Mij hit ratio werd met het level slechter... ik kwam uit op 33% of zo...quote:Op zondag 8 mei 2005 21:24 schreef Vitalogy het volgende:
Jeuh uitgespeeld.
25 uur en drie kwartier op normal
Ik had wel het gevoel bij het eind dat ze er op een gegeven moment maar een slot aan gebreid hebben (ondanks de zeer ruime speeltijd). Daarnaast waren de echte duels ook meer puzzels waar je door een bepaald traject heen moet lopen dan toepassen van getrainde skillz. Dat is dan wel een beetje jammer. Maar goed je kan niet alles hebben.Wat een spel.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hehe, nee ik heb de gewone shotty, en als je er over gaat dromen moet je misschien een keertje iets anders gaan spelen.
Maar bij mij werkt het vrijwel altijd, heb er wel erg veel moeite mee metIk zou niet WETEN of ik de PAL versie heb, laat staan wat dat uit maakt. Ik heb hem gewoon hier in de winkel gekocht. Misschien beantwoordt dat je vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb je de PAL versie?
Dank voor de tip, trouwens. Ik mikte dus toch minder goed dan ik dacht en het is me gelukt! Ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste game van deze generatie consoles, geen twijfel mogelijk. Het is alleen niet zo eng als de voorgaande delen, best wel jammer eigelijk... Ik hoop dat RE5 niet zo aktie gericht zal worden, want ik miste wel een paar spannende momenten. Dat labirynth was welDe prison was ook best wel
![]()
Ik heb RE 4 toen in Januari geïmporteerd. Sindsdien twee keer uitgespeeld. Ik was met derde ronde bezig, maar toen had ik geen zin meer in. Ik was te sterk met mijn Chicago Typewriter en Infinite Rocket Launcher. Te makkelijk![]()
En Ashley mag er ook natuurlijk wezen.
![]()
![]()
...and you shall see.![]()
Hoe komt ze daar ineens aan dat andere pakje trouwens?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Als je het spel hebt uitgespeeld, kun je bij een nieuw spel kiezen tussen je normale outfit of een speciale. Wanneer je voor deze laatste optie kiest, draagt Leon zijn RCPD pak, Ashley de kleren die je hierboven ziet, en Ada de kleren die ze in Assignment Ada ook draagt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef speknek het volgende:
Hoe komt ze daar ineens aan dat andere pakje trouwens?![]()
Weet iemand toevallig nog hoe snel hij bij dat riool was?? Ik zit er nu na 8 uurtjes. Is dat langzaam?O+ BlaBlub O+![]()
Nee dat is wel ongeveer goed. Volgens mij zat ik daar ook toen ongeveer, en ik deed er 17 uur over in totaal, onder gemiddeld.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dan gaan we ff onder die tijd van jou zitten natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:03 schreef speknek het volgende:
Nee dat is wel ongeveer goed. Volgens mij zat ik daar ook toen ongeveer, en ik deed er 17 uur over in totaal, onder gemiddeld.
O+ BlaBlub O+![]()
Zijn er trouwens mensen die zin hebben in een professional mode compo?"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Hm, zou nieteens zo slecht zijn.
Ik vond de scene met Luis in het huisje ook enorm ruig.
"Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
Ik heb laatst een mercenaries game gedaan met Wesker in het village level ... kreeg ik na een tijdje ineens 4 van die chainsaw chicks achter mij aan... moeilijk punten scoren op die manier...![]()
Flash 'em and spray 'em!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb laatst een mercenaries game gedaan met Wesker in het village level ... kreeg ik na een tijdje ineens 4 van die chainsaw chicks achter mij aan... moeilijk punten scoren op die manier...(2 of 3 keer)
Wesker roeleert.![]()
Heb het HELE spel uitgespeeld. Er valt niks meer te unlocken of te upgraden. Is denk ik het eerste spel waarbij me dit gelukt is en ik vind het alleen maar jammer. Wanneer komt resi 5?![]()
![]()
Kan je nog iets winnen als je die shooting range helemaal uitspeelt? Ik krijg alleen D niet helemaal voor elkaar. rest heb ik al wel. maar is het alleen geld of nog wat meer dat je kan winnen?O+ BlaBlub O+![]()
Bottle caps![]()
En knaken geloof ik."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
Ohh alleen dat, dan stop ik want zonde van me tijdquote:Die laatste 2 lukken toch niet
O+ BlaBlub O+![]()
Hehe, ik doe ook niet zo vaak shooting range, beetje saai vind ik het.
Maar mercenairys moet ik nog eens uitspelen, ik wil die handcannon!!
"Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen![]()
Ja, dat ga ik hierna ook ff doen, Ben nu bijna klaar met de eerste keer op medium.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
O+ BlaBlub O+![]()
Die handcannon maakt het eigenlijk gewoon TE makkelijk. Al met al kun je het spel in de helft van de tijd uitspelen daardoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Leuker vind ik de Chicago Typewriter en de Infinite launcher.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |