abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27518783
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, chicago typewriter vond ik al enorm makkelijk
Handcannon wil ik gewoon omdat het mij een enorm ruig pistool lijkt.
Niet om je verwachtingen helemaal in de grond te stampen, maar ik vond het geluid van de Broken Butterfly een stuk vetter. Echt een beetje een enge knal. Maaaaaar, je gaat het meemaken...
pi_27534108
Hm, het zou inderdaad jammer zijn als het geluid niet ruig is...
Ach ik zie wel, tot nu toe vind ik de Red 9 het ruigste geluid hebben.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_28443887
Ik blijf deel 1 en 2 het beste vinden. Vier was heel erg cool maar voelde niet meer aan als een echte resi
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 3 juli 2005 @ 14:36:32 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28444194
Ik vond juist dat 4 erg Resi aanvoelde hoor .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 3 juli 2005 @ 14:38:53 #230
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_28444275
Ach, ik vind een ook beter, maar ik ben uitermate tevreden met RE4.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  zondag 3 juli 2005 @ 14:39:21 #231
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28444299
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond juist dat 4 erg Resi aanvoelde hoor .
Zeker het laatste hoofdstuk... dan ben je weer gewoon in een lab met vreemde experimenten...

Maar het minst vond ik toch wel die church levels... Beetje saai...
pi_28445749
omfg die church vond ik juist erg vet. Hoor je steeds die monks van alles mompelen, maar je weet niet waar ze precies zijn. Echt creepy 'Cogento..Cogento'' ' Mori est heri' en wat ze allemaal nog meer mompelen
#winning
  maandag 4 juli 2005 @ 10:43:23 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28468239
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Zeker het laatste hoofdstuk... dan ben je weer gewoon in een lab met vreemde experimenten...

Maar het minst vond ik toch wel die church levels... Beetje saai...
Ik vond het einde ongelofelijk kut Dat hele eiland had er van mij niet ingehoeven zelfs.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_28469499
Ik heb het spel ook gekocht, erg gaaf hoor !

Maar ik heb het gevoel dat het spel te makkelijk is. Ik loop echt overal zo doorheen. De tussenbazen heb ik ook totaal geen moeite mee (die met die boot, en eventjes later dat grote monster).

Gaat het spel nog wel moeilijker worden ?

ps. ik speel hem nu op medium of normal (ff vergeten wat het was) dat is het moeilijkste wat ik kon kiezen.
pi_28471692
?? ik heb de amerikaanse versie en daar kan je in het begin geen moeilijkheidsgraad kiezen... Denken ze soms dat Europese gamers minder goed zijn ofzo ...

@ logitik. Ja later in de dat kasteen etc wordt het nog wel aardig moeilijk, maar pas echt benauwd zul je het krijgen op professional mode
#winning
  maandag 4 juli 2005 @ 12:40:42 #236
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28472009
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vond het einde ongelofelijk kut Dat hele eiland had er van mij niet ingehoeven zelfs.
Ik haatte vooral die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28473730
en dan zat er ook nog zon ding achter op zijn rug
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_28475044
Eerste keer doorspelen vond ik erg makkelijk. Maar dit is echt een game die je moet spelen voor de tofheid en niet voor de uitdaging .
pi_28482388
EIndelijk uitgespeeld zojuist 19:19 uur

Beetje makkelijk einde, eindbaas in 1 keer verslaan.... Had moeilijker gekund... Nu beginnen met Assignment Ada

Ohh ja, Hit ratio 67%
O+ BlaBlub O+
pi_28860484
Ik wil graag mijn frustratie uiten op de baas met dan ene oog op cd 1. Die baas is niet leuk om te doen. Te moeilijk, omdat je te traag kan wegdraaien wanneer hij je gaat opeten en meteen dood bent.

Ik heb het nu al 8x geprobeerd, en heb er genoeg van. Ik geef het op. Ik speel het ook niet meer.
pi_28860844
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef Logitik het volgende:
Ik wil graag mijn frustratie uiten op de baas met dan ene oog op cd 1. Die baas is niet leuk om te doen. Te moeilijk, omdat je te traag kan wegdraaien wanneer hij je gaat opeten en meteen dood bent.

Ik heb het nu al 8x geprobeerd, en heb er genoeg van. Ik geef het op. Ik speel het ook niet meer.
*tip*
achter + b tegelijk indrukken draai je snel om
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_28861686
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:34 schreef sjeppert het volgende:

[..]

*tip*
achter + b tegelijk indrukken draai je snel om
Ja dat weet ik maar het probleem is dat ik me 45 graden moet draaien ipv 90
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:11:57 #243
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28861742
Ja die eindbaas is idd erg moeilijk, maar hij is niet zo moeilijk hoor. Ga af en toe naar beneden en verzamel daar ammo en medicinale wiet ( ).

Als je denkt dat hij je wil opeten of oppakken spring je gewoon naar beneden .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:12:46 #244
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28861761
Met de infinite rocketlauncher is-ie best makkelijk hoor...
pi_28862114
Met Broken Butterfly (goed geupgrade !) op zijn oog schieten of plaats maken voor een Rocket Launcherals je bij de merchant bent voor de eindbaas, met een schot op het mannejte issie dood.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yankee_One op 17-07-2005 17:53:20 ]
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_28865857
Ik had maar 1 bezooka shot nodig voor die baas
O+ BlaBlub O+
pi_28878561
Ik heb geen bezooka, maar met bezooka is hij dus goed te doen ?

Ik proberde het altijd op deze manier:
Op het oog met de riotgun, en daarna met de broken butterfly (damage 8.0) op dat mannetje knallen. Ik heb wel het gevoel dat ik hem bijna gehaald heb, maarja, dan wordt ik weer gepakt door dat beest

Ik probeer het vanmiddag nog een keertje !
  zondag 17 juli 2005 @ 12:42:28 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_28879427
Hmja, je had inderdaad beter je Broken Butterfly wat verder op kunnen graden.. Kan dat niet nog bij die verkoper voor de deur van de eindbaas?
Maar zo deed ik het inderdaad ook, riotgun op oog en dan broken butterfly op hem. Overigens, als je niet snel genoeg kunt wegdraaien, kun je natuurlijk ook gewoon naar beneden springen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 17 juli 2005 @ 13:11:41 #249
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28880008
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef Logitik het volgende:
Ik heb geen bezooka, maar met bezooka is hij dus goed te doen ?

Ik proberde het altijd op deze manier:
Op het oog met de riotgun, en daarna met de broken butterfly (damage 8.0) op dat mannetje knallen. Ik heb wel het gevoel dat ik hem bijna gehaald heb, maarja, dan wordt ik weer gepakt door dat beest

Ik probeer het vanmiddag nog een keertje !
als hij je wil pakken, ren naar voren en spring naar beneden!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28880065
Dat springen naar beneden ga ik zo proberen ! Een goede tip..

Ik heb geen geld meer, dus ik kan nix meer upgraden (misschien als ik wat anders verkoop, ik zal er overna denken:p)

Jullie horen het wel of het gelukt is !
  zondag 17 juli 2005 @ 13:28:44 #251
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28880290
Ik ben net begonnen . Die kerel met die kettingzaag werkt op m'n zenuwen, net als het tekort aan kogels .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 17 juli 2005 @ 13:34:30 #252
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28880403
Veel succes Steeven, het is een prachtgame, ga hem straks ook nog ff spelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 17 juli 2005 @ 13:39:11 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28880496
Steeven, speel hem wel minstens op Normal. Dit omdat je anders één van de tofste plekken in de game mist.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_28881119
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Steeven, speel hem wel minstens op Normal. Dit omdat je anders één van de tofste plekken in de game mist.
Welk stuk is dat dan?
  zondag 17 juli 2005 @ 14:13:20 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_28881173
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 17 juli 2005 @ 14:23:10 #256
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28881391
Yup!

En dat is idd één van de coolste stukken uit het spel .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28881646
O ja, dat was iig een van de engste stukken van de game .
pi_28886399
Ik heb de baas gehaald met dat ene oog en dat mannetje achterop

Erg vet ! Eindelijk heb ik hem gehaald.. Nu ga ik snel weer verder spelen !
pi_28886553
Mag je ons ook wel vertellen hoe
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 17 juli 2005 @ 21:04:36 #260
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28891241
quote:
Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Steeven, speel hem wel minstens op Normal. Dit omdat je anders één van de tofste plekken in de game mist.
Uiteraard . Bedankt voor de tip.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_28905212
Het eiland is echt saai zeg ! Het spel daalt in aanzien
  maandag 18 juli 2005 @ 11:42:08 #262
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28905309
quote:
Op maandag 18 juli 2005 11:38 schreef Logitik het volgende:
Het eiland is echt saai zeg ! Het spel daalt in aanzien
Uhhuh, het hele laatste chapter had geschrapt mogen worden van mij

egene ato s
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 18 juli 2005 @ 19:01:38 #263
8369 speknek
Another day another slay
pi_28917823
Mja als ze het eiland geschrapt hadden, was het weer veel te kort geweest. En dat eiland speelt weer snel weg, in tegenstelling tot het kasteel, wat ik weer net wat te lang vond duren. Maar wat mij betreft hadden ze het eiland mogen schrappen en dan de dorpjes wat uitgebreider gemaakt hebben.. Nouja we zien het wel in Resi 5 . Als dat tenminste geen PS3 only title wordt..

Regenerators had ik weinig moeite mee trouwens, gewoon flashbangen en langsrennen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 18 juli 2005 @ 19:22:22 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28918406
Ja maar op een hoop punten moet je die kutbeesten ook echt doodmaken ofzo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 18 juli 2005 @ 20:15:45 #265
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28920244
Ik schrok me de eerste keer rot bij de eerste regenerator in de game (in dat lab)... Ik had er verder niet echt veel problemen mee...

Van mij had het kasteel geschrapt mogen worden en delen van het eiland ook.
pi_28944024
Ik wou ff zeggen dat ik nu weer vast op het eiland zit, meteen op het begin Met die mafkezen met die dikke metrailleur.

Ik zat bij de vorige baas ook al vast (eindelijk gehaald toen :p)
Ik zit 2 keer flink vast, en dat meteen 2x achter elkaar. Nu begin ik de uitdaging te verliezen. Ik speel het steeds minder

Conclusie: spel is te moeilijk voor mij

[ Bericht 22% gewijzigd door Logitik op 19-07-2005 14:57:53 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:50:52 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_28946459
Is dat die grote zwarte neger met een minigun?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_28946957
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Is dat die grote zwarte neger met een minigun?
Ja die.. als ik deze heb gehaald kan ik dan weer gewoon rondlopen en zombies knallen ? Of gaat het nu de rest van het spel zo door ?
pi_28958718
Ik ben voorbij die neger met die minigun.. EINDELIJK !

Maar omdat ik hem daarna niet kon saven, kan ik nu helemaal opnieuw beginnen met die neger
Het stuk wat erna komt, is ook erg moeilijk met veel monsters, en ik was 'out of ammo' ! En toen ging ik dood..

Ik heb er geen plezier meer in
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:25:28 #270
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_28958786
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Logitik het volgende:
Ik ben voorbij die neger met die minigun.. EINDELIJK !

Maar omdat ik hem daarna niet kon saven, kan ik nu helemaal opnieuw beginnen met die neger
Het stuk wat erna komt, is ook erg moeilijk met veel monsters, en ik was 'out of ammo' ! En toen ging ik dood..

Ik heb er geen plezier meer in
Er staat je nog meer te wachten... enkele hevige schietscenes, waar je snel dood bent als je nauwelijks ammo hebt.
pi_28982655
knifen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:44:33 #272
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28983394
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk. Het is natuurlijk een geweldig genomen risico van Capcom om de serie vernieuwing in te blazen, grafisch ziet het er wonderschoon uit en het speelt heerlijk weg. Maar ik mis de puzzels, ik mis de schrikmomenten en ik mis het verhaal, hoe slap die ook was. Tot nu toe ben ik misschien 2x geschrokken, maar verder is het nogal repetitief jezelf een weg knallen van punt A naar punt B.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_28985393
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Steeven het volgende:
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk. Het is natuurlijk een geweldig genomen risico van Capcom om de serie vernieuwing in te blazen, grafisch ziet het er wonderschoon uit en het speelt heerlijk weg. Maar ik mis de puzzels, ik mis de schrikmomenten en ik mis het verhaal, hoe slap die ook was. Tot nu toe ben ik misschien 2x geschrokken, maar verder is het nogal repetitief jezelf een weg knallen van punt A naar punt B.
Wat ik al een uitdaging op zich vind
pi_28985665
dat knallen vind ik juist het vetste in de game
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:26:09 #275
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28986457
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef Yankee_One het volgende:
dat knallen vind ik juist het vetste in de game
Het is ook wel tof, maar het verveelt nogal snel na een uur of twee. Juist met die zombies en monsters uit het eerste deel was het afwachten waar ze zaten en wanneer ze door de ruiten sprongen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:18:30 #276
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_29055649
Ik ben gisteren begonnen, zo rond een uur of 3 's nachts, helemaal donker, om het effect een beetje te versterken. Ik ben niet echt goed in deze spellen, maar ik kon er 1 gratis uitzoeken omdat ik mijn spaarkaart vol had, en mijn keuze viel na de goede recensies dus op RE4.

Minpunt tot nu toe vind ik dat je niet kunt lopen als je je mes vast hebt (toch?) en dat wanneer je loopt en je mes trekt, je meteen helemaal naar boven mikt omdat je nog met lopen bezig was. Maar dat zal wel komen omdat ik nog niet helemaal gewend bent.
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  zaterdag 23 juli 2005 @ 01:20:07 #277
84389 der_weiss
Zeiksteevel
pi_29055680
Ohja, en ik ben zo'n gruwelijke bangeschijter dat ik nu "geen zin" heb om dat spel te gaan spelen
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
  zaterdag 23 juli 2005 @ 11:57:44 #278
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29059382
Vind je het eng dan? Ik vind het net Sesamstraat vergeleken met Resident Evil 1.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29059712
Ik vond het spel ook niet zozeer tof door de beklemmende angst (die bijna niet aanwezig was, mede door de overvloed aan savepunten) maar door de filmische manier waarop het spel verliep .
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:27:08 #280
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29060031
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:28:22 #281
58560 Oksel
Gezellig.
pi_29060058
Ik vind het ook niet echt eng. Schrik wel af en toe..
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:56:43 #282
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29060594
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:11 schreef Lexie het volgende:
Ik vond het spel ook niet zozeer tof door de beklemmende angst (die bijna niet aanwezig was, mede door de overvloed aan savepunten) maar door de filmische manier waarop het spel verliep .
Hmm dan zul je ook wel van Half-Life 2 houden. Ik hou niet van games die op films lijken, of films waar ze games van maken. Of games waar ze films van maken.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:42:38 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_29063042
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Steeven het volgende:
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk.
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:46:27 #284
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29064212
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:42 schreef speknek het volgende:

[..]

.
Pak jij de hooivorken? Dan steek ik de vakkels vast aan.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:48:55 #285
58560 Oksel
Gezellig.
pi_29064259
.. hoeveel hoofdstukken zijn er?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:51:00 #286
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29064302
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:48 schreef Oksel het volgende:
.. hoeveel hoofdstukken zijn er?
6!!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:57:39 #287
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29064391
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:46 schreef BMH het volgende:

[..]

Pak jij de hooivorken? Dan steek ik de vakkels vast aan.
Omg dude, vakkels?

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 16:53:32 #288
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29065516
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omg dude, vakkels?

Fakkels
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 24 juli 2005 @ 17:16:45 #289
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29088549
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29089817
jij durft
quote:
Wat je vooral te kort komt in het spel is munitie en dat zegt waarschijnlijk al genoeg over hoeveel je wel niet moet knallen.
no offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.
quote:
De nadruk op de actie wordt ook gelegd op andere punten in het spel. Soms moet je in een cut-scene plots snel op knoppen drukken omdat er iets gebeurt, of je moet de A-knop bashen om een rots voor te blijven. Het is een kleine vorm van afwisseling in een toch wel erg saai en eentonig spel.
dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houden
quote:
Enige vorm van replayability is er ook niet, aangezien de game draait om het afschieten van vijanden.
ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imo
quote:
Maar dit spel is eigenlijk hetzelfde als Half-Life 2: een film waarbij je op de knoppen moet drukken om deze af te spelen.
Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.

[ Bericht 49% gewijzigd door Yankee_One op 24-07-2005 18:08:38 ]
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 24 juli 2005 @ 19:39:12 #291
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29092543
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Logitik het volgende:
Ik ben voorbij die neger met die minigun.. EINDELIJK !

Maar omdat ik hem daarna niet kon saven, kan ik nu helemaal opnieuw beginnen met die neger
Het stuk wat erna komt, is ook erg moeilijk met veel monsters, en ik was 'out of ammo' ! En toen ging ik dood..

Ik heb er geen plezier meer in
Je kan natuurlijk ook even terug lopen naar een tiepmachien. De monsters respawnen niet.

En voor gewone zombies heb je vaak maar 1 kogel nodig... In het gezicht schieten, erheen rennen, schoppen, en als ze, als ze op de grond liggen, met het mes bewerken tot ze overleden zijn (exploderende hoofden daargelaten).
Nicht ärgern, nur wundern!
  zondag 24 juli 2005 @ 20:48:04 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29094633
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef Yankee_One het volgende:
jij durft
[..]

no offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.
[..]

dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houden
[..]

ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imo
[..]

Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.
Idd interactieve cutscenes . Mede daardoor vond ik het spel beter dan Mgs3 !
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 24 juli 2005 @ 20:50:13 #293
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29094700
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Idd interactieve cutscenes . Mede daardoor vond ik het spel beter dan Mgs3 !
Die scene met Krauser ben ik nog nooit in één keer doorgekomen...

"you and I both know where we come from".............. dood...
  zondag 24 juli 2005 @ 21:16:25 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29095452
En hoezo heeft het spel geen herspeelbaarheid? Veel unlockables, de "arcade" mercenaries mode ( erg leuk op party avonden !
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 24 juli 2005 @ 21:49:06 #295
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29096350
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef Yankee_One het volgende:
jij durft
[..]

no offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.
[..]

dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houden
[..]

ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imo
[..]

Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.
Dat is jouw mening en je goed recht . Ik vind er niets aan om enkel maar te knallen, ik wil een RE-game waarin je je de tering schrikt. Nu vind ik het een laagdrempelig actiespel met absurd mooie graphics.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 24 juli 2005 @ 21:53:36 #296
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29096479
Ik schrok me anders wel de tering toen er een double chainsaw reus ineens achter me stond
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29097058
quote:
Op zondag 24 juli 2005 21:49 schreef Steeven het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en je goed recht . Ik vind er niets aan om enkel maar te knallen, ik wil een RE-game waarin je je de tering schrikt. Nu vind ik het een laagdrempelig actiespel met absurd mooie graphics.
eigenlijk zou je het spel los moeten zien van de RE4 reeks, omdat de makers de game expres een andere weg hebben laten induiken
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 24 juli 2005 @ 22:24:38 #298
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_29097356
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:14 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

eigenlijk zou je het spel los moeten zien van de RE4 reeks, omdat de makers de game expres een andere weg hebben laten induiken
Dat snap ik wel, maar dan hadden ze er net zo goed een nieuwe franchise van kunnen maken. Ik wil ouderwetse RE's , of een RE-game in deze stijl die wat trager speelt, meer spanningopbouw heeft en een handvol sterke schrikeffecten .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 24 juli 2005 @ 23:28:30 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_29099324
Jij zat tegelijkertijd je nagels te lakken tijdens de scenes in het riool en de tuin?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29101676
Tsk, MIJN game een beetje afkraken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')