quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
Zo, ik heb ook weer een voor schut ervaring meegemaakt
Ik kreeg net een mailtje van mijn afstudeerbegeleidster over het vervolg van mijn onderzoek. Ik wilde hem beantwoorden, maar voordat ik een normaal verhaal kan typen, maak ik eerst een opzet. Dus een tekst met allemaal steekwoorden en nog een hoop onzin erin, druk ik per ongeluk op verzenden. Wat ben ik toch ook lomp soms
Nee maar wel zinnen die een zwaar geestelijk gehandicapte nog beter had kunnen formulerenquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Ach, zal best meevallen. Je hebt er geen rare woorden ofzo ingezet.
Toch?
Als hij slim is, heeft hij wel door dat het steekwoorden waren.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee maar wel zinnen die een zwaar geestelijk gehandicapte nog beter had kunnen formuleren
Now that's what I call stupidquote:En het stomme is dat ik een minuut daarvoor nog dacht van 'Oh, nu moet ik niet per ongeluk op verzenden drukken'![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van mijn afstudeerbegeleidster over het vervolg van mijn onderzoek. Ik wilde hem beantwoorden, maar voordat ik een normaal verhaal kan typen, maak ik eerst een opzet. Dus een tekst met allemaal steekwoorden en nog een hoop onzin erin, druk ik per ongeluk op verzenden. Wat ben ik toch ook lomp soms
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:30 schreef Nano het volgende:
En tja wel een beetje blij voor het koniklijk paar!Gefeliciteerd Willem en Max!
Whaha, is mij ook s gebeurd. Krijg ik een mailtje van die man terug in dezelfde stijl ...quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:35 schreef BVO het volgende:
Druk hier!.
*luistertSpooks - Things I've seen
.
Die heb ik vanmiddag weer ff van stal gehaald (en gelijk ff genomineerd voor one-day-fly-topicquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:35 schreef BVO het volgende:
Druk hier!.
*luistertSpooks - Things I've seen
.
Wat naar allemaal. Je heb er misschien niet veel aan, maar toch: sterkte!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Net als je denkt dat het weer beter gaat
Mag ik mssn vragen wat er is??quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Net als je denkt dat het weer beter gaat
Ik was je kwijtquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik was je kwijt![]()
Gevonden dus
heb er wel meer last van...iets kwijt zijn...schijnt![]()
Ook één goedenavond, gij sarcastquote:
Whaha, met muziekles op de HAVO heb ik dit nummer s gezongen met een kameraad van me ... ik was Anniequote:Op donderdag 3 februari 2005 11:16 schreef haagse_elfje het volgende:
Annie:
Waarheen lijdt de weg
Die wij moeten gaan
Waarvoor zijn wij op aard
Wie weet wat er is
Achter zon en maan
Hoelang duurt nog de nacht
Waar ligt het land
Waar wij mogen zijn
En wat is de taak die op ons wacht
Waar is de geen die met ons leeft
Die ons de vrede geeft
Waarheen lijdt de weg
Die wij moeten gaan
Wie weet wat er is
Achter zon en maan
Bob:
Waarheen, waarheen
Waarvoor, waarvoor
Waarachter, waarachter
Waarin waarin waarinlegkruisje
Leve het bruidspaar
Ook al worden ze gecremeerd
Annie:
Waarheen lijdt de weg
Die wij moeten gaan
Wie weet wat er is
Achter ster en maan
Bob:
Wilhemus van nassouwe
Ben ik van duitse bloed
Mijn vaderlands getrouwe
Ben ik tot in den doed
Ik ga morgen courmetten
Met het koninklijk gezin
Leve willem alexander
Onze toekomstige koningin
Annie:
Waarheen lijdt de weg
Die wij moeten gaan
Waarvoor ben ik eigenlijk hier op aard
dit liedje heb ik dus al twee dagen in mijn hoofd, sinds dat ik filmpje!! in huis heb , spookt dit nummer door mijn hoofd
dat is gewoon kikkequote:Op donderdag 3 februari 2005 11:28 schreef mark_03 het volgende:
Heb ooit s in groep 7 DJ PAUL ELSTAK gedaan,... met zo'n zonnebril staan hakken
quote:
JA! Dank jequote:Op donderdag 3 februari 2005 12:10 schreef Dada het volgende:
[..]Feest!!!
Heb jij mijn mailtje ontvangen?
Jaquote:
Is dat een repetitie op een blaadje of moet je dan daar gaan staan hupsen en dat je daarvoor dan een cijfer krijgt?quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
JaDat is zo onwijs klote! Dan moet je alle regels + afmetigen + stappen van een sprong kunnen.
![]()
Ik heb iets heel stoms gedaan, en ik heb er spijt vanquote:
Software gekopieerd?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb iets heel stoms gedaan, en ik heb er spijt van!!
Awww... join the clubquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb iets heel stoms gedaan, en ik heb er spijt van!!
Aww Dada je weet dat jij de enige bent voor mij.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:30 schreef Dada het volgende:
He Christine, wat is dat geflirt met Bob nou steeds? Het treft mij in mijn hart
Hmmz, laat maar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Awww... join the club
Wat heb je gedaan dan?
......quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
Aww Dada je weet dat jij de enige bent voor mij.
Nee nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:46 schreef mark_03 het volgende:
Heren (misschien ook dames) ... ook al verliefd op deze nieuwe belspelpresentatrice?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je wilt praten... etc. etc.
de "/ me" functie is hier ideaal voorquote:
Oh jaquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:43 schreef niksan het volgende:
[..]
de "/ me" functie is hier ideaal voor
Vannacht zei je nog heel wat anders, Kristiennetje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Aww Dada je weet dat jij de enige bent voor mij.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Vannacht zei je nog heel wat anders, Kristiennetje..
Heb je wel goed gezocht? Dat kan echt niet hoor dat schilders die meenemen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:30 schreef haagse_elfje het volgende:goedenavond
ik heb echt een &*&^* bui nu
lees maar:
kaartje van REM gejat
Ik ging niet op haar avances in hoor, ik heb jou toch.quote:
oeh!quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ging niet op haar avances in hoor, ik heb jou toch..
Ik heb daarstraks bij jouw gegeten. Maar me hamburgers waren niet goedgebakken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
Ik moet morgen weten of ik naar Spanje ga stage lopen of nietdit is moeilijk...
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Ik ging niet op haar avances in hoor,
Wat lul je ik ben niet ontslagenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks bij jouw gegeten. Maar me hamburgers waren niet goedgebakken.![]()
Onee, je was ontslagen...![]()
Maar als je je stage ging volgen toch wel?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat lul je ik ben niet ontslagen
ik heb dat hele huis ondersteboven gehaald hij is echt weg, kaartje lag gewoon midden op tafel....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je wel goed gezocht? Dat kan echt niet hoor dat schilders die meenemen.![]()
Waarom begin je daar nou weer overquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar als je je stage ging volgen toch wel?
Laatmaar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarom begin je daar nou weer over
heb je het trouwens leuk met de carnaval weken ?
Dubbelpost!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:12 schreef bar_rel het volgende:
Nou begint ie daar weer over hoor
Hoe is het met de carnalsweken ?
Sterkte meissie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb dat hele huis ondersteboven gehaald hij is echt weg, kaartje lag gewoon midden op tafel....
Cya ik ook...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Laatmaar.Enne de carnavalsweek wordt errug gezellig. Morgen heel de avond feesten op zo`n schoolfeest & i`m out of here...
![]()
Nog niet, ik ga eerst ergens naar de outback flink geld verdienen voor een week of 3/4 en dan naar Sydneyquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:35 schreef babette21 het volgende:
fijn!! wat zijn je plannen?! [Sydney?!]
geld verdienen in de Outback? met wat dan???quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:39 schreef Svensational het volgende:
Nog niet, ik ga eerst ergens naar de outback flink geld verdienen voor een week of 3/4 en dan naar Sydney
serieus?! ik zou toen die seizoenen kort voor 'm uitschrijven, maar dat bleek een aardig klusje te zijn. staan nu op mijn eigen site haha... het was de bedoeling dat hij ze gewoon nog zou krijgen - met dikke vette link uiteraard want mijn teksten zijn heilig - maar wat ik zei: ik spreek 'm nooit meer en hij heeft er ook niet om gevraagd...quote:Jij had hem nog wat dingen beloofd die je hem niet gegeven had, daarom stuurde hij hem niet
Ik weet niet precies waar, ik ga in ieder geval weer ergens druiven plukken, volgens mij is het niet eens echte Outbackquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:50 schreef babette21 het volgende:
geld verdienen in de Outback? met wat dan???
ik zat daar ook in januari: bereid je maar voor op een ondraaglijke hitte en teveel vliegen
ga je naar Alice Springs? hoop 't niet voor je, want da's echt een stinkstad
maar verder is de Outback vrij cool hoor haha
Ach, het boeit mij ook niet zoveel, als ik weer thuis ben vraag ik wel of ie em terugstuurtquote:serieus?! ik zou toen die seizoenen kort voor 'm uitschrijven, maar dat bleek een aardig klusje te zijn. staan nu op mijn eigen site haha... het was de bedoeling dat hij ze gewoon nog zou krijgen - met dikke vette link uiteraard want mijn teksten zijn heilig - maar wat ik zei: ik spreek 'm nooit meer en hij heeft er ook niet om gevraagd...
Stomme schilders.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:36 schreef haagse_elfje het volgende:Morguh.....
kben nog steeds boos op die klote schilders.....
Ik voel me super machteloos.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:56 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja, morgen U2 kaartjes halen die gaan echt in een kluis.....
bijna weekend.....Party
Idd,... vorige week had ik ook al zo'n weekend (toen had ik ook echt iets te vieren). Omdat dat zo'n superweekend was, doen we 't deze week gewoon nog een keerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:53 schreef niksan het volgende:Dit weekend maken we er wel wat van he?
![]()
Leave all your troubles behind
!!
Hoezo?quote:
Nee, juist niet.quote:
dan heb je mij ook niet nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, juist niet..
Meer dan 3000 posts al..
Dan ga je toch alleen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:16 schreef Orginial het volgende:
Zoals het ernaar uitziet gaat het stappen niet door.
Mee eensquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:53 schreef niksan het volgende:Dit weekend maken we er wel wat van he?
![]()
Leave all your troubles behind
!!
Ik heb feest dit weekend, dus voor mij gaat het zeker lukken om er iets leuks van te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mee eens
En eenvoor iedereen die een rotweek of dag of jaar heeft gehad
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
wat een gehups hier
nog 2 uur en dan heb ook ik..... weeeeeeeeekkkkkkkeeeeeeeeeeennnnnnndddddddddd!!!
olé
Hele erge spierpijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hele erge spierpijn.
En koppijn
En keelpijn.
Er zijn meer users die hebben aangegeven jaloers te zijn op degenen die momenteel problemen hebben, en daar op MSN met andere showchatters over praten.quote:
Tell me more...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Er zijn meer users die hebben aangegeven jaloers te zijn op degenen die momenteel problemen hebben, en daar op MSN met andere showchatters over praten.
Dus.
Euh, slaat dit nou als een lul op een drumstel of wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Er zijn meer users die hebben aangegeven jaloers te zijn op degenen die momenteel problemen hebben, en daar op MSN met andere showchatters over praten.
Dus.
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh, slaat dit nou als een lul op een drumstel of wat?
quote:
* Tania18 probeert zich daar een beeld van te vormen en zoekt op images.google.comquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
als een lul op een drumstel of wat?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:44 schreef BVO het volgende:
Oh, Christine, CC dat mailtje even naar mij.
Ook al geen beeldmateriaal van deze mooie uitspraak te vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
aan mijn reet roesten (ja, ga dat maar zoeken, Tania)
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
Iedereen vakantie.. En iik moet gewoon doorgaan.
.
Oh, Airelle, we missen je op Shok!..
JE bent niet de enige die nog een week naar school moet hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
Iedereen vakantie.. En iik moet gewoon doorgaan.
.
Oh, Airelle, we missen je op Shok!..
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:16 schreef BVO het volgende:
Ehm sorry, maar ik heb helemaal geen vakantie. Pas in juli weer.
oh!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
als je naar zijn rooster kijkt.. is het al een stuk minder zielig.
Ja maar...schijt....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
Nou, sorry hoor, maar die keuze is voor mij binnen een halve tel gemaakt.
* BVO gaat over een jaar of 2 een jaar in![]()
Spanje
![]()
studeren.
En wat als je die niet kent..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
Ach, als je de taal spreekt ken je daar zo mensen en red je je makkelijk.
Worden mensen na de pubertijd nog meer depri ooh dat is een leuk vooruitzichtquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:20 schreef babette21 het volgende:
@ Diz... goh hoe kom jij nu toch aan dat nummer?!?!
ik zeg 't overigens ook altijd: pas na je pubertijd wordt 't pittig
moet je gaan beslissen over de grote dingen [werk, wonen] ipv kleine onbenulligheden
maar weet je, stiekem vind ik 't wel veel leuker [oke loop 2 jaar en een burnout op je voor, maar toch]
over 't algemeen wordt de adolescentie als zwaarder ervaren ja...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Worden mensen na de pubertijd nog meer depri ooh dat is een leuk vooruitzicht![]()
Krijg opeens geen zin meer om verder te leven als het nog moelijker word.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
over 't algemeen wordt de adolescentie als zwaarder ervaren ja...
beslissingen die je moet nemen hebben meer invloed op de lange termijn
+ de tijd waarin 't zaak is om te presteren.... go go go anders mis je de carriere-trein....
als mensen horen dat ik me op m'n 23ste over de kop heb gewerkt zijn ze echt verbaasd
maar 't gebeurd juist veel bij twintigers.... veel te ambitieus volkje haha....
geniet jij dus maar lekker van je hormonale aanvallen...
tja je kan jezelf natuurlijk ook ellende aangaan praten....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Krijg opeens geen zin meer om verder te leven als het nog moelijker word.![]()
Weet je, ik kan het op dit moment ook weer even inzien en daar ben ik blij omquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:18 schreef Zhenar het volgende:
Even voor alle mensen die een beetje of heel erg down zijn:
Vergeet nooit dat het leven mooi is!
En onthoud dat ook (juist) de kleine dingen tellen.
Dat wilde ik even kwijt. Weltruste!![]()
Good for you!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Weet je, ik kan het op dit moment ook weer even inzien en daar ben ik blij om
Misschien gaat het morgen weer allemaal kut, maar op dit moment zie ik het eindelijk weer even zitten
[nostalgie]quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:07 schreef Zhenar het volgende:
1826
![]()
Het jaar waarin Beethovens Kwartet Nr. 13 in B majeur in premiere ging in Wenen!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[nostalgie]
Ach ja, dat waren nog een tijden![]()
[/nostalgie]
Dat topic verzorgt altijd de grootste opluchtingen. Niets fijner dan het antwoord op een frustrerende vraag krijgen!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:49 schreef Bupatih het volgende:
Eindelijk, eindelijk, eindelijk!!!!
Dé muis heet......PHILIPPFinally
http://www.rtv-ag.de/rtv/(...)g/programme/philipp/
http://www.philipp-maus.de/start.html
En allemaal dankzij Patch --> HIER
Precies.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat topic verzorgt altijd de grootste opluchtingen. Niets fijner dan het antwoord op een frustrerende vraag krijgen!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:49 schreef Bupatih het volgende:
Philipp heeft iets te veel kaas gegetenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:49 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Tania18quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoi Dizer
Waarom zo'n diepe zucht??![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey Orgi, je bent blijkbaar niet de enige met dat usericon: Mikkiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:29 schreef Orginial het volgende:
Heb net gezellig wat gegeten en gedronken en DVD-marathon gehouden. We gaan nu stappen, maar ik dacht ik ga nog even kijken @t FOK. Slaap lekker allemaal![]()
Nou verklaar je nader....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:49 schreef Dizer het volgende:
Vinden jullie het niet vreemd...?
Na 1 jaar en opeens is Dizer op zaterdag ochtend online... ?
Heb heel asociaal vrij genomen van mijn werk. Werk echt al 5 jaar in dezelfde winkel en de aantal keren dat ik vrij had op zaterdag kan ik op 1 hand tellenquote:
Nee, ik vond die icon erg leuk enzo en toen had ik gevraagd of ik hem ook mocht gebruiken en dat mocht.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hey Orgi, je bent blijkbaar niet de enige met dat usericon: Mikkie
Bonjourquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:49 schreef ZOWIEE het volgende:
Goedemiddag
Ni haoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Good afternoon als we dan toch internationaal aan het groeten zijn
Oh, ik dacht dat hij hem misschien van jou had gekopiëerd...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, ik vond die icon erg leuk enzo en toen had ik gevraagd of ik hem ook mocht gebruiken en dat mocht.![]()
Nee, ik van hem.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij hem misschien van jou had gekopiëerd...
Je bedoelt "veni".quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:27 schreef haagse_elfje het volgende:
vini vidi vici
Psychedelisch!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:07 schreef Bupatih het volgende:http://www.ebaumsworld.com/supercoolpicillusion.html
Nope.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:23 schreef Airelle het volgende:
Heeft een van jullie hier het duitse boek 'Grieche sucht Griechin' gelezen?
Ja 6 VWO.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik volgend jaar ook niet meer.
Jij zit in de 6e toch?
Ik heb gister SE duits1 gehad....
quote:
Bij eh... Veronica, Yorin of BNN? Het werd geloof ik op Veronica uitgezonden, maar die zender is tussentijds van de buis geweest en heeft nieuw management geloof ik, dus ik weet niet wat ze met hun oude series hebben gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:04 schreef Dizer het volgende:
Combat was echt geweldig gewoon!!! Ik mis het nog steeds!!
Bij wie moet ik zijn als ik wil weten of het ooit op dvd nog uitkomt
Ik kan het eigenlijk niet zo zeggen....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja 6 VWO.
Hoe ging Duits? Niet zo goed?
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet zo zeggen....
Gewoon afwachten dus...
Maar over het algemeen ben ik niet zo heel erg goed in Duitse tekstverklaring.
Vind het ook een kuttaal, zeker als je het vergelijkt met het mooie Frans.
Juistem!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Verschrikkelijk lelijke taal, dat Duits. Evenals Nederlands trouwens... blech
Duits.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet zo zeggen....
Gewoon afwachten dus...
Maar over het algemeen ben ik niet zo heel erg goed in Duitse tekstverklaring.
Vind het ook een kuttaal, zeker als je het vergelijkt met het mooie Frans.
Mais nonquote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:23 schreef BVO het volgende:
Frans ie een ongelovelijke kuttaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |