galmt er door mijn hoofd....quote:losing my religion
Dat concert is vandaag, dus daar heeft ze niks meer aanquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:35 schreef LostFormat het volgende:
Wel dat bedrijf opbellen want ook al is er geen bewijs dit kan wel gevolgen hebben voor de schilders. Heel misschien dat via druk van dat bedrijf het kaartje weer boven komt drijven.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:50 schreef FlyingFox het volgende:
Wellicht hebben de dieven REM sporen achtergelaten.![]()
![]()
!
nee, maar goed ik ga wel een klacht indienen bij ze....quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:38 schreef Swolly het volgende:
[..]
Dat concert is vandaag, dus daar heeft ze niks meer aan
Gewoon de baas van het bedrijf bellen. Die vind het vast niet leuk dat onder zijn personeel een dief zit. Dat helpt misschien om druk te zetten op de situatie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan wel aangifte doen, maar een vriendin van me die bij de politie werkt zegt dat het niet veel zin heeft. Het is mijn woord tegen 3 schilders.... hun kunnen gewoon zeggen dat ze hem nooit gezien hebben....
[..]
galmt er door mijn hoofd....
dat ga ik morgen ook gelijk doen....quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gewoon de baas van het bedrijf bellen. Die vind het vast niet leuk dat onder zijn personeel een dief zit. Dat helpt misschien om druk te zetten op de situatie.
omdat ik er niet bij na dacht, ik niet verwachte dat hij van tafel af zou verdwijnen, misschien iets teveel vertrouwen in mensen....quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:14 schreef N.icka het volgende:
Je had je kaartje gewoon op tafel gelegd??????? waarom ?
Pure uitlokking , als ik die schilders was zou ik je aanklagen
Dream on, pannekoekquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:14 schreef N.icka het volgende:
Pure uitlokking , als ik die schilders was zou ik je aanklagen
Fuck REM, go U2quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee, maar goed ik ga wel een klacht indienen bij ze....
Als ik mijn U2 kaartje zaterdag ga halen , gaat hij mooi in een kluis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |