abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25947948
Even een simpele vraag. Hoeveel chapters zijn er?
Animal Crossing Friend Code 1933-4210-1887
Name: Lorenzo Town: RevoTown
  zondag 3 april 2005 @ 06:26:11 #127
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25948026
Iets van 6 ofzo..waarbij 6 de final chapter is. Mgoed, waarom wil je dat weten, ga spelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 3 april 2005 @ 12:43:24 #128
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_25950408
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:49 schreef Neverstop het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet Assignment Ada nog halen en 5 sterren halen in alle velden van Mercenaries (4 sterren heb ik lekker wel al allemaal ).
Echt wel, ze is 19
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_25955030
Ik moet Mercenaries ook nog uitspelen...
Gamemail, wekelijkse gameupdates in je mailbox!
pi_25956429
Extreem coole game .
Alleen jammer van die overdosis savepoints:haalt de spanning er wel uit en de game wordt er niet moeilijker op.
  zondag 3 april 2005 @ 19:03:10 #131
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_25959503
quote:
Op zondag 3 april 2005 17:13 schreef Lexie het volgende:
Extreem coole game .
Alleen jammer van die overdosis savepoints:haalt de spanning er wel uit en de game wordt er niet moeilijker op.
Da's jammer ja, maar ach. Dat neem ik voor lief.
~Leonard Cohen
  zondag 3 april 2005 @ 22:38:13 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_25965107
Ik ben wel erg blij met de overdreven grote hoeveelheid savepoints, maar dat komt omdat ik de laatste maanden het veel te druk heb uitgebreid een spel te spelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 6 april 2005 @ 07:47:39 #133
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26015831
quote:
Op zondag 3 april 2005 22:38 schreef speknek het volgende:
Ik ben wel erg blij met de overdreven grote hoeveelheid savepoints, maar dat komt omdat ik de laatste maanden het veel te druk heb uitgebreid een spel te spelen.
Ik vind de verdeling van de save points alleen erg onlogisch. Na elke chapter wordt de mogelijkheid geboden om te saven, en wat is het eerste dat je ziet wanneer de volgende chapter start? Een save point. Vervolgens bereik je een boss fight, dat je na vele mislukte pogingen eindelijk tot een goed einde weet te brengen, en waarna je natuurlijk zo snel mogelijk wilt saven, en dan moet je je eerst nog door zeventien kamers en zes hordes vijanden heen werken voordat de eerste typmachine in zicht komt.
  woensdag 6 april 2005 @ 07:54:22 #134
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26015867
Oh ja, en volgens mij heb ik echt iets gemist met dat doolhof, gezien de reacties in het Gamecube topic).

Maar ja, dat zal me leren om voortaan niet meer op Easy te spelen.
  woensdag 6 april 2005 @ 07:55:07 #135
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26015870
quote:
Op woensdag 6 april 2005 07:54 schreef chibibo het volgende:
Maar ja, dat zal me leren om voortaan niet meer op Easy te spelen.
Easy

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 6 april 2005 @ 07:59:33 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26015888
De USA versie HAD niet eens een easy En gelukkig maar, want als het kon had ik zeker en vast ook op easy gespeeld
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 6 april 2005 @ 08:01:29 #137
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26015904
quote:
Op woensdag 6 april 2005 07:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
De USA versie HAD niet eens een easy En gelukkig maar, want als het kon had ik zeker en vast ook op easy gespeeld
Dat sucken van jullie. Ik snap niet jullie een spel op Easy spelen. Zo verpest je het toch alleen maar voor jezelf? Je ontneemt jezelf een uitdaging en veel features van een game. Kijk bijvoorbeeld naar Halo, dat spel komt pas echt tot zijn recht in Heroic waarbij de AI van de vijand met sprongen vooruit gaat.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 6 april 2005 @ 08:23:54 #138
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_26016039
quote:
Op woensdag 6 april 2005 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
Dat sucken van jullie. Ik snap niet jullie een spel op Easy spelen. Zo verpest je het toch alleen maar voor jezelf? Je ontneemt jezelf een uitdaging en veel features van een game.
Gemakzucht, Gijs. Maar vaak speel ik een spel eerst op Easy, en daarna nog een keer op Normal, zodat het ook de tweede keer een uitdaging is, in plaats van dat het makkelijker wordt. Als er in een hogere moeilijkheidsgraad dan ook nog extra features zitten, is de beloning ook groter. Tot slot: ik suck in Resident Evil-spellen.
pi_26016193
Gister hele middag op Normal gespeeld, moeilijkheidsgraad valt me mee Had het eigenlijk ook meteen hierop kunnen spelen. En ik beloof mijzelf dat ik een volgende game begin met.. Normal Ben ook erg benieuwd naar de tuin

Ben nu trouwens net in het kasteel
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26016368
Zie die tuin nou niet als het beste deel van het spel, het is wel leuk maar er is ook een reden voor waarom ze dat stukje uit easy laten.
~Leonard Cohen
pi_26016440
Ben er gister ook achtergekomen dat je Ada al veel eerder in het spel tegen kunt komen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 36% gewijzigd door Mr.Happ-E op 06-04-2005 09:17:13 ]
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26016800
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:02 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ben er gister ook achtergekomen dat je Ada al veel eerder in het spel tegen kunt komen
SPOILER
Yep, alleen had ik dat stukje de eerste keer gemist.
Je moet er maar aan denken om
SPOILER
~Leonard Cohen
pi_26017354
Tsja, wie doet dat dan ook Er is daar verder ook niets meer Maar toch lief dat ze je even red
pi_26017569
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:58 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Tsja, wie doet dat dan ook Er is daar verder ook niets meer Maar toch lief dat ze je even red
Klopt ja, maar hey tis een leuk filmpje.
~Leonard Cohen
pi_26018269
Even een iets duidelijkere beschrijving waar dat precies zit anyone?
Dan stukje wil ik namelijk ook wel zien.

Is het na de aller eerste keer dat je de village chief tegen komt of nadat je m molt?
pi_26018464
Nee de allereerste keer als je die deur uitkomt krijg je dat filmpje, en dan gewoon weer teruggaan
pi_26059123
Heb nu die tuin gehad en ik moet zeggen: Het was erg spannend
SPOILER
pi_26079590
Damn, net uitgespeeld (16 uur 900 nogwat kills) en kan nu alleen maar met een nieuw costuum beginnen, zonder de ruige wapens zeg maar, waar ligt dat aan?
~Leonard Cohen
  vrijdag 8 april 2005 @ 20:40:09 #149
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_26081637
Ben nu op professional bij die hoge pief van Pueblo, maar hij wil maar niet dood.
Nicht ärgern, nur wundern!
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:48:13 #150
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26097075
Okee... ik heb de game uitgespeeld. Mooie game, maar wel best erg lineair. De bazen zijn erg goed, vooral die gigantische reuzen. Het stuk waar je Krauser tegenkomt (de dialoog) is vrij innovatief en als je niet goed oplet kan het erg frustrerend zijn.

De eindbaas viel me erg tegen. Ik heb me de eerste keer trouwens wel suf lopen zoeken naar de rocket launcher

Misschien Game of the Year, maar ik wacht Zelda nog even af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')