Ik heb iets heel stoms gedaan, en ik heb er spijt vanquote:
Software gekopieerd?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb iets heel stoms gedaan, en ik heb er spijt van!!
Awww... join the clubquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb iets heel stoms gedaan, en ik heb er spijt van!!
Aww Dada je weet dat jij de enige bent voor mij.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:30 schreef Dada het volgende:
He Christine, wat is dat geflirt met Bob nou steeds? Het treft mij in mijn hart
Hmmz, laat maar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Awww... join the club
Wat heb je gedaan dan?
......quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
Aww Dada je weet dat jij de enige bent voor mij.
Nee nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:46 schreef mark_03 het volgende:
Heren (misschien ook dames) ... ook al verliefd op deze nieuwe belspelpresentatrice?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je wilt praten... etc. etc.
de "/ me" functie is hier ideaal voorquote:
Oh jaquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:43 schreef niksan het volgende:
[..]
de "/ me" functie is hier ideaal voor
Vannacht zei je nog heel wat anders, Kristiennetje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Aww Dada je weet dat jij de enige bent voor mij.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Vannacht zei je nog heel wat anders, Kristiennetje..
Heb je wel goed gezocht? Dat kan echt niet hoor dat schilders die meenemen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:30 schreef haagse_elfje het volgende:goedenavond
ik heb echt een &*&^* bui nu
lees maar:
kaartje van REM gejat
Ik ging niet op haar avances in hoor, ik heb jou toch.quote:
oeh!quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ging niet op haar avances in hoor, ik heb jou toch..
Ik heb daarstraks bij jouw gegeten. Maar me hamburgers waren niet goedgebakken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
Ik moet morgen weten of ik naar Spanje ga stage lopen of nietdit is moeilijk...
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Ik ging niet op haar avances in hoor,
Wat lul je ik ben niet ontslagenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks bij jouw gegeten. Maar me hamburgers waren niet goedgebakken.![]()
Onee, je was ontslagen...![]()
Maar als je je stage ging volgen toch wel?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat lul je ik ben niet ontslagen
ik heb dat hele huis ondersteboven gehaald hij is echt weg, kaartje lag gewoon midden op tafel....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je wel goed gezocht? Dat kan echt niet hoor dat schilders die meenemen.![]()
Waarom begin je daar nou weer overquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar als je je stage ging volgen toch wel?
Laatmaar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarom begin je daar nou weer over
heb je het trouwens leuk met de carnaval weken ?
Dubbelpost!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:12 schreef bar_rel het volgende:
Nou begint ie daar weer over hoor
Hoe is het met de carnalsweken ?
Sterkte meissie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb dat hele huis ondersteboven gehaald hij is echt weg, kaartje lag gewoon midden op tafel....
Cya ik ook...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Laatmaar.Enne de carnavalsweek wordt errug gezellig. Morgen heel de avond feesten op zo`n schoolfeest & i`m out of here...
![]()
Nog niet, ik ga eerst ergens naar de outback flink geld verdienen voor een week of 3/4 en dan naar Sydneyquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:35 schreef babette21 het volgende:
fijn!! wat zijn je plannen?! [Sydney?!]
geld verdienen in de Outback? met wat dan???quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:39 schreef Svensational het volgende:
Nog niet, ik ga eerst ergens naar de outback flink geld verdienen voor een week of 3/4 en dan naar Sydney
serieus?! ik zou toen die seizoenen kort voor 'm uitschrijven, maar dat bleek een aardig klusje te zijn. staan nu op mijn eigen site haha... het was de bedoeling dat hij ze gewoon nog zou krijgen - met dikke vette link uiteraard want mijn teksten zijn heilig - maar wat ik zei: ik spreek 'm nooit meer en hij heeft er ook niet om gevraagd...quote:Jij had hem nog wat dingen beloofd die je hem niet gegeven had, daarom stuurde hij hem niet
Ik weet niet precies waar, ik ga in ieder geval weer ergens druiven plukken, volgens mij is het niet eens echte Outbackquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:50 schreef babette21 het volgende:
geld verdienen in de Outback? met wat dan???
ik zat daar ook in januari: bereid je maar voor op een ondraaglijke hitte en teveel vliegen
ga je naar Alice Springs? hoop 't niet voor je, want da's echt een stinkstad
maar verder is de Outback vrij cool hoor haha
Ach, het boeit mij ook niet zoveel, als ik weer thuis ben vraag ik wel of ie em terugstuurtquote:serieus?! ik zou toen die seizoenen kort voor 'm uitschrijven, maar dat bleek een aardig klusje te zijn. staan nu op mijn eigen site haha... het was de bedoeling dat hij ze gewoon nog zou krijgen - met dikke vette link uiteraard want mijn teksten zijn heilig - maar wat ik zei: ik spreek 'm nooit meer en hij heeft er ook niet om gevraagd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |