SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
Ik vond 't wel meevallen eigenlijk. Alleen dat stukjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Riool was enger. Dat filmpje skippen werkt niet bij mij
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:53 schreef HomerJ het volgende:
Net uit dat riool! Pffff, het engste stukje van het spel tot nu toeKut beesten. Trouwens bedankt Roy, voor die tip met die lamp
heeft me erg veel geld opgeleverd.
Lamp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Jah, daar ben je nog lang niet. Maar ik kreeg een tip dat ik sommige treaures met elkaar moest combinen en toen was hij 100x meer waardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ik ook, maar ik denk dat het dan echt te makkelijk zou worden..quote:Op maandag 14 februari 2005 14:50 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het stom dat je bij die Merchant geen kogels kan kopen![]()
Ja, zitten nu 2 cat's nogiets stenen in. In die kroon kan het ook, geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef speknek het volgende:
Daggla kan het al wel gedaan hebben met de Beerstein.
Jah maar ik zit nu bij een rot stukje en ik heb:quote:Op maandag 14 februari 2005 14:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat het dan echt te makkelijk zou worden..
Je moet ook op het hoofd richten. Heb nog nooit in ammo-nood gezeten, eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah maar ik zit nu bij een rot stukje en ik heb:
Riot Gun met 2 kogels
Sniper Rifle met 6 kogels
Magnum met 3 kogels
M9 met 230 kogels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Sniper Rifle + hoofd is een goede combinatiequote:Op dinsdag 15 februari 2005 03:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je moet ook op het hoofd richten. Heb nog nooit in ammo-nood gezeten, eigenlijk..
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Moet hem ook uitspelen, zit nu in level 5-2. Hopelijk kan ik me deze week nog onttrekken aan WoW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:33 schreef speknek het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Tyfus jij gaat hardquote:Op dinsdag 15 februari 2005 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo, na het 2de avondje zitten we op een kleine 15 uur en zijn we bij chapter 5.1
Zojuist de Killer 7 (. ) aangeschaft
. Sowieso zitten er zeer brute wapens in.. Kan niet wachten op de ontknoping.
.
Wat een meesterlijke game.
Ja, gaat lekker rap met z'n 2en.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zeg ook bij deze ik blijf deze game nog heel lang spelen
thanks capcom.
ga morgen ook weer eens aan deel 1 en 0 beginnen
[ Bericht 4% gewijzigd door speknek op 16-02-2005 06:26:01 (let even op dat je niet alle extras gaat spoileren) ]Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een nieuwe vijand meegemaaktIk heb hem doodgemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik heb het geprobeerd, maar die flessen waren op een gegeven moment opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of het al behandeld wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:Salazar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Maar de kogels die je hebt zijn goud waard. Bosses zijn echt veel makkelijker met dit ding.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Magnum is wel stoer ja, alleen weinig kogels daarvoorMijn shotgun is nu op max en ik ga sparen voor de exclusive
![]()
Als ik moet kiezen tussen boxart of een game een paar maanden eerder spelen dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:32 schreef Neverstop het volgende:
Ben blij dat ik de EU versie krijg.
Ik vind deze een stuk sfeervoller.
Don't underestimate the power of a boxart!quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen boxart of een game een paar maanden eerder spelen dan is de keuze snel gemaakt.
Als iets me niet interesseert dan is het de boxart wel. Dingen liggen toch altijd in m'n kast waar je ze niet kan zien.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |