quote:
tis een maar een spel....quote:Op zondag 24 april 2005 14:10 schreef JimmyJames het volgende:
Mijn bescheiden bijdrage aan dit topic :
[afbeelding]
![]()
ik wil dat filmpje graag zien, maar je moet lid zijn van die sitequote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
Voor de mensen die nog wat deathscenes uit Re4 willen terugzien ( of die ze gemist hebben omdat ze optijd op de juiste knoppen drukte. ) heb ik hier een linkje.
Wel spoilers inside, dus mocht je hem nog niet hebben uitgespeeld vooral niet kijken!.
http://www.fileshack.com/file_download.x?fid=6849
user: bmhquote:Op donderdag 28 april 2005 11:56 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik wil dat filmpje graag zien, maar je moet lid zijn van die site![]()
Use the infraredscopequote:Op vrijdag 29 april 2005 19:14 schreef speknek het volgende:
Use the flashbangs Luke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ik nog unlocken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maar professional zeg maar.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:20 schreef Forumpi het volgende:
Een vraagje aan de mensen die hem al een keer hebben uitgespeeld. Omdat er misschien mensen zijn die echt geen idee hebben wat je krijgt als je 'm uitspeelt dus maar even als SPOILER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]Hmmm, dan heb jij OF een heel vette shotgun, of ik mik echt een stuk slechter dan ik dacht, maar ik ga het proberen. Hou je hem daarmee ook goed op afstand. Bij mij blijft ie wild zwaaiend op me afkomen. Heb er vannacht zelfs van gedroomd, geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb je de PAL versie?"Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |