oh da's wel lullig... maar ja, nu kun je er toch niet zoveel mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:30 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft de band nog steeds niet teruggestuurd. Alweer zo'n 1.5 jaar geleden
fijn!! wat zijn je plannen?! [Sydney?!]quote:Ben bijna weg uit Roma
Jij had hem nog wat dingen beloofd die je hem niet gegeven had, daarom stuurde hij hem nietquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh da's wel lullig... maar ja, nu kun je er toch niet zoveel mee natuurlijk.
hij zou 'm toen ook nog naar mij sturen, maar dat hoeft niet meer zo
maar ik zit ook nooit meer op msn dus dan vallen contacten ook 'n beetje weg...
[..]
--->SCquote:fijn!! wat zijn je plannen?! [Sydney?!]
Ik heb gemist. Vanavond ga ik het kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:29 schreef haagse_elfje het volgende:
Het mooiste aan de aflv was het adieu van Stijn
nu Romeo nog, ik denk dat we daar niet meer lang op hoeven te wachten....
De openbaring van Marlon![]()
het ziet er altijd zo fake uit, hij was toch maar een bijrol van mij had het niet gehoeven.....Renee en Marjolein weer samen daar spingt mijn lesbische hart weer een gat in de lucht
![]()
![]()
Ik vond de nachtmerrie van Chris nog wel gaan maar ze hadden niet in aflv ook die scene in die lift moeten doen, het was een beetje overdone....
Ze is een vast personage want die vraag had ik naar ONM gemaild. En het antwoord is dat ze een vast personage wordt en binnekort bij de biografien verschijnd.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:51 schreef haagse_elfje het volgende:
begreep ik het nou goed, dat Yolanthe met haar Watermeloenen word een vast karakter?
Want als ze dat wordt waarom staat ze dan niet in de begin tune....of gebeurt dat pas als ze in Amsterdam komt wonen bij dat monster....
oké het watermeloenen meisje wordt dus een vast karakter....Ik hoop dat ze dan wel meer tekst dan nu krijgt....ik vind haar niet erg goed maar ook niet erg slecht ik heb nog niet echt een mening gevormd.....Ze was niet belangrijk genoeg om vanaf haar eerste dag in de trailer te staan...net zoals Tanja en Sabine. Maar goed die zijn al bekend.....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze is een vast personage want die vraag had ik naar ONM gemaild. En het antwoord is dat ze een vast personage wordt en binnekort bij de biografien verschijnd.![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:30 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft de ban nog steeds niet teruggestuurd. Alweer zo'n 1.5 jaar geleden
Ben bijna weg uit Roma
Stijn heb ik de laatste tijd ook niet zo een last meer van...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[quote]Het mooiste aan de aflv was het adieu van Stijn
nu Romeo nog, ik denk dat we daar niet meer lang op hoeven te wachten....
ow die opbaring vond ik niet erg ... maar het nut ervan is me ook een beetje ontgaanquote:De openbaring van Marlon![]()
het ziet er altijd zo fake uit, hij was toch maar een bijrol van mij had het niet gehoeven.....
quote:Renee en Marjolein weer samen daar spingt mijn lesbische hart weer een gat in de lucht
yepquote:Ik vond de nachtmerrie van Chris nog wel gaan maar ze hadden niet in aflv ook die scene in die lift moeten doen, het was een beetje overdone....
idd. er valt [nog] weining op haar aan te merken, behalve dan dat haar tegenspeler weinig goeds belooft voor haar rol.quote:oké het watermeloenen meisje wordt dus een vast karakter....Ik hoop dat ze dan wel meer tekst dan nu krijgt....ik vind haar niet erg goed maar ook niet erg slecht ik heb nog niet echt een mening gevormd.....
Waarderen kan ik het ook niet, want het is echt drama hoe klein haar rol is...ik had dit zelf eigenlijk nooit verwacht dat ze dit zo zou doen. Ik verwachte eerlijk gezegd er veel meer van, bedoel ze haalden Tanja Jess in huis voor de kijkcijfers omdat zij het ook al heel goed deed in GTST ze haalden haar denk ik niet in huis voor alle mensen die in slaap willen vallen......quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:22 schreef Wup het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat een Tanja Jess fan dit kan waarderen
ik vond het behoorlijk genant hoe ze zich liet inpakken door 1 zielig huilverhaaltje van Renee
ze wordt gewoon nog duffer dan Renee... nou nee dat is een onmogelijkheid maar het blijft mij een raadsel waarom mevrouw Jess zich voor deze rol heeft laten strikken.
[..]
Ze wilde van haar Bowien-imago af.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:22 schreef Wup het volgende:
onbegrijpelijk dat een Tanja Jess fan dit kan waarderen
ik vond het behoorlijk genant hoe ze zich liet inpakken door 1 zielig huilverhaaltje van Renee
ze wordt gewoon nog duffer dan Renee... nou nee dat is een onmogelijkheid maar het blijft mij een raadsel waarom mevrouw Jess zich voor deze rol heeft laten strikken.
JAquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hebben jullie ook storingen in de ontvangst?
ik zei toch dat hij geweldig is......quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Robin werd helemaal weggespeeld door Leon(ard) Roeven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |