file_download.x?fid=6849
pi_26566165
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
Voor de mensen die nog wat deathscenes uit Re4 willen terugzien ( of die ze gemist hebben omdat ze optijd op de juiste knoppen drukte . ) heb ik hier een linkje.

Wel spoilers inside, dus mocht je hem nog niet hebben uitgespeeld vooral niet kijken!.

http://www.fileshack.com/file_download.x?fid=6849
ik wil dat filmpje graag zien, maar je moet lid zijn van die site
  donderdag 28 april 2005 @ 11:58:54 #187
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26566246
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:56 schreef ߨúÐêWyN het volgende:

[..]

ik wil dat filmpje graag zien, maar je moet lid zijn van die site
user: bmh
pass: fokfok
pi_26578972
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:58 schreef BMH het volgende:

[..]

user: bmh
pass: fokfok
thank you
  donderdag 28 april 2005 @ 20:15:58 #189
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26579039
erg leuk filmpje... zaten dingen bij die ik nog niet had gezien...
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:51:45 #190
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26604248
Holy shit!!! Ik zit nu op J.I. Joe eiland en ik word aangevallen door die monsters van mel gibson (Regenerators). Geen ammo is iri!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door BMH op 29-04-2005 18:58:23 ]
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:14:40 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_26604801
Use the flashbangs Luke.
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:19:09 #192
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26606375
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:14 schreef speknek het volgende:
Use the flashbangs Luke.
Use the infraredscope . Net mijn eerste encouter gehad met G.I. joe.
  zaterdag 30 april 2005 @ 18:24:13 #193
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26623718
Ik zit nu op 15 uur en heb het spel bijna uitgespeeld.

[ Bericht 32% gewijzigd door BMH op 02-05-2005 08:41:45 ]
pi_26638503
Vorige week het spel op Pro uitgespeeld. Ben nu aan mijn zesde ronde bezig. Ook op Prof.

Alleen die
SPOILER
moet ik nog unlocken.
  maandag 2 mei 2005 @ 10:32:06 #195
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_26659979
Mja, daar ben ik nu ook mee bezig, niet met professional maar die andere. Toch wordt het spel met de
SPOILER
Op maar professional zeg maar.
~Leonard Cohen
pi_26724630
Een vraagje aan de mensen die hem al een keer hebben uitgespeeld. Omdat er misschien mensen zijn die echt geen idee hebben wat je krijgt als je 'm uitspeelt dus maar even als SPOILER.
SPOILER
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:54:21 #197
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_26725565
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:20 schreef Forumpi het volgende:
Een vraagje aan de mensen die hem al een keer hebben uitgespeeld. Omdat er misschien mensen zijn die echt geen idee hebben wat je krijgt als je 'm uitspeelt dus maar even als SPOILER.
SPOILER
SPOILER
~Leonard Cohen
pi_26726339
Ben vannacht ook begonnen aan deze game
Zo, wat een mooi, goed spel zeg. Enige minpuntje is dat je niet kan lopen als je aan het richten ben. Verder helemaal super.

Ben nu net zo'n half uur voorbij dat zee monster Echt vet
O+ BlaBlub O+
pi_26727807
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]
SPOILER
Hmmm, dan heb jij OF een heel vette shotgun, of ik mik echt een stuk slechter dan ik dacht, maar ik ga het proberen. Hou je hem daarmee ook goed op afstand. Bij mij blijft ie wild zwaaiend op me afkomen. Heb er vannacht zelfs van gedroomd, geloof ik.
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:54:57 #200
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_26731623
Hehe, nee ik heb de gewone shotty, en als je er over gaat dromen moet je misschien een keertje iets anders gaan spelen.
Maar bij mij werkt het vrijwel altijd, heb er wel erg veel moeite mee met
SPOILER
Heb je de PAL versie?
~Leonard Cohen
pi_26770349
Ben net voorbij die eerste 2 kettingzaag slachtende vrouwen Eik best makkelijk, als je een beetje nadenkt. Verder is het een rete goede sfeer Zelfs m''n vriendin wil het kijken
Wel met wat lichten aan
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 6 mei 2005 @ 09:45:40 #202
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_26772021
Gister uitgespeeld op normal. De eindbaas is gewoon TE simpel. En het jet ski gebeuren mocht ook wel wat beter (zoals in de Beyond good & evil grotten).
pi_26835506
Jeuh uitgespeeld.
25 uur en drie kwartier op normal

Ik had wel het gevoel bij het eind dat ze er op een gegeven moment maar een slot aan gebreid hebben (ondanks de zeer ruime speeltijd). Daarnaast waren de echte duels ook meer puzzels waar je door een bepaald traject heen moet lopen dan toepassen van getrainde skillz. Dat is dan wel een beetje jammer. Maar goed je kan niet alles hebben.

Wat een spel.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:07:15 #204
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26836931
quote:
Op zondag 8 mei 2005 21:24 schreef Vitalogy het volgende:
Jeuh uitgespeeld.
25 uur en drie kwartier op normal

Ik had wel het gevoel bij het eind dat ze er op een gegeven moment maar een slot aan gebreid hebben (ondanks de zeer ruime speeltijd). Daarnaast waren de echte duels ook meer puzzels waar je door een bepaald traject heen moet lopen dan toepassen van getrainde skillz. Dat is dan wel een beetje jammer. Maar goed je kan niet alles hebben.

Wat een spel.
Mij hit ratio werd met het level slechter... ik kwam uit op 33% of zo...
pi_26840703
Ik zat op 72%. Maar ik ben dan ook geen fan van de TMP.
pi_26846367
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hehe, nee ik heb de gewone shotty, en als je er over gaat dromen moet je misschien een keertje iets anders gaan spelen.
Maar bij mij werkt het vrijwel altijd, heb er wel erg veel moeite mee met
SPOILER
Heb je de PAL versie?
Ik zou niet WETEN of ik de PAL versie heb, laat staan wat dat uit maakt. Ik heb hem gewoon hier in de winkel gekocht. Misschien beantwoordt dat je vraag.

Dank voor de tip, trouwens. Ik mikte dus toch minder goed dan ik dacht en het is me gelukt! Ik heb
SPOILER
!!!

SPOILER
pi_26948749
Beste game van deze generatie consoles, geen twijfel mogelijk. Het is alleen niet zo eng als de voorgaande delen, best wel jammer eigelijk... Ik hoop dat RE5 niet zo aktie gericht zal worden, want ik miste wel een paar spannende momenten. Dat labirynth was wel De prison was ook best wel

Ik heb RE 4 toen in Januari geïmporteerd. Sindsdien twee keer uitgespeeld. Ik was met derde ronde bezig, maar toen had ik geen zin meer in. Ik was te sterk met mijn Chicago Typewriter en Infinite Rocket Launcher. Te makkelijk

En Ashley mag er ook natuurlijk wezen.

...and you shall see.
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:29:36 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_26948805
Hoe komt ze daar ineens aan dat andere pakje trouwens?
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:33:21 #209
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26948937
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef speknek het volgende:
Hoe komt ze daar ineens aan dat andere pakje trouwens?
Als je het spel hebt uitgespeeld, kun je bij een nieuw spel kiezen tussen je normale outfit of een speciale. Wanneer je voor deze laatste optie kiest, draagt Leon zijn RCPD pak, Ashley de kleren die je hierboven ziet, en Ada de kleren die ze in Assignment Ada ook draagt.
pi_26957594
Weet iemand toevallig nog hoe snel hij bij dat riool was?? Ik zit er nu na 8 uurtjes. Is dat langzaam?
O+ BlaBlub O+
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:03:56 #211
8369 speknek
Another day another slay
pi_26958746
Nee dat is wel ongeveer goed. Volgens mij zat ik daar ook toen ongeveer, en ik deed er 17 uur over in totaal, onder gemiddeld.
pi_26961775
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:03 schreef speknek het volgende:
Nee dat is wel ongeveer goed. Volgens mij zat ik daar ook toen ongeveer, en ik deed er 17 uur over in totaal, onder gemiddeld.
Dan gaan we ff onder die tijd van jou zitten natuurlijk
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 13 mei 2005 @ 12:31:06 #213
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_26972524
Zijn er trouwens mensen die zin hebben in een professional mode compo?
~Leonard Cohen
pi_26978344
Hopen even tussendoor dat er in 5 een Co-op mode komt
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 13 mei 2005 @ 16:02:13 #215
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_26979909
Hm, zou nieteens zo slecht zijn.
Ik vond de scene met Luis in het huisje ook enorm ruig.
~Leonard Cohen
  vrijdag 13 mei 2005 @ 21:54:46 #216
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26990345
Ik heb laatst een mercenaries game gedaan met Wesker in het village level ... kreeg ik na een tijdje ineens 4 van die chainsaw chicks achter mij aan... moeilijk punten scoren op die manier...
pi_27087891
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 21:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb laatst een mercenaries game gedaan met Wesker in het village level ... kreeg ik na een tijdje ineens 4 van die chainsaw chicks achter mij aan... moeilijk punten scoren op die manier...
Flash 'em and spray 'em! (2 of 3 keer)
Wesker roeleert.
pi_27150023
Heb het HELE spel uitgespeeld. Er valt niks meer te unlocken of te upgraden. Is denk ik het eerste spel waarbij me dit gelukt is en ik vind het alleen maar jammer. Wanneer komt resi 5?
pi_27483943
Kan je nog iets winnen als je die shooting range helemaal uitspeelt? Ik krijg alleen D niet helemaal voor elkaar. rest heb ik al wel. maar is het alleen geld of nog wat meer dat je kan winnen?
O+ BlaBlub O+
  maandag 30 mei 2005 @ 15:50:47 #220
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_27484289
Bottle caps
En knaken geloof ik.
~Leonard Cohen
pi_27484352
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Bottle caps
En knaken geloof ik.
Ohh alleen dat, dan stop ik want zonde van me tijd Die laatste 2 lukken toch niet
O+ BlaBlub O+
  maandag 30 mei 2005 @ 16:01:14 #222
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_27484678
Hehe, ik doe ook niet zo vaak shooting range, beetje saai vind ik het.
Maar mercenairys moet ik nog eens uitspelen, ik wil die handcannon!!
~Leonard Cohen
pi_27484970
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ja, dat ga ik hierna ook ff doen, Ben nu bijna klaar met de eerste keer op medium.
O+ BlaBlub O+
pi_27485347
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Die handcannon maakt het eigenlijk gewoon TE makkelijk. Al met al kun je het spel in de helft van de tijd uitspelen daardoor.

Leuker vind ik de Chicago Typewriter en de Infinite launcher.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:21:08 #225
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_27507112
Hm, chicago typewriter vond ik al enorm makkelijk
Handcannon wil ik gewoon omdat het mij een enorm ruig pistool lijkt.
~Leonard Cohen
pi_27518783
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, chicago typewriter vond ik al enorm makkelijk
Handcannon wil ik gewoon omdat het mij een enorm ruig pistool lijkt.
Niet om je verwachtingen helemaal in de grond te stampen, maar ik vond het geluid van de Broken Butterfly een stuk vetter. Echt een beetje een enge knal. Maaaaaar, je gaat het meemaken...
pi_27534108
Hm, het zou inderdaad jammer zijn als het geluid niet ruig is...
Ach ik zie wel, tot nu toe vind ik de Red 9 het ruigste geluid hebben.
~Leonard Cohen
pi_28443887
Ik blijf deel 1 en 2 het beste vinden. Vier was heel erg cool maar voelde niet meer aan als een echte resi
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 3 juli 2005 @ 14:36:32 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28444194
Ik vond juist dat 4 erg Resi aanvoelde hoor .
  zondag 3 juli 2005 @ 14:38:53 #230
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_28444275
Ach, ik vind een ook beter, maar ik ben uitermate tevreden met RE4.
~Leonard Cohen
  zondag 3 juli 2005 @ 14:39:21 #231
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28444299
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond juist dat 4 erg Resi aanvoelde hoor .
Zeker het laatste hoofdstuk... dan ben je weer gewoon in een lab met vreemde experimenten...

Maar het minst vond ik toch wel die church levels... Beetje saai...
pi_28445749
omfg die church vond ik juist erg vet. Hoor je steeds die monks van alles mompelen, maar je weet niet waar ze precies zijn. Echt creepy 'Cogento..Cogento'' ' Mori est heri' en wat ze allemaal nog meer mompelen
#winning
  maandag 4 juli 2005 @ 10:43:23 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28468239
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Zeker het laatste hoofdstuk... dan ben je weer gewoon in een lab met vreemde experimenten...

Maar het minst vond ik toch wel die church levels... Beetje saai...
Ik vond het einde ongelofelijk kut Dat hele eiland had er van mij niet ingehoeven zelfs.
pi_28469499
Ik heb het spel ook gekocht, erg gaaf hoor !

Maar ik heb het gevoel dat het spel te makkelijk is. Ik loop echt overal zo doorheen. De tussenbazen heb ik ook totaal geen moeite mee (die met die boot, en eventjes later dat grote monster).

Gaat het spel nog wel moeilijker worden ?

ps. ik speel hem nu op medium of normal (ff vergeten wat het was) dat is het moeilijkste wat ik kon kiezen.
pi_28471692
?? ik heb de amerikaanse versie en daar kan je in het begin geen moeilijkheidsgraad kiezen... Denken ze soms dat Europese gamers minder goed zijn ofzo ...

@ logitik. Ja later in de dat kasteen etc wordt het nog wel aardig moeilijk, maar pas echt benauwd zul je het krijgen op professional mode
#winning
  maandag 4 juli 2005 @ 12:40:42 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28472009
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vond het einde ongelofelijk kut Dat hele eiland had er van mij niet ingehoeven zelfs.
Ik haatte vooral die
SPOILER
pi_28473730
en dan zat er ook nog zon ding achter op zijn rug
pi_28475044
Eerste keer doorspelen vond ik erg makkelijk. Maar dit is echt een game die je moet spelen voor de tofheid en niet voor de uitdaging .
pi_28482388
EIndelijk uitgespeeld zojuist 19:19 uur

Beetje makkelijk einde, eindbaas in 1 keer verslaan.... Had moeilijker gekund... Nu beginnen met Assignment Ada

Ohh ja, Hit ratio 67%
O+ BlaBlub O+
pi_28860484
Ik wil graag mijn frustratie uiten op de baas met dan ene oog op cd 1. Die baas is niet leuk om te doen. Te moeilijk, omdat je te traag kan wegdraaien wanneer hij je gaat opeten en meteen dood bent.

Ik heb het nu al 8x geprobeerd, en heb er genoeg van. Ik geef het op. Ik speel het ook niet meer.
pi_28860844
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef Logitik het volgende:
Ik wil graag mijn frustratie uiten op de baas met dan ene oog op cd 1. Die baas is niet leuk om te doen. Te moeilijk, omdat je te traag kan wegdraaien wanneer hij je gaat opeten en meteen dood bent.

Ik heb het nu al 8x geprobeerd, en heb er genoeg van. Ik geef het op. Ik speel het ook niet meer.
*tip*
achter + b tegelijk indrukken draai je snel om
pi_28861686
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:34 schreef sjeppert het volgende:

[..]

*tip*
achter + b tegelijk indrukken draai je snel om
Ja dat weet ik maar het probleem is dat ik me 45 graden moet draaien ipv 90
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:11:57 #243
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28861742
Ja die eindbaas is idd erg moeilijk, maar hij is niet zo moeilijk hoor. Ga af en toe naar beneden en verzamel daar ammo en medicinale wiet ( ).

Als je denkt dat hij je wil opeten of oppakken spring je gewoon naar beneden .
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:12:46 #244
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28861761
Met de infinite rocketlauncher is-ie best makkelijk hoor...
pi_28862114
Met Broken Butterfly (goed geupgrade !) op zijn oog schieten of plaats maken voor een Rocket Launcherals je bij de merchant bent voor de eindbaas, met een schot op het mannejte issie dood.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yankee_One op 17-07-2005 17:53:20 ]
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_28865857
Ik had maar 1 bezooka shot nodig voor die baas
O+ BlaBlub O+
pi_28878561
Ik heb geen bezooka, maar met bezooka is hij dus goed te doen ?

Ik proberde het altijd op deze manier:
Op het oog met de riotgun, en daarna met de broken butterfly (damage 8.0) op dat mannetje knallen. Ik heb wel het gevoel dat ik hem bijna gehaald heb, maarja, dan wordt ik weer gepakt door dat beest

Ik probeer het vanmiddag nog een keertje !
  zondag 17 juli 2005 @ 12:42:28 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_28879427
Hmja, je had inderdaad beter je Broken Butterfly wat verder op kunnen graden.. Kan dat niet nog bij die verkoper voor de deur van de eindbaas?
Maar zo deed ik het inderdaad ook, riotgun op oog en dan broken butterfly op hem. Overigens, als je niet snel genoeg kunt wegdraaien, kun je natuurlijk ook gewoon naar beneden springen.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:11:41 #249
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28880008
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef Logitik het volgende:
Ik heb geen bezooka, maar met bezooka is hij dus goed te doen ?

Ik proberde het altijd op deze manier:
Op het oog met de riotgun, en daarna met de broken butterfly (damage 8.0) op dat mannetje knallen. Ik heb wel het gevoel dat ik hem bijna gehaald heb, maarja, dan wordt ik weer gepakt door dat beest

Ik probeer het vanmiddag nog een keertje !
als hij je wil pakken, ren naar voren en spring naar beneden!
pi_28880065
Dat springen naar beneden ga ik zo proberen ! Een goede tip..

Ik heb geen geld meer, dus ik kan nix meer upgraden (misschien als ik wat anders verkoop, ik zal er overna denken:p)

Jullie horen het wel of het gelukt is !
  zondag 17 juli 2005 @ 13:28:44 #251
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28880290
Ik ben net begonnen . Die kerel met die kettingzaag werkt op m'n zenuwen, net als het tekort aan kogels .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 17 juli 2005 @ 13:34:30 #252
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28880403
Veel succes Steeven, het is een prachtgame, ga hem straks ook nog ff spelen
  zondag 17 juli 2005 @ 13:39:11 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28880496
Steeven, speel hem wel minstens op Normal. Dit omdat je anders één van de tofste plekken in de game mist.
pi_28881119
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Steeven, speel hem wel minstens op Normal. Dit omdat je anders één van de tofste plekken in de game mist.
Welk stuk is dat dan?
  zondag 17 juli 2005 @ 14:13:20 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_28881173
SPOILER
  zondag 17 juli 2005 @ 14:23:10 #256
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28881391
Yup!

En dat is idd één van de coolste stukken uit het spel .
pi_28881646
O ja, dat was iig een van de engste stukken van de game .
pi_28886399
Ik heb de baas gehaald met dat ene oog en dat mannetje achterop

Erg vet ! Eindelijk heb ik hem gehaald.. Nu ga ik snel weer verder spelen !
pi_28886553
Mag je ons ook wel vertellen hoe
  zondag 17 juli 2005 @ 21:04:36 #260
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28891241
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uiteraard . Bedankt voor de tip.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_28905212
Het eiland is echt saai zeg ! Het spel daalt in aanzien
  maandag 18 juli 2005 @ 11:42:08 #262
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28905309
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:38 schreef Logitik het volgende:
Het eiland is echt saai zeg ! Het spel daalt in aanzien
Uhhuh, het hele laatste chapter had geschrapt mogen worden van mij

egene ato s
  maandag 18 juli 2005 @ 19:01:38 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_28917823
Mja als ze het eiland geschrapt hadden, was het weer veel te kort geweest. En dat eiland speelt weer snel weg, in tegenstelling tot het kasteel, wat ik weer net wat te lang vond duren. Maar wat mij betreft hadden ze het eiland mogen schrappen en dan de dorpjes wat uitgebreider gemaakt hebben.. Nouja we zien het wel in Resi 5 . Als dat tenminste geen PS3 only title wordt..

Regenerators had ik weinig moeite mee trouwens, gewoon flashbangen en langsrennen.
  maandag 18 juli 2005 @ 19:22:22 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28918406
Ja maar op een hoop punten moet je die kutbeesten ook echt doodmaken ofzo
  maandag 18 juli 2005 @ 20:15:45 #265
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28920244
Ik schrok me de eerste keer rot bij de eerste regenerator in de game (in dat lab)... Ik had er verder niet echt veel problemen mee...

Van mij had het kasteel geschrapt mogen worden en delen van het eiland ook.
pi_28944024
Ik wou ff zeggen dat ik nu weer vast op het eiland zit, meteen op het begin Met die mafkezen met die dikke metrailleur.

Ik zat bij de vorige baas ook al vast (eindelijk gehaald toen :p)
Ik zit 2 keer flink vast, en dat meteen 2x achter elkaar. Nu begin ik de uitdaging te verliezen. Ik speel het steeds minder

Conclusie: spel is te moeilijk voor mij

[ Bericht 22% gewijzigd door Logitik op 19-07-2005 14:57:53 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:50:52 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28946459
Is dat die grote zwarte neger met een minigun?
pi_28946957
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Is dat die grote zwarte neger met een minigun?
Ja die.. als ik deze heb gehaald kan ik dan weer gewoon rondlopen en zombies knallen ? Of gaat het nu de rest van het spel zo door ?
pi_28958718
Ik ben voorbij die neger met die minigun.. EINDELIJK !

Maar omdat ik hem daarna niet kon saven, kan ik nu helemaal opnieuw beginnen met die neger
Het stuk wat erna komt, is ook erg moeilijk met veel monsters, en ik was 'out of ammo' ! En toen ging ik dood..

Ik heb er geen plezier meer in
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:25:28 #270
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28958786
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Logitik het volgende:

Maar omdat ik hem daarna niet kon saven, kan ik nu helemaal opnieuw beginnen met die neger
Het stuk wat erna komt, is ook erg moeilijk met veel monsters, en ik was 'out of ammo' ! En toen ging ik dood..

Er staat je nog meer te wachten... enkele hevige schietscenes, waar je snel dood bent als je nauwelijks ammo hebt.
pi_28982655
knifen
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:44:33 #272
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28983394
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk. Het is natuurlijk een geweldig genomen risico van Capcom om de serie vernieuwing in te blazen, grafisch ziet het er wonderschoon uit en het speelt heerlijk weg. Maar ik mis de puzzels, ik mis de schrikmomenten en ik mis het verhaal, hoe slap die ook was. Tot nu toe ben ik misschien 2x geschrokken, maar verder is het nogal repetitief jezelf een weg knallen van punt A naar punt B.
pi_28985393
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Steeven het volgende:
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk. Het is natuurlijk een geweldig genomen risico van Capcom om de serie vernieuwing in te blazen, grafisch ziet het er wonderschoon uit en het speelt heerlijk weg. Maar ik mis de puzzels, ik mis de schrikmomenten en ik mis het verhaal, hoe slap die ook was. Tot nu toe ben ik misschien 2x geschrokken, maar verder is het nogal repetitief jezelf een weg knallen van punt A naar punt B.
Wat ik al een uitdaging op zich vind
pi_28985665
dat knallen vind ik juist het vetste in de game
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:26:09 #275
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28986457
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef Yankee_One het volgende:
dat knallen vind ik juist het vetste in de game
Het is ook wel tof, maar het verveelt nogal snel na een uur of twee. Juist met die zombies en monsters uit het eerste deel was het afwachten waar ze zaten en wanneer ze door de ruiten sprongen.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:18:30 #276
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_29055649
Ik ben gisteren begonnen, zo rond een uur of 3 's nachts, helemaal donker, om het effect een beetje te versterken. Ik ben niet echt goed in deze spellen, maar ik kon er 1 gratis uitzoeken omdat ik mijn spaarkaart vol had, en mijn keuze viel na de goede recensies dus op RE4.

Minpunt tot nu toe vind ik dat je niet kunt lopen als je je mes vast hebt (toch?) en dat wanneer je loopt en je mes trekt, je meteen helemaal naar boven mikt omdat je nog met lopen bezig was. Maar dat zal wel komen omdat ik nog niet helemaal gewend bent.
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:20:07 #277
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_29055680
Ohja, en ik ben zo'n gruwelijke bangeschijter dat ik nu "geen zin" heb om dat spel te gaan spelen
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:57:44 #278
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29059382
Vind je het eng dan? Ik vind het net Sesamstraat vergeleken met Resident Evil 1.
pi_29059712
Ik vond het spel ook niet zozeer tof door de beklemmende angst (die bijna niet aanwezig was, mede door de overvloed aan savepunten) maar door de filmische manier waarop het spel verliep .
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:27:08 #280
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29060031
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:28:22 #281
58560 Oksel
Gezellig.
pi_29060058
Ik vind het ook niet echt eng. Schrik wel af en toe..
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:56:43 #282
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29060594
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:11 schreef Lexie het volgende:
Ik vond het spel ook niet zozeer tof door de beklemmende angst (die bijna niet aanwezig was, mede door de overvloed aan savepunten) maar door de filmische manier waarop het spel verliep .
Hmm dan zul je ook wel van Half-Life 2 houden. Ik hou niet van games die op films lijken, of films waar ze games van maken. Of games waar ze films van maken.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:42:38 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_29063042
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Steeven het volgende:
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk.
.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:46:27 #284
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29064212
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:42 schreef speknek het volgende:

[..]

.
Pak jij de hooivorken? Dan steek ik de vakkels vast aan.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:48:55 #285
58560 Oksel
Gezellig.
pi_29064259
.. hoeveel hoofdstukken zijn er?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:51:00 #286
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29064302
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:48 schreef Oksel het volgende:
.. hoeveel hoofdstukken zijn er?
6!!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:57:39 #287
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29064391
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:46 schreef BMH het volgende:

[..]

Pak jij de hooivorken? Dan steek ik de vakkels vast aan.
Omg dude, vakkels?

zaterdag 23 juli 2005 @ 16:53:32 #288
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29065516
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omg dude, vakkels?

Fakkels
  zondag 24 juli 2005 @ 17:16:45 #289
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29088549
pi_29089817
jij durft
quote:
Wat je vooral te kort komt in het spel is munitie en dat zegt waarschijnlijk al genoeg over hoeveel je wel niet moet knallen.
no offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.
quote:
De nadruk op de actie wordt ook gelegd op andere punten in het spel. Soms moet je in een cut-scene plots snel op knoppen drukken omdat er iets gebeurt, of je moet de A-knop bashen om een rots voor te blijven. Het is een kleine vorm van afwisseling in een toch wel erg saai en eentonig spel.
dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houden
quote:
Enige vorm van replayability is er ook niet, aangezien de game draait om het afschieten van vijanden.
ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imo
quote:
Maar dit spel is eigenlijk hetzelfde als Half-Life 2: een film waarbij je op de knoppen moet drukken om deze af te spelen.
Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.

[ Bericht 49% gewijzigd door Yankee_One op 24-07-2005 18:08:38 ]
  zondag 24 juli 2005 @ 19:39:12 #291
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29092543
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Logitik het volgende:

Je kan natuurlijk ook even terug lopen naar een tiepmachien. De monsters respawnen niet.

En voor gewone zombies heb je vaak maar 1 kogel nodig... In het gezicht schieten, erheen rennen, schoppen, en als ze, als ze op de grond liggen, met het mes bewerken tot ze overleden zijn (exploderende hoofden daargelaten).
  zondag 24 juli 2005 @ 20:48:04 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29094633
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef Yankee_One het volgende:
jij durft
[..]

no offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.
[..]

dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houden
[..]

ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imo
[..]

Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.
Idd interactieve cutscenes . Mede daardoor vond ik het spel beter dan Mgs3 !
  zondag 24 juli 2005 @ 20:50:13 #293
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29094700
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Idd interactieve cutscenes . Mede daardoor vond ik het spel beter dan Mgs3 !
Die scene met Krauser ben ik nog nooit in één keer doorgekomen...

"you and I both know where we come from".............. dood...
  zondag 24 juli 2005 @ 21:16:25 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29095452
En hoezo heeft het spel geen herspeelbaarheid? Veel unlockables, de "arcade" mercenaries mode ( erg leuk op party avonden !
  zondag 24 juli 2005 @ 21:49:06 #295
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29096350
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef Yankee_One het volgende:
jij durft
[..]

[..]

[..]

[..]

Dat is jouw mening en je goed recht . Ik vind er niets aan om enkel maar te knallen, ik wil een RE-game waarin je je de tering schrikt. Nu vind ik het een laagdrempelig actiespel met absurd mooie graphics.
  zondag 24 juli 2005 @ 21:53:36 #296
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29096479
Ik schrok me anders wel de tering toen er een double chainsaw reus ineens achter me stond
pi_29097058
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:49 schreef Steeven het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en je goed recht . Ik vind er niets aan om enkel maar te knallen, ik wil een RE-game waarin je je de tering schrikt. Nu vind ik het een laagdrempelig actiespel met absurd mooie graphics.
eigenlijk zou je het spel los moeten zien van de RE4 reeks, omdat de makers de game expres een andere weg hebben laten induiken
  zondag 24 juli 2005 @ 22:24:38 #298
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29097356
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:14 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

eigenlijk zou je het spel los moeten zien van de RE4 reeks, omdat de makers de game expres een andere weg hebben laten induiken
Dat snap ik wel, maar dan hadden ze er net zo goed een nieuwe franchise van kunnen maken. Ik wil ouderwetse RE's , of een RE-game in deze stijl die wat trager speelt, meer spanningopbouw heeft en een handvol sterke schrikeffecten .
  zondag 24 juli 2005 @ 23:28:30 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_29099324
Jij zat tegelijkertijd je nagels te lakken tijdens de scenes in het riool en de tuin?
pi_29101676
Tsk, MIJN game een beetje afkraken .
pi_29101743
deze game is superieur echt goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')