dus je hebt mensen unreal tournament styl uit elkaar zien spatten??? ik kan me er niks bij voorstellen maar het lijkt me nogal gruwelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:17 schreef MUUS het volgende:
Naast mijn oude school was een spoorwegovergang en daar hebben een aantal mensen zichzelf wel eens voor de trein gegooid. Gewoon het spoor oplopen en dan gaat de rest vanzelf wel.
En nee, je schiet niet weg. Je komt in duizend stukjes op de spoorbaan terecht en dan komt de brandweer alle stukjes bij elkaar zoeken en het bloed wegspuiten.
Erg gezellig zo'n school waar je vanaf de derde verdieping precies op die overgang kon kijken. Heel eh... leerzaam.
Nou vergeet het maar... Mijn vriend heeft eens in een trein gezeten die iemand heeft overreden en hij vertelde dat je ongeveer elk botje hoort kraken onder de rails. Hij kent ook een aantal machinisten en die zeiden dat er dus echt geen bal van je overblijft. De brandweer staat echt daarna je stukjes hersens en botjes tussen de rails uit te kärcherenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:26 schreef Calorimeter het volgende:
het lijkt me sterk dat je uit elkaar splasht, volgens mij blijf je wel vrij heel enzo...
Die opruimteams moet minimaal 15% terugvinden van de betreffende springer (M/V).quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:26 schreef Calorimeter het volgende:
het lijkt me sterk dat je uit elkaar splasht, volgens mij blijf je wel vrij heel enzo...
Lijkt me nogal irritant als er steeds treinen langs de school komen..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:17 schreef MUUS het volgende:
Naast mijn oude school was een spoorwegovergang en daar hebben een aantal mensen zichzelf wel eens voor de trein gegooid. Gewoon het spoor oplopen en dan gaat de rest vanzelf wel.
En nee, je schiet niet weg. Je komt in duizend stukjes op de spoorbaan terecht en dan komt de brandweer alle stukjes bij elkaar zoeken en het bloed wegspuiten.
Erg gezellig zo'n school waar je vanaf de derde verdieping precies op die overgang kon kijken. Heel eh... leerzaam.
leuke baan ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:34 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die opruimteams moet minimaal 15% terugvinden van de betreffende springer (M/V).
Die 15% halen schijnt soms nog best lastig te zijn.
T verdient wel veel, en op zich hoef je het grootste gedeelte van je werktijd niks uit te voeren.quote:
Dan gaat men er dus ook vanuit je ook nog eens wordt overreden door die trein, maar als je zeg maar o pde zijkant van de voorkant springt en je wordt dan een kant op gegooid. Zou je dan ook helemaal kapot zijn van die ene klap?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou vergeet het maar... Mijn vriend heeft eens in een trein gezeten die iemand heeft overreden en hij vertelde dat je ongeveer elk botje hoort kraken onder de rails. Hij kent ook een aantal machinisten en die zeiden dat er dus echt geen bal van je overblijft. De brandweer staat echt daarna je stukjes hersens en botjes tussen de rails uit te kärcheren
De vrijwillige brandweer doet dit ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
T verdient wel veel, en op zich hoef je het grootste gedeelte van je werktijd niks uit te voeren.
In een slagerij komt meer vlees (gehakt) voorbij...lekker boeien dus! Die eikels springen er zelf toch voor (meestal). Alleen erg egoistisch van ze, want de familie ziet NIETS terug van hun geliefde.quote:
Probeer het eens uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:48 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Dan gaat men er dus ook vanuit je ook nog eens wordt overreden door die trein, maar als je zeg maar o pde zijkant van de voorkant springt en je wordt dan een kant op gegooid. Zou je dan ook helemaal kapot zijn van die ene klap?
Scenario'squote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:48 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Dan gaat men er dus ook vanuit je ook nog eens wordt overreden door die trein, maar als je zeg maar o pde zijkant van de voorkant springt en je wordt dan een kant op gegooid. Zou je dan ook helemaal kapot zijn van die ene klap?
Ik weet wel dat de NS speciale teams voor dat soort werk heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De vrijwillege brandweer doet dit ook
Nee zeg, dat WIL je terugzien.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:51 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
In een slagerij komt meer vlees (gehakt) voorbij...lekker boeien dus! Die eikels springen er zelf toch voor (meestal). Alleen erg egoistisch van ze, want de familie ziet NIETS terug van hun geliefde.
Hang jezelf dan op...
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:51 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
In een slagerij komt meer vlees (gehakt) voorbij...lekker boeien dus!
klinkt heel bekent dit.... heb het ook eens gehad, vlak bij school een overgang. hey wat een herry, piepende remmen van een trein....vervolgens ambulance, brandweer etc. na School vraagt klasgenootje: mee fietsen? en ja hoor, daar lag een deken....met nog geen 15% gatver! heeft nog lang op het netvlies gestaan!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:17 schreef MUUS het volgende:
Ja, en dan flikker je van die kratjes af en breek je je nek!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:23 schreef ROG het volgende:
Een stapeltje lege frisdrankkratjes naast het spoor opstapelen, al wiebelend en balancerend wachten tot in de donkere verte de treinlampjes opdoemen en op tijd springen he.
Deken? Meestal lagen er meters lange stukken zeil aangezien de stukjes blijkbaar ook nogal rondvliegen als zo'n persoon uit elkaar spat.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:31 schreef An24 het volgende:
[..]
klinkt heel bekent dit.... heb het ook eens gehad, vlak bij school een overgang. hey wat een herry, piepende remmen van een trein....vervolgens ambulance, brandweer etc. na School vraagt klasgenootje: mee fietsen? en ja hoor, daar lag een deken....met nog geen 15% gatver! heeft nog lang op het netvlies gestaan!
Trein = auw, wel snel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is nou de minst pijnlijke manier van zelfmoord plegen?
Die ga ik onthoudequote:De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Wat dan? Tips nodig? Ben je niet zo ervaren met zelfmoord plegen maar ben je 't wel van plan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In april werkt het ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
too bad dat het net februari is![]()
quote:De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Dan is het heel koud en gaat het sneller.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:43 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
waarom alleen in Januariheeft dat iets met onderstroming te maken ofzo?
Omdat het een verschrikkelijk domme vraag isquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan is het heel koud en gaat het sneller.
Waaaaaaaaaarom ben ik dat eigenlijk allemaal aan het uitleggen?.
maar dan kan het in december februari enzo toch ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
superzooi punt com en dan links bij foto's 'roadkill' daar staan ook een aantal treinspringers bijquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef Skv het volgende:
foto's?
Je polsen doorsnijden voel je wel, want je moet nog best diep snijden en snijden voel je nu eenmaal he?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:24 schreef Credence het volgende:
Je kan ook je polsen doorsnijden in een bad van 37 graden, als het goed is voel je er dan helemaal niks of weinig van!
Ik heb gewoon een afwijking, denk ik.quote:Toch vraag ik me af hoe mensen dat nou weten...
j, CSI was weer leuk.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:25 schreef Repeat het volgende:
Als je stikt schijn je te gaan hullicineren ed, en dat je er daardoor ook weinig van merkt ofzo.
En @ speedfreakssj; CSI gezien?
hoeveel verdient het dan? en wat voor opleiding moet je daarvoor volgen? en hoe noemen ze die functie trouwens?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
T verdient wel veel, en op zich hoef je het grootste gedeelte van je werktijd niks uit te voeren.
Ik heb een keer in mn eentje een groepje gangstermarokkanen uitgescholden toen ik zat was.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:44 schreef longinus het volgende:
Vergiftigen staat er niet bij.
Groepje marokkanen uitschelden staat er niet bij.
Hels Angels voor mietjes uitschelden staat er niet bij.
Als arabier verkleed op de israelische of amerikaanse ambassade toestormen staat er niet bij.
Wees een beetje meer creatief...
Geen flauw idee verder, heb me er niet zo heel erg veel in verdiept.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoeveel verdient het dan? en wat voor opleiding moet je daarvoor volgen? en hoe noemen ze die functie trouwens?
Daar zijn geen aparte teams voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoeveel verdient het dan? en wat voor opleiding moet je daarvoor volgen? en hoe noemen ze die functie trouwens?
Klopt, en zoals eerder genoemd word dit dus ook gedaan door de vrijwillige Brandweer. En nee, dat verdiend niet zoveelquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:17 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Daar zijn geen aparte teams voor.
Er komt gewoon surveillancedienst van de Spoorwegpolitie en de Regiopolitie.
Samen met de Brandweer en de Gemeentelijke Lijkschouwer ruimen ze de boel op.
kunnen zijn ouders tenminste zijn lichaam nog begravenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:56 schreef Leffe48 het volgende:
Euh, kerel van mijn school is ook voor de trein "gesprongen"
Die heeft zich gewoon met zijn hoofd/nek op de rails gelegd
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zat in een trein toen een kerel ervoor sprong. Hij sprong alleen te vroeg, waardoor hij nog ff op de rails lag voordat de trein over hem heen reed... Heftig
Mocht ik ooit zo ver komen, dan zo dit mijn keus zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:43 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
van de flat springen (ziet dr ook vreemd uit) ofzo.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:17 schreef MUUS het volgende:
Je komt in duizend stukjes op de spoorbaan terecht en dan komt de brandweer alle stukjes bij elkaar zoeken en het bloed wegspuiten.
Je spat lang niet altijd uit elkaar, je bent vaak wel je ledenmaten kwijt maar 't grootste deel van de romp is toch nog intact hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dus je hebt mensen unreal tournament styl uit elkaar zien spatten??? ik kan me er niks bij voorstellen maar het lijkt me nogal gruwelijk![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:56 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik weet wel dat de NS speciale teams voor dat soort werk heeft.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:34 schreef LoggedIn het volgende:
Sommige regio's hebben wel speciale teams die 't spoor dan komen schoonmaken, dan hoeft dat niet door de brandweer (vrijwillig en/of beroeps) te gebeuren.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:17 schreef Captain_Chaos het volgende:
Daar zijn geen aparte teams voor.
Er komt gewoon surveillancedienst van de Spoorwegpolitie en de Regiopolitie.
Samen met de Brandweer en de Gemeentelijke Lijkschouwer ruimen ze de boel op.
Precies, dat zei ik dus ook al ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:37 schreef Woutey het volgende:
Maar deze zijn alleen door midden, en zijn nog 90% intact meestal.
Pure onzin dat je in stukjes uit elkaar springt dunkt me.
Zal hij leuk hebben gevonden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:37 schreef Farao het volgende:
Maar 'k heb ook wel 's een springer met 2 geamputeerde benen en een paar hele lelijke vleesvonden naar 't ziekenhuis mogen brengen waar ze 'm weer oplapten.
Goed idee ja, want je bind dat touw natuurlijk gemakkelijk zo vast dat je de juiste cervicale wervel breekt....quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:09 schreef VjenneKloetn het volgende:
Gewoon ophangen is het makkelijkst. Als je het goed doet breek je je nek tussen je 3de en 4de wervel ofzo en is het meteen afgelopen.
Gesundheit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:42 schreef Farao het volgende:
[..]
Goed idee ja, want je bind dat touw natuurlijk gemakkelijk zo vast dat je de juiste cervicale wervel breekt....
Met een dwarslaesie vanaf het niveau C3-C4 ben je verlamd vanaf je nek naar beneden. Probeer jij met tetraplegie dan nog maar 's zelfmoord te plegen.
Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat je niet de eerste zal zijn die zelfmoord wil plegen door zich op te hangen maar waarbij je 't dus overleefd en de rest van de leven volledig verlamd bent.quote:
En dan is er weer een hoop werk voor de ergotherapeutquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Farao het volgende:
[..]
Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat je niet de eerste zal zijn die zelfmoord wil plegen door zich op te hangen maar waarbij je 't dus overleefd en de rest van de leven volledig verlamd bent.
Uiteraard blijven en wel wat grote delen intact maar de ervaring met 'mijn' springers, en dat zijn er nogal wat, is toch dat je tien man breed honderd meter spoor afloopt met een schep om daar de onherkenbare fragmenten van de rails te rapen. Ik kan ook nog aardig verhalen over wat ik uit diverse treinstellen heb gepeuterd. Je desintegreerd dus wel degelijk maar lost natuurlijk niet op in een bui mist.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:37 schreef Woutey het volgende:
Nou op die superzooi.com site staan ook veel fotos van die shit.
Maar deze zijn alleen door midden, en zijn nog 90% intact meestal.
Pure onzin dat je in stukjes uit elkaar springt dunkt me.
Oeps........quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:05 schreef Shreever het volgende:
Ze gaan helemaal aan het eind van het perron staan en springen voor de trein waar ik inzit! Anderhalf uur moeten wachten, Ik te laat thuis, mams boos, ik vertellen waarom, krijg ik huisarrest omdat ik niet met zoiets mag spotten
mja dat wisten we dus niet.. totdat er op gegeven moment werd omgeroepen dat er wat gebeurd was.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
Oeps........
Het lijkt me geen pretje om zolang in een trein te moeten zitten met de wetenschap wat er gebeurd is
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
mja dat wisten we dus niet.. totdat er op gegeven moment werd omgeroepen dat er wat gebeurd was.
zo'n 10 minuten later kwamen ze langs met een brancard.. en natuurlijk waaide het laken eraf![]()
Wel schokkend dan om te zien dat het een meisje van een jaar of 13 was.
Dat was geen slim meisje.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:09 schreef melisje het volgende:
ai![]()
pas geleden was er in utrecht iemand voor de trein gesprongen... Op het perron nog wel! Waar alle mensen bij stondenMaar goed de trein begon net aan te rijden..Springt die muts... Leeft ze gewoon nog! Word ze dus ook nog eens veroordeeld omdat zelfmoordplegen een strafbaarfeit is! Ha! doe het dan goed zou ik zeggen...
En spring dan verdomme niet voor de trein waar ik mee naar huis moet...quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:09 schreef melisje het volgende:
ai![]()
pas geleden was er in utrecht iemand voor de trein gesprongen... Op het perron nog wel! Waar alle mensen bij stondenMaar goed de trein begon net aan te rijden..Springt die muts... Leeft ze gewoon nog! Word ze dus ook nog eens veroordeeld omdat zelfmoordplegen een strafbaarfeit is! Ha! doe het dan goed zou ik zeggen...
Binnenkort hangt er iemand aan de boom met een briefje , ’’Powered by MUUS’’quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Trein = auw, wel snel.
Springen van flat = auw, wel snel.
Slaappillen slikken = eerst maagkramp = auw.
Ophangen = stikken = auw.
Polsen doorsnijden = auw.
Door je kop schieten als je kan mikken = auw, wel snel.
Door je kop schieten als je niet kunt mikken = auw.
De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Je hoofd in een gehaktmolen proppen = auw.
Jezelf uithongeren = auw.
Jezelf doodknuppelen = auw.
En? Kun je een beslissing maken?.
Die worden ter plaatse behandeld door van die vriendelijke meneren met zo'n geel busje, waarna ze achterin dat gele busje naar 'n ziekenhuis gebracht worden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:11 schreef Aardbei_ het volgende:
maar hoe gaat dat dan met mensen waarvan je hoort dat het is 'mislukt' met voor de trein springen
De dochter van een vriendin van m'n moeder heeft het overleefd; ze mist een arm en draagt een pruik.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef tjarie het volgende:
ik vraag me af of iemand het ooit overleefd heeft...lijkt me echt kut
]quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De dochter van een vriendin van m'n moeder heeft het overleefd; ze mist een arm en draagt een pruik.
En is nu happy, getrouwd, 2 kindjes.
Het komt dus wél voor, al zal het niet vaak zijn, denk ik.
Als je nu een pagina terug had gekeken had je je dat niet af hoeven te vragen...quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef tjarie het volgende:
ik vraag me af of iemand het ooit overleefd heeft...lijkt me echt kut
Okeeej........... ik lees dus wel ranzerige dingen, maar dit slaat allesquote:Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
Een nicht van mijn moeder is op de spoorbaan gaan liggen en is in drie stukken gereden. In de kist was ze weer 'op volgorde' gelegd, met een coltrui aan...
Gestruikeld na het springen... waardoor dus haar arm en de helft van haar lange haar werden 'geamputeerd'. Toen ik het verhaal hoorde moest ik ook wel ff slikken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:38 schreef tjarie het volgende:
[..]
]
oooooh my ... trauma voor de rest van je leven... weet je ook wat er precies gebeurd en dat ze het overleefd heeft? dan weten we iig hoe het niet moet
Tja, wat verwacht je dan van zoiets? Het kan nog veel erger, zoals je gelezen hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:39 schreef Farao het volgende:
[..]
Als je nu een pagina terug had gekeken had je je dat niet af hoeven te vragen...
Nee, dat snap ik.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gestruikeld na het springen... waardoor dus haar arm en de helft van haar lange haar werden 'geamputeerd'. Toen ik het verhaal hoorde moest ik ook wel ff slikken.
En de manier zoals Aventura beschrijft ken ik ook; een kennis is 1,5 week geleden op het spoor gaan liggen, behalve z'n hoofd die alleen blauw was aan 1 kant, konden ze ook z'n hand nog op z'n buik leggen in de kist.
Toch heb ik maar niet gekeken bij de begrafenis.
Halfopen, maar inderdaad...quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik..
Ik snap niet waarom ze dan toch voor een open kist hebben gekozen, want alleen al dat blauwe hoofd is niet echt fijn om naar te kijken, lijkt me.
Die waren zo ongeduldig, dat ze gewoon niet konden wachten tot de betreffende trein was begonnen met rijden.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:11 schreef Aardbei_ het volgende:
ben je iets van plan ofzo:P
maar hoe gaat dat dan met mensen waarvan je hoort dat het is 'mislukt' met voor de trein springen
Was dat bij Den Dolder?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gestruikeld na het springen... waardoor dus haar arm en de helft van haar lange haar werden 'geamputeerd'. Toen ik het verhaal hoorde moest ik ook wel ff slikken.
En de manier zoals Aventura beschrijft ken ik ook; een kennis is 1,5 week geleden op het spoor gaan liggen, behalve z'n hoofd die alleen blauw was aan 1 kant, konden ze ook z'n hand nog op z'n buik leggen in de kist.
Toch heb ik maar niet gekeken bij de begrafenis.
Nee, Groningen.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:37 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die waren zo ongeduldig, dat ze gewoon niet konden wachten tot de betreffende trein was begonnen met rijden.
?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:49 schreef Intergalactrick het volgende:
Al die mensen die een TVP plaatsen...![]()
Nou ik kan het wel begrijpen hoor. Uit belangstelling voor het enge/onbekende willen mensen toch weten hoe dit soort dingen gebeuren en wat er overblijft enzo. Het is idd een luguber onderwerp, maar ja ik zelf vind het ook wel interessant.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:49 schreef Intergalactrick het volgende:
was alleen op de 1e pagina hoorquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:49 schreef Intergalactrick het volgende:
MUUS, heb jij nou in Rijswijk op de middelbare school gezeten?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je dan van zoiets? Het kan nog veel erger, zoals je gelezen hebt.
Ik vraag me wel af waarom mensen het op deze manier doen eigenlijk.
Yup. Het heette toen nog de ROS, maar inmiddels heet het het Atlas college.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
MUUS, heb jij nou in Rijswijk op de middelbare school gezeten?
Ik niet, maar de school die jij noemde komt wel erg overeen met de school die bij Rijswijk station gevestigd is.
Wat beweegt zo iemand om zo jong al zo iets te doen.....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:49 schreef Joppy het volgende:
Om even bij de trein te blijven. Dat jongetje van 13, dat laatst voor de trein "sprong" in Obdam, het schijnt dat hij op de rails is gaan liggen. Zijn schooltas en bril had hij nog netjes aan de kant gelegd.![]()
Dit filmpje is nep. Al jaren bekendquote:http://www.softlab.ece.nt(...)?fname=acc-train.avi (geen bloed, wel schokkend)
zo gaat dat ongeveer. Je wordt dus weggeketst. Maar misschien kom je er bij de NLse treinen onder (zit niet zo'n veebuffer op).
owquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:37 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dit filmpje is nep. Al jaren bekend
Wat ik me dan afvraag, is hoe ze bepalen wat 15 % is, want je weet niet hoeveel de springer woog voordat ie voor de trein sprong.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:34 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die opruimteams moet minimaal 15% terugvinden van de betreffende springer (M/V).
welke is het dan? er staan er een stuk of 100quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:31 schreef menesis het volgende:
http://www.softlab.ece.nt(...)?fname=acc-train.avi (geen bloed, wel schokkend, maar nep)
zo gaat dat ongeveer. Je wordt dus weggeketst. Maar misschien kom je er bij de NLse treinen onder (zit niet zo'n veebuffer op).
edit: FF bijgezet dattie nep is
quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:52 schreef PvtRyan het volgende:
De beste manier lijkt me om alle ramen in je huis dicht te doen (misschien wat tapen nog), oud kacheltje aan te zetten en in bed kruipen.
Leaving Las Vegasquote:Op donderdag 3 februari 2005 07:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Totdat je het uitkotst en halfdood toch blijft leven...
Of iemand je vindt en je opeens in het ziekenhuis halfdood wakker wordt, of gewoon springlevend, met een kutgevoel...
Maar goed, dat geldt denk ik voor alle manieren van zelfdoding, doe het gewoon in een keer goed en val er zo min mogelijk mensen mee lastig en doe het anders gewoon niet.
Leven is ook best leuk soms.
Klinkt nu heel leuk, ik weet ook wel dat het niet altijd zo werkt, maar goed...
makkelijker gezegt dan gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:54 schreef Roellio het volgende:
Je kunt je overigens het beste met medicijnen en drank van kant maken. Mocht het misgaan ben je in ieder geval na je ziekenhuisopname lichamelijk nog volledig intact!
En wat een geld dat dat maatschappij kostquote:Op woensdag 2 februari 2005 16:50 schreef Farao het volgende:
[..]
Die worden ter plaatse behandeld door van die vriendelijke meneren met zo'n geel busje, waarna ze achterin dat gele busje naar 'n ziekenhuis gebracht worden.
Aldaar kunnen ze nadenken over hun idiot actie terwijl ze meestal vergaan van de pijn van afgerukte ledematen.
Ze krijgen 'n heel scala aan medisch personeel langs hun zijde, chirurgen, verpleegkundigen, ergo/fysiotherapeuten, en natuurlijk de nodige psychiatrische bijstand.
Ze staan dan aan't begin van een lange, lange weg van revalidatie en therapie.
Behalve je lever of nieren of bloedvaten of hart of hersenenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:54 schreef Roellio het volgende:
Je kunt je overigens het beste met medicijnen en drank van kant maken. Mocht het misgaan ben je in ieder geval na je ziekenhuisopname lichamelijk nog volledig intact!
Zouden ze in die fractie van een seconde gaan twijfelen nog? Lijkt me best raar, je weet dat je zelf kiest voor de dood en dat je dood gaat, en je krijgt spijt en weet dat je niet terug kan. Daarbij weet je niet hoeveel pijn het gaat doen die klap. Dat je in 1 seconde zoveel emoties krijgt ook.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:37 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik denk dat de meeste springers net een paar miliseconden voor de klap toch wel enigzins nadenken van 'shit, ik wil eigenlijk toch niet'
Zie daar een probleem![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:09 schreef melisje het volgende:
ai![]()
Morfine en een zak over je hoofd=geen auwquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Trein = auw, wel snel.
De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Wat is een TVP?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:49 schreef Intergalactrick het volgende:
Nee dat idee heb ik niet echt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef DanielBo het volgende:
Ik heb dit topic nu paar dagen gevolgd en ik vind het een nogal raar topic.
Er wordt gevraagd om je ervaringen te posten met "voor de trein springen"... Het is een beetje luguber om te vragen hoe iemand het ervaren heeft toen hij voor de trein sprong, iets wat meestal echt niet na te vertellen is, tenzij je de verkeerde plek kiest / springt voor een stilstaande trein (net zoals Herman Buurman uit de Doorzon-strip die van Ronnie de tip krijgt voor een auto te springen en zich dan voor een geparkeerde auto werpt).
Bij de topic-title kreeg ik al het gevoel van "Die springt volgende week". De topicstart verzachtte dit lichtelijk, maar het gevoel blijft er toch. Vragen jullie bij jezelf nou niet of deze persoon op het punt staat zelfmoord te plegen d.m.v. voor de trein springen en op deze manier, misschien wel doorzichtig, zoekt naar de beste manier? Als de topicstarter daadwerkelijk zou springen, moet je je wel realiseren dat misschien een post uit dit topic eraan meegeholpen kan hebben.
Ik vat het misschien te serieus op, maar ik ben ook van mening dat sommige mensen zo nu en dan gewoon goed moeten nadenken voordat ze daadwerkelijk iets posten, omdat het misschien wel (ernstige) gevolgen kan hebben.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat er al zo'n topic bestaat
jupquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:24 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik niet echt.
Dan zoekt ie wel beter lijkt me, er zijn sites te vinden op internet waar elke manier uitgebreid toegelicht wordt. +Kan ook pure interesse zijn.
+ Wij zijn niet verantwoordelijk voor wat mensen er wel of niet mee willen doen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:25 schreef DanielBo het volgende:
Ik vat het misschien te serieus op, maar ik ben ook van mening dat sommige mensen zo nu en dan gewoon goed moeten nadenken voordat ze daadwerkelijk iets posten, omdat het misschien wel (ernstige) gevolgen kan hebben.
Dan plak je een briefje op de deur: Ik heb zelfmoord gepleegd met het oude kacheltje van oma dus kom niet zomaar binnen want dan krijg je een CO-intoxicatie. ECHT WAAR.quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:24 schreef Farao het volgende:
[..]
![]()
Leuk voor degene die uiteindelijk komen controlen hoe 't met je is (vrienden, familie, politie, brandweer, ggd), hebben ze gelijk 'n CO-intoxicatie...
veel meer johquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:41 schreef Intergalactrick het volgende:
En dan is er weer 10 minuten vertraging
Ja, jij ook?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
makkelijker gezegt dan gedaan
was jij trouwns bij vankatoen in paradiso?![]()
jah, was vet he! alleen mijn sleuteltje kwijt tijdens dat crouwdsurfen, kon ik met mijn fiets naar huis lopenquote:
Naar Amersfoort?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jah, was vet he! alleen mijn sleuteltje kwijt tijdens dat crouwdsurfen, kon ik met mijn fiets naar huis lopen
vanaf het station amersfoortquote:
verdrinking, hoe zwemt dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:16 schreef N.icka het volgende:
Kunnen we ook een vervolg maken op dit topic? bv Ophanging hoe hangt dat?
Het geeft wel een nieuwe betekenis aan het woord hanggroepjongere.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:16 schreef N.icka het volgende:
Kunnen we ook een vervolg maken op dit topic? bv Ophanging hoe hangt dat?
'quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Als je jezelf zo nodig van kant moet maken, doe dat dan in je eentje... zonder dat iemand er last van heeft. Nu dupeer je heel veel reizigers, de machinist krijgt een trauma en d'r zijn ook nog allemaal mensen die jouw zut op moeten ruimen. Neem een overdosis ofzo... dan je ook dood maar naai je niet zoveel mensen erbij.
Die opruimteams moeten 100% ophalen. Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen op straat spelen en een stukje oor, neus of wat dan ook tegenkomt?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:34 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Spelen jouw kinderen op de spoorlijn?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:38 schreef NoXxa het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen op straat spelen en een stukje oor, neus of wat dan ook tegenkomt?
als je het zo bekijkt kun je bijna met elke vorm van zelfmoord iemand een trauma bezorgen, bijvoorbeeld met een overdosis moet toch eens iemand je lijk vinden. of als je jezelf verdrinkt zullen er toch mensen die om je geven slapeloze nachten hebben doordat ze je niet kunnen vinden (denk maar eens aan je moeder!). en bovendien kunnen mensen je zien terwijl je zelfmoord pleegt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:19 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik heb het ook eens meegemaakt, bij de Zoetermeer Stadslijn, die naar Den Haag ging. Ik weet nog dat ik in die trein zat, en dat het net voelde of we over een megabult heen reden. Ik keek mijn vrienden toen aan zo van: Oké, iedereen weet dus wat hier net gebeurd is.
Als je zelfmood wilt plegen, doe het dat idd op een manier waar je niemand mee lastigvalt.
Ophangen is ook niet handig. Vriendin van mij kwam in de kelder om haar fiets te pakken, hangt daar een man, ogen puilden uit, vielen zowat uit zijn kassen, helemaal blauw aangelopen en onwijs opgezwollen. Vriendin heeft nu nog een trauma...
Hoe raak je Gothicoverlast kwijt? Gewoon een hangplek maken..Boom..Paar stropjes...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:18 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het geeft wel een nieuwe betekenis aan het woord hanggroepjongere.
Daarom proberen ze die micheal jackson ook voor goed achter slot en grendel te krijgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:38 schreef NoXxa het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen op straat spelen en een stukje oor, neus of wat dan ook tegenkomt?
Krijg je een optater van 1 seconde, vliegen de stoppen eruit.. Lig je daar springlevend met je fohn in bad..quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:10 schreef MaRySe het volgende:
Je kunt ook in bad gaan zitten en jezelf onder stroom zetten
Dan ben je wel even gedesillusioneerd denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:30 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Krijg je een optater van 1 seconde, vliegen de stoppen eruit.. Lig je daar springlevend met je fohn in bad..
oh, dat waren moppen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hoe raak je Gothicoverlast kwijt? Gewoon een hangplek maken..Boom..Paar stropjes...
En hoe krijg je een Gothic uit de boom? Touwtje doorsnijden.
Tot zover mijn flauwe humor.
ik kan me het zo voorstellen. en dan op het laaste moment toch maar niet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:12 schreef MaLo het volgende:
Ik had begrepen dat de brandweer en consorten 80% van het lichaam moeten opspeuren. En ze bepalen dat met de natte vinger, op gewicht. Een gemiddelde man / vrouw weegt ongeveer 70 kilo, als ze ongeveer 80% van 70 kilo aan restanten hebben gewogen mogen ze gaan spuiten.
Collega van mij is van een brug gesprongen. Zij leefde al weken naar haar zelfmoordpoging toe :S. Ik denk dat de meesten wel in een soort trance zijn als ze zelfmoord plegen; ik kan me voorstellen dat je lichaam allerlei vage hormonen aan gaat maken als je het bizarre besluit hebt genomen om ECHT zelfmoord te plegen.
Van al die TS die ik op de SEH hier in een groot academisch ziekenhuis hier in A. heb mogen zien, is springen van > 10 meter nog wel het meest effectief. Een goed neurotrauma does the trick.quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Farao het volgende:
[..]
Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat je niet de eerste zal zijn die zelfmoord wil plegen door zich op te hangen maar waarbij je 't dus overleefd en de rest van de leven volledig verlamd bent.
Agreesquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:03 schreef KonnieKipke het volgende:
Van al die TS die ik op de SEH hier in een groot academisch ziekenhuis hier in A. heb mogen zien, is springen van > 10 meter nog wel het meest effectief. Een goed neurotrauma does the trick.
Nee, je slasht niet uit elkaar, maar wordt helemaal uit elkaar getrokken en vermalen tussen de wielen en de rails. Maar denk dat je de eerste klap tegen de voorkant van de trein al niet overleefd, dus verder voel je er weinig van lijkt me.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:26 schreef Calorimeter het volgende:
Plasticzak over je hoofd en goed afsluiten met een trouwtje of tape oid, en rustig op bed gaan liggen, je stikt langzaam, maar raakt eerst buiten bewustzijn door zuurstof gebrek. Je stikt dus in je slaap zeg maar. Dit is de meest pijnloze en 'nette' manier.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach, dan heb je teminste een goeie rede. Maar om nou met een elektrische rolstoel op het spoor te gaan staan...?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:45 schreef Farao het volgende:
[..]
Jah, en dan heeft ie vertraging, wat een kutmoment...quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaan die mensen echt wachten totdat de trein aan komt rijden? Lijkt me wel een spanning als je moet wachten totdat de klap komt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:20 schreef longinus het volgende:
Waarom vraag je dit eigenlijk
zelfmoord plannen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:58 schreef mokum410 het volgende:
TVP
is eigenlijk niets van terecht gekomen he? die zelfmoordpoging?quote:
Een trein weegt pakweg 500 ton (25 ton per wagon, 4 per treinstel, 5 treinstellen voor een trein..). De springer pakweg 80 kilo. Moet je je voorstellen dat je een vlieg doodslaat met een vliegenmepper die 6250000x zwaarder is dan de vlieg, en 140km/u gaat. Daar blijft weing van over.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:48 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Een duidelijk FAIL zeg maar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef longinus het volgende:
Ik ben ooit voor een trein wezen springen, spoorweg museum in Utrecht
Ik ging ooit is jumpen voor een trein. best leuk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef longinus het volgende:
Ik ben ooit voor een trein wezen springen, spoorweg museum in Utrecht
Heb jij het topic uberhaupt wel gelezen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een trein weegt pakweg 500 ton (25 ton per wagon, 4 per treinstel, 5 treinstellen voor een trein..). De springer pakweg 80 kilo. Moet je je voorstellen dat je een vlieg doodslaat met een vliegenmepper die 6250000x zwaarder is dan de vlieg, en 140km/u gaat. Daar blijft weing van over.
Ik denk dat een waterballon van 4 hoog laten vallen een goede indruk geeft.
Nee, maar las het topic en vond het wel weer tijd om er nieuw leven in te blazenquote:
nieuw leven inblazen met 'TVP'?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:55 schreef mokum410 het volgende:
[..]
Nee, maar las het topic en vond het wel weer tijd om er nieuw leven in te blazen![]()
Springen best veel mensen voor de trein tegenwoordig
Ik vergeleek de vlieg + mepper met mens + trein. De waterballon om het effect te illustreren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Heb jij het topic uberhaupt wel gelezen?
Alsof een mens van dezelfde materie is gemaakt als een balonnetje..
Dus volgens jou theorie knalt ook een stuk massief staal van 80kg uit elkaar in ontelbaar veel stukjes?
Is een simpele oplossing voor: de door te snijden polsen van te voren tien minuten in een emmertje ijswater houden. Dan voel je van het snijden (zegt 'men'...) niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
[...]
[...]
Wat een verhaal zeg, hij werd zeker gepest?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Sylvana het volgende:
Ene oude klasgenoot van me op de havo heeft ook geprobeerd om voor de trein te springen. Alleen hij deed dat bij Harderwijk, waar je net die bocht vlak na het station hebt zitten. Dus de trein remde al af voor die bocht, hij sprong ertegenaan, werd met een klap weer terug op het perron gegooid en had zn benen verbrijzeld, maar het wel gewoon overleefd
ik snap wel dat je wilt vergelijken, maar dan kan ik net zo goed zeggen dat een dobbelsteen + vrachtwagen hetzelfde is.. die dobbelsteen zal waarschijnlijk niet eens in 2 delen springen, misschien een krasje.. ligt allemaal aan de massa, samenstelling etc etc..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vergeleek de vlieg + mepper met mens + trein. De waterballon om het effect te illustreren.
Getuigen die langs een overgang stonden zeggen wel eens het veelzeggende "die kleren heb ik nooit meer gedragen".
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Getuigen die langs een overgang stonden zeggen wel eens het veelzeggende "die kleren heb ik nooit meer gedragen".
nee, hij was aan de drugsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat een verhaal zeg, hij werd zeker gepest?
Onderkoeling denk ik, al dan niet in combinatie met verdovende middelen. Nadeel is alleen weer wel dat het een flinke tijd duurt voor je echt dood bent, wat de kans weer vergroot dat iemand je zo nodig moet redden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als je op een locatie waar iemand zich voor de trein heeft gegooid vind je waarschijnlijk nog stukjes van die persoon ook. Aangezien de lijkendienst (geen brandweer dacht ik is een aparte dienst voor) mag stoppen nadat ze 60 kg. aan overblijfselen hebben gevonden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Op de raampjes zie je wel vaak nog opgedroogd bloed
Kies uitquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh ts leeft nogquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
Een nicht van mijn moeder is op de spoorbaan gaan liggen en is in drie stukken gereden. In de kist was ze weer 'op volgorde' gelegd, met een coltrui aan...
Uber failquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Sylvana het volgende:
Ene oude klasgenoot van me op de havo heeft ook geprobeerd om voor de trein te springen. Alleen hij deed dat bij Harderwijk, waar je net die bocht vlak na het station hebt zitten. Dus de trein remde al af voor die bocht, hij sprong ertegenaan, werd met een klap weer terug op het perron gegooid en had zn benen verbrijzeld, maar het wel gewoon overleefd
Dat zou ook mijn manier om ermee te stoppen zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Uber fail![]()
Van een vliegtuig springen,net doen of je gaat parachute springen,maar nooit de parachute open doen!
Ik heb zelf wel ooit zelfmoord willen plegen en kan toch niet helemaal uitsluiten dat het in de toekomst niet nog een keer voorkomt. 2 zelfmoorden heb ik verder meegemaakt. Eentje waar iemand van een flat was afgesprongen. Dat was best nog vies, want je zag de volgende dag toch nog wat resten liggen. Later nog iemand die ik goed kende waar ik niets meer van hoorde en die dus ook een einde aan zijn leven gemaakt bleek te hebben - Overigens niet per trein. Het is aan de ene kant onbegrijpelijk dat iemand die jong is een einde maakt aan zijn leven, aan de andere kant - waarom zou je als je niet verder wil leven toch moeite doen? Al zou ik zelf hierbij nog wel er voor zorgen dat ik zo min mogelijk leed veroorzaak voor anderen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef 8D het volgende:
Hehe, ik wil totaal nooit zelfmoord plegen, op welke manier dan ook maar toch vind ik dit topic interresant. Heb zelf maar 1 springer mee gemaakt toen ik nog heel klein was, dus wist niet precies wat er nou aan de hand was. Maar kan me wel herinneren van dat schoon spuiten en daarna weer langzaam achteruit het station op te rijden, om vervolgens de vervangende bus te nemen. Later pas doorgehad wat er nou precies aan de hand was.
Dat doet me denken aan de bekende bruiloftspeech: "Dames en heren, ik zal het kort houden..."quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef 8D het volgende:
Hehe, ik wil totaal nooit zelfmoord plegen, op welke manier dan ook maar toch vind ik dit topic interresant.
Ik hoorde dat wanneer je van een heel hoog gebouw springt je al dood bent voordat je de grond raakt. Of in ieder geval in shock raakt. Dat zou dus geen pijnlijke manier moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Trein = auw, wel snel.
Zitten daar inrichtingen aan het spoor of zo? Ik dacht dat mijn moeder ooit vertelde dat in Vught of zo, waar zij lang geleden werkte, ook nogal wat mensen voor de trein sprongen. Daar zat toevallig een psychiatrische inrichting in de buurt dacht ik. Die zullen misschien wel meer bij die "dode sporen" zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:07 schreef elcastel het volgende:
Bij Castricum (Duin en Bosch) en Heiloo (Willibrordus) gebeurt het vrij regelmatig. Ik heb het idee de laatste jaren wat minder (kan ook dat er minder treinen rijden.), kan ook zijn dat het vroeger meer indruk maakte. De uitvoering varieert, soms is het iemand die eerst nog een vuurtje vraagt op het perron en vervolgens springt, de andere keer is het gewoon uit het zicht. Dit deel spoorlijn heet het dodenspoor en machinisten krijgen er een toeslag omdat ze er rijden. Of die toeslag het leed dekt weet ik niet.
.
Dat zou best eens zo kunnen zijn ja, zo komt er geregeld een machinist hier over de vloer thuis waarbij de teller inmiddels op 16 staat.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:49 schreef santax het volgende:
@lastpost dat is inderdaad geluk. Ik geloof dat de gemiddelde machinist er 3 in zijn loopbaan heeft. Maar ik vind zo snel die cijfers niet.
Denk toch de trein. Wanneer je het echt niet meer ziet zitten, op een rails gaat staan, lekker relaxed met iPod whatever je laatste nummertjes draaiend, zal die op je af denderende trein best een bevrijding zijn van de marteling die het leven heet. Die anderen zijn toch wat langere, pijnlijkere processen..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Trein = auw, wel snel.
hehe, die had ik in de 2e klas geloof ikquote:Op zondag 18 mei 2008 02:00 schreef Lastpost het volgende:
PS, link naar het voorlichtingsprogramma is: http://www.luisteris.com![]()
Goeie grap danquote:Op zondag 18 mei 2008 13:01 schreef rena het volgende:
Hoopte eerst nog dat het een lolbroek was die er een lege auto had neergezet, maar zat wel een man in hoorde ik later.
Ik heb het wel eens gehoord, dat iemand zijn auto zo zat was dat hij hem op het spoor heeft gezetquote:
"Gelukkig hebben we de foto's nog", ben jij er zo eentje?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:34 schreef RadioSlut het volgende:
Min opa is trouwens machinist geweest, hij heeft er 2 op zijn voorruit gehad () Helaas wou hij geen details geven...
Simpel. Omdat je nooit kunt weten wat de toekomst je brengt. Mensen denken het soms te weten, maar echt weten doe je het niet. Dus daarom moet je moeite doen, omdat je nooit weet wat morgen je brengt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel ooit zelfmoord willen plegen en kan toch niet helemaal uitsluiten dat het in de toekomst niet nog een keer voorkomt. 2 zelfmoorden heb ik verder meegemaakt. Eentje waar iemand van een flat was afgesprongen. Dat was best nog vies, want je zag de volgende dag toch nog wat resten liggen. Later nog iemand die ik goed kende waar ik niets meer van hoorde en die dus ook een einde aan zijn leven gemaakt bleek te hebben - Overigens niet per trein. Het is aan de ene kant onbegrijpelijk dat iemand die jong is een einde maakt aan zijn leven, aan de andere kant - waarom zou je als je niet verder wil leven toch moeite doen? Al zou ik zelf hierbij nog wel er voor zorgen dat ik zo min mogelijk leed veroorzaak voor anderen.
Dat ligt voor een groot deel aan je onregelmatigheidtoeslag en de taakgroep waarin je je bevind.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:39 schreef NED het volgende:
Zeg, wat verdient een machinist eik? Verdienen die een leuk salaris als compensatie voor de overlast van springers of verdienen die gewoon een beetje in de buurt van Jan Modaal?
Serieuze vraag overigens, want ik kan me voorstellen dat het neit tof is om eens in de zoveel tijd weer eens een springer voor je trein te hebben liggen als je de machinist bent
Kloptquote:Op zondag 18 mei 2008 18:03 schreef RealZeus het volgende:
Simpel. Omdat je nooit kunt weten wat de toekomst je brengt. Mensen denken het soms te weten, maar echt weten doe je het niet. Dus daarom moet je moeite doen, omdat je nooit weet wat morgen je brengt.
Ik heb een aanrijding Bus-Skoda mogen zien. De Skoda stond daarna ín de bus. Wat mij betrefd was het:quote:Op zondag 18 mei 2008 01:36 schreef santax het volgende:
Bah ik heb in brussel een jongen op een scooter onder een tram zien komen. Nu rijden trams niet zo hard als treinen en hebben ze minder massa, maar ik kan jullie verzekeren dat ik dat nooit meer hoef te zien. Daar word je echt niet vrolijk van. Dus wat een trein doet met je wil ik nieteens weten. Ik heb in datzelfde brussel ook een dame met een jeep aangereden zien worden door een tram, en ook in dat geval kwam de tram als duidelijke winnaar uit de bus. Hoewel die vrouw het (wellicht doordat ze aan de bijrijder-kant werd geraakt) het heeft kunnen navertellen.
Het gebeurd dan ook maar weinig dat iemand zelfmoord pleegt voor een ander...quote:Op zondag 18 mei 2008 22:00 schreef -0- het volgende:
Verder is treinspringen vreselijk egoistisch in mijn ogen.
Voor zover ik weet zijn verdrinken en verbranden juist de meest gruwelijke manieren om dood te gaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:02 schreef SweetDisaster het volgende:
Ps Als je zelfmoord wilt plegen schijnt verdrinken het meest pijnloze te zijn. Heb ik tenminste ooit ergens gelezen.
wtf, suicide partyquote:Op zondag 18 mei 2008 19:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook een tijdje suïcidaal geweest, maar ben nu enorm blij dat ik nog gewoon leef
.
Trouwens, mocht ik ooit besluiten zelfmoord te plegen, dan wil ik dat dit echt een laatste uitweg is. Dus dat ik er ook met mensen over heb gesproken etc. En dan ga ik eerst een 'afscheidsfeestje' geven, en na afloop rook ik een dikke joint, neem ik stomdronken een overdosis slaappillen, en sterf ik in de armen van iemand die me lief is. Dat lijkt me een fijne en waardige manier van 'heengaan'.
Maargoed, weinig kans dat het ooit zover komt.
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:26 schreef julian6 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=815_1204999014
http://www.liveleak.com/view?i=d57d4fb6e5
Zo gaat dat dus. Niet kijken. Behalve als je wilt weten hoe het gaat.
Ik denk dat ik daar wel even flinkquote:Op zondag 18 mei 2008 22:00 schreef -0- het volgende:
Een vriend van mij stond een aantal jaar terug op het perron toen iemand zich voor de trein liet vallen.
Zijn hoofd werd zeg maar van zijn romp gescheiden en de romp vloog tegen de benen van iemand anders die stond te wachten aan, gevolg: gebroken been.
Verder is treinspringen vreselijk egoistisch in mijn ogen.
Ik heb gekliktquote:Op maandag 19 mei 2008 00:26 schreef julian6 het volgende:
maar die bovenste is een ongeluk en die onderste... lijkt me fake??quote:Op maandag 19 mei 2008 00:26 schreef julian6 het volgende:
bedankt, nu snap ik ook meteen hoe machinisten aan een trauma komenquote:Op maandag 19 mei 2008 01:16 schreef julian6 het volgende:
Ze zijn allebei echt, die 1e schijnt van een jongen te zijn die 'chicken' probeerde te spelen met de trein
Hier nog 1, maar ik zou echt niet kijken als je je de komende uren niet kut wilt voelen
http://www.liveleak.com/view?i=383_1197040014
In een warm bad (tegen het stollen van het bloed) en beginnen vanaf de kant van je handpalm en dan richting je elleboog snijden.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:40 schreef candygirl het volgende:
niet dat ik zelf plannen heb, maar hoe zat nog eens met pols doorsnijden........ wanneer kan het je lukken in de horziontaal , verticaal of schuine richting
ze zeggen vaak als mensen de polsen doogesneden hebben van oh zo raak je ook geen ader en ga je niet dood enz en als het seriues was had hij of zij het zo wel gedaan
Volgens mij doet dat zo fucking pijn... en ik denk dat 9 van de 10 chickies die het doen gelijk spijt hebben als ze het gedaan hebben, bellen ze huilend de ambulancequote:Op maandag 19 mei 2008 01:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
In een warm bad (tegen het stollen van het bloed) en beginnen vanaf de kant van je handpalm en dan richting je elleboog snijden.
In Vught/voorburg gemeente vught (tussen eindhoven en den bosch) zit er inderdaad een psychiatrisch ziekenhuis erg dicht bij het spoor; alsof ze het er omdoen, hoeven ze in ieder geval niet ook nog eens ver te lopen.... Daar heet het geloof ik ook een stukje dodenspoor.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zitten daar inrichtingen aan het spoor of zo? Ik dacht dat mijn moeder ooit vertelde dat in Vught of zo, waar zij lang geleden werkte, ook nogal wat mensen voor de trein sprongen. Daar zat toevallig een psychiatrische inrichting in de buurt dacht ik. Die zullen misschien wel meer bij die "dode sporen" zitten.
-edit- Mijn moeder had het over Voorbug en nog een andere inrichting. Tussen Eindhoven en Den Bosch zei ze. Tevens zou er ook zo'n dodenspoor bij Arnhem zitten. Ook met psychaitrische inrichtingen.
Was dat die docent?? Die er met koffer en al voor ging zitten?quote:Op maandag 19 mei 2008 01:04 schreef cerror het volgende:
Hier in Meppel een gast gehad die ging in de kleermakerzit met een krant over z'n harses voor een intercity.
'S morgens om half 9. Serieus. Als je zo naar de tering bent en toch sta je zo vroeg op?
Dat kan koploperkopper je vast wel vertellenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:48 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Ben redelijk sadistisch maar dit meende ik nog echies wel serieusquote:Op zondag 18 mei 2008 14:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
"Gelukkig hebben we de foto's nog", ben jij er zo eentje?![]()
De details van een gans of een vastgebonde herdershond zijn al geen pretje trouwens om te zien op de voorruit van de trein, dus de details die ik enkel bij biologie voorbij zag komen schuif ik dan liever door.
Je ziet geen bloed, het niet niet zó eng dat je er dagenlang van ligt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Durf ik die filmpjes te kijken, als in zijn ze erg schokkend?
Ik vond het eerste filmpje wel schokkend.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Durf ik die filmpjes te kijken, als in zijn ze erg schokkend?
Vooral dat derde filmpje dat ik post is zeer 'graphic'. De 1e twee gaan nog wel omdat ze van zo slechte kwaliteit zijn, maar die derde is echt van een paar meter afstand gefilm dus je ziet alles. Ik zou maar niet kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je ziet geen bloed, het niet niet zó eng dat je er dagenlang van ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |