Jaquote:
Is dat een repetitie op een blaadje of moet je dan daar gaan staan hupsen en dat je daarvoor dan een cijfer krijgt?quote:Op donderdag 3 februari 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
JaDat is zo onwijs klote! Dan moet je alle regels + afmetigen + stappen van een sprong kunnen.
![]()
Ik heb iets heel stoms gedaan, en ik heb er spijt vanquote:
Software gekopieerd?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb iets heel stoms gedaan, en ik heb er spijt van!!
Awww... join the clubquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb iets heel stoms gedaan, en ik heb er spijt van!!
Aww Dada je weet dat jij de enige bent voor mij.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:30 schreef Dada het volgende:
He Christine, wat is dat geflirt met Bob nou steeds? Het treft mij in mijn hart
Hmmz, laat maar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Awww... join the club
Wat heb je gedaan dan?
......quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
Aww Dada je weet dat jij de enige bent voor mij.
Nee nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:46 schreef mark_03 het volgende:
Heren (misschien ook dames) ... ook al verliefd op deze nieuwe belspelpresentatrice?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je wilt praten... etc. etc.
de "/ me" functie is hier ideaal voorquote:
Oh jaquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:43 schreef niksan het volgende:
[..]
de "/ me" functie is hier ideaal voor
Vannacht zei je nog heel wat anders, Kristiennetje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Aww Dada je weet dat jij de enige bent voor mij.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Vannacht zei je nog heel wat anders, Kristiennetje..
Heb je wel goed gezocht? Dat kan echt niet hoor dat schilders die meenemen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:30 schreef haagse_elfje het volgende:goedenavond
ik heb echt een &*&^* bui nu
lees maar:
kaartje van REM gejat
Ik ging niet op haar avances in hoor, ik heb jou toch.quote:
oeh!quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ging niet op haar avances in hoor, ik heb jou toch..
Ik heb daarstraks bij jouw gegeten. Maar me hamburgers waren niet goedgebakken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:59 schreef bar_rel het volgende:
Ik moet morgen weten of ik naar Spanje ga stage lopen of nietdit is moeilijk...
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Ik ging niet op haar avances in hoor,
Wat lul je ik ben niet ontslagenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks bij jouw gegeten. Maar me hamburgers waren niet goedgebakken.![]()
Onee, je was ontslagen...![]()
Maar als je je stage ging volgen toch wel?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat lul je ik ben niet ontslagen
ik heb dat hele huis ondersteboven gehaald hij is echt weg, kaartje lag gewoon midden op tafel....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je wel goed gezocht? Dat kan echt niet hoor dat schilders die meenemen.![]()
Waarom begin je daar nou weer overquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar als je je stage ging volgen toch wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |