Mij hit ratio werd met het level slechter... ik kwam uit op 33% of zo...quote:Op zondag 8 mei 2005 21:24 schreef Vitalogy het volgende:
Jeuh uitgespeeld.
25 uur en drie kwartier op normal
Ik had wel het gevoel bij het eind dat ze er op een gegeven moment maar een slot aan gebreid hebben (ondanks de zeer ruime speeltijd). Daarnaast waren de echte duels ook meer puzzels waar je door een bepaald traject heen moet lopen dan toepassen van getrainde skillz. Dat is dan wel een beetje jammer. Maar goed je kan niet alles hebben.Wat een spel.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hehe, nee ik heb de gewone shotty, en als je er over gaat dromen moet je misschien een keertje iets anders gaan spelen.
Maar bij mij werkt het vrijwel altijd, heb er wel erg veel moeite mee metIk zou niet WETEN of ik de PAL versie heb, laat staan wat dat uit maakt. Ik heb hem gewoon hier in de winkel gekocht. Misschien beantwoordt dat je vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb je de PAL versie?
Dank voor de tip, trouwens. Ik mikte dus toch minder goed dan ik dacht en het is me gelukt! Ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste game van deze generatie consoles, geen twijfel mogelijk. Het is alleen niet zo eng als de voorgaande delen, best wel jammer eigelijk... Ik hoop dat RE5 niet zo aktie gericht zal worden, want ik miste wel een paar spannende momenten. Dat labirynth was welDe prison was ook best wel
![]()
Ik heb RE 4 toen in Januari geïmporteerd. Sindsdien twee keer uitgespeeld. Ik was met derde ronde bezig, maar toen had ik geen zin meer in. Ik was te sterk met mijn Chicago Typewriter en Infinite Rocket Launcher. Te makkelijk![]()
En Ashley mag er ook natuurlijk wezen.
![]()
![]()
...and you shall see.![]()
Hoe komt ze daar ineens aan dat andere pakje trouwens?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Als je het spel hebt uitgespeeld, kun je bij een nieuw spel kiezen tussen je normale outfit of een speciale. Wanneer je voor deze laatste optie kiest, draagt Leon zijn RCPD pak, Ashley de kleren die je hierboven ziet, en Ada de kleren die ze in Assignment Ada ook draagt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef speknek het volgende:
Hoe komt ze daar ineens aan dat andere pakje trouwens?![]()
Weet iemand toevallig nog hoe snel hij bij dat riool was?? Ik zit er nu na 8 uurtjes. Is dat langzaam?O+ BlaBlub O+![]()
Nee dat is wel ongeveer goed. Volgens mij zat ik daar ook toen ongeveer, en ik deed er 17 uur over in totaal, onder gemiddeld.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dan gaan we ff onder die tijd van jou zitten natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:03 schreef speknek het volgende:
Nee dat is wel ongeveer goed. Volgens mij zat ik daar ook toen ongeveer, en ik deed er 17 uur over in totaal, onder gemiddeld.
O+ BlaBlub O+![]()
Zijn er trouwens mensen die zin hebben in een professional mode compo?"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Hm, zou nieteens zo slecht zijn.
Ik vond de scene met Luis in het huisje ook enorm ruig.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Ik heb laatst een mercenaries game gedaan met Wesker in het village level ... kreeg ik na een tijdje ineens 4 van die chainsaw chicks achter mij aan... moeilijk punten scoren op die manier...![]()
Flash 'em and spray 'em!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb laatst een mercenaries game gedaan met Wesker in het village level ... kreeg ik na een tijdje ineens 4 van die chainsaw chicks achter mij aan... moeilijk punten scoren op die manier...(2 of 3 keer)
Wesker roeleert.![]()
Heb het HELE spel uitgespeeld. Er valt niks meer te unlocken of te upgraden. Is denk ik het eerste spel waarbij me dit gelukt is en ik vind het alleen maar jammer. Wanneer komt resi 5?![]()
![]()
Kan je nog iets winnen als je die shooting range helemaal uitspeelt? Ik krijg alleen D niet helemaal voor elkaar. rest heb ik al wel. maar is het alleen geld of nog wat meer dat je kan winnen?O+ BlaBlub O+![]()
Bottle caps![]()
En knaken geloof ik."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Ohh alleen dat, dan stop ik want zonde van me tijdquote:Die laatste 2 lukken toch niet
O+ BlaBlub O+![]()
Hehe, ik doe ook niet zo vaak shooting range, beetje saai vind ik het.
Maar mercenairys moet ik nog eens uitspelen, ik wil die handcannon!!
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Ja, dat ga ik hierna ook ff doen, Ben nu bijna klaar met de eerste keer op medium.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hehe, ik doe ook niet zo vaak shooting range, beetje saai vind ik het.
Maar mercenairys moet ik nog eens uitspelen, ik wil die handcannon!!
O+ BlaBlub O+![]()
Die handcannon maakt het eigenlijk gewoon TE makkelijk. Al met al kun je het spel in de helft van de tijd uitspelen daardoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hehe, ik doe ook niet zo vaak shooting range, beetje saai vind ik het.
Maar mercenairys moet ik nog eens uitspelen, ik wil die handcannon!!
Leuker vind ik de Chicago Typewriter en de Infinite launcher.![]()
![]()
Hm, chicago typewriter vond ik al enorm makkelijk
Handcannon wil ik gewoon omdat het mij een enorm ruig pistool lijkt.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Niet om je verwachtingen helemaal in de grond te stampen, maar ik vond het geluid van de Broken Butterfly een stuk vetter. Echt een beetje een enge knal. Maaaaaar, je gaat het meemaken...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, chicago typewriter vond ik al enorm makkelijk
Handcannon wil ik gewoon omdat het mij een enorm ruig pistool lijkt.![]()
Hm, het zou inderdaad jammer zijn als het geluid niet ruig is...
Ach ik zie wel, tot nu toe vind ik de Red 9 het ruigste geluid hebben.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Ik blijf deel 1 en 2 het beste vinden. Vier was heel erg cool maar voelde niet meer aan als een echte resi
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik vond juist dat 4 erg Resi aanvoelde hoor.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ach, ik vind een ook beter, maar ik ben uitermate tevreden met RE4.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Zeker het laatste hoofdstuk... dan ben je weer gewoon in een lab met vreemde experimenten...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond juist dat 4 erg Resi aanvoelde hoor.
Maar het minst vond ik toch wel die church levels... Beetje saai...![]()
omfg die church vond ik juist erg vet. Hoor je steeds die monks van alles mompelen, maar je weet niet waar ze precies zijn. Echt creepy'Cogento..Cogento'' ' Mori est heri' en wat ze allemaal nog meer mompelen
#winning![]()
Ik vond het einde ongelofelijk kutquote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zeker het laatste hoofdstuk... dan ben je weer gewoon in een lab met vreemde experimenten...
Maar het minst vond ik toch wel die church levels... Beetje saai...Dat hele eiland had er van mij niet ingehoeven zelfs.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik heb het spel ook gekocht, erg gaaf hoor !
Maar ik heb het gevoel dat het spel te makkelijk is. Ik loop echt overal zo doorheen. De tussenbazen heb ik ook totaal geen moeite mee (die met die boot, en eventjes later dat grote monster).
Gaat het spel nog wel moeilijker worden ?
ps. ik speel hem nu op medium of normal (ff vergeten wat het was) dat is het moeilijkste wat ik kon kiezen.![]()
?? ik heb de amerikaanse versie en daar kan je in het begin geen moeilijkheidsgraad kiezen... Denken ze soms dat Europese gamers minder goed zijn ofzo ...
@ logitik. Ja later in de dat kasteen etc wordt het nog wel aardig moeilijk, maar pas echt benauwd zul je het krijgen op professional mode
#winning![]()
Ik haatte vooral diequote:Op maandag 4 juli 2005 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het einde ongelofelijk kutDat hele eiland had er van mij niet ingehoeven zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Eerste keer doorspelen vond ik erg makkelijk. Maar dit is echt een game die je moet spelen voor de tofheid en niet voor de uitdaging.
![]()
EIndelijk uitgespeeld zojuist19:19 uur
Beetje makkelijk einde, eindbaas in 1 keer verslaan.... Had moeilijker gekund... Nu beginnen met Assignment Ada
Ohh ja, Hit ratio 67%
O+ BlaBlub O+![]()
Ik wil graag mijn frustratie uiten op de baas met dan ene oog op cd 1. Die baas is niet leuk om te doen. Te moeilijk, omdat je te traag kan wegdraaien wanneer hij je gaat opeten en meteen dood bent.
Ik heb het nu al 8x geprobeerd, en heb er genoeg van. Ik geef het op. Ik speel het ook niet meer.![]()
*tip*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef Logitik het volgende:
Ik wil graag mijn frustratie uiten op de baas met dan ene oog op cd 1. Die baas is niet leuk om te doen. Te moeilijk, omdat je te traag kan wegdraaien wanneer hij je gaat opeten en meteen dood bent.
Ik heb het nu al 8x geprobeerd, en heb er genoeg van. Ik geef het op. Ik speel het ook niet meer.
achter + b tegelijk indrukken draai je snel om
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:34 schreef sjeppert het volgende:
[..]
*tip*
achter + b tegelijk indrukken draai je snel om![]()
maar het probleem is dat ik me 45 graden moet draaien ipv 90
![]()
![]()
Ja die eindbaas is idd erg moeilijk, maar hij is niet zo moeilijk hoor. Ga af en toe naar beneden en verzamel daar ammo en medicinale wiet ().
Als je denkt dat hij je wil opeten of oppakken spring je gewoon naar beneden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Met Broken Butterfly (goed geupgrade !) op zijn oog schieten of plaats maken voor een Rocket Launcherals je bij de merchant bent voor de eindbaas, met een schot op het mannejte issie dood.
[ Bericht 3% gewijzigd door Yankee_One op 17-07-2005 17:53:20 ]Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks![]()
Ik heb geen bezooka, maar met bezooka is hij dus goed te doen ?
Ik proberde het altijd op deze manier:
Op het oog met de riotgun, en daarna met de broken butterfly (damage 8.0) op dat mannetje knallen. Ik heb wel het gevoel dat ik hem bijna gehaald heb, maarja, dan wordt ik weer gepakt door dat beest![]()
Ik probeer het vanmiddag nog een keertje !![]()
Hmja, je had inderdaad beter je Broken Butterfly wat verder op kunnen graden.. Kan dat niet nog bij die verkoper voor de deur van de eindbaas?
Maar zo deed ik het inderdaad ook, riotgun op oog en dan broken butterfly op hem. Overigens, als je niet snel genoeg kunt wegdraaien, kun je natuurlijk ook gewoon naar beneden springen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
als hij je wil pakken, ren naar voren en spring naar beneden!quote:Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef Logitik het volgende:
Ik heb geen bezooka, maar met bezooka is hij dus goed te doen ?
Ik proberde het altijd op deze manier:
Op het oog met de riotgun, en daarna met de broken butterfly (damage 8.0) op dat mannetje knallen. Ik heb wel het gevoel dat ik hem bijna gehaald heb, maarja, dan wordt ik weer gepakt door dat beest![]()
Ik probeer het vanmiddag nog een keertje !welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Dat springen naar beneden ga ik zo proberen ! Een goede tip..
Ik heb geen geld meer, dus ik kan nix meer upgraden (misschien als ik wat anders verkoop, ik zal er overna denken:p)
Jullie horen het wel of het gelukt is !![]()
Ik ben net begonnen. Die kerel met die kettingzaag werkt op m'n zenuwen, net als het tekort aan kogels
.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Veel succes Steeven, het is een prachtgame, ga hem straks ook nog ff spelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Steeven, speel hem wel minstens op Normal. Dit omdat je anders één van de tofste plekken in de game mist.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Welk stuk is dat dan?quote:Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Steeven, speel hem wel minstens op Normal. Dit omdat je anders één van de tofste plekken in de game mist.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Yup!
En dat is idd één van de coolste stukken uit het spel.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ik heb de baas gehaald met dat ene oog en dat mannetje achterop
Erg vet ! Eindelijk heb ik hem gehaald.. Nu ga ik snel weer verder spelen !![]()
Uiteraardquote:Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Steeven, speel hem wel minstens op Normal. Dit omdat je anders één van de tofste plekken in de game mist.. Bedankt voor de tip.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Uhhuh, het hele laatste chapter had geschrapt mogen worden van mijquote:Op maandag 18 juli 2005 11:38 schreef Logitik het volgende:
Het eiland is echt saai zeg ! Het spel daalt in aanzienegene
ato
s
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Mja als ze het eiland geschrapt hadden, was het weer veel te kort geweest. En dat eiland speelt weer snel weg, in tegenstelling tot het kasteel, wat ik weer net wat te lang vond duren. Maar wat mij betreft hadden ze het eiland mogen schrappen en dan dedorpjes
wat uitgebreider gemaakt hebben.. Nouja we zien het wel in Resi 5
. Als dat tenminste geen PS3 only title wordt..
Regenerators had ik weinig moeite mee trouwens, gewoon flashbangen en langsrennen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ja maar op een hoop punten moet je die kutbeesten ook echt doodmaken ofzo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ik schrok me de eerste keer rot bij de eerste regenerator in de game (in dat lab)... Ik had er verder niet echt veel problemen mee...
Van mij had het kasteel geschrapt mogen worden en delen van het eiland ook.![]()
Ik wou ff zeggen dat ik nu weer vast op het eiland zit, meteen op het beginMet die mafkezen met die dikke metrailleur.
Ik zat bij de vorige baas ook al vast (eindelijk gehaald toen :p)
Ik zit 2 keer flink vast, en dat meteen 2x achter elkaar. Nu begin ik de uitdaging te verliezen. Ik speel het steeds minder![]()
Conclusie: spel is te moeilijk voor mij![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door Logitik op 19-07-2005 14:57:53 ]![]()
Is dat die grote zwarte neger met een minigun?welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ja die.. als ik deze heb gehaald kan ik dan weer gewoon rondlopen en zombies knallen ? Of gaat het nu de rest van het spel zo door ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Is dat die grote zwarte neger met een minigun?![]()
![]()
Ik ben voorbij die neger met die minigun.. EINDELIJK !
Maar omdat ik hem daarna niet kon saven, kan ik nu helemaal opnieuw beginnen met die neger
Het stuk wat erna komt, is ook erg moeilijk met veel monsters, en ik was 'out of ammo' ! En toen ging ik dood..
Ik heb er geen plezier meer in![]()
![]()
Er staat je nog meer te wachten... enkele hevige schietscenes, waar je snel dood bent als je nauwelijks ammo hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Logitik het volgende:
Ik ben voorbij die neger met die minigun.. EINDELIJK !
Maar omdat ik hem daarna niet kon saven, kan ik nu helemaal opnieuw beginnen met die neger
Het stuk wat erna komt, is ook erg moeilijk met veel monsters, en ik was 'out of ammo' ! En toen ging ik dood..
Ik heb er geen plezier meer in![]()
![]()
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk. Het is natuurlijk een geweldig genomen risico van Capcom om de serie vernieuwing in te blazen, grafisch ziet het er wonderschoon uit en het speelt heerlijk weg. Maar ik mis de puzzels, ik mis de schrikmomenten en ik mis het verhaal, hoe slap die ook was. Tot nu toe ben ik misschien 2x geschrokken, maar verder is het nogal repetitief jezelf een weg knallen van punt A naar punt B.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Wat ik al een uitdaging op zich vindquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Steeven het volgende:
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk. Het is natuurlijk een geweldig genomen risico van Capcom om de serie vernieuwing in te blazen, grafisch ziet het er wonderschoon uit en het speelt heerlijk weg. Maar ik mis de puzzels, ik mis de schrikmomenten en ik mis het verhaal, hoe slap die ook was. Tot nu toe ben ik misschien 2x geschrokken, maar verder is het nogal repetitief jezelf een weg knallen van punt A naar punt B.![]()
![]()
Het is ook wel tof, maar het verveelt nogal snel na een uur of twee. Juist met die zombies en monsters uit het eerste deel was het afwachten waar ze zaten en wanneer ze door de ruiten sprongen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef Yankee_One het volgende:
dat knallen vind ik juist het vetste in de gameInderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Ik ben gisteren begonnen, zo rond een uur of 3 's nachts, helemaal donker, om het effect een beetje te versterken. Ik ben niet echt goed in deze spellen, maar ik kon er 1 gratis uitzoeken omdat ik mijn spaarkaart vol had, en mijn keuze viel na de goede recensies dus op RE4.
Minpunt tot nu toe vind ik dat je niet kunt lopen als je je mes vast hebt (toch?) en dat wanneer je loopt en je mes trekt, je meteen helemaal naar boven mikt omdat je nog met lopen bezig was. Maar dat zal wel komen omdat ik nog niet helemaal gewend bent.Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..![]()
Ohja, en ik ben zo'n gruwelijke bangeschijter dat ik nu "geen zin" heb om dat spel te gaan spelen
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..![]()
Vind je het eng dan? Ik vind het net Sesamstraat vergeleken met Resident Evil 1.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Ik vond het spel ook niet zozeer tof door de beklemmende angst (die bijna niet aanwezig was, mede door de overvloed aan savepunten) maar door de filmische manier waarop het spel verliep.
![]()
Hmm dan zul je ook wel van Half-Life 2 houden. Ik hou niet van games die op films lijken, of films waar ze games van maken. Of games waar ze films van maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:11 schreef Lexie het volgende:
Ik vond het spel ook niet zozeer tof door de beklemmende angst (die bijna niet aanwezig was, mede door de overvloed aan savepunten) maar door de filmische manier waarop het spel verliep.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Steeven het volgende:
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
6!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:48 schreef Oksel het volgende:
.. hoeveel hoofdstukken zijn er?Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Omg dude, vakkels?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Pak jij de hooivorken? Dan steek ik de vakkels vast aan.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
jij durftno offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.quote:Wat je vooral te kort komt in het spel is munitie en dat zegt waarschijnlijk al genoeg over hoeveel je wel niet moet knallen.dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houdenquote:De nadruk op de actie wordt ook gelegd op andere punten in het spel. Soms moet je in een cut-scene plots snel op knoppen drukken omdat er iets gebeurt, of je moet de A-knop bashen om een rots voor te blijven. Het is een kleine vorm van afwisseling in een toch wel erg saai en eentonig spel.ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imoquote:Enige vorm van replayability is er ook niet, aangezien de game draait om het afschieten van vijanden.Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.quote:Maar dit spel is eigenlijk hetzelfde als Half-Life 2: een film waarbij je op de knoppen moet drukken om deze af te spelen.
[ Bericht 49% gewijzigd door Yankee_One op 24-07-2005 18:08:38 ]Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks![]()
Je kan natuurlijk ook even terug lopen naar een tiepmachien. De monsters respawnen niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Logitik het volgende:
Ik ben voorbij die neger met die minigun.. EINDELIJK !
Maar omdat ik hem daarna niet kon saven, kan ik nu helemaal opnieuw beginnen met die neger
Het stuk wat erna komt, is ook erg moeilijk met veel monsters, en ik was 'out of ammo' ! En toen ging ik dood..
Ik heb er geen plezier meer in![]()
En voor gewone zombies heb je vaak maar 1 kogel nodig... In het gezicht schieten, erheen rennen, schoppen, en als ze, als ze op de grond liggen, met het mes bewerken tot ze overleden zijn (exploderende hoofden daargelaten).Nicht ärgern, nur wundern!![]()
Idd interactieve cutscenesquote:Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef Yankee_One het volgende:
jij durft
[..]
no offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.
[..]
dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houden
[..]
ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imo
[..]
Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.. Mede daardoor vond ik het spel beter dan Mgs3 !
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Die scene met Krauser ben ik nog nooit in één keer doorgekomen...quote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd interactieve cutscenes. Mede daardoor vond ik het spel beter dan Mgs3 !
![]()
"you and I both know where we come from".............. dood...![]()
![]()
En hoezo heeft het spel geen herspeelbaarheid? Veel unlockables, de "arcade" mercenaries mode ( erg leuk op party avonden!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Dat is jouw mening en je goed rechtquote:Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef Yankee_One het volgende:
jij durft
[..]
no offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.
[..]
dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houden
[..]
ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imo
[..]
Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.. Ik vind er niets aan om enkel maar te knallen, ik wil een RE-game waarin je je de tering schrikt. Nu vind ik het een laagdrempelig actiespel met absurd mooie graphics.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Ik schrok me anders wel de tering toen er een double chainsaw reus ineens achter me stond
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
eigenlijk zou je het spel los moeten zien van de RE4 reeks, omdat de makers de game expres een andere weg hebben laten induikenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:49 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en je goed recht. Ik vind er niets aan om enkel maar te knallen, ik wil een RE-game waarin je je de tering schrikt. Nu vind ik het een laagdrempelig actiespel met absurd mooie graphics.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks![]()
Dat snap ik wel, maar dan hadden ze er net zo goed een nieuwe franchise van kunnen maken. Ik wil ouderwetse RE'squote:Op zondag 24 juli 2005 22:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
eigenlijk zou je het spel los moeten zien van de RE4 reeks, omdat de makers de game expres een andere weg hebben laten induiken, of een RE-game in deze stijl die wat trager speelt, meer spanningopbouw heeft en een handvol sterke schrikeffecten
.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Jij zat tegelijkertijd je nagels te lakken tijdens de scenes in het riool en de tuin?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: