quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Neverstop het volgende:Echt wel, ze is 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet Assignment Ada nog halen en 5 sterren halen in alle velden van Mercenaries (4 sterren heb ik lekker wel al allemaal).
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
Da's jammer ja, maar ach. Dat neem ik voor lief.quote:Op zondag 3 april 2005 17:13 schreef Lexie het volgende:
Extreem coole game.
Alleen jammer van die overdosis savepoints:haalt de spanning er wel uit en de game wordt er niet moeilijker op.
Ik vind de verdeling van de save points alleen erg onlogisch. Na elke chapter wordt de mogelijkheid geboden om te saven, en wat is het eerste dat je ziet wanneer de volgende chapter start? Een save point. Vervolgens bereik je een boss fight, dat je na vele mislukte pogingen eindelijk tot een goed einde weet te brengen, en waarna je natuurlijk zo snel mogelijk wilt saven, en dan moet je je eerst nog door zeventien kamers en zes hordes vijanden heen werken voordat de eerste typmachine in zicht komt.quote:Op zondag 3 april 2005 22:38 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel erg blij met de overdreven grote hoeveelheid savepoints, maar dat komt omdat ik de laatste maanden het veel te druk heb uitgebreid een spel te spelen.
Easyquote:Op woensdag 6 april 2005 07:54 schreef chibibo het volgende:
Maar ja, dat zal me leren om voortaan niet meer op Easy te spelen.
Dat sucken van jullie.quote:Op woensdag 6 april 2005 07:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
De USA versie HAD niet eens een easyEn gelukkig maar, want als het kon had ik zeker en vast ook op easy gespeeld
Gemakzucht, Gijs.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
Dat sucken van jullie.Ik snap niet jullie een spel op Easy spelen. Zo verpest je het toch alleen maar voor jezelf? Je ontneemt jezelf een uitdaging en veel features van een game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Mr.Happ-E op 06-04-2005 09:17:13 ]"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:02 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ben er gister ook achtergekomen dat je Ada al veel eerder in het spel tegen kunt komenYep, alleen had ik dat stukje de eerste keer gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er maar aan denken omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
Klopt ja, maar hey tis een leuk filmpje.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:58 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Tsja, wie doet dat dan ookEr is daar verder ook niets meer
Maar toch lief dat ze je even red
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |