Niet om je verwachtingen helemaal in de grond te stampen, maar ik vond het geluid van de Broken Butterfly een stuk vetter. Echt een beetje een enge knal. Maaaaaar, je gaat het meemaken...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, chicago typewriter vond ik al enorm makkelijk
Handcannon wil ik gewoon omdat het mij een enorm ruig pistool lijkt.
Zeker het laatste hoofdstuk... dan ben je weer gewoon in een lab met vreemde experimenten...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond juist dat 4 erg Resi aanvoelde hoor.
Ik vond het einde ongelofelijk kutquote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zeker het laatste hoofdstuk... dan ben je weer gewoon in een lab met vreemde experimenten...
Maar het minst vond ik toch wel die church levels... Beetje saai...
Ik haatte vooral diequote:Op maandag 4 juli 2005 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het einde ongelofelijk kutDat hele eiland had er van mij niet ingehoeven zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
*tip*quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:22 schreef Logitik het volgende:
Ik wil graag mijn frustratie uiten op de baas met dan ene oog op cd 1. Die baas is niet leuk om te doen. Te moeilijk, omdat je te traag kan wegdraaien wanneer hij je gaat opeten en meteen dood bent.
Ik heb het nu al 8x geprobeerd, en heb er genoeg van. Ik geef het op. Ik speel het ook niet meer.
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:34 schreef sjeppert het volgende:
[..]
*tip*
achter + b tegelijk indrukken draai je snel om![]()
als hij je wil pakken, ren naar voren en spring naar beneden!quote:Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef Logitik het volgende:
Ik heb geen bezooka, maar met bezooka is hij dus goed te doen ?
Ik proberde het altijd op deze manier:
Op het oog met de riotgun, en daarna met de broken butterfly (damage 8.0) op dat mannetje knallen. Ik heb wel het gevoel dat ik hem bijna gehaald heb, maarja, dan wordt ik weer gepakt door dat beest![]()
Ik probeer het vanmiddag nog een keertje !
Welk stuk is dat dan?quote:Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Steeven, speel hem wel minstens op Normal. Dit omdat je anders één van de tofste plekken in de game mist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Uiteraardquote:Op zondag 17 juli 2005 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Steeven, speel hem wel minstens op Normal. Dit omdat je anders één van de tofste plekken in de game mist.
Uhhuh, het hele laatste chapter had geschrapt mogen worden van mijquote:Op maandag 18 juli 2005 11:38 schreef Logitik het volgende:
Het eiland is echt saai zeg ! Het spel daalt in aanzien
Ja die.. als ik deze heb gehaald kan ik dan weer gewoon rondlopen en zombies knallen ? Of gaat het nu de rest van het spel zo door ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Is dat die grote zwarte neger met een minigun?
Er staat je nog meer te wachten... enkele hevige schietscenes, waar je snel dood bent als je nauwelijks ammo hebt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Logitik het volgende:
Ik ben voorbij die neger met die minigun.. EINDELIJK !
Maar omdat ik hem daarna niet kon saven, kan ik nu helemaal opnieuw beginnen met die neger
Het stuk wat erna komt, is ook erg moeilijk met veel monsters, en ik was 'out of ammo' ! En toen ging ik dood..
Ik heb er geen plezier meer in![]()
Wat ik al een uitdaging op zich vindquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Steeven het volgende:
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk. Het is natuurlijk een geweldig genomen risico van Capcom om de serie vernieuwing in te blazen, grafisch ziet het er wonderschoon uit en het speelt heerlijk weg. Maar ik mis de puzzels, ik mis de schrikmomenten en ik mis het verhaal, hoe slap die ook was. Tot nu toe ben ik misschien 2x geschrokken, maar verder is het nogal repetitief jezelf een weg knallen van punt A naar punt B.
Het is ook wel tof, maar het verveelt nogal snel na een uur of twee. Juist met die zombies en monsters uit het eerste deel was het afwachten waar ze zaten en wanneer ze door de ruiten sprongen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef Yankee_One het volgende:
dat knallen vind ik juist het vetste in de game
Hmm dan zul je ook wel van Half-Life 2 houden. Ik hou niet van games die op films lijken, of films waar ze games van maken. Of games waar ze films van maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:11 schreef Lexie het volgende:
Ik vond het spel ook niet zozeer tof door de beklemmende angst (die bijna niet aanwezig was, mede door de overvloed aan savepunten) maar door de filmische manier waarop het spel verliep.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Steeven het volgende:
Oke ik ben nu vlak op het einde...Moet zeggen dat ik de game niet speciaal vond eigenlijk.
6!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:48 schreef Oksel het volgende:
.. hoeveel hoofdstukken zijn er?
Omg dude, vakkels?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Pak jij de hooivorken? Dan steek ik de vakkels vast aan.
no offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.quote:Wat je vooral te kort komt in het spel is munitie en dat zegt waarschijnlijk al genoeg over hoeveel je wel niet moet knallen.
dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houdenquote:De nadruk op de actie wordt ook gelegd op andere punten in het spel. Soms moet je in een cut-scene plots snel op knoppen drukken omdat er iets gebeurt, of je moet de A-knop bashen om een rots voor te blijven. Het is een kleine vorm van afwisseling in een toch wel erg saai en eentonig spel.
ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imoquote:Enige vorm van replayability is er ook niet, aangezien de game draait om het afschieten van vijanden.
Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.quote:Maar dit spel is eigenlijk hetzelfde als Half-Life 2: een film waarbij je op de knoppen moet drukken om deze af te spelen.
Je kan natuurlijk ook even terug lopen naar een tiepmachien. De monsters respawnen niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:23 schreef Logitik het volgende:
Ik ben voorbij die neger met die minigun.. EINDELIJK !
Maar omdat ik hem daarna niet kon saven, kan ik nu helemaal opnieuw beginnen met die neger
Het stuk wat erna komt, is ook erg moeilijk met veel monsters, en ik was 'out of ammo' ! En toen ging ik dood..
Ik heb er geen plezier meer in![]()
Idd interactieve cutscenesquote:Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef Yankee_One het volgende:
jij durft
[..]
no offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.
[..]
dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houden
[..]
ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imo
[..]
Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.
Die scene met Krauser ben ik nog nooit in één keer doorgekomen...quote:Op zondag 24 juli 2005 20:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd interactieve cutscenes. Mede daardoor vond ik het spel beter dan Mgs3 !
Dat is jouw mening en je goed rechtquote:Op zondag 24 juli 2005 18:02 schreef Yankee_One het volgende:
jij durft
[..]
no offence, maar als je in deze game munitie te kort komt, probeer je de wolken lek te knallen of zo. gewoon richten en je komt de game op normal makkelijk door.
[..]
dat zorgt ervoor dat je tijdens een cutscene je aandacht er ook bij blijft houden
[..]
ik heb de game 3 herspeeld, om mijn geld 'taktischer' te besteden en zo efficient door het spel te komen. zeker replay dus imo
[..]
Fahrenheit is een speelbare film. RE4 _niet_ Spanjaarden overhoop knallen kan op zoveel verschillende manieren in deze game. Je kan deze game alleen met een film vergelijken als je alleen de interactieve cutscenes in ogenschouw neemt.
eigenlijk zou je het spel los moeten zien van de RE4 reeks, omdat de makers de game expres een andere weg hebben laten induikenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:49 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en je goed recht. Ik vind er niets aan om enkel maar te knallen, ik wil een RE-game waarin je je de tering schrikt. Nu vind ik het een laagdrempelig actiespel met absurd mooie graphics.
Dat snap ik wel, maar dan hadden ze er net zo goed een nieuwe franchise van kunnen maken. Ik wil ouderwetse RE'squote:Op zondag 24 juli 2005 22:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
eigenlijk zou je het spel los moeten zien van de RE4 reeks, omdat de makers de game expres een andere weg hebben laten induiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |