En? Hoe was het?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:26 schreef creno het volgende:
o kut er is iets fout gegaan met de link
maar ook ik moest er dus een keer aan geloven, en dit is dus mijn eerste keer
Jaaahaa dat zei ik toch....dat het liefquote:Camoth deed de volgende opvallende uitspraak:is toch juist lief
Ja zeker....is erg gaaf spel, het enige verschil is dat het nog meer tijd vergt dan een normale FF-versie en dat het in principe een oneindig spel is. Maar het is erg stoer...zeg maar. vind ik dan.quote:Ang3l deed ook al zo'n opvallende uitspraak:
FFXI?
Is't nou echt iets?
Heb nl alleen VIII, X en X-2.
Ben (nog) niet zo van het FF online gedoe
Ja FFXII europa release date Q3 meen ikquote:Op maandag 31 januari 2005 12:34 schreef Semisane het volgende:
Ja zeker....is erg gaaf spel, het enige verschil is dat het nog meer tijd vergt dan een normale FF-versie en dat het in principe een oneindig spel is. Maar het is erg stoer...zeg maar. vind ik dan.
Leuk is dat je soms meer tijd kwijt bent met babbelen met ander online spelers dan het spel zelf
Nieuwe Add-on is weer uit. Lullig is dat die dus al bij de Europese versie zit en niet hier los wordt verkocht en ik weer natuurlijk de US-versie van het spel heb, omdat ik niet wilde wachten op de Europese .
Ohw...weet je trouwens dat FF XII binnen kort uitkomt? Das dus weer gewoon een "normale" versie....![]()
Ikke aan Warrior within Prince of Persia, maar kom niet verderquote:Op maandag 31 januari 2005 14:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhben helemaal verslaafd aan world of warcraft
Is die leuk?quote:Op maandag 31 januari 2005 14:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ikke aan Warrior within Prince of Persia, maar kom niet verder![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
tvp voor de vorm
Brian Wood - http://www.brianwood.com/
Ashley Wood - http://www.ashleywood.com/
Farel Dalrymple - http://www.fareldalrymple.com/
Jim Campbell - http://www.angryjim.com/
James Jean - http://www.jamesjean.com/
Mu Wen Pa - http://www.mupan.com/
Christina Chen - http://www.candyshards.com/main.html
Meathaus- http://www.meathaus.com/
Jen Martell - http://www.calamityjen.com/
Jim Mahfood - http://www.40ozcomics.com/
Scott Morse - http://www.allenspiegelfinearts.com/crazyfish/
Ja heb het eea ervan gezien en het ziet er idd erg gaaf uit....met andere woorden...ik moet weer een PS2 gaan aanschaffen.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja FFXII europa release date Q3 meen ikHet ziet er zo mooi uit! gevechtssysteem is totaal anders he (met die boogjes)
Ja je moet er idd een abo voor hebben, al is de eerste maand wel gratis, maar goed dan heb je het spel al gekocht.quote:Maargoed, FFXI online.... moet je daar dan een abo voor hebben? En is dat duur? Ik ken mezelf nl qua speeltijd
Anyways...de officiele website: http://www.playonline.com/quote:In Vana'diel, your existence is not limited to battling the menagerie of dangerous creatures that lurk outside the city walls. You can also fish, synthesize items, and spend your time participating in a number of non-combative activities.
Crystals, the origin of all energy, are scattered throughout Vana'diel. By collecting them, you can use their powers to create new items and become a famous craftsman in your own right.
Many other activities await. You can spend the day fishing, surrounded by the rich wilderness of Vana'diel. Try creating new recipes for fine dishes for your friends. Aim for riches by synthesizing fine jewelry. Scour dark mines for precious ores. In FINAL FANTASY XI, combat is just the tip of the iceberg -- if you'd rather enjoy a peaceful life inside the walls of the city, nobody will stop you!
Als je sands of time leuk vindt dan is deze ook leuk. Iets 'volwassener'met vrouwen die roepen Hit me en er vliegt tegenwoodig bloed rond als je iemand in stukjes haktquote:Op maandag 31 januari 2005 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die leuk?
Ben nog met Sands of Time bezig
Ja inderdaad.quote:Op maandag 31 januari 2005 16:21 schreef Semisane het volgende:
Nou ja het forum was ook een beetje stervende...dan krijg je dat men gaat zwijgen...
het deed geen zeer, het was echt een vluggertje.quote:Op maandag 31 januari 2005 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Deed 't zeer Creno?
Was je stuntelig?
Geeft niet hoor..... komt allemaal goed.
Klopt ja en er wordt gezegd dat het 2 uur gaat duren, maar dat zal wel wat langer wordenquote:Op maandag 31 januari 2005 17:36 schreef creno het volgende:
ja nu vlug nog allemaal hallozeggen want om half acht liggen we eruit
Heb je wel eventuele drokne prinsjes mijn nummer gegeven?quote:Op maandag 31 januari 2005 22:26 schreef XMN8R het volgende:
zo-zo, poeh-poeh, eindelijk terug van H. ten B.
Ik zeg nog tegen Max, ik zeg tegen haar, ik zeg Max, zeg ik tegen haar,
de chocolademelk is ook niet meer wat het geweest is.
maarja, zij weet niet beter he...
Joh!quote:De ANWB verwacht zaterdag lange files in het buitenland richting wintersportgebieden. In Nederland hoeven automobilisten niet bang te zijn voor opstoppingen, aldus de ANWB maandag.
ik doelde meer op leuke schattige prinsjes. Ik had niet echt prins plofkop in gedachten.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
Nou Bief, schuif jij 'm maar in Friso dan, je mag 'm hebben
Hooooooooiiii
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:36 schreef Waxxer het volgende:
Nou Bief, schuif jij 'm maar in Friso dan, je mag 'm hebben
valt mee hoor, het hele koninklijk huis is sufquote:Op maandag 31 januari 2005 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij vindt men mij te verstrooid dan wel te suf om mij ooit als hun vriendje te kunnen zien
quote:Op maandag 31 januari 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:
DUS eksem, wat zei Bea? Wil je me poes verzorrege?
Alsof jullie de enig vrijgezel zijn hier. En wat is er mis met vrij-gezellig zijnquote:Op maandag 31 januari 2005 23:37 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij vindt men mij te verstrooid dan wel te suf om mij ooit als hun vriendje te kunnen zien
Bea zei niet veel, het was nogal tam...quote:Op maandag 31 januari 2005 23:47 schreef Waxxer het volgende:
DUS eksem, wat zei Bea? Wil je me poes verzorrege?
Ik zeg: Bea! Nou opzouten, want je blokkeert mijn zicht op de prinsjes!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:51 schreef Waxxer het volgende:
Och ja, ze heeft een hondje....
,,Zeg m'neer Eksem, u bent alleenstaand? Doe als ik, neem een teef!"
Toen kon je nog eens onbezorgd een peuk opsteken terwijl B achter een hofdame aanging.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Bea zei niet veel, het was nogal tam...
vroeger, met Ber en Juul... dát waren nog eens feesten
niet de enige, wel de enigste!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:55 schreef Ryan_R het volgende:
Alsof jullie de enig vrijgezel zijn hier. En wat is er mis met vrij-gezellig zijn![]()
dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
Toen kon je nog eens onbezorgd een peuk opsteken terwijl B achter een hofdame aanging..
*zucht* memories.
Wat doet Bea eik in de drankjes daar op H. ten B.?quote:
Nu vind je hooguit een uitgedroogde butler wiens houdbaarheidsdatum al lang verstreken is.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:04 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat bedoel ik...
de tijd dat je nog iets lekkers trof achter de rododendrons![]()
.
H. ten B. is veel te braaf tegenswoordigsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet Bea eik in de drankjes daar op H. ten B.?.
Heel Soestdijk was stout. Zelfs de rododendrons waren stout.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
H. ten B. is veel te braaf tegenswoordigs
Soestdijk! dát was pas stout!
De rododendrons waren nog braaf vergeleken met de Leerzolder van de Soestse vleugel en de Darkroom in de Baarnse vleugelquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
Heel Soestdijk was stout. Zelfs de rododendrons waren stout..
Mjah daar ben ik nooit geweest. Die waren altijd vol.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De rododendrons waren nog braaf vergeleken met de Leerzolder van de Soestse vleugel en de Darkroom in de Baarnse vleugel.
welnee.. kwestie van de juiste mensen kennenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
Mjah daar ben ik nooit geweest. Die waren altijd vol..
oh ja, Mabel... die ken ik nog van toen op de boot met Kl...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
welnee.. kwestie van de juiste mensen kennenvraag maar aan Mabel!
Nou ik denk die kerel neemt het ervanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:57 schreef Jerruh het volgende:
hoe bedoel je vaanvond?
cup a soupquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:07 schreef Semisane het volgende:
cup-a-soup in de ochtend....moet er echt niet aan denken....het is so ie so al ranzig...al kan ik het best wel aan, zo tegen het einde van de middag, wanneer mijn zintuigen totaal murw zijn gebeukt van een dagje werken....maar 's ochtends.
Ik hou het gewoon bij een lekker glaasje colaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:25 schreef Semisane het volgende:
ranizige lui zijn jullie toch ook.cup-a-soup...zie daar iets wat eigenlijk verboden moet worden...al is het maar omdat het je smaakpupillen om zeep helpt.
Toch wel Cola light he?!?!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon bij een lekker glaasje cola![]()
De wijzig- en quote-knopjes zitten ook wel erg dicht bij elkaar he..quote:
van cola light krijg je kankerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Toch wel Cola light he?!?!Want Cola gewoon is wel erg veel suiker he.
Ik ben niet betweterig! ik ben gewoon bezorgt en denk aan jullie gezondheid.
![]()
Zolang je maar niet dik wordt is het toch goed??quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
van cola light krijg je kankermaar dan word je niet dik!
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De wijzig- en quote-knopjes zitten ook wel erg dicht bij elkaar he..![]()
oepsie....papillen...toch?quote:
>>solliciteren moetquote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
*jaloers is*
Alweeeeeeeeeeeeeeeeeer?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:26 schreef Prego het volgende:
* Prego heeft gesolliciteerd bij de ANWB voor het steunpunt in Lyon.
Kreeg al een mailtje dat ze me cv hebben doorgestuurd naar Lyon!!
Dus als het ff meezit ga ik 1 mei lekker weer 5 maanden naar Frankrijk!!
2002 6 maanden italie, 2003 5 maanden frankrijk
YEUY!!
dan heb je dat verkeerd gedacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik denk die kerel neemt het ervan
en waar is dat goed voorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:16 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!! *bart weer terug in bed rolt*
ja gaat lekker, vandaag ff een dagje vrijquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe ist voor de rest met jou eej!?.
carnaval!!!!.
yeah zo moet je het zien!!! ik ga vrijdag naar stuttgartquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja gaat lekker, vandaag ff een dagje vrij
morgen school
donderdag stage,
vrijdagavond ff school en dan carnaval![]()
![]()
![]()
ff een weekje vrij, flink feest vieren, komt gewoon helemaal goed
wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah zo moet je het zien!!! ik ga vrijdag naar stuttgart.
een vriend van me, sicco, loopt daar stage en vroeg of we zin hadden om es een weekend te komen, dus ik had wel zin!!!quote:
duits carnavalquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een vriend van me, sicco, loopt daar stage en vroeg of we zin hadden om es een weekend te komen, dus ik had wel zin!!!! en hoe ga jij verkleed met carnaval?
haha zal ie blij mee zijn inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:47 schreef Waxxer het volgende:
Ow, ik tracht me in het huidige onderwerp te mengen
Maar nu is het te laat, ik ga die bak ff naar Groningen hoekenen krijg dus straks ruzie thuis (ouders zijn met vakantie en ik heb nu al 700km gereden met mijn vaders auto)
ik weer als pliesiemanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
duits carnaval
ik ga als Julius Caesar
had je verteld ja...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weer als pliesieman.
@wax: baai(en nee, ik neem het er niet van....)
ik zie al een grote duitse noeste enge dikke motormuis in leder mij dreigend te woord staan, terwijl ik m een carnavalsbon aan zijn broek hingquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
had je verteld ja...
nu hopen dat je in duitsland net zo veel gezag uitstraalt
ok, dat wordt wel heel erg eng jaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zie al een grote duitse noeste enge dikke motormuis in leder mij dreigend te woord staan, terwijl ik m een carnavalsbon aan zijn broek hing.
hahaha, dat dat nog zo lang duurtquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
goed, heb hem eindelijk weten te overtuigen dat ie voor lul loopt als ie niet verkleed gaat
haha, ik weet erg een zak vanquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha, dat dat nog zo lang duurt.
hoe gaat hij dan?
cleopatra!?
hehe dat wordt een boerenkielquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, ik weet erg een zak van
hij zou met een vriendin overleggen hoe ze zouden gaan...
dus ik merk het vanzelf wel
Naughty boyquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:44 schreef creno het volgende:
een mooie zwarte dell ?
geef mij maar een mooie blonde slett
Ik doe't 't met 2 zwarte dellen. Eentje op me werk met maatje 280 en thuis met maatje 270quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:44 schreef creno het volgende:
een mooie zwarte dell ?
geef mij maar een mooie blonde slett
goh ik wilde nog bescheiden overkomenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:05 schreef Semisane het volgende:
Wat moet het toch fijn zijn om student te wezen...he wizzard....weekend...pffft
Phoe zeg...Zo te horen is het idd een risicovol beroep.....maar je elk half jaar laten testen neemt een heleboel onzekerheid weg hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
goh ik wilde nog bescheiden overkomen![]()
Het is een harde leven hoor.. vol met gevarenen lieve vrouwen
![]()
![]()
Zo hard en hectisch gaat het ook weer niet aan toe hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Phoe zeg...Zo te horen is het idd een risicovol beroep.....maar je elk half jaar laten testen neemt een heleboel onzekerheid weg hoor.![]()
Hoe dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:43 schreef G_E het volgende:
Echt kijken, op een manier zoals alleen homo's kunnen kijken! (Beetje als Xman / markie-mark)..
"Verbaasd met open mond" smiley? Nee toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:21 schreef Waxxer het volgende:Vast zoals die msn smiley met die grote ogen!
Nah gewoon fotoboek checken voor een vergelijkend warenonderzoek.. Indringend inderdaad, maar ook ergens dromerig.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:30 schreef G_E het volgende:
Ik probeerde met Google een foto van xman te vinden, maar wat voor afbeeldingen je dan toch te zien krijgt..
Dat ik daar niet aan had gedacht.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah gewoon fotoboek checken voor een vergelijkend warenonderzoek..
In het echt kijkt-ie veel indringender.quote:Indringend inderdaad, maar ook ergens dromerig.
Doet me aan mijn economie leraar en geschiedenis leraar denken..
maar pasta met zalmmoot en kruidenroomkaas gegarneerd met een gemengde salade met komkommer, olijfolie, zout en peterselie is wel LEKKER!quote:
Zuurkool met rookworst is veel lekkerderquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef tech het volgende:
[..]
maar pasta met zalmmoot en kruidenroomkaas gegarneerd met een gemengde salade met komkommer, olijfolie, zout en peterselie is wel LEKKER!
Ja, rukken is ook lekker, maar sex met een grote liefde is leuker.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef tech het volgende:
[..]
maar pasta met zalmmoot en kruidenroomkaas gegarneerd met een gemengde salade met komkommer, olijfolie, zout en peterselie is wel LEKKER!
Waxxer... had ik nooit achter jou gezocht.. WAT LIEFquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Nou, talking about, er lopen hier twee mensen bij wie ik met liefde de koppen van hun rompen ruk...
Maargoed, als ik maar geru...lukkig ben he?![]()
![]()
Ehm...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:30 schreef Waxxer het volgende:
Nou, talking about, er lopen hier twee mensen bij wie ik met liefde de koppen van hun rompen ruk...
Maargoed, als ik maar geru...lukkig ben he?![]()
![]()
Volgens Google is dit G_E.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:30 schreef G_E het volgende:
Ik probeerde met Google een foto van xman te vinden, maar wat voor afbeeldingen je dan toch te zien krijgt..
nee, maar het mag hier gerust rustig en liefdevol blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je iets te vrezen dan?![]()
Ik had nou juist zin in een stevige rel, maar vooruit.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, maar het mag hier gerust rustig en liefdevol blijven
gene rel zonder jerruhquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:07 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik had nou juist zin in een stevige rel, maar vooruit..
Skip de zalm en ik eet mee! (eet niks uit de zee... doet me aan vrouwen denkenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:03 schreef tech het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort dat! Wie niet horen wil, die moet maar naar de hema voor nieuw bestek!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Waxxer het volgende:
maar morgen gooi ik alle troep hiero in een doos.
Woei.. waxxer gaat voor een harde aanpak.. Kheb nu al te doen met die madame..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:05 schreef Waxxer het volgende:
gooi ik alle troep hiero in een doos.
Das ook niet leuk...nou ja, bijna weekend!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:38 schreef G_E het volgende:
Mijn weekend (sinds vorige week vrijdag) zit er vandaag juist op. Morgen is het maandag voor mij..
Ik heb 8 strippenkaarten gehaald, is dat genoeg voor de pont naar new york??quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, hoe is het met de hoooooooooooooooomotjes?
Ligt eraan. Wil je ook nog terug?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:54 schreef EllyFlorax het volgende:
[..]
Ik heb 8 strippenkaarten gehaald, is dat genoeg voor de pont naar new york??
Ik ookquote:
Hoezo dat? Slechte films of even geen geld om ze te kopenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:43 schreef Ang3l het volgende:
ik HAAT de 3 voor 3 actie
Magnolia
21 Grams
Cinema Paradiso
Erg goede films (mening), wel geld... maar ik bestel bijna iedere week wel 3 dvd's ...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hoezo dat? Slechte films of even geen geld om ze te kopen![]()
Dus met andere woorden. je hebt ze alle drie al en nu kun je ze heel voordelig in de winkel halen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg goede films (mening), wel geld... maar ik bestel bijna iedere week wel 3 dvd's ...als 't niet meer is. Heb er zaterdag ook al 7 opgehaald.
Koopverslaafd?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
neej, ik heb ze net gekocht... maar ik haat die site omdat ze steeds goede films aanbieden want ik BLIIIIIJF mara kopen
Hé!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:15 schreef Jerruh het volgende:
robbert!.
.
im tired en ik word lastig gevallen door een eng persoon op msn.
SHit, 2xquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
Y Tu Mama Tambien is wel een "lieve" coming of age film.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:14 schreef wizarddragon het volgende:
Y Tu Mama Tambien is wel een "lieve" coming of age film.
Coming-out eerder twijfelachtig, volgens mij lieten ze voeren door de situatie eromheen.. Eerder een hechte vriendschap zoals je het zegt.. Eigenlijk is de vriendschap niet echt kapot, maar ze zijn gewoon uitgepraat en alles is al gezegd denk ik. Tis net alsof je met vrienden op vakantie ga en dat je na de vakantie gewoon elkaar amper meer ziet ofzo, alleen in de film wordt het tot een hoger niveau overgebracht met dat meisje/schoonzus.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]lief he.... maar of het echt een coming out is.... twijfelgeval. Ik zat eerder te denken aan een enorm hechte vriendschap die net de rand over ging en daardoor eigenlijk kapot is gegaan (been there, done that). Dnek niet dat die 2 echt homo waren. ... jammer, mocht best
Coming of age (je weet wel, net als "the catcher in the rye"), niet coming out.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]lief he.... maar of het echt een coming out is.... twijfelgeval. Ik zat eerder te denken aan een enorm hechte vriendschap die net de rand over ging en daardoor eigenlijk kapot is gegaan (been there, done that). Dnek niet dat die 2 echt homo waren. ... jammer, mocht best
Is je enge chinees weer terug?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beebs, jij valt me alleen hier lastig.
Ik las 't ook verkeerdquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Coming-out eerder twijfelachtig, volgens mij lieten ze voeren door het situatie eromheen.. Eerder een hechte vriendschap zoals je het zegt.. Eigenlijk is de vriendschap niet echt kapot, maar ze zijn gewoon uitgepraat en alles is al gezegd denk ik. Tis net alsof je met vrienden op vakantie ga en dat je na de vakantie gewoon elkaar amper meer ziet ofzo, alleen in de film wordt het tot een hoger niveau overgebracht met dat meisje/schoonzus.
Zeg, flikker 's op met jequote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:24 schreef G_E het volgende:
[..]
Coming of age (je weet wel, net als "the catcher in the rye"), niet coming out..
hahaha nou nee hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is je enge chinees weer terug?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, flikker 's op met jesmiley, ik las gewoon verkeerd ja!
Krijg je toch nog je bitchfight rel, G_E!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, flikker 's op met jesmiley, ik las gewoon verkeerd ja!
Moet je ook nog 's een kut jank smiley posten ja, wat ben jij nou weer voor iemand? een mietje? Jankt gelijk als ik z'n smiley afzeik... tss, huilie!quote:
ik vind hem vooral Heel Erg G_E.quote:
Ik kan je natuurlijk ook gewoon negeren op msnquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha nou nee hoor.
robbert zit ook op msn, en ik kloot m nu!
*popcorn pak*quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ook nog 's een kut jank smiley posten ja, wat ben jij nou weer voor iemand? een mietje? Jankt gelijk als ik z'n smiley afzeik... tss, huilie!
Ik vind 'm vooral erg "Do'h, wat maak JIJ een domme opmerking!"quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik vind hem vooral Heel Erg G_E.
*popcorn wegduw* popcorn stinktquote:
Het wil niet echt meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:36 schreef Jerruh het volgende:
rellen zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Is ook. Hoor hem weer met z'n "Vroeger was alles beter".quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:36 schreef Jerruh het volgende:
rellen zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Ga dan ergens anders ademen, huppelsmurf.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*popcorn wegduw* popcorn stinkt
kan ik slecht door ademen!
Hbe 'm ook nodig op MSN. Een kwestie van "Show me yours and I'll show you mine".quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:37 schreef G_E het volgende:
LuQas! LuQas! Waar is LuQas als je 'm nodig hebt!
Die snapt tenminste hoe ongelovelijk+
jongens met een
-look zijn.
Dat gaat zo moeilijk met die penetrante meellucht die de hele ruimte hier vult!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders ademen, huppelsmurf..
.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ook. Hoor hem weer met z'n "Vroeger was alles beter".
Dan zou je toch denken dat er veel meer geneuckt werd hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:40 schreef G_E het volgende:
Kuthoeren zijn jullie.. Vieze vette kuthoeren. Allemaal.
.
Als jij't zegtquote:
Gebeurd ook, alleen doen we't achter je rug om. Je stinkt te veel naar popcornquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan zou je toch denken dat er veel meer geneuckt werd hier..
Pas jij maar op dat ik jouw te aanwezige bletpakje niet ergens prop waar de zon niet schijnt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat gaat zo moeilijk met die penetrante meellucht die de hele ruimte hier vult!
*pocornbak raam uitsmijt* Je bent TE aanwezig meneer popcorn! You are in my space!
En als je't erg vind, beavy schatje, dan spring je't maar achterna!
Vin'k nou altijd zo gezellig en opbeurend, van die mensen die dan steeds zeggen "Goh vroeger was't leuk! Toen was die en die d'r nog. Vroeger was't gaaf" ...quote:
Gaat ie eindelijk dood?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:43 schreef Cybart het volgende:
oeh, de paus aftel kalender is begonnen
Pup poept rozeblaadjes ja!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:43 schreef G_E het volgende:
En je zou zeggen dat een boerderijhomo wel gewend is aan vieze penetrante luchten, met al die konijnenkeutels en puppoep..
nouja, cnn zei net dat ie naar het ziekenhuis is gebracht...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk dood?
Weet ei'k nog niet of ik dara dna weer blij mee moet zijn of niet.
Van de ene kant: de dood van een aftands icoon is niet zo enorm erg... van de andere kant... dan krijgt ie wel een jongere opvolge rmet meer pit om enge dingen te gaan verzinnen
Volgens mij is't al jaren een kwetsie van aftellenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, cnn zei net dat ie naar het ziekenhuis is gebracht...
dus je kan nog steeds wedden
Had hij daar toch al niet zijn mensen voor dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk dood?
Weet ei'k nog niet of ik dara dna weer blij mee moet zijn of niet.
Van de ene kant: de dood van een aftands icoon is niet zo enorm erg... van de andere kant... dan krijgt ie wel een jongere opvolge rmet meer pit om enge dingen te gaan verzinnen
Ik vind dat nog wel een van zijn minder enge uitspraken. Die naieve uitspraken over aids, condooms en abortus zijn enger.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Had hij daar toch al niet zijn mensen voor dan?En veel meer dan Homo's zijn zondig, komt er toch niet uit.
als je het dan ook es leuk maakte, had ik mijn mond gehoudenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vin'k nou altijd zo gezellig en opbeurend, van die mensen die dan steeds zeggen "Goh vroeger was't leuk! Toen was die en die d'r nog. Vroeger was't gaaf" ...ga dna als je't niet leuk vind.... spring de rug op van Michael J Fox en lift ff terug naar dat "o zo leuke vroeger".
Vroeger is er niet meer, je moet het leuk maken met nu. En ook met de mensen nu. Hups, van je luiere reet af dan en maak het dan "o zo leuk als vroeger".
Ik vermaak me, jij bent degene die steeds over vroeger mijmert. Dus blijkbaar zint er iets niet... nah, dan moet je't veranderen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je het dan ook es leuk maakte, had ik mijn mond gehouden.
en dan de hoofdrol spelen in Rules of Attraction... over mis-casten gesprokenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:50 schreef Cybart het volgende:
gewoon aftellen dus
anywayz... net 5 nu... dawson's creek
how freaky is james van der beek
ugly as hell...
dat is inderdaad wel heel ernstig....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dan de hoofdrol spelen in Rules of Attraction... over mis-casten gesproken
Zo zie je maar weer wat volwassen worden met je smaak kan doen hequote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel heel ernstig....
toen ik een jaar of 16 was (vroeger) vond ik joshua jackson een hunk
Die mensen heb ik nou nooit begrepenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel heel ernstig....
toen ik een jaar of 16 was (vroeger) vond ik joshua jackson een hunk
inderdaad, ik snap er nu ook geen zak meer van....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat volwassen worden met je smaak kan doen he
Joshua Jackson .... brr....... met die pafferige kop
Wansmaak is ook een vorm van smaak he, zeggen zequote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij vond/vindt hem wel leuk?
Ach ja.. ieder z'n meug
Jongens diequote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:37 schreef G_E het volgende:
LuQas! LuQas! Waar is LuQas als je 'm nodig hebt!
Die snapt tenminste hoe ongelovelijk+
jongens met een
-look zijn.
nee wilde alleen nu ook eens een keer die smiley postenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jij vond/vindt hem wel leuk?
Ach ja.. ieder z'n meug
me 2....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb DC ook gevolgd de eerste 2 a 3 seizoenen... met als hoogtepunt die Truth Or Dare aflevering in de bibliotheek. Maar op de een of andere manier ben ik afgehaakt... volgens mij toen die ene homo bleek te zijn. Go figure!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:59 schreef creno het volgende:
[..]
nee wilde alleen nu ook eens een keer die smiley posten
GROWL!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:59 schreef LuQas het volgende:
@ Ang3l: * Ireland luister *(Ik zag dat je me toevoegde maar toen vertelde MSN mij dat ik mijn adressenlijst niet kon bijwerken en dus was je kwijt... ofzo... en nu kan ik MSN helemaal niet meer op...
jahquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:01 schreef creno het volgende:
over dawson creek heb ik verder geen mening, nooit gevolgd...
ben van de beverly hills 90210 generatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |