[zwaar offtopic]RESPEEECTquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
@ Choc.
De aankomende week gaan we er voor zitten..
En ik ben nu bezig met MGS3: Snake Eater. (OMfG. ) Tis niet zo dat ik me nu zit te vervelen of zo.
.
Meestal is het zo dat spellen die aan het begin van het jaar uitkomen bijna nooit GOTY worden, maar RE4 verdient die titel zeker tot nu toequote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:08 schreef HomerJ het volgende:
GOTY geen twijfel!
Ja, na een hele maand waarin nauwelijks andere spellen uitkwamen, tjoh.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:12 schreef Tain het volgende:
maar RE4 verdient die titel zeker tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Tjah, je kan maar van weinig spellen zeggen dat ze je compleet overrompelen en dat doet RE4 gewoon met gemakquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, na een hele maand waarin nauwelijks andere spellen uitkwamen, tjoh..
Maar ik vind RE4 dus echt een van de monumentaalste spelervaringen, samen met OOT en Metroid Prime...
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gisteren weer gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Overrompelen is het goede woord ja. Ik speel regelmatig korte potjes waarna ik hem weer uit zet... Niet omdat ik het spel niet leuk vind, maar juist omdat ik even bij wil komen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:25 schreef Tain het volgende:
Tjah, je kan maar van weinig spellen zeggen dat ze je compleet overrompelen en dat doet RE4 gewoon met gemak
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:Een van de heftigste scènes in het spel ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totnutoe alleen nog geëvenaard doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Een uur, langer trek ik het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Overrompelen is het goede woord ja. Ik speel regelmatig korte potjes waarna ik hem weer uit zet... Niet omdat ik het spel niet leuk vind, maar juist omdat ik even bij wil komen...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
OMG!! OMG!! OMG!!! Dit spel.... je denkt dat je weet wat je te wachten staat maar dat weet je niet...verreweg van zelfs....dit is het gruwelijkste wat ik ooit op gamegebied meegemaakt heb.
Alles klopt aan dit meesterwerk...
RE4....horror redefined...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Ben net op cd2 en tot nu toe moet ik zeggen dat het spel Ocarina evenaart wat
betreft overall kwaliteit.
t Spel ziet er top uit(is dit wel Gamecube??), geluid is angstaanjagend, controle
is geweldig en het blijft leuk die zombies neer te schieten. Maar het beste is
toch die suspense en het totale oneentonige spelbeeld (heeft wat weg van Half-life1 maar dan veel beter). Oh en zelfs het kopen van wapens ervaar ik als enorm verslavend.
Wat het eigenlijk ook is, (en dat zie je bij alle top spellen) is de aandacht voor de kleine
details. Vogels die wegvliegen zoals ze in het echt ook doen, kogellagers
van een zombie waar je gewoon de kogels kan tellen van een afstand
en bijna filmachtige taferelen als je net een zeemonster verslagen hebt en je in het
onweer door een 'zombie infested' village moet.
Nog een voorbeeldje: als je de twee el gigantes tegenkomt in de mijnen en je er een
in de lava pit douwt. Moet je eens voordat de kooi weer dichtgaat naar degene lopen
die aan het nadampen is. Echte terminator2 taferelen krijg je dan als het monster niet
dood blijkt te zijn en hij je mee de dampende lava indrukt.
Wat mij betreft is dit het spel van het jaar maar ik moet alleen nog even Zelda afwachten...
In ieder geval beter dan Halo2 die ik ervoer als zeer prettig toen ik m uitspeeld vorige maand.
Eerlijk gezegd was RE4 niet eens een titel die ik echt METEEN moest hebben, maar toen ik
de reviews las en mijn broertje m had. Ben ik m gaan spelen en ben sindsdien HOOKED.
TOP en hopenlijk een eerherstel voor de Cube die zo langszamerhand in de buurt
komt van de hoeveelheid qualitygames van de N64. Jammer dat veel mensen
Nintendo geen kans geven...![]()
Ik zou wat spoiler tags gebruiken in je tekst want niet iedereen heeft alles uiteraard al meegemaakt !quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:28 schreef alex4allofyou het volgende:
Ben net op cd2 en tot nu toe moet ik zeggen dat het spel Ocarina evenaart wat
betreft overall kwaliteit.
t Spel ziet er top uit(is dit wel Gamecube??), geluid is angstaanjagend, controle
is geweldig en het blijft leuk die zombies neer te schieten. Maar het beste is
toch die suspense en het totale oneentonige spelbeeld (heeft wat weg van Half-life1 maar dan veel beter). Oh en zelfs het kopen van wapens ervaar ik als enorm verslavend.
Wat het eigenlijk ook is, (en dat zie je bij alle top spellen) is de aandacht voor de kleine
details. Vogels die wegvliegen zoals ze in het echt ook doen, kogellagers
van een zombie waar je gewoon de kogels kan tellen van een afstand
en bijna filmachtige taferelen als je net een zeemonster verslagen hebt en je in het
onweer door een 'zombie infested' village moet.
Nog een voorbeeldje: als je de twee el gigantes tegenkomt in de mijnen en je er een
in de lava pit douwt. Moet je eens voordat de kooi weer dichtgaat naar degene lopen
die aan het nadampen is. Echte terminator2 taferelen krijg je dan als het monster niet
dood blijkt te zijn en hij je mee de dampende lava indrukt.
Wat mij betreft is dit het spel van het jaar maar ik moet alleen nog even Zelda afwachten...
In ieder geval beter dan Halo2 die ik ervoer als zeer prettig toen ik m uitspeeld vorige maand.
Eerlijk gezegd was RE4 niet eens een titel die ik echt METEEN moest hebben, maar toen ik
de reviews las en mijn broertje m had. Ben ik m gaan spelen en ben sindsdien HOOKED.
TOP en hopenlijk een eerherstel voor de Cube die zo langszamerhand in de buurt
komt van de hoeveelheid qualitygames van de N64. Jammer dat veel mensen
Nintendo geen kans geven...
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Village ChiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashley heeft trouwens een donkerblauwe string aan![]()
Het gevoel voor details is inderdaad enorm groot. Waar je bij andere spellen door friendly's heen schiet reageert Ashley erg realistisch als je op haar schiet! Ook als ik een nieuw wapen heb gekocht probeer ik hem eerst uit op de Merchant![]()
Ook erg cool, dat Ashley als een echte vrouw is. Soms kan je haar borsten gewoon zien en haar string waar bij andere spellen daar niks zit.
Wat een game!
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
2 el gigantes???!?!??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
:p Ik ga hem zo snel mogelijk bestellen, hoop dat het niet zo fucking moeilijk is als de vorige resident evil spellen, houterige controls and such![]()
String? Da's vreemd, bij mij heeft ze een witte slip aan..They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Tis maar waar je op let tijdens het spelen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Volgens mij niet. Ik zal is een cap proberen te makenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:55 schreef speknek het volgende:
String? Da's vreemd, bij mij heeft ze een witte slip aan..
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
bij mij lopen de stemmen niet synchroon met de bewegingen van het caracter tijdens een filmpje
dan zijn ze al uitgepraat en het filmpje loopt nog![]()
beetje vaag allemaal
maar verder top spel
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Auch. Dat hadden ze echter wel kunnen verwachten.quote:De GameCube-versie van de aankomende Resident Evil is natuurlijk gewoon op tijd, maar nu schijnt het team dat het spel overzet naar de PlayStation 2 op een aantal problemen te zijn gestuit. Het zou volgens diverse Japanse bronnen gaan om hardware matige problemen en het feit dat de PlayStation 2 toch grafisch wat minder kan hebben.
De mensen met een GameCube kunnen genieten van 24 bit textures terwijl dat aantal bij Sony’s apparaat terug geschroefd moet worden naar acht of zelfs vier bit. Bovendien zakt het aantal polygonen van hoofdpersoon Leon van zo’n tienduizend naar een kleine vijfduizend, wat dan weer net iets meer polygonen is dan Solid Snake in Metal Gear Solid 3 heeft.![]()
Ik heb even hulp nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
Welke versie FreeLoader heb je?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:47 schreef sjeppert het volgende:
bij mij lopen de stemmen niet synchroon met de bewegingen van het caracter tijdens een filmpje
dan zijn ze al uitgepraat en het filmpje loopt nog![]()
beetje vaag allemaal
maar verder top spel![]()
En over de PlayStation versie, ik kan me wel voorstellen waarom de mensen van Capcom zo pissed waren dat ze hem ook op de PS uit moesten brengen. Lijkt me niks als je jaren bezig bent het optimale uit een bepaald systeem te halen om hem dan ineens te moeten porten naar een slechtere computer, waardoor je dus allemaal noviteiten en gameplay paradigma's moet gaan zitten weghalen of veranderen. Om over de mindere graphics nog maar te zwijgen. Ben je toch weer een driekwart jaar bezig met het uitkleden van het product waar je zo trots op bent.
Aan de andere kant, dat geldt misschien ook voor Splinter Cell 1 toen (maar toen was ook al langer bekend dat ie op alle systemen uitkwam)They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:35 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb even hulp nodigDie mensen eerst uitschakelen misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Jah, maar als ik met Sniper daar heen zoom, zie ik helemaal niemand dat ding bedienen. Of ze zitten verstopt daarachterquote:Op zondag 6 februari 2005 14:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Die mensen eerst uitschakelen misschien?
quote:Resident Evil 4 Porting Issues?
According to various Japanese publications, the new Resident Evil 4 team is encountering a few problems porting Resident Evil 4 to the PS2. Why do you ask? Hardware, Hardware, Hardware.
One of the big issues the team over at Capcom is facing is the fact that the PS2's texture memory capacity is far smaller than the Gamecube's. In the Gamecube version of Resident Evil 4, players were treated to 24 bit textures. However, in the PS2 version, expect 8 and 4 bit textures. That is quite the downgrade.
But no sir, it doesn't end there.
Leon's polygon count, in order to run on the inferior PS2 hardware, will have to drop from the original 10,000 polygons to a mere 5,000, slightly more than Snake from Metal Gear Solid 3.
The PS2, does however, have a large Direct Memory Access bandwidth, which will allow the developers to provide a high amount of textures into the game. But, if they choose to do this, the game's framerate will drop substantially, this is due to the PS2's, as stated before, limited texture memory capacity. And, of course, any extra lighting or texture layers will slow down the framerate more. It is expected, that if all the Gamecube features are included, the PS2 version will run at 30 frames per second. Compare that to the Gamecube version's smooth 60.
In conclusion, Resident Evil 4 is the perfect hardware comparison between the PS2 and Gamecube. But PS2 owners, do not fear! Extras are to be included into the PS2 version, such as a gallery and making of featurette!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Rode tonnen doen "boem" als je erop schiet.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:46 schreef HomerJ het volgende:
Jah, maar als ik met Sniper daar heen zoom, zie ik helemaal niemand dat ding bedienen. Of ze zitten verstopt daarachter
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rode tonnen doen "boem" als je erop schiet.![]()
Daar had ik niet aan gedacht, bedankt
ga in dat overdekte torentje staan en schiet door de openingen op de rode tonquote:Op zondag 6 februari 2005 14:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]Daar had ik niet aan gedacht, bedankt
Pfffffffffffffffff...zit nu bij Chapter 4.1, begint nu toch wel behoorlijk pittig te worden.
"Wat een spel ! Uitgespeeld in zo'n 30 uur Wat een ervaring !"
Ik heb er maar 16 uur zoveel voor nodig gehad hoor...
Maar het is wel een vette titel. Ik vind hem wel makkelijk, maar daardoor zeker niet minder leuk. Van mij hadden alle Ressies wel zo mogen spelen.![]()
Capcom heeft een manier gevonden om RE4 60 fps te laten draaien op de PS2!!!!
UBERGamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Je ziet het als je hem opgestart hebt rechtsboveninquote:Op zondag 6 februari 2005 17:25 schreef sjeppert het volgende:
staat niet aangegeven op de hoes. En start je wel op met de z-knop en dan de Amerikaanse vlag kiezen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Netzoals bij wolfenstein 3D net zo lang op - drukken tot ie niet meer hapertquote:Op zondag 6 februari 2005 20:02 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
UBER.
![]()
Ga jij hem nou maar eerst kopenquote:Op zondag 6 februari 2005 20:02 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
UBER
het is versie 1.04quote:Op zondag 6 februari 2005 21:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Je ziet het als je hem opgestart hebt rechtsbovenin. En start je wel op met de z-knop en dan de Amerikaanse vlag kiezen?
Ja, die heb ik helaas ook.quote:.
Maar daar kun je hem dus ook goed mee spelen. Je moet dan wel op z drukken in het opstartscherm en de Amerikaanse vlag uitkiezen.. Probleem is dat ie het dan ook nog vaak niet goed doet. De meeste keren komt er een vreemde blauwe waas over het spel heen, dat zie je gelijk bij het opstarten al omdat er een groene balk boven of onderin het spel knippert.
Uiteindelijk moet je hem dan gewoon net zo vaak uitzetten en weer opnieuw laden totdat hij de Freeloader wel een keer goed pakt (geen groene balk) en je gewoon kunt spelen..They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Godverpieletjes...zit nu in 4-3....![]()
![]()
Wat een spel![]()
![]()
Salazar... Ik krijg die dude maar niet dood.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ja die dude wil niet echt sterven he.. ben al een tijdje bezigje moet niet dronken dat ik denken ben![]()
Looking at Ashley the wrong way
When Ashley is following you find something somewhat high off of the ground and climb on top. Then tell Ashley to stay put. Go below where you left Ashley standing. When you are underneath and you try to move the C-Stick up to look at Ashley, she will ask Leon what is he looking at and call him a pervert.
je moet niet dronken dat ik denken ben![]()
![]()
![]()
![]()
Straks eens uitproberen.Haar "ballistics" zijn ook wel leuk.
Die tuinMijn hart
Anway, tip voor degene die in die dinerkamer zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wolverine is toch makkelijk? Gewoon geen geluid maken
Ja, maar daar istie niet makkelijkWacht maar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Net uit dat riool! Pffff, het engste stukje van het spel tot nu toeKut beesten. Trouwens bedankt Roy, voor die tip met die lamp
heeft me erg veel geld opgeleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
Kut spel door dit spel heb ik dus eergister een gamecube gekocht en gister stad en land afgerijsd
voor dit spel en ik ben nu verslaafd
bedankt capcom
jullie hebben het weer voor elkaar. dit is jullie ook gelukt met deel 2 op de ps1
en nu weer.
nou dit spel is niet kut het is gewon te goed voor woorden
ben verliefd op het spel. man wat een kanjer van een game
sorry moes het even kwijt.Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!![]()
Ik vond 't wel meevallen eigenlijk. Alleen dat stukjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Riool was enger. Dat filmpje skippen werkt niet bij mij
Okay, ik heb gisteren van 19.00 tot 4.00 zirten gamen en godverdomme wat is dit vet.
Alles is gewoon perfect, het enige minpuntje is dat je soms perongeluk die 180 draai maakt. Maar ik heb echt moeten zoeken naar iets wat niet klopte. De hoogtes waar van Leon soms springt is ook wel.
Evengoed is dit het beste spel wat ik in tijden heb gespeeld. Ongelooflijk. De sfeer, de graphics, de gameplay. In een woord waanzinnig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
hè hè dat werd ook wel tijd.
Ik ga hem nu na een lange tijd ook maar weer oppikken.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:53 schreef HomerJ het volgende:
Net uit dat riool! Pffff, het engste stukje van het spel tot nu toeKut beesten. Trouwens bedankt Roy, voor die tip met die lamp
heeft me erg veel geld opgeleverd.
Lamp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
Jah, daar ben je nog lang niet. Maar ik kreeg een tip dat ik sommige treaures met elkaar moest combinen en toen was hij 100x meer waardquote:
De muziek in het begin van de tweede disc is echt te vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik vind het stom dat je bij die Merchant geen kogels kan kopen
Daggla kan het al wel gedaan hebben met de Beerstein.
Ik ook, maar ik denk dat het dan echt te makkelijk zou worden..quote:Op maandag 14 februari 2005 14:50 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het stom dat je bij die Merchant geen kogels kan kopen
Ja, zitten nu 2 cat's nogiets stenen in. In die kroon kan het ook, geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2005 14:54 schreef speknek het volgende:
Daggla kan het al wel gedaan hebben met de Beerstein.
-![]()
Jah maar ik zit nu bij een rot stukje en ik heb:quote:Op maandag 14 februari 2005 14:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat het dan echt te makkelijk zou worden..
Riot Gun met 2 kogels
Sniper Rifle met 6 kogels
Magnum met 3 kogels
M9 met 230 kogels
Zo, na het 2de avondje zitten we op een kleine 15 uur en zijn we bij chapter 5.1
Zojuist de Killer 7 (. ) aangeschaft
. Sowieso zitten er zeer brute wapens in.. Kan niet wachten op de ontknoping.
.
Wat een meesterlijke game.
-![]()
Je moet ook op het hoofd richten. Heb nog nooit in ammo-nood gezeten, eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2005 16:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah maar ik zit nu bij een rot stukje en ik heb:
Riot Gun met 2 kogels
Sniper Rifle met 6 kogels
Magnum met 3 kogels
M9 met 230 kogels.
-![]()
Moet hem ook uitspelen, zit nu in level 5-2. Hopelijk kan ik me deze week nog onttrekken aan WoW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Sniper Rifle + hoofd is een goede combinatiequote:Op dinsdag 15 februari 2005 03:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je moet ook op het hoofd richten. Heb nog nooit in ammo-nood gezeten, eigenlijk..
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Moet hem ook uitspelen, zit nu in level 5-2. Hopelijk kan ik me deze week nog onttrekken aan WoW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 08:33 schreef speknek het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Okee ben je inderdaad net wat verder dan ik.
Tyfus jij gaat hardquote:Op dinsdag 15 februari 2005 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo, na het 2de avondje zitten we op een kleine 15 uur en zijn we bij chapter 5.1
Zojuist de Killer 7 (. ) aangeschaft
. Sowieso zitten er zeer brute wapens in.. Kan niet wachten op de ontknoping.
.
Wat een meesterlijke game.
Ja, gaat lekker rap met z'n 2en.quote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
Gelukkig heb ik WoW, het wachten werd me bijna teveel @ Re4
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Weer een nieuwe vijand meegemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Da's inderdaad een heel gaaf stuk ja.
ik ben er nu ook doorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zeg ook bij deze ik blijf deze game nog heel lang spelen
thanks capcom.
ga morgen ook weer eens aan deel 1 en 0 beginnen
[ Bericht 4% gewijzigd door speknek op 16-02-2005 06:26:01 (let even op dat je niet alle extras gaat spoileren) ]Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een nieuwe vijand meegemaaktIk heb hem doodgemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het geprobeerd, maar die flessen waren op een gegeven moment opquote:En ik had er pas een minuut opzitten ofzo
Renneeeeeeeeeeeeeeeeeen LEON !
Daarna, in die grot, met die 2 bastardsSerieus, elke keer wordt het heftiger
![]()
Salazar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
leuk voor de 2e ronde misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of het al behandeld wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:Salazar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
Die Magnum is wel stoer ja, alleen weinig kogels daarvoorMijn shotgun is nu op max en ik ga sparen voor de exclusive
Maar de kogels die je hebt zijn goud waard. Bosses zijn echt veel makkelijker met dit ding.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Magnum is wel stoer ja, alleen weinig kogels daarvoorMijn shotgun is nu op max en ik ga sparen voor de exclusive
![]()
.
Ik heb de Striker, geen gewone shotgun. Erg vet ding ook....
-![]()
Spel ook binnen en ga nu ook met mijn avontuur beginnen
Oh ja de speedrun is er ook alweer![]()
uiteraard nog niet bekeken
klikkerdebang[![]()
En uit. Een woord: briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
Ja, erg coole boxart. Stukken mooier dan de US versie.
Als ik moet kiezen tussen boxart of een game een paar maanden eerder spelen dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:32 schreef Neverstop het volgende:
Ben blij dat ik de EU versie krijg.
Ik vind deze een stuk sfeervoller.
Als iets me niet interesseert dan is het de boxart wel. Dingen liggen toch altijd in m'n kast waar je ze niet kan zien.....
-![]()
Don't underestimate the power of a boxart!quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen boxart of een game een paar maanden eerder spelen dan is de keuze snel gemaakt.
Als iets me niet interesseert dan is het de boxart wel. Dingen liggen toch altijd in m'n kast waar je ze niet kan zien.....
Houd van een lijntje.![]()
Als de rug van de box maar in orde isOverigens vind ik de US packshot wél mooier dan deze
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: