abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:04:57 #101
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_24881846
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 12:50 schreef buzzer het volgende:

[..]

Oeps........
Het lijkt me geen pretje om zolang in een trein te moeten zitten met de wetenschap wat er gebeurd is
mja dat wisten we dus niet.. totdat er op gegeven moment werd omgeroepen dat er wat gebeurd was.
zo'n 10 minuten later kwamen ze langs met een brancard.. en natuurlijk waaide het laken eraf
Wel schokkend dan om te zien dat het een meisje van een jaar of 13 was.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:09:59 #102
113555 melisje
Jaa, maakt nie uit joh!
pi_24881950
ai

pas geleden was er in utrecht iemand voor de trein gesprongen... Op het perron nog wel! Waar alle mensen bij stonden Maar goed de trein begon net aan te rijden..Springt die muts... Leeft ze gewoon nog! Word ze dus ook nog eens veroordeeld omdat zelfmoordplegen een strafbaarfeit is! Ha! doe het dan goed zou ik zeggen...
Wat doe je ?
Wat je NU doet!
-Ik ben bezig!
Ja, ik ook!
pi_24882137
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:04 schreef Shreever het volgende:

[..]

mja dat wisten we dus niet.. totdat er op gegeven moment werd omgeroepen dat er wat gebeurd was.
zo'n 10 minuten later kwamen ze langs met een brancard.. en natuurlijk waaide het laken eraf
Wel schokkend dan om te zien dat het een meisje van een jaar of 13 was.
  woensdag 2 februari 2005 @ 13:51:47 #104
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_24882786
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:09 schreef melisje het volgende:
ai

pas geleden was er in utrecht iemand voor de trein gesprongen... Op het perron nog wel! Waar alle mensen bij stonden Maar goed de trein begon net aan te rijden..Springt die muts... Leeft ze gewoon nog! Word ze dus ook nog eens veroordeeld omdat zelfmoordplegen een strafbaarfeit is! Ha! doe het dan goed zou ik zeggen...
Dat was geen slim meisje.

Ik zou waarschijnlijk in een lachstuipt schieten als ik zo'n dom wijf voor een trein zie springen, terwijl die trein amper vooruitkomt.

Staat ze daar een beetje versuft te wezen op die rails met een flinke bult op dr hoofd, terwijl ze van een conducteur een boete krijgt omdat ze daar niet mocht lopen.
.
..
...
....
  woensdag 2 februari 2005 @ 14:02:17 #105
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_24883005
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 13:09 schreef melisje het volgende:
ai

En spring dan verdomme niet voor de trein waar ik mee naar huis moet...
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_24884268
ben je iets van plan ofzo:P

maar hoe gaat dat dan met mensen waarvan je hoort dat het is 'mislukt' met voor de trein springen
...failure is not my enemy
the fear of failure is my enemy.
pi_24884502
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef MUUS het volgende:

[..]

Trein = auw, wel snel.
Springen van flat = auw, wel snel.
Slaappillen slikken = eerst maagkramp = auw.
Ophangen = stikken = auw.
Polsen doorsnijden = auw.
Door je kop schieten als je kan mikken = auw, wel snel.
Door je kop schieten als je niet kunt mikken = auw.
De zee inlopen in januari = lichaamsfuncties vallen 1 voor 1 uit = roes = weinig auw.
Je hoofd in een gehaktmolen proppen = auw.
Jezelf uithongeren = auw.
Jezelf doodknuppelen = auw.

En? Kun je een beslissing maken? .
Binnenkort hangt er iemand aan de boom met een briefje , ’’Powered by MUUS’’
046
Dank aan Yeahinho
  woensdag 2 februari 2005 @ 16:50:37 #108
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_24885132
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:11 schreef Aardbei_ het volgende:
maar hoe gaat dat dan met mensen waarvan je hoort dat het is 'mislukt' met voor de trein springen
Die worden ter plaatse behandeld door van die vriendelijke meneren met zo'n geel busje, waarna ze achterin dat gele busje naar 'n ziekenhuis gebracht worden.
Aldaar kunnen ze nadenken over hun idiot actie terwijl ze meestal vergaan van de pijn van afgerukte ledematen.

Ze krijgen 'n heel scala aan medisch personeel langs hun zijde, chirurgen, verpleegkundigen, ergo/fysiotherapeuten, en natuurlijk de nodige psychiatrische bijstand.
Ze staan dan aan't begin van een lange, lange weg van revalidatie en therapie.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_24885286
ik vraag me af of iemand het ooit overleefd heeft...lijkt me echt kut
pi_24885495
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef tjarie het volgende:
De dochter van een vriendin van m'n moeder heeft het overleefd; ze mist een arm en draagt een pruik.
En is nu happy, getrouwd, 2 kindjes.
Het komt dus wél voor, al zal het niet vaak zijn, denk ik.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:21:40 #111
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24885534
Een nicht van mijn moeder is op de spoorbaan gaan liggen en is in drie stukken gereden. In de kist was ze weer 'op volgorde' gelegd, met een coltrui aan...
pi_24885831
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:19 schreef CartWOman het volgende:

[..]

De dochter van een vriendin van m'n moeder heeft het overleefd; ze mist een arm en draagt een pruik.
En is nu happy, getrouwd, 2 kindjes.
Het komt dus wél voor, al zal het niet vaak zijn, denk ik.

]

oooooh my ... trauma voor de rest van je leven... weet je ook wat er precies gebeurd en dat ze het overleefd heeft? dan weten we iig hoe het niet moet
  woensdag 2 februari 2005 @ 17:39:56 #113
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_24885858
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:05 schreef tjarie het volgende:
Als je nu een pagina terug had gekeken had je je dat niet af hoeven te vragen...
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_24886102
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:21 schreef Aventura het volgende:
Een nicht van mijn moeder is op de spoorbaan gaan liggen en is in drie stukken gereden. In de kist was ze weer 'op volgorde' gelegd, met een coltrui aan...
Okeeej........... ik lees dus wel ranzerige dingen, maar dit slaat alles
pi_24886485
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:38 schreef tjarie het volgende:

[..]

]

oooooh my ... trauma voor de rest van je leven... weet je ook wat er precies gebeurd en dat ze het overleefd heeft? dan weten we iig hoe het niet moet
Gestruikeld na het springen... waardoor dus haar arm en de helft van haar lange haar werden 'geamputeerd'. Toen ik het verhaal hoorde moest ik ook wel ff slikken.

En de manier zoals Aventura beschrijft ken ik ook; een kennis is 1,5 week geleden op het spoor gaan liggen, behalve z'n hoofd die alleen blauw was aan 1 kant, konden ze ook z'n hand nog op z'n buik leggen in de kist.
Toch heb ik maar niet gekeken bij de begrafenis.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_24886600
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 17:39 schreef Farao het volgende:

[..]

Als je nu een pagina terug had gekeken had je je dat niet af hoeven te vragen...
Tja, wat verwacht je dan van zoiets? Het kan nog veel erger, zoals je gelezen hebt.

Ik vraag me wel af waarom mensen het op deze manier doen eigenlijk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24886630
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Gestruikeld na het springen... waardoor dus haar arm en de helft van haar lange haar werden 'geamputeerd'. Toen ik het verhaal hoorde moest ik ook wel ff slikken.

En de manier zoals Aventura beschrijft ken ik ook; een kennis is 1,5 week geleden op het spoor gaan liggen, behalve z'n hoofd die alleen blauw was aan 1 kant, konden ze ook z'n hand nog op z'n buik leggen in de kist.
Nee, dat snap ik. .

Ik snap niet waarom ze dan toch voor een open kist hebben gekozen, want alleen al dat blauwe hoofd is niet echt fijn om naar te kijken, lijkt me.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_24886781
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik. .

Ik snap niet waarom ze dan toch voor een open kist hebben gekozen, want alleen al dat blauwe hoofd is niet echt fijn om naar te kijken, lijkt me.
Halfopen, maar inderdaad...
Mijn moeder had 2 dagen eerder nog gekeken (bij zijn ouders thuis) en ze vond het wel meevallen.
Op de dag van de begrafenis weer gekeken, toen wenste ze dat ze dat niet gedaan had.
En de kist stond vóor de dienst in een aparte ruimte zodat je een keus had, thank god.
pi_24886804
Ontopic en concluderend: men kan beter óp de rails gaan liggen.
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:37:17 #120
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_24886806
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 15:11 schreef Aardbei_ het volgende:
ben je iets van plan ofzo:P

Die waren zo ongeduldig, dat ze gewoon niet konden wachten tot de betreffende trein was begonnen met rijden.
.
..
...
....
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:46:32 #121
92279 N.icka
Windforce 11
pi_24886985
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Was dat bij Den Dolder?
pi_24886999
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:46 schreef N.icka het volgende:

[..]

Was dat bij Den Dolder?
Nee, Groningen.
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:48:38 #123
92279 N.icka
Windforce 11
pi_24887024
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:47 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Nee, Groningen.
ah ok een kennis van mij vorige week in Den Dolder, gebeurt dus best vaak
pi_24887050
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 18:37 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Die waren zo ongeduldig, dat ze gewoon niet konden wachten tot de betreffende trein was begonnen met rijden.
Flikkeren ze op het spoor, blauwe plek gekregen.....en onverrichter zake maar naar huis gegaan, tegenvaller
  woensdag 2 februari 2005 @ 18:49:48 #125
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_24887053
Al die mensen die een TVP plaatsen...
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: