quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:20 schreef longinus het volgende:
Waarom vraag je dit eigenlijk
zelfmoord plannen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:58 schreef mokum410 het volgende:
TVP
is eigenlijk niets van terecht gekomen he? die zelfmoordpoging?quote:
Een trein weegt pakweg 500 ton (25 ton per wagon, 4 per treinstel, 5 treinstellen voor een trein..). De springer pakweg 80 kilo. Moet je je voorstellen dat je een vlieg doodslaat met een vliegenmepper die 6250000x zwaarder is dan de vlieg, en 140km/u gaat. Daar blijft weing van over.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:48 schreef Calorimeter het volgende:
[..]
Dan gaat men er dus ook vanuit je ook nog eens wordt overreden door die trein, maar als je zeg maar o pde zijkant van de voorkant springt en je wordt dan een kant op gegooid. Zou je dan ook helemaal kapot zijn van die ene klap?
Een duidelijk FAIL zeg maar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef longinus het volgende:
Ik ben ooit voor een trein wezen springen, spoorweg museum in Utrecht
Ik ging ooit is jumpen voor een trein. best leuk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:33 schreef longinus het volgende:
Ik ben ooit voor een trein wezen springen, spoorweg museum in Utrecht
Heb jij het topic uberhaupt wel gelezen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een trein weegt pakweg 500 ton (25 ton per wagon, 4 per treinstel, 5 treinstellen voor een trein..). De springer pakweg 80 kilo. Moet je je voorstellen dat je een vlieg doodslaat met een vliegenmepper die 6250000x zwaarder is dan de vlieg, en 140km/u gaat. Daar blijft weing van over.
Ik denk dat een waterballon van 4 hoog laten vallen een goede indruk geeft.
Nee, maar las het topic en vond het wel weer tijd om er nieuw leven in te blazenquote:
nieuw leven inblazen met 'TVP'?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:55 schreef mokum410 het volgende:
[..]
Nee, maar las het topic en vond het wel weer tijd om er nieuw leven in te blazen![]()
Springen best veel mensen voor de trein tegenwoordig
Ik vergeleek de vlieg + mepper met mens + trein. De waterballon om het effect te illustreren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:36 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Heb jij het topic uberhaupt wel gelezen?
Alsof een mens van dezelfde materie is gemaakt als een balonnetje..
Dus volgens jou theorie knalt ook een stuk massief staal van 80kg uit elkaar in ontelbaar veel stukjes?
Is een simpele oplossing voor: de door te snijden polsen van te voren tien minuten in een emmertje ijswater houden. Dan voel je van het snijden (zegt 'men'...) niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
[...]
Polsen doorsnijden = auw.
[...]
En? Kun je een beslissing maken?.
Wat een verhaal zeg, hij werd zeker gepest?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Sylvana het volgende:
Ene oude klasgenoot van me op de havo heeft ook geprobeerd om voor de trein te springen. Alleen hij deed dat bij Harderwijk, waar je net die bocht vlak na het station hebt zitten. Dus de trein remde al af voor die bocht, hij sprong ertegenaan, werd met een klap weer terug op het perron gegooid en had zn benen verbrijzeld, maar het wel gewoon overleefd
ik snap wel dat je wilt vergelijken, maar dan kan ik net zo goed zeggen dat een dobbelsteen + vrachtwagen hetzelfde is.. die dobbelsteen zal waarschijnlijk niet eens in 2 delen springen, misschien een krasje.. ligt allemaal aan de massa, samenstelling etc etc..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vergeleek de vlieg + mepper met mens + trein. De waterballon om het effect te illustreren.
Getuigen die langs een overgang stonden zeggen wel eens het veelzeggende "die kleren heb ik nooit meer gedragen".
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Getuigen die langs een overgang stonden zeggen wel eens het veelzeggende "die kleren heb ik nooit meer gedragen".
nee, hij was aan de drugsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat een verhaal zeg, hij werd zeker gepest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |