Potverdorie!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:46 schreef sn0tje het volgende:
tis echt ongelooflijk.. ze weet het ook niet meer :|
Maar het schiet ons wel te binnen..we zijn druk aan het denken
Ik heb zelfs http://www.emissions.ca/genre/jeunesse/3.html afgezocht, maar nee hoor, niets, nada, noppes.quote:
Klinkt als iets wat Seth van The O.C. gezegd zou kunnen hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef ice_9 het volgende:
Ik heb hulp nodig met een quote. Ik ben er 99% zeker van dat het van een film is, maar het kan ook uit carabret zijn.... eigenlijk kan het alles zijn!
Een preciese quote heb ik niet, maar het is een discussie over superhelden. De volgende dingen komen er in voor (in dezelfde discussie):
- Batman is just rich;
- Superman is from kryptonite;
- Spiderman has funky spiderblood.
Ik weet dat het vaag is, maar komt die iemand bekend voor? Ik kan het niet meer aan! Ik moet het weten!
bedankt iig
Op de publieke heeft een tijd The Practice gedraaid. Die misschien?quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:47 schreef slinxxx het volgende:
ik zoek de titel van een amerikaanse serie over een advocatenkantoor...in de hoofdrol een stuk of 5 vrouwen en mannen..ik denk de partners van het kantoor. was tot zon 3/4 jaar terug(schat ik) te zien op net5( 1 vd commercielen iig). wie weet de naam van deze serie..misschien is er een dvdbox van![]()
Frequency?quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:15 schreef Het_Biertje het volgende:
een hele tijd geleden een film gezien over een jongen die met een soort radio (schotel, 27mc, geef het een naam) op z'n kamer contact krijgt met een man op de noordpool op een weerstation (?) zit. samen komen ze achter een fraude schandaal (?) ,
Die jongen is rond de 15 jr... en heeft die radio van z'n pa gekregen...(?)
hij woont op een huis aan een meer, zee, kanaal.. een vader had hij niet geloof ik..
er zit eens scene in die film dat de jongen door de hoorn van zijn telefoon een 'tikkend' geluid hoort. de man op de noordpool sommeerd hem dan onmiddelijk de hoorn weer neer te leggen..omdat hij denkt dat hij getraceerd wordt...
nee, in Frequency is het een al wat oudere jongen... de jongen in mijn film is echt nog een jochie...en volgens mij is het een film van nog voor 2000....quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:55 schreef drumsab het volgende:
[..]
Frequency?
Die jongen komt in contact met zijn overleden vader door de radio die hij vroeger van zijn pa heeft gekregen.
The Langoliersquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:50 schreef xxxdamnxxx het volgende:
Hoi kan iemand mij mischien helpen aan een titel (van een miniserie geloof ik dat het was). Het ging over de bemuda driehoek en het was in een vliegtuig en de mensen die sliepen overleefden het en de mensen die wakker waren gingen dood.
Ik hoop dat iemand het weet.
Alvast bedankt
Qualcuno in ascolto (High Frequency)quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:15 schreef Het_Biertje het volgende:
een hele tijd geleden een film gezien over een jongen die met een soort radio (schotel, 27mc, geef het een naam) op z'n kamer contact krijgt met een man op de noordpool op een weerstation (?) zit. samen komen ze achter een fraude schandaal (?) ,
Die jongen is rond de 15 jr... en heeft die radio van z'n pa gekregen...(?)
hij woont op een huis aan een meer, zee, kanaal.. een vader had hij niet geloof ik..
er zit eens scene in die film dat de jongen door de hoorn van zijn telefoon een 'tikkend' geluid hoort. de man op de noordpool sommeerd hem dan onmiddelijk de hoorn weer neer te leggen..omdat hij denkt dat hij getraceerd wordt...
(?) = onzekerheid.
jaa dit zou em kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Qualcuno in ascolto (High Frequency)
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:23 schreef Patch het volgende:
Die muis, met zijn gestreepte knuffelkat heet Phillip.
Even vluchtig gevonden op het net:
http://www.mercedesros.co(...)oks/big_phillipp.htm
Er zijn een boel boeken over hem te vinden in de bibliotheek.
Veel succes verder met zoeken.
In Kill Bill volume 2 houdt David Caradine een monoloog over Superman. Volgens mij komt dit daaruit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef ice_9 het volgende:
Ik heb hulp nodig met een quote. Ik ben er 99% zeker van dat het van een film is, maar het kan ook uit carabret zijn.... eigenlijk kan het alles zijn!
Een preciese quote heb ik niet, maar het is een discussie over superhelden. De volgende dingen komen er in voor (in dezelfde discussie):
- Batman is just rich;
- Superman is from kryptonite;
- Spiderman has funky spiderblood.
Ik weet dat het vaag is, maar komt die iemand bekend voor? Ik kan het niet meer aan! Ik moet het weten!
bedankt iig
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:23 schreef Patch het volgende:
Die muis, met zijn gestreepte knuffelkat heet Phillip.
Even vluchtig gevonden op het net:
http://www.mercedesros.co(...)oks/big_phillipp.htm
Er zijn een boel boeken over hem te vinden in de bibliotheek.
Veel succes verder met zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |