abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24867657
tis echt ongelooflijk.. ze weet het ook niet meer :|
Maar het schiet ons wel te binnen..we zijn druk aan het denken
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:08:29 #102
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24868050

Omg, ik móet het gewoon weten. Anders kan ik nooit meer normaal functioneren
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24868089
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:46 schreef sn0tje het volgende:
tis echt ongelooflijk.. ze weet het ook niet meer :|
Maar het schiet ons wel te binnen..we zijn druk aan het denken
Potverdorie!!!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_24869143
Ik heb er een twee, hopelijk kan iemand helpen

1. Een tijd terug zag ik een erg lange film op tv, ik geloof een Franse. Het begint met een dag waarop het vreselijk warm is en verschillende mensen lui in hun tuin liggen / rondlopen. De film heeft meerdere verhaallijnen, alles speelt zich in dezelfde regio af. Er zit weinig vaart en actie in de film, het dagelijks leven van verschillende mensen wordt gevolgd. Twee verhaallijnen die ik nog weet:

- Een man en vrouw zijn gescheiden (of gaan scheiden), ze hebben hun dochtertje verloren bij een verkeersongeluk, ze leven nog wel in hetzelfde huis, maar hebben niet echt contact. De vrouw neemt op een gegeven moment een minnaar mee naar huis en nadat haar ex dat een tijdje heeft aangezien, bedreigt hij de minnaar met een pistool (gebeurt verder niks bijzonders).

- Een wat oudere vrouw (jaar of 40, goor, sjek rokend) is aan lager wal en wacht vol verwachting de dag waarop haar minnaar weer eens langskomt. Als deze eindelijk weer eens langskomt met een vriend van hem, behandelen ze haar als een stuk stront, beledigen / mishandelen.

Ik heb hem niet helemaal afgezien, waardoor de verhaallijnen niet helemaal compleet zijn. Hopelijk herkent iemand het bovenstaande

2. Ik zag een jaar/anderhalf jaar terug een korte reportage over het NL Filmfestival, daarin lieten ze wat beelden zien van een korte film, dit is wat ik er nog van weet:

Een man loopt door een menigte heen en wordt op een gegeven moment helemaal gek, vervolgens begint hij om zich heen te rammen.

Ik gok dat dit het filmfestival van 2003 was, kan ook 2004 zijn geweest. Weet iemand waar je overzichten van alle films op het festival kan zien?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nature op 01-02-2005 20:16:23 ]
pi_24880996
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:10 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Potverdorie!!!
Ik heb zelfs http://www.emissions.ca/genre/jeunesse/3.html afgezocht, maar nee hoor, niets, nada, noppes.
Ik dacht dat het begon met iets als 'co' of 'clou' ofzo...
De frustratie!
pi_24882620
Ben gister avond heel google overgevlogen met alle mogelijke zoektermen, en helemaal niks

Ik denk dat het niks meer word anders post ik het uiteraard wel ff
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:05:47 #107
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_24883070
Heb nog even voor jullie gegoogled, maar kom niet verder dan dat de muis Alex zou kunnen heten.

Long shot....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_24892652
Ik heb hulp nodig met een quote. Ik ben er 99% zeker van dat het van een film is, maar het kan ook uit carabret zijn.... eigenlijk kan het alles zijn!

Een preciese quote heb ik niet, maar het is een discussie over superhelden. De volgende dingen komen er in voor (in dezelfde discussie):

- Batman is just rich;
- Superman is from kryptonite;
- Spiderman has funky spiderblood.

Ik weet dat het vaag is, maar komt die iemand bekend voor? Ik kan het niet meer aan! Ik moet het weten!

bedankt iig
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:02:42 #109
108548 Eippie
Pffff......
pi_24904450
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef ice_9 het volgende:
Ik heb hulp nodig met een quote. Ik ben er 99% zeker van dat het van een film is, maar het kan ook uit carabret zijn.... eigenlijk kan het alles zijn!

Een preciese quote heb ik niet, maar het is een discussie over superhelden. De volgende dingen komen er in voor (in dezelfde discussie):

- Batman is just rich;

Ik weet dat het vaag is, maar komt die iemand bekend voor? Ik kan het niet meer aan! Ik moet het weten!

bedankt iig
Klinkt als iets wat Seth van The O.C. gezegd zou kunnen hebben
Memories are wonderful things, if you don't have to deal with the past
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:15:49 #110
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24904673
een hele tijd geleden een film gezien over een jongen die met een soort radio (schotel, 27mc, geef het een naam) op z'n kamer contact krijgt met een man op de noordpool op een weerstation (?) zit. samen komen ze achter een fraude schandaal (?) ,

Die jongen is rond de 15 jr... en heeft die radio van z'n pa gekregen...(?)
hij woont op een huis aan een meer, zee, kanaal.. een vader had hij niet geloof ik..

er zit eens scene in die film dat de jongen door de hoorn van zijn telefoon een 'tikkend' geluid hoort. de man op de noordpool sommeerd hem dan onmiddelijk de hoorn weer neer te leggen..omdat hij denkt dat hij getraceerd wordt...

(?) = onzekerheid.

[ Bericht 12% gewijzigd door Het_Biertje op 03-02-2005 18:51:42 ]
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:51:26 #111
105920 drumsab
eeeh, what's that sound?
pi_24905271
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 19:47 schreef slinxxx het volgende:
ik zoek de titel van een amerikaanse serie over een advocatenkantoor...in de hoofdrol een stuk of 5 vrouwen en mannen..ik denk de partners van het kantoor. was tot zon 3/4 jaar terug(schat ik) te zien op net5( 1 vd commercielen iig). wie weet de naam van deze serie..misschien is er een dvdbox van
Op de publieke heeft een tijd The Practice gedraaid. Die misschien?
  donderdag 3 februari 2005 @ 17:55:37 #112
105920 drumsab
eeeh, what's that sound?
pi_24905326
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:15 schreef Het_Biertje het volgende:
een hele tijd geleden een film gezien over een jongen die met een soort radio (schotel, 27mc, geef het een naam) op z'n kamer contact krijgt met een man op de noordpool op een weerstation (?) zit. samen komen ze achter een fraude schandaal (?) ,

hij woont op een huis aan een meer, zee, kanaal.. een vader had hij niet geloof ik..

er zit eens scene in die film dat de jongen door de hoorn van zijn telefoon een 'tikkend' geluid hoort. de man op de noordpool sommeerd hem dan onmiddelijk de hoorn weer neer te leggen..omdat hij denkt dat hij getraceerd wordt...
Frequency?
Die jongen komt in contact met zijn overleden vader door de radio die hij vroeger van zijn pa heeft gekregen.
  donderdag 3 februari 2005 @ 18:48:41 #113
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24906119
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:55 schreef drumsab het volgende:

[..]

Frequency?
Die jongen komt in contact met zijn overleden vader door de radio die hij vroeger van zijn pa heeft gekregen.
nee, in Frequency is het een al wat oudere jongen... de jongen in mijn film is echt nog een jochie...en volgens mij is het een film van nog voor 2000....
pi_24906154
Hoi kan iemand mij mischien helpen aan een titel (van een miniserie geloof ik dat het was). Het ging over de bemuda driehoek en het was in een vliegtuig en de mensen die sliepen overleefden het en de mensen die wakker waren gingen dood.
Ik hoop dat iemand het weet.
Alvast bedankt
  donderdag 3 februari 2005 @ 18:52:51 #115
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24906179
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 18:50 schreef xxxdamnxxx het volgende:
Hoi kan iemand mij mischien helpen aan een titel (van een miniserie geloof ik dat het was). Het ging over de bemuda driehoek en het was in een vliegtuig en de mensen die sliepen overleefden het en de mensen die wakker waren gingen dood.
Ik hoop dat iemand het weet.
Alvast bedankt
The Langoliers

pi_24906235
The Langoliers

dat is het heel erg bedankt
  donderdag 3 februari 2005 @ 21:23:42 #117
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_24908637
Die muis, met zijn gestreepte knuffelkat heet Phillip.

Even vluchtig gevonden op het net:
http://www.mercedesros.co(...)oks/big_phillipp.htm

Er zijn een boel boeken over hem te vinden in de bibliotheek.

Veel succes verder met zoeken.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:02:54 #118
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_24909424
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 17:15 schreef Het_Biertje het volgende:

(?) = onzekerheid.
Qualcuno in ascolto (High Frequency)
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:04:34 #119
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24909463
quote:
jaa dit zou em kunnen zijn.

1988 ? toen was ik 5

edit ; jammer , geen dvd versie beschikbaar

[ Bericht 7% gewijzigd door Het_Biertje op 03-02-2005 22:10:54 ]
pi_24917443
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:23 schreef Patch het volgende:

Je bent mijn held!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:34:27 #121
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_24917604
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef ice_9 het volgende:

- Batman is just rich;

bedankt iig
In Kill Bill volume 2 houdt David Caradine een monoloog over Superman. Volgens mij komt dit daaruit.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:37:27 #122
22457 Patch
pi_24917658
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:22 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Je bent mijn held!
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_24930370
Kan iemand me helpen?
Ik heb eens een scene uit een film gezien al heel lang geleden. +/- Eind jaren 70 begin 80. Uitgezonden op franstalige belgische TV.
Er zit een kleuterjuffrouw op de grond te spelen met wat kinderen en er lopen twee kinderen met oranje skipakken rond met hun capuson op hun hoofd(net als kelly van south park, maar geen cartoon). Dan pakken ze alle twee een hamertje tik hamer en beginnen die juffrouw dood te meppen. Erg bizar allemaal. Het is geloof ik een franse film en heet iets van chromosome (5).... of iets dergelijks (dat stond op de ondertitels, maar waren te kort in beeld om het goed te kunnen zien).
Het kan dus ook een totaal andere titel hebben. Het was in i.i.g. een scene om de koude rillingen van te krijgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door typtypo op 05-02-2005 19:24:49 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:44:39 #124
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24933358
quote:

BEDANKT!!!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:35:37 #125
22457 Patch
pi_24939518
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:44 schreef Bupatih het volgende:

[..]

BEDANKT!!!
tekenfilmvragen mogen altijd bij me komen
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:45:03 #126
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24939707
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:35 schreef Patch het volgende:

[..]

tekenfilmvragen mogen altijd bij me komen
Heel veel tekenfilms van vroeger die ik gezien had, kan ik me wel herinneren.
Alleen die muis niet

Echt super. Bedankt

En als ik ooit weer een vraag heb, klop ik wel bij jou aan
pi_24944389
Hallo,

ik zoek de naam van een Australische kinderserie uit de jaren tachtig. Het enige dat ik weet is dat de begintune/leader eindigde met twee jongens die van een zandheuvel rollen. Dat staat me heel helder voor de geest. Op imdb kom ik ook niet verder. Iemand een idee?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 22:50:16 #128
46794 Berkery
Fat bastard
pi_24944532
Ik had deze nog staan in het vorige topic:

Ik zoek de naam van een engelse (mini)serie uit het begin van de jaren '80/eind jaren '70.

Het ging over een gezin (vader, moeder, jongen en meisje) dat in een oud huis gaat wonen, en op een dag zijn de vader en moeder verdwenen. Maar niet heus. Ze zijn nog wel in het huis, maar in een andere dimensie, ofzoiets (denk Poltergeist). De kinderen krijgen hulp een een echtpaar dat naar de buitenwereld doet alsof ze oom en tante zijn, maar in werkelijkheid zijn het twee paragnosten/"ghostbusters".

Het was in ieder geval erg spannend en heel eng (ik was een jaar of 11, 12 toen ik het zag).
No Dukes of Hazzard in the classroom
  zondag 6 februari 2005 @ 00:04:02 #129
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_24945881
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 22:39 schreef oboema2007 het volgende:
Hallo,

ik zoek de naam van een Australische kinderserie uit de jaren tachtig. Het enige dat ik weet is dat de begintune/leader eindigde met twee jongens die van een zandheuvel rollen. Dat staat me heel helder voor de geest. Op imdb kom ik ook niet verder. Iemand een idee?
Dat zou deze kunnen zijn, het is alleen erg lang geleden dat ik hem gezien heb:

Secret Valley
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_24949035
quote:
Op zondag 6 februari 2005 00:04 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dat zou deze kunnen zijn, het is alleen erg lang geleden dat ik hem gezien heb:

Secret Valley
Bedankt voor het meedenken, die was ik ook tegengekomen inderdaad, maar die is het niet. Heb ook net de tune gehoord maar kwam me niet bekend voor. Ik blijf zoeken
pi_24954081
quote:

Hm.. ik zat toch echt aan iets heel anders te denken... maar Philip klopt wel

Hier issie:

zondag 6 februari 2005 @ 15:43:45 #132
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24954187
quote:
Hallo,

Ship to Shore?
  zondag 6 februari 2005 @ 17:30:37 #133
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24956046
Ik zoek

de titel van deze film;

Speelt zich af tijdens de Amerikaanse burger oorlog.
Genre horror -> kannibalisme

Er gaat een oude Indaanse legende rond dat je door middel van het eten van mensenvlees onsterfelijk kan worden. Een leger officier van de (tegen slavernij lui) eet daadwerkelijk mensenvlees en dan speelt zich een soort kat en muis spelletje af in het legerkamp waar die officier gestationeerd is.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 6 februari 2005 @ 17:37:03 #134
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_24956143
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:30 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zoek

de titel van deze film;

Er gaat een oude Indaanse legende rond dat je door middel van het eten van mensenvlees onsterfelijk kan worden. Een leger officier van de (tegen slavernij lui) eet daadwerkelijk mensenvlees en dan speelt zich een soort kat en muis spelletje af in het legerkamp waar die officier gestationeerd is.
Dat is Ravenous. Erg leuke film.
The short weekend begins with longing...
  zondag 6 februari 2005 @ 17:41:26 #135
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24956233
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:30 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zoek

de titel van deze film;

Ravenous?

-edit te laat-.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zondag 6 februari 2005 @ 17:54:28 #136
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24956467
Merci!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_25007682
is al best oude film, kweet niet precies van wanneer zal zo rond 1993 zijn denk ik,
ik weet alleen een paar stukjes uit de film, er staat een (ik dacht een priester) te preken tegen een aantal mensen die daar staan, en dan komen er zombies uit hun graven en die gaan hun aanvallen, er weten er een paar weg te rennen en die gaan naar een huis waar een feest aan de gang is, dan komen die zombies dus ook in dat huis binnen, ze trekken ook nog iemand onder een kapotte deur door, maar omdat die zombies hem vasthouden trekken ze hem doormidden, en dan gaat een van die hoofdrolspelers later met een grasmaaier die zombies afmaken (veel bloed), en op het eind is alles bijna rood van het bloed.
dat is het enige wat ik er nog van weet, weet geen hoofdrolspelers, wie weet de titel van deze film?
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:20:06 #138
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25008321
Dat is Peter Jackson's ' Braindead' (ook wel Dead/Alive genoemd)

http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&cf=info&id=1800187018
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_25010035
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 17:20 schreef Kamphuys het volgende:
Dat is Peter Jackson's ' Braindead' (ook wel Dead/Alive genoemd)

http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&cf=info&id=1800187018
ok dan, tnx
pi_25019769
Ship to shore is later dan 1980
Aired: 1993, 1994, 1996 (78 x 24 min)

probeer hier eens te zoeken:
http://www.australiantelevision.net/list.html

Het zou een nieuw zeelandse serie kunnen zijn. Die waren er ook regelmatig in de jaren 80.
quote:
Hallo,

In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_25025629
hadde ze toevallig allemaal hetzelfde aan? t shirt en korte broeken? dan weet ik t misschien wel
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_25069348
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:31 schreef Dandilion het volgende:
hadde ze toevallig allemaal hetzelfde aan? t shirt en korte broeken? dan weet ik t misschien wel
Zou goed kunnen. Wat denk je? Ik denk ook dat het waarschijnlijk is dat de naam van de serie in het Nederlands vertaald is geweest dus daardoor herken ik die namen waarschijnlijk allemaal niet echt.
  maandag 14 februari 2005 @ 20:01:50 #143
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25089589
Ik zoek de titel van een serie van een jaar of iets meer oud, hij is in NL niet niet op TV maar in de VS wel.
Er was ook een topic over op fok maar dat kan ik niet meer vinden

Hij gaat over een brandweerman in New York die oa geesten ziet en een gokkende vader heeft.
Het is niet Third Watch

Anyone?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 15 februari 2005 @ 03:04:29 #144
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_25095476
quote:
Op maandag 14 februari 2005 20:01 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik zoek de titel van een serie van een jaar of iets meer oud, hij is in NL niet niet op TV maar in de VS wel.
Er was ook een topic over op fok maar dat kan ik niet meer vinden

Hij gaat over een brandweerman in New York die oa geesten ziet en een gokkende vader heeft.
Het is niet Third Watch

Anyone?
Rescue Me (nieuwe drama serie)
IMDb Vote History
  dinsdag 15 februari 2005 @ 10:48:48 #145
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25097347
Bedankt!
  woensdag 16 februari 2005 @ 18:40:14 #146
21212 XtoX
Timeless Life
pi_25115052
Weet iemand de titel van de volgende film:

Het gaat over een aantal mensen (4 geloof ik) die met hun auto door de woestijn rijden ergens in de middle of nowhere in amerika. Daar worden ze aangehouden door een politieagent, die ze een boete geeft en ze uiteindelijk meeneemt naar de plaatselijke rechter. De recter woont in een heel groot freaky huis ook in de middle of nowhere. De recter is een bizare gestoorde gek die in een nog vreemder huis woont. In dat huis gebeuren er dan allemaal bizare en rare dingen met die mensen.

De film is denk ik ergens eind jaren 80 gemaakt, en er spelen geloof ik 2 redelijk bekende acteurs in (man en vrouw). De film is zo af en toe op televisie, maar ik ben de titel vergeten....
Discover the truth, it's still out there.
  woensdag 16 februari 2005 @ 18:48:18 #147
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25115141
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 18:40 schreef XtoX het volgende:
Weet iemand de titel van de volgende film:

Het gaat over een aantal mensen (4 geloof ik) die met hun auto door de woestijn rijden ergens in de middle of nowhere in amerika. Daar worden ze aangehouden door een politieagent, die ze een boete geeft en ze uiteindelijk meeneemt naar de plaatselijke rechter. De recter woont in een heel groot freaky huis ook in de middle of nowhere. De recter is een bizare gestoorde gek die in een nog vreemder huis woont. In dat huis gebeuren er dan allemaal bizare en rare dingen met die mensen.

De film is denk ik ergens eind jaren 80 gemaakt, en er spelen geloof ik 2 redelijk bekende acteurs in (man en vrouw). De film is zo af en toe op televisie, maar ik ben de titel vergeten....
Nothing But Trouble

http://www.imdb.com/title/tt0102558/combined
  woensdag 16 februari 2005 @ 22:38:22 #148
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_25117699
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 18:48 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Nothing But Trouble

http://www.imdb.com/title/tt0102558/combined
Leuke film, met Dan Aykroyd bijna onherkenbaar als rechter.
IMDb Vote History
  woensdag 16 februari 2005 @ 23:55:20 #149
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25119038
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:38 schreef victorinox het volgende:

[..]

Leuke film, met Dan Aykroyd bijna onherkenbaar als rechter.
Leuke film??? Dat is dus echt de meest brakke klotefilm die ik ooit gezien heb. En geloof maar dat ik genoeg brakke klotefilms heb gezien, hier en daar kon ik dan nog het etiket 'cult' op plakken maar dit is gewoon echt TE slecht.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:07:37 #150
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25237863
Ben dus op zoek naar titel van een film. Kan 'm alleen heel minimaal omschrijven.
Tis 'n soort docu-film over kinderen in Israel, draaide in 2002 of 2003 in filmhuizen!

HELLUP!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')