Laatmaar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarom begin je daar nou weer over
heb je het trouwens leuk met de carnaval weken ?
Dubbelpost!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:12 schreef bar_rel het volgende:
Nou begint ie daar weer over hoor
Hoe is het met de carnalsweken ?
Sterkte meissie.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb dat hele huis ondersteboven gehaald hij is echt weg, kaartje lag gewoon midden op tafel....
Cya ik ook...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Laatmaar.Enne de carnavalsweek wordt errug gezellig. Morgen heel de avond feesten op zo`n schoolfeest & i`m out of here...
![]()
Nog niet, ik ga eerst ergens naar de outback flink geld verdienen voor een week of 3/4 en dan naar Sydneyquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:35 schreef babette21 het volgende:
fijn!! wat zijn je plannen?! [Sydney?!]
geld verdienen in de Outback? met wat dan???quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:39 schreef Svensational het volgende:
Nog niet, ik ga eerst ergens naar de outback flink geld verdienen voor een week of 3/4 en dan naar Sydney
serieus?! ik zou toen die seizoenen kort voor 'm uitschrijven, maar dat bleek een aardig klusje te zijn. staan nu op mijn eigen site haha... het was de bedoeling dat hij ze gewoon nog zou krijgen - met dikke vette link uiteraard want mijn teksten zijn heilig - maar wat ik zei: ik spreek 'm nooit meer en hij heeft er ook niet om gevraagd...quote:Jij had hem nog wat dingen beloofd die je hem niet gegeven had, daarom stuurde hij hem niet
Ik weet niet precies waar, ik ga in ieder geval weer ergens druiven plukken, volgens mij is het niet eens echte Outbackquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:50 schreef babette21 het volgende:
geld verdienen in de Outback? met wat dan???
ik zat daar ook in januari: bereid je maar voor op een ondraaglijke hitte en teveel vliegen
ga je naar Alice Springs? hoop 't niet voor je, want da's echt een stinkstad
maar verder is de Outback vrij cool hoor haha
Ach, het boeit mij ook niet zoveel, als ik weer thuis ben vraag ik wel of ie em terugstuurtquote:serieus?! ik zou toen die seizoenen kort voor 'm uitschrijven, maar dat bleek een aardig klusje te zijn. staan nu op mijn eigen site haha... het was de bedoeling dat hij ze gewoon nog zou krijgen - met dikke vette link uiteraard want mijn teksten zijn heilig - maar wat ik zei: ik spreek 'm nooit meer en hij heeft er ook niet om gevraagd...
Stomme schilders.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:36 schreef haagse_elfje het volgende:Morguh.....
kben nog steeds boos op die klote schilders.....
Ik voel me super machteloos.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:56 schreef haagse_elfje het volgende:
ach ja, morgen U2 kaartjes halen die gaan echt in een kluis.....
bijna weekend.....Party
Idd,... vorige week had ik ook al zo'n weekend (toen had ik ook echt iets te vieren). Omdat dat zo'n superweekend was, doen we 't deze week gewoon nog een keerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:53 schreef niksan het volgende:Dit weekend maken we er wel wat van he?
![]()
Leave all your troubles behind
!!
Hoezo?quote:
Nee, juist niet.quote:
dan heb je mij ook niet nodigquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, juist niet..
Meer dan 3000 posts al..
Dan ga je toch alleen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:16 schreef Orginial het volgende:
Zoals het ernaar uitziet gaat het stappen niet door.
Mee eensquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:53 schreef niksan het volgende:Dit weekend maken we er wel wat van he?
![]()
Leave all your troubles behind
!!
Ik heb feest dit weekend, dus voor mij gaat het zeker lukken om er iets leuks van te makenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mee eens
En eenvoor iedereen die een rotweek of dag of jaar heeft gehad
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
wat een gehups hier
nog 2 uur en dan heb ook ik..... weeeeeeeeekkkkkkkeeeeeeeeeeennnnnnndddddddddd!!!
olé
Hele erge spierpijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |